Jump to content
  • entries
    5,684
  • comments
    0
  • views
    588,359

Un gravel bike pentru uriași, cu roți de 36 inch de la Curve Cycling


freeriderro

183 views

Titanosaur este ultima creație a celor de la Curve (mda…) și reprezintă un gravel bike cu cadru din titan și roți imense, de 36 de inch. De fapt, n-am mai citit ceva de mult despre aceste roți uriașe, acesta fiind și motivul pentru care am dorit să preiau această știre. Așadar, toată lumea pregătită? Roțile de 36 de inch s-au reîntors, într-un pachet dedicat gravel-ului și de principiu, orientat către cei mai mari dintre pământeni: la peste 2m înălțime, te simți chiar bine pe bicicleta asta, așa cum aflăm.

curve-titanosaur-36-1-1024x640.jpgcurve-titanosaur-36-1-1024x640.jpg

Titanosaur, așa cum a fost botezat, se vrea a fi o bicicletă pentru drumuri drepte dar dificile, chiar Jesse Carlson – cel ce deține Curve Cycling, declarând că a fost puternic inspirat de capacitatea roților mari după ce a văzut pe youtube filme cu persoane care urcau scări de-a dreptul cu astfel de biciclete. Desigur, mai sunt și alte avantaje, precum viteza de rulare net superioară oricărui diametru de roată construit până în prezent, confort mai mare și oboseală mai puțină. Cu siguranță că manevrabilitatea are de suferit, dar când ai de mers doar înainte și puține viraje de abordat, cred că devine irelevant cât de ușoară este direcția sau cum se înclina bicicleta asta în viraje.

curve-titanosaur-36-2-1024x683.jpgcurve-titanosaur-36-2-1024x683.jpgcurve-titanosaur-36-3-1024x683.jpgcurve-titanosaur-36-3-1024x683.jpg

Cadrul are o greutate de 2.4 kg, în format boost și oferă prinderi pentru portbagaje și chiar 3 prinderi pentru bidoanele cu lichide. Mai mult decât atât, ni se spune că stabilitatea bicicletei la viteză este extraordinară. Design-ul aduce cu sine o pipă foarte scurtă, un ghidon lat și o geometrie care face ca bicicleta să pară cât de cât mai compactă. O problemă mare rămâne însă selecția de piese pentru roți, jantele și spițele fiind momentan destul de grele. Ar exista alternative din carbon, dar destul de puține și scumpe. De aceea, nu ni se șoptește nimic despre greutatea bicicletei, însă nici despre preț, căci se află încă în faza de teste, urmând a fi lansată la începutul anului viitor.


Sursa: Freerider

0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...