Jump to content
  • entries
    922
  • comment
    1
  • views
    82,583

Ducati Streetfighter V2 – scurtă descriere și fișa tehnică


Tiberiu Troia

137 views

Noul Streetfighter V2 este o motocicletă de sport naked cu un caracter aparte și satisface cerințele piloților care caută o motocicletă capabilă să combine DNA-ul sportiv al modelului Panigale V2 cu atitudinea și stilul modelelor Streetfighter.

http://www.tiberiutroia.ro/wp-content/uploads/2022/01/11.jpg

Acest proiect este o reinterpretare a rețetei de succes numită de Ducati “Formula de luptă”, implementată pe Panigale V2, dezbrăcată de carene și echipată cu un ghidon înalt și lat.

Masa la gol a motocicletei este de 178 kg și are instalat motorul Superquadro, de 955 cmc, controlat de un pachet electronic de ultimă generație.

Noul Streetfighter V2 are un design îndrăzneț, care adoptă elementele stilistice clasice de pe Streetfighter V4, începând cu farul distinctiv, inspirat de faimosul rânjet al Jokerului, în timp ce conceptul de design din spatele acestui nou model este construit în jurul mecanicii moștenite de la Panigale V2.

Ergonomia se concentrează pe utilizarea pe stradă, cu un plus de caracter sportiv și confort.

Ghidonul înalt și lat din aluminiu înlocuiește semi-ghidoanele de pe Panigale V2.

Șaua este mai lată și are capitonajul nou care face această motocicletă și mai confortabilă. În plus, scărițele au fost repoziționate pentru a mări spațiul.

http://www.tiberiutroia.ro/wp-content/uploads/2022/01/2-1.jpg

Toate aceste îmbunătățiri permit pilotului un control deosebit la mersul sportiv și facilitează, în același timp, utilizarea de zi cu zi.
Motorul Superquadro de 955 cmc oferă o putere maximă de 153 CP la 10.750 rpm și un cuplu maxim de 101,4 Nm la 9.000 rpm.

În comparație cu Panigale V2, Streetfighter V2 are un raport al transmisiei finale mai scurt, care garantează un cuplu mai mare la roată la viteze de stradă, oferind în același timp un răspuns mai bun al motorului.

În timpul dezvoltării acestui nou model, inginerii de la Ducati și-au concentrat atenția asupra configurației șasiului. De altfel, motorul Superquadro este folosit ca element portant și face legătura între structura frontală compactă, un cadru monococă din aluminiu turnat sub presiune și chiulasă.

Bascula monobraț atașată și ea de motor, este cu 16 mm mai lungă față de cea a modelului Panigale V2, detaliu tehnic care contribuie la asigurarea stabilității motocicletei.

http://www.tiberiutroia.ro/wp-content/uploads/2022/01/3.jpg

La această platformă se adaugă furca față Showa Big Piston de 43 mm și amortizorul Sachs, ambele complet reglabile.

Streetfighter V2 este echipat cu roți cu 5 spițe și noile anvelope Pirelli Diablo Rosso IV, care oferă un răspuns rapid la nevoile pilotului, împreună cu o senzație mai bună pe viraje.

Cu excepția plăcuțelor de frână alese, cu o mușcătură mai puțin agresivă, mai potrivită pentru utilizarea pe stradă, întregul sistem de frânare este preluat de la Panigale V2 și dispune de etriere radiale monobloc Brembo M4-32.

Compartimentul electronic al modelului Streetfighter V2 este moștenit de la Panigale V2. Platforma de măsurare inerțială cu 6 axe gestionează toate sistemele electronice.

Pachetul electronic include: ABS activ pe viraje EVO, control al tracțiunii Ducati EVO 2, control al plecărilor pe o roată Ducati EVO, Ducati Quick Shift în dublu sens EVO 2, control al frânei de motor EVO.

Streetfighter V2 are trei moduri de pilotaj diferite (Sport, Road, Wet) cu setări de control dedicate, iar motocicleta este echipată cu faruri full-LED, cu lumini de zi și un tablou de bord full-TFT de 4,3 inch.

http://www.tiberiutroia.ro/wp-content/uploads/2022/01/4.jpg

Fișa tehnică Ducati Streetfighter V2

Motor Superquadro în patru timpi, cu doi cilindri în V la 90 grade, răcire cu lichid, distribuție Desmodromică, patru supape pe cilindru, injecție electronică cu accelerație full Ride-by-Wire.

Capacitate cilindrică: 955 cmc, alezaj și cursă: 100,0 x 60,8 mm, raport de compresie: 12,5:1.

Putere maximă: 153 CP (112,3 kW) la 10.750 rpm, cuplu maxim: 101,4 Nm la 9.000 rpm.

Cutie de viteze cu 6 trepte cu Ducati Quick Shift (DQS) în dublu sens EVO 2, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare hidraulică, transmisie finală pe lanţ.

Cadru monococă turnat din aluminiu, din aliaj de aluminiu, basculă monobraţ din aluminiu.

Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată Showa BPF Ø 43 mm complet reglabilă, cursă roată față 120 mm.

http://www.tiberiutroia.ro/wp-content/uploads/2022/01/5.jpg

Suspensia spate: progresivă cu monoamortizor Sachs complet reglabil, cursă roată spate 130 mm.

Frână faţă cu dublu disc semiflotant Ø 320 mm din oţel, etrier Brembo Monobloc Stylema M4.32 cu 4 pistonaşe, ABS activ pe viraje EVO.

Frână spate cu disc Ø 245 mm din oţel, etrier cu 2 pistonaşe, ABS Bosch activ pe viraje EVO.

Roată faţă/spate 17”, jante turnate din aluminiu, cu cinci spiţe în Y.

Anvelopă faţă: Pirelli Diablo Rosso IV 120/70 ZR17, anvelopă spate: Pirelli Diablo Rosso IV 180/60 ZR17M.

http://www.tiberiutroia.ro/wp-content/uploads/2022/01/6.jpg

Ampatament: 1465 mm, înălțime la şa: 845 mm, masă la gol: 180 kg. 

Masă la plin: 201 kg., capacitate rezervor: 17 ltr., consum mediu: 6 ltr/100 km.

Sisteme electronice de control și siguranță: moduri de livrare a puterii, moduri de pilotaj, Ducati Safety Pack (ABS Bosch activ pe viraje EVO + control al tracțiunii (DTC) EVO 2), sistem de control al plecărilor pe o roată Ducati EVO (DWC), control al frânei de motor (EBC) EVO, auto reglare a presiunii anvelopelor.

Preț Ducati Streetfighter V2 în România: 17.240 euro.

Modelul Streetfighter V2 poate fi achizitionat de la magazinul Ducati din București al firmei importatoare din România, compania Metrotehnica Internațional, sau de la magazinele partenerilor din teritoriu ale acestei firme.

http://www.tiberiutroia.ro/wp-content/uploads/2022/01/7.jpg

Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul  YouTube.

Vezi articolul integral

0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...