Jump to content
  • entries
    1,269
  • comment
    1
  • views
    64,286

Mai mult off-road: Suzuki V-Strom 1050 XT îi cedează ștafeta lui V-Strom 1050 DE!


Motobikes

80 views

 Share

Suzuki V-Strom 1050 DE știe mai bine off-road decât V-Strom 1050 XT!

detail_ph02.jpg

Rezultatul? După doar doi ani, această versiune a V-Strom dispare din gama producătorului japonez, în favoarea acestui DE, care integrează suficiente caracteristici pentru a face cu ochiul iubitorilor de aventuri.

Cea mai importantă schimbare este roata față. Dispare versinea de 19 inch, în favoarea uneia de 21 de inch, echipată cu gume Dunlop Trailmax Mixtour. Totodată, se mărește cursa furcii KYB complet reglabile, iar garda la sol crește și ea cu 190 mm. Aceasta înseamnă cu 25 mm mai mult decât V-Strom în versiune standard, model 2023 și cu 30 mm față de acum pensionatul XT.

gallery_ph06.jpg

Cadrul tip grindă dublă a primit atât ranforsări cât și extruziuni, pentru un șasiu mai ușor și mai puternic în off-road. Au crescut și ampatamentul – cu 40 de mm și unghiul de fugă. Bascula din aluminiu a fost alungită, păstrând însă aceeași rigiditate laterală și verticală. Rezistența la torsiune a crescut cu 10%. Motocicleta primește și un ghidon mai lat, scărițe mai solide, un schimbător mai potrivit pentru off-road, iar treptele unu și șase devin mai lungi.

detail_ph01.jpg

La fel ca și pe modelul standard V-Strom 1050, există instalate handguards, cric central, USB și o sursă de 12 V. Propulsorul de 1.037 cmc cu cilindri în V la 90 de grade rămâne neschimbat, dar supapele de evacuare au interiorul umplut cu sodium, care reduc temperatura camerei de combustie. Astfel, motorul rezistă mai bine în timp.

gallery_ph07.jpg

Pe partea de electronică, ambele modele primesc o platforma inerțială IMU Suzuki cu șase axe, care permite funcționarea unui sistem tip cornering ABS în două trepte, funcție hill hold, cruise control, control al tracțiunii și moduri de putere.

Există chiar și un mod G, cu G de la Gravel, anume proiectat, desigur, pentru această suprafață. Aceasta permite roții spate să alunece mai mult, până când „creierul electronic” al motocicletei decide că ceea ce face omul de la ghidon este… prea mult!

main_ph.jpg

Atât vesiunea standard a V-Strom cât și DE primesc unități TFT de 5 inch, care par să provină de pe GSX-S1000GT. Acestea înlocuiesc vechile ecrane LCD.

detail_ph04.jpg

 Share

0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...