Triumph prezintă noul Tiger 850 Sport
Noul Triumph 850 Sport este bazat pe platforma tehnică a modelului Tiger 900 și se vrea a fi varianta entry-level a gamei Tiger. Dotarea și prețul sunt foarte interesante.
Gama Tiger a celor de la Triumph primește un nou model: Tiger 850 Sport, care devine noul model de bază în gama Tiger. Nu este vorba de vreo revoluție, ci de un model care preia în mare parte baza platformei tehnice a lui Tiger 900 și o declină într-un crossover cu înclinare mai degrabă către utilizarea stradală, cu roată față de 19 inci.
La baza esteticii și ciclisticii stă fără îndoială modelul Tiger 900. Puținele modificări au avut rolul primar de a limita costurile, pentru a obține un preț de vânzare cât mai scăzut. De asemenea, s-a căutat obținerea unei motociclete cât mai simplă și mai abordabilă pentru rideri de orice nivel, plus un caracter practic pentru utilizarea cotidiană și pentru drumuri lungi.
Designul lui Tiger 850 Sport este aproape identic cu al fratelui mai mare și mai scump: se schimbă elementele grafice (inscripția „850 Sport” aduce aminte de Tiger 1050. Parbrizul se poate regla cu o singură mână, cu o cursă pe înălțime de 50 mm, iar grupul optic de sub el este full LED și are lumină de zi. Partea posterioară este îngustă și șaua are înălțimea reglabilă între 810 și 830 mm.
Față de vechiul Tiger 800 XR, greutatea a scăzut cu 7 kg și ajunge la 192 kg la gol, la același nivel cu modelul Tiger 900 în configurația de bază.
Motorul este același tricilindru de 888 cmc cu arbor cotit T-Plane, cu ordine de aprindere 1-3-2 și intervale 180-270-270, pentru a da maximul în materie de tractabilitate și fluiditate a dezvoltării puterii la turații medii și înalte. Puterea maximă este 85 CP la 8.500 rpm și cuplul maxim ajunge la 82 Nm la 6.500 rpm, existând și o versiune limitată la 47,6 CP pentru deținătorii de permis A2.
Ambreiajul este tot antihopping, iar gestiunea electronică prevede două moduri de pilotaj, Road și Rain. Există un sistem ride-by-wire care comunică și cu sistemul de control al tracțiunii (decuplabil). Bordul este o unitate TFT de 5 inci, cu patru moduri de vizualizare a informațiilor și conectivitate Bluetooth.
Ciclistica se bazează pe suspensii Marzocchi, cu o setare de bază destinată utilizării în stil sport-touring: furca inversată are jambe de 45 mm, cu o cursă de 180 mm, iar monoamortizorul are o cursă de 170 mm. Roata față este de 19 inci, iar etrierele sunt Brembo Stylema (o dotare foarte bună pentru această gamă de preț) monobloc cu patru pistonașe. Catalogul Triumph include peste 60 de accesorii destinate noului Tiger 850 Sport, inclusiv apărători de mâine, quickshifter, set de bagaje, protecții, proiectoare, manșoane încălzite, șei joase și multe altele.
Intervalele de revizie sunt stabilite la 16.000 km și prețul de bază în Italia este 11.400 euro, inclusiv doi ani de garanție fără limită de kilometri.
0 Comments
Recommended Comments
There are no comments to display.
Join the conversation
You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.