Jump to content
  • entries
    1,269
  • comment
    1
  • views
    64,281

Hydra, un concept bike alimentat cu hidrogen, a atras atenția industriei!


Motobikes

88 views

 Share

După Moto Sapien – o motocicletă a viitorului îndepărtat, care se conectează la creierul riderului, designerul canadian Anton Brousseau revine cu un nou proiect.

Hydra-Bike-169FullWidth-f418f8a3-1920191

Intră în scenă Hydra, o motocicletă alimentată cu hidrogen, care nu a trecut neobservată de către marii jucători din această industrie emergentă. Și, desigur, de presa moto. Pentru a crea acest concept, Anton Brousseau a făcut echipă cu doi dintre foștii săi colegi de la Kiska Design. Este vorba despre  Andre Taylforth, care a mai „desenat” pentru KTM, Zero Motorcycles, Royal Enfield și Malaguti și despre Anton Guzhov, a cărui viziune și-a lăsat amprenta asupra unor proiecte Mercedes, BMW, Mini sau Rolls-Royce.

Hydra-Bike-169Gallery-83404b31-1920192.j

Easter Egg. Numărul de înmatriculare!

Cei trei spun că au fost inspirați de industrii care folosesc deja propulsia pe hidrogen, așa cum sunt micro-submarinele folosite în explorările oceanice. Proiectul a avut nevoie de nu mai puțin de un an pentru a fi dus la bun sfârșit, fiind descris drept o uriașă curbă de învățare, care a inclus o sumedenie de discipline și modalități de łucru din domeniul pe care în mod generic îl numim, în limbaj comun, design. Vorbim despre modelare 3D, despre design grafic, despre desen, despre efecte vizuale, despre branding sau despre producție video.

Hydra-Bike-169Gallery-15e08665-1920193.j

Totodată, dacă am ajuns la acest nivel al discuției, trebuie să spunem că termenul de design trebuie înțeles nu atât ca referire la aspect, cât și la posibilitatea producției industriale și asigurarea unei funcționalități.

Hydra-Bike-169Gallery-ccd9481-1920198.jp

Membrii echipei recunosc că nu sunt ingineri. Ei spun însă că au ținut cont de limitările legate de standard de omologare și de ergonomie, chiar dacă au exagerat  în  mod intenționat anumite părți ale motocicletei, pentru a-și transmite ideile. Totodată, cei trei designeri consideră că Hydra – acum doar o motocicletă concept, integrează elementele fundamentale, care ar putea-o transforma într-o zi, într-o motocicletă funcțională.

Hydra-Bike-169Gallery-90c9fb90-1920200.j

Deși, în definitiv, proiectul a fost descris de Andre Taylforth drept unul ludic. Designerul spune că nu mică i-a fost mirarea, atunci când a fost contactat de producători și de furnizori din industria hidgrogenului. Astfel, „conceptul Hydra rămâne deschis tuturor posibilităților, chiar dacă din punct de vedere realistic, este nevoie de o platformă mai robustă din punct de vedere ingineresc”, concluzionează designerul într-un interviu către MCN.

foto via Mottoradonline

 Share

0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...