Mergi la conţinut

Freerider

  • postări
    4.576
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    361.864

Cycles el Jefe – un MTB performant din titan, pregătit pentru competiții și ture de aventură

Autentifica-te  
freeriderro

33 vizualizări

Cea mai nouă bicicletă de la Why Cycles e un model destul de departe de cele produse până acum. De la lansarea mărcii acum 4 ani, scopul a fost producerea de biciclete distractive, pe care cei din echipa de proiectare să le folosească cu bucurie. Acestea trebuiau să fie rapide, sigure, dar calitățile necesare pentru competiție nu erau pe lista de priorități.

Jefe_WhyCycles-59-1024x683.jpgJefe_WhyCycles-59-1024x683.jpg

După relocarea Why Cycles la Carbondale, Colorado, aceștia au început să colaboreze cu legendarul participant în cursele de ultra-anduranță Jefe Barnham. După două sezoane în care acesta a concurat pentru Why, Jefe și-a imaginat o bicicletă de vis care să fie extrem de rapidă pe traseele offroad. Why Cycles a făcut din aceasta o realitate, rezultatul fiind modelul profesional denumit chiar el Jefe.

Why-Cycles-El-Jefe-titanium-single-speedWhy-Cycles-El-Jefe-titanium-single-speed

Why Cycles spune despre noul model că e mai serios și mai puțin agitat decât hardtail-ul lor S7, fiind însă la fel de capabil ca mdoelul Wayward. Diferența vine de la cadrul fabricat din tuburi de titan 9 3/2.5 v cu headtube din titan 6/4, monobloc filetat și piese prelucrate CNC, incluzând de data asta posibilitatea de montare a unei transmisii cu curea.

Why-Cycles-El-Jefe-titanium-single-speedWhy-Cycles-El-Jefe-titanium-single-speedJefe_WhyCycles-67-1024x683.jpgJefe_WhyCycles-67-1024x683.jpg

Cadrul e în continuare compatibil single speed, dat fiind că Jefe deține recordul cu bicicletă single speed pe traseul Arizona Trail 300. Dropout-urile reglabile permit o lungime a chainstay-urilor între 420-435mm și oferă spațiu pentru anvelope de 29×2.6, lăsând spațiu suficient pentru rulat prin noroi.

Why-Cycles-El-Jefe-titanium-single-speedWhy-Cycles-El-Jefe-titanium-single-speedJefe_WhyCycles-1-1024x683.jpgJefe_WhyCycles-1-1024x683.jpg

Cadrul are o mulțime de puncte de prindere pentru accesoriile necesare curselor de anduranță, fiind posibilă parcurgerea disanțelor foarte lungi cu toate bagajele transportate doar pe bicicletă.

Why-Cycles-El-Jefe-titanium-mountain-bikWhy-Cycles-El-Jefe-titanium-mountain-bik

Cadrul are geometria calculată pentru furci cu cursa de 120 mm și offset de 44 mm, are toptube drept și e compatibil cu tije reglabile.

Why-Cycles-El-Jefe-titanium-single-speedWhy-Cycles-El-Jefe-titanium-single-speedJefe_WhyCycles-33-1024x683.jpgJefe_WhyCycles-33-1024x683.jpg

Alte detalii ale cadrului incud monoblocul filetat de 73 mm, ax Boost, prindere de etrier direct mount pentru disc de 180 mm și tijă de 31.6 mm. Ca de obicei, Why a folosit grafică cu imprimare prin sablare și a inclus câteva elemente specifice pentru Jefe, cum ar fi devizul său ”Fast or slow – Just Go” imprimat pe seatstay.

Why-Cycles-El-Jefe-titanium-single-speedWhy-Cycles-El-Jefe-titanium-single-speed

Pentru început el Jefe va fi disponibil în trei variante, dar nu sub formă de bicicletă completă. Prima e cea a cadrului simplu (2349$), apoi cadrul + furca RockShox SID Ultimate (2999$) și în final pachetul cadru + furcă + noile roți Revel RW27 Fusion-Fiber (4499$). Toate trei opțiunile includ cuveții CaneCreek 15 IS42/IS52, colierul tijei de șa și axul spate Maxle. Cadrele sunt deja în stoc și gata de livrare.

Why Cycles face din el Jefe un model pro adevărat, pentru fiecare bicicletă vândută o parte din sumă fiind donată în fondurile de susținere a carierei competiționale a lui Jefe.

Why-Cycles-El-Jefe-titanium-single-speedWhy-Cycles-El-Jefe-titanium-single-speed

Detalii:

  • Cuveți integrați standard de 42 mm sus și 52 mm jos
  • Prindere rulmenți pedalier standard filetată BSA de 73 nn
  • Ax spate Boost 12mm x 148mm
  • Dropout-uri pentru ax thru de 12 mm reglabile, cu filet cu pas de 1.75 și lungimea reglabilă între 420-435 mm.
  • Prinderi de bidon pe seat tube, deasupra și sub downtube. Prinderea de pe downtube are un șurub suplimentar pentru accesorii. Pe toptube mai sunt două prinderi pentru bagaje.
  • Toate prinderile standard de portbagaj și aripi
  • Tijă de șa – 31.6mm
  • Clemă tijă de șa – 34.9mm
  • Frână spate – direct mount, disc maxim 180 mm
  • Spațiu pentru anvelope 29×2.6 cu spațiu suplimentar de minim 5 mm pentru noroi
  • Greutatea cadrului 2130g (Large) 
  • Disponibil sub formă de cadru ($2349), cadru + furca SID Ultimate ($2999) și cadru + furca + setul de roți Revel Wheels RW27 ($4499). 
  • Toate cadrele vin echipate cu cuveți Cane Creek 15, clemă pentru tija de șa și ax MAXLE
Jefe_WhyCycles-63-1024x683.jpgJefe_WhyCycles-63-1024x683.jpg

Jefe Branham explorează zona Colorado din 1992 iar din 2001 o face pe MTB, fiind de 8 ori finisher și de 4 ori câștigător la Colorado Trail Race, de 2 ori participant și 1 dată câștigător la Arizona Trail Race 300, de 2 ori participant și o dată câștigător la Tour Divide iar mai nou el a câștigat pe un Why Cycles Big Iron cursa Drift 100 și a obținut chiar cu bicicleta el Jefe cel mai bun timp din istorie cu transmisie single speed pe traseul Colorado Trail.

Pentru mai multe informații sau chiar comenzi, puteți accesa pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com


Sursa: Freerider

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

×