Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    7
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    4.543

Suspensiile si seaua

Autentifica-te  
Oaspete

182 vizualizări

Motocicleta vine din fabrica cu o suspensie care poate multumi cea mai mare partea a motociclistilor permitand o calatorie foarte comoda chiar pentru 2 persoane. Am invatat insa ca drumurile din Romania inving orice calcule ale constructorilor americani.

Cu seaua si suspensia originala se pot face usor 500 - 600 Km intr-o zi insa... se poate mai bine.

Am fost norocos sa cunosc un specialist al unui dealer HD din SUA care mi-a dat multe sfaturi competente si m-a ajutat in alegerile mele. Scott mi-a recomandat sa schimb suspensiile originale cu unele echivalente pentru Softail Heritage de la Progressive Suspension .

PSI2008Catalog_Page_16.jpg

Modelele recomandate au fost :

1. ds-222048 - arcurile din urcile din fata (FLSTC 2008)

2. 422 series - amortizoarele de spate (FLSTC 2008)

Cativa prieteni mi-au spus ca ar trebui sa pun suspensii pneumatice ca sa pot vedea diferenta. Scott a insistat ca pentru drumuri proaste si o tinuta imbunatatita , amortizoarele de spate recomandate sunt mult mai bune. Probabil ca suspensiile pneumatice la acest model ar fi adus doar un look modificat dar nu si o modificare serioasa a tinutei de drum.

Modificarea imediat vizibila a suspensiilor a fost o inaltare cu 5 cm a cadrului, implicit o inaltare a garzii la sol care a crescut semnificativ confortul in sa dar mai important, a permis inclinari mult mai pronuntate ale motocicletei in curbe fara a atinge permanent cu suporturile de picior asfaltul.

In al doilea rand, mai usor de explicat dupa un numar de Km, amortizarea diferita in functie de marimea denivelarilor a generat un confort pe care nu l-am avut inainte si pe care l-am apreciat atat eu cat si sotia mea in peste 10.000 Km.

A doua investitie care mi-a schimbat viata pe moto a fost seaua Corbin.

Am inlocuit seaua originala in 2 culori din 2 sezuturi.

11062008422.jpg

cu seaua Corbin cu spatar pentru conducator si ... incalzire

Corbin.jpg

Schuimbarea seii a fost o decizie complicata din cauza pretului mare insa as aprecia pe primul loc efectul acestei modificari in confortul calatoriei pe motocicleta mea.

Materialul din care este facuta asigura inlaturarea punctelor de presiune si oboseala tesuturilor. Acum, a merge fara oprire cateva ore bune este posibil. Confortul a crescut spre exceptional. Un lucru al carui efact nu l-am estimat a fost incalzirea seii pentru care am optat fara prea multe argumente.

Sincer, este formidabil sa ai o sa incalzita, toamna sau cand ploua cu stropi reci in jur. Caldura care ti se transmite de la mijloc catre picioare si catre intregul corp in rest, transforma calatoria intr-o placere chiar daca afara sunt 5 grade Celsius. Este un detaliu atat de important. Si eu si Ramona, am constatat ca vremea de toamana cu frunze colorate si aer rece nu ne aduce decat bucuria simturilor estetice si ne lasa sa ne bucuram de imagini fara dureri de spate sau coapse inghetate.

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare
×