Indian Roadmaster Dark Horse Jack Daniel’s
Pentru sezonul 2021 Indian Motorcycle a prezentat noul model ediție limitată Roadmaster Dark Horse Jack Daniel’s, produs în doar 107 unități.
Indian Motorcycle, împreună cu Jack Daniel’s și Klock Werks Kustom Cycles au realizat încă un model limitat: Roadmaster Dark Horse Jack Daniel’s. Este cel de-al cincilea an consecutiv în care cele trei companii au colaborat pentru lansarea unei motociclete inspirate din istoria primei distilerii înregistrate oficial, Jack Daniel’s, alegând de fiecare dată câte un model emblematic din gama Indian.
Tema acestei ultime ediții limitată este Jack Daniel’s Gentleman Jack whiskey.
Culoarea vopselei metalizată, numită de producător “two-tone Whiskey Pearl”, este inspirată din procesul îndelungat de maturare cu filtru din cărbune, în timp ce culoarea lemnului de stejar cu care este finisat motorul, același lemn în care este maturat Gentleman Jack whiskey, îi conferă un aspect rafinat, fiind singurul model al cărui motor are această culoare.
Pe versiunea 2021 Indian Jack Daniel’s sunt instalate un parbriz reglabil produs de Klock Werks, sistem audio PowerBand Bluetooth de 600 watt cu difuzoarele montate pe cutiile laterale, sistem de închidere de la distanță a celor trei cutii pentru bagaje, șei cu sistem de încălzire/răcire și manșoane încălzite.
Farul Pathfinder Adaptive și luminile de zi Pathfinder S, toate tehnlogie LED, sunt instalate pentru prima dată pe un model Indian Roadmaster Dark Horse, cele 15 elemente LED fiind active pe viraje.
Pe motocicletă sunt numeroase componente care poartă însemnele mărcii Jack Daniel’s, unele fiind gravate, șaua este brodată și câteva embleme metalice sunt aplicate pe rezervor și pe alte piese.
Fișa tehnică Indian Challenger
Motor Thunderstroke 116 în patru timpi, cu doi cilindri gemeni în V la 49 grade, patru supape pe cilindru, SOHC, răcire cu aer şi ulei, injecţie electronică.
Capacitate cilindrică: 1890 cmc, alezaj x cursă (mm): 103,2 x 113,0 mm.
Putere maximă: 92,0 CP (68,6 kW), cuplu maxim: 168 Nm/2900 rpm, raport de compresie: 11,0:1.
Cutie de viteze cu şase trepte, ambreiaj în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe curea.
Suspensia față: furcă hidraulică telescopică Ø 46, nereglabilă, cursă roată faţă: 119 mm.
Suspensia spate: monoamortizor cu gaz cu reglare hidraulică a preîncărcării, cursă roată spate: 114 mm.
Frână faţă hidraulică cu discuri din oţel Ø 300 mm, etriere flotante cu patru pistonaşe, ABS dublu circuit.
Frână spate hidraulică cu disc din oţel Ø 300 mm, etrier flotant cu două pistonaşe, ABS.
Roată faţă 19”, roată spate 16”, jante frezate din aliaj de aluminiu.
Anvelope Metzeler Cruisetec, faţă: 130/60B-19 66H, spate: 180/60R-16 80H, fără cameră, monitorizare presiune anvelope.
Lungime: 2595 mm, ampatament: 1668 mm, înălţime la şa: 673 mm.
Gardă la sol: 140 mm, masă la gol: 394 kg, capacitate rezervor benzină: 20,8 litri.
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.
0 Comments
Recommended Comments
There are no comments to display.
Join the conversation
You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.