Jump to content
  • entries
    1,741
  • comments
    2
  • views
    101,825

Spaniolii de la Cafe Racer Dreams folosesc un BMW R80RT pentru a aduce un tribut Bultaco


Motobikes

6,144 views

Cum poți folosi o motocicletă BMW, mai exact un R80RT din 1983 pentru a omagia marca Bultaco? Sună puțin complicat, dar pentru spaniolii de la Cafe Racer Dreams proiectul a fost unul cât se poate de fezabil.

crd128-cafe-racer-dreams-street-tracker-

Café Racer Dreams afirmă sus și tare în mediul online că ei fac modificări pentru motociclete și pentru… Porsche. Iar asta e o afirmație foarte curajoasă dacă nu o poți dovedi cu un portofoliu. Spaniolii au dovedit-o din plin, creațiile lor stârnind vâlvă printre pasionații de motociclete custom și mai nou, printre cei cu o sensibilitate la mașinile young timer.

crd128-cafe-racer-dreams-street-tracker-

Să rămânem însă la motociclete, acolo unde spaniolii au montat pe un BMW R80RT un rezervor de Bultaco Frontera 370 și un far provenind de pe același model, cu tot cu mini-carenajul specific motocicletelor de enduro. Pentru că Frontera 370 era la vremea ei o motocicletă de enduro și încă una suficient de rapidă să fi adus echipei Statelor Unite ale Americii, medalii de aur la International Six Days Enduro, în 1977. Spaniolii nu s-au sfiit să pună sigla BMW pe acest rezervor și nimeni nu ar putea să-i acuze că au comis vreo impietate…Să mă rog… aproape nimeni.

Dimpotrivă, în ecuație a intrat și o intensă aromă americană de street-tracker, adusă de șaua monopost, suspendată deasupra roții spate, de aripa față ridicată, de suportul pentru număr – acum înțelegem de ce spaniolii au ales „77” și de ghidonul lat, furnizat de Renthal.

crd128-cafe-racer-dreams-street-tracker-

Mai departe pare usor să faci o amplă achiziție de componente, dar desigur, cheia este ideea în baza căreia o faci. Altfel, poți să comanzi evacuări finale SuperTrapp, carburatoare Bing, filtre K&N, o furcă Show inversată de 43 de mm, un amortizor Hagon, etriere radiale și discuri de frână de la Nissin , cauciucuri Continental TKC80 și manșoane de la Domino Rally. Plus alte câteva „mărunțișuri”, să dea bine pe creația ta. Rezultatul poate fi unul care să facă înconjorul planetei sau care rămâne ascuns la tine în garaj.

Spunem toate astea pentru că ne-a impresionat spiritul creativ al spaniolilor, care au în spate 10 ani de experiență și un portofoliu prin care ajungi să te plictisești navigând, la câte motociclete au tot customizat ei de-a lungul unui deceniu.

crd128-cafe-racer-dreams-street-tracker-

Cei de la Café Racer Dreams spun că BMW-ul „inițial” a pierdut cam 100 de kilograme în procesul său de transformare. Dar, chiar și ei recunosc că nu multe au mai rămas din bătrânul R80RT, care, pentru a face o glumă, cu siguranță nu se aștepta pe când ieșea pe porțile fabricii la o astfel de eterică și iberică transformare.

0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...