Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    215
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    33.145

Kawasaki KX250F si KX450F disponibile din August 2012!

Autentifica-te  
United Motors

164 vizualizări

modele noi articol

Modelele 2013 Kawasaki KX250F si KX450F disponibile incepand cu luna August a acestui an!

Dupa ce in 2011 a dominat motocross-ul american, cucerind totul atat la motocross cat si la supercross, Kawasaki a recidivat si in 2012. In MX1, KX450F a castigat din nou titlul, impresionanta fiind clasarea pe primele doua pozitii in ambele manse de la Sevlievo din Bulgaria. In 2013 Kawasaki vine cu o serie de imbunatatiri care aduc motocicleta de serie foarte aproape de o motocicleta de campionat mondial.

Cea mai importanta modificare este furca fata cu aer comprimat. Aceasta aduce o serie de avantaje cum ar fi un raspuns mai prompt al suspensiei gratie rezistentei mai mici a aerului dar si inertiei mai mici. Un alt avantaj este gama larga de reglaje care nu impun demontarea furcii pentru inlocuirea arcului sau adaugarea de distantiere.

Motorul a fost de asemnea revizuit. Pistonul are acum o alta calota, iar sistemul de management a fost recalibrat. Rezultatul este un surplus de putere pe tot spectrul de turatie dar mai ales in partea inferioara.

Mai mult, exista trei harti presetate care pot fi schimbate folosind sistemul DFI Setting Data Selector. Cele trei cuple permit optiune intre normal (verde), soft (negru) sau raspuns mai rapid (alb). Fiecare dintre cele trei harti poate fi modificata cu ajutorul kitului de calibrare optional. Kitul contine un softwere, un controller ECU, cablu USB si sistem de fixare.

La cele trei harti presetate se adauga a patra, rezervata functiei launch-control. Aceasta previne derapajul la plecarea de pe loc si se dezactiveaza automat cand pilotul schimba din treapata a doua in a treia.

Pentru a respecta normele tot mai severe in ceea ce priveste zgomotul de evacuare sinall sistemului de evacuare a fost redesenat la interior.

Efectele nedorite ale franei de motor sunt reduse intr-o oarecare proportie gratie rolei de ghidare de tip pinion care preia jocul lantului, eliminand socul resimtit in transmisie atunci cand inchizi gazul si lantul trece din tractiune in franare.

Ergonimia a fost si ea revizuita, pilotul dispunand acum de doua pozitii pentru scarite si patru pentru ghidon.

Designul nu este o prioritate pentru un crosser, dar trebuie mentionat ca noul KX se distinge prin desenul nou al aripii fata si al suportului de numar. De asemnea, aripa spate este acum alba, intocmai ca cea de la motocicletele echipei de uzina.

Pentru mai multe detalii tehnice accesati pagina fiecarui model!

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare
×