Mergi la conţinut
  • postări
    913
  • comentariu
    1
  • vizualizări
    80.533

Honda Gold Wing are câteva îmbunătățiri pentru sezonul 2021


Tiberiu Troia

237 vizualizări

Complet reproiectată în 2018, noua versiune Honda Gold Wing a primit pentru sezonul următor câteva componente modificate și culori noi.

Honda Gold Wing 2021

Păstrând toate sistemele introduse cu doi ani înainte, noul Honda Gold Wing 2021 are un sistem audio mai ușor, dotat cu boxe performante, care asigură un sunet de calitate.

Probabil că unii se vor întreba la ce servește un sistem audio mai performant decât cel implementat în 2018.

Probabil că acesta era unul dintre puținele echipamente de pe motocicletă care putea fi îmbunătățit rapid, celelalte echipamente și sisteme de ultimă oră fiind de excepție.

– Sistemul de frânare încorporează tehnologia Dual Combined Braking System (D-CBS) și ABS comandate electronic de calculator, pentru o distribuție optimă a forței de frânare.

Honda Gold Wing 2021

Honda Gold Wing 2021 versiunea Tour

– Tehnologia Throttle By Wire (TBW) care lucrează împreună cu sistemul Honda Selectable Torque Control (HSTC) și cele 4 moduri de condus (touring, sport, economic și ploaie) și contribuie la obținerea un control perfect in condiții de ploaie sau drum alunecos.

– Start and Stop pentru micșorarea consumului de carburant în mediul urban, sistemul intervenind numai după o staționare mai mare de 3 secunde, iar pornirea motorului se face prin simpla accelerare. Acest mod se poate dezactiva.

– Hill Start Assist (HSA) pentru plecarea din rampă cu indicator în bord.

Acest sistem detectează unghiul de înclinare al terenului și blochează etrierul spate pentru încă 3 secunde după eliberarea frânei.

Honda Gold Wing 2021

– Cruise Control pentru mersul pe autostradă.

– Smart Key pentru pornire wireless și deschiderea/închiderea cutiilor pentru bagaje printr-o simplă apăsare de buton.

– Sistem de monitorizare și afișare a presiunii anvelopelor, cu auto anulare.

– Display TFT color de 7 inch amplasat central și sistem de navigație încorporat, în funcție de varianta de echipare.

Intensitatea luminoasă a display-ului se adaptează automat datorită senzorului crepuscular, dar se pot alege 8 intensități luminoase în orice moment.

Honda Gold Wing 2021

Fișa tehnică Honda Gold Wing model 2021 

Motor în patru timpi, cu şase cilindri boxer, răcire cu lichid, SOHC, patru supape pe cilindru, injecție electronică PGM-FI.

Capacitate cilindrică: 1833 cmc, cursă și alezaj: 73,0 x 73,0 mm, raport de compresie: 10,5:1.

Putere maximă: 125 CP (93 kW) la 5.500 rpm, cuplu maxim: 170 Nm la 4.500 rpm.

Cutie viteze automată cu dublu ambreiaj (DCT) cu 7 trepte plus “walking mode” cu două viteze – foarte încet înainte (1,8 Km/h) şi marşarier electric (1,2 Km/h) sau manuală (MT) cu 6 trepte şi marşarier electric.

Honda Gold Wing 2021

Cadru din aluminiu turnat, transmisie finală pe cardan.

Suspensia față: multi link (double wishbone), suspensia spate: Pro Link progresivă.

Frână față hidraulică cu dublu disc flotant de Ø 320 x 4,5 mm din oţel, etrier cu şase pistonașe, sistem ABS combinat controlat electronic.

Frână față hidraulică cu disc ventilat de Ø 316 x 11 mm din oţel, etrier cu trei pistonașe.

Roată faţă 18”, roată spate 16”, jante turnate din aliaj de aluminiu.

Anvelopă față: 130/70R 18, anvelopă spate: 200/55R 16.

Honda Gold Wing 2021

Lungime: 2475 mm, ampatament: 1695 mm, înălțime la şa: 745 mm.

Gardă la sol: 130 mm, masă la plin MT: 366 kg/DCT: 367 kg.

Capacitate rezervor: 21,1 ltr., consum mediu: 5,5 ltr./100 km.

Pentru cei care vor să afle mai multe detalii despre Honda Gold Wing, am postat mai jos articolul publicat în revista Auto Motor și Sport cu testul versiunii Honda Gold Wing Tour DCT Airbag, vârful de gamă al producătorului japonez, test făcut imediat după apariția noului model cu sprijinul companiei Motor Team din București, dealer oficial Honda, care mi-a pus la dispozțtie motocicleta..

Honda Gold Wing Tour Airbag DCT – nava amiral – test și prezentare

Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.


Vezi articolul integral

0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Participa la conversatie

You are posting as a guest. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Adaugă un comentariu...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Creează O Nouă...