Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    7
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    4.544

Admisie, Evacuare , Frane , Performanta motorului

Autentifica-te  
Oaspete

377 vizualizări

Modificarile cosmetice ( multe la numar facute intre timp) sunt o placere dar o autentica placere ramane si imbunatatirea perfomantei motorului care te poarta in lumea viselor.

Am fost nemultumit de sunatetul motorului. Nu al motorului ci cel al tobelor. Modelul original, facut sa fie conform celor mai severe norme de sunet din toata lumea aceasta, transforma sunetul original al motorului, acel sunet care a ar trebui inregistrat ca marca a HD, intr-un banal zumzait-  nu foarte departe de cel al clonelor japoneze. Cautarea esapamentului care sa redea acel sunet complet - din imaginatia mea - a devenit obligatorie.

Esapamentul care m-a multumit a fost un set de tobe de la http://www.rushracingproducts.com/

Modelul ales: 25301

16401+-+Slash+Down+RushRacingProducts.jp
Rush-Mufflers.jpg

Motocicleta a inceput sa fie un Harley. Satisfactia : Nemasurata

Schimband tobele am constatat si o usoara imbunatatire a performantei. Necesitatea unui filtru de aer cu performante mai bune a aparut ca imediata.

Am optat in prima instanta pentru un filtru de aer Screaming Eagle - Stage I

Air+Filter.jpg

Diferenta s-a facut simtita imediat. Motorul respira altfel insa la trecerea peste 2000 de rotatii/min avea o ezitare ce putea fi simtita iar de la 3500 sunetul tobelor devenea extrem de puternic cu o oarecare pierdere de putere.

Mi-a trebuit mult curaj - in lipsa unui service care sa ma ajute in mod direct - sa cuplez  Screaming Eagle Super Tuner cu care sa pot modifica curbele motorului.

Race+Tuner.jpg

Minunea s-a produs. Am aflat de la un dealer care este fisierul potrivit configuratiei motorului meu si am incarcat noii parametrii. A foste mai simplu decat as fi crezut dar marturisesc ca increderea lui Noni ( fiul meu) m-a ajutat mult sa ma hotarasc sa apas pe "Change Configuration". Rezultatul a fost un ALT MOTOR. Acum, m-am indragostit a doua oare de V-Twin-ul meu. Suntem la a doua tinerete. :)

Daca va hotarati sa cumparati un Super Tuner nu uitati . Cablu, CD cu soft, si multa incredere in voi. Daca reusiti sa cititi si instructiunile veti descoperi o lume intreaga de parametrii si valori care pot sa transforme motorul in orice v-ati dori. Oricum, incercare merita daca pasiunea pentru motorul vostru e mare.

Mai simplu, am aflat ca exista un  Power Commander V ce ajusteaza din mers parametrii motorului in functie de configuratie. Nu am vazut-o lucrand. Pare mai simplu si de incredere.

PowerCommanderV.jpg

Oricum, modificarile pe care le-am facut eu au meritat tot efortul.

Last but not least ... Un motor mai puternic, ce respira mai puternic si accelereaza mai puternic te imbie putin catre viteza. Franele devin mai importante.

Franarea la Softai Heritage este asigurata pe fata - original - doar pe un disc cu un etrier cu 2 pistonase.

Am schimbat modelul original cu unul de la Performance Machine

Brake+calipers+-+Performance+Machine.jpg
Sincer, ceva s-a imbunatatit dar cred ca inca nu suficient. Franarea este mai buna dar inca departe de ce mi-am dorit. Oricum, etrierul are 3 pistonase dar actionand pe un singur disc, lucrurile s-au imbunatatit cred mai mult vizual - carcasa cromata mai frumoasa decat in efectul de franare.
Daca  o sa descopar o alternativa mai buna, o sa revin.

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

×