Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    8.675

KTM X-BOW la Promotor

Autentifica-te  
ktmbv

111 vizualizări

x-bow_pe_circuit

KTM X-BOW este sambata 12 decembrie la Promotor

Prima masina produsa de KTM ruleaza deja in Romania, iar Dementor a dus X-BOW Superlight la circuitul AMC Kart pentru un scurt test.

Un pilot de raliuri care si-a inceput cariera in karting, respectiv George Grigorescu si Dan Tatoiu, un experimentat motociclist care in 2010 va debuta in FIA GT4, au vrut sa vada de ce KTM X-BOW le-a dat atatea batai de cap pilotilor de la Race of Champions. Ce a iesit, care a fost reactia "arbitrului" Roxana Ciuhulescu si cine a avut in cele din urma castig de cauza vedeti sambata, 12 decembrie, ora 12.00 in cadrul emisiunii Promotor de la Pro TV.

Si uitati-va in oglinzile retrovizoare pentru ca puteti intalni in trafic supercarul care revolutioneaza modul in care poti conduce o masina. Mai precis esti intr-o masina, dar te poti bucura de placerile oferite de mersul pe motocicleta.



Sursa
Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv

       










      Sursa
    • De ktmbv


      Ciprian Popescu, locul doi la Castrol Extreme Adventure (clasa Old Boys), despre cele şase zile de off-road extrem prin Munţii Buzăului



      Pilotând un KTM 350 EXC-F model 2012, Ciprian Popescu (Dual Racing Team Powered by Dementor Braşov) a obţinut locul doi la clasa Moto Old Boys a proaspăt încheiatei ediţii a Castrol Extrem Adventure. “Desigur, este un rezultat bun, dar şi mai bine era dacă terminam pe primul loc. Spun asta pentru că am încheiat fiecare zi de concurs pe primul loc, cu excepţia celei dintâi, în care am pierdut 40 de minute, căutând traseul, la o ieşire din rău, traseu ce trecea printr-un punct care din cauza vegetaţiei abundente părea neverosimil”, ne-a declarat Ciprian Popescu. Pilotul fondator al Dual Racing Team a recuperat apoi în fiecare zi, dar nu a fost suficient pentru a-l “detrona” pe Daniel Teodorescu de pe prima treaptă a podiumului. Pe locul trei s-a clasat Tudor Simon.








      Anul acesta, concurenţii înscrisi la Castrol Extreme Adventure au fost scutiţi de ploaie, fenomen meoteorologic care şi-a arătat colţii doar duminica trecută, când râul din zona Mărăcineni s-a umflat, dar nu suficient încât să-i sperie pe sportivi. Cea mai grea zi de concurs a fost cea de miercuri, consideră Ciprian Popescu: “chiar dacă ultimii kilometri au fost parcurşi pe un forestier ce cobora, pentru a ajunge la Pentelui, am avut 17 kilometri de urcare prin pădure, pe bolovani acoperiţi de muşchi, un segment ce poate fi descris drept infernal”, a mai spus pilotul Dual Racing.




      Lipsa zilei de pauză s-a făcut simţită, concurenţii fiind puternic solicitaţi de cei 80, 90 de kilometri pe care îi parcurgeau în fiecare zi. “Mi-ar fi plăcut să văd mai mulţi sportivi la Castrol Extreme Adventure, însă doar să-l urmăreşti pe Graham Jarvis la lucru a fost privelegiu, omul e pur şi simplu de pe altă planetă”, a mai adăugat Ciprian, sportivul fiind impresionat şi de prestaţia KTM-ului EXC 350-F model 2012. “Motocicleta mi-a plăcut foarte mult, se simte că generaţia de modele 2012 este una care a suferit modificări radicale. În situaţiile extreme, în care mă aşteptam să opresc motorul, nemaireuşind să selectez o treaptă inferioară, programul de gestiune a injecţiei a intervenit prompt, oferind surplus de putere necesar”.




      Clasament Moto EXTREM
      1 12  GRAHAM JARVIS 862 07:55,0 79,17 941
      2 6  OLAH LASZLO 884 14:37,0 146,17 1030
      3 7  SZEREDAY DOMINIK 939 11:36,0 116,00 1055
      4 8  FRATILA PAUL 1037 11:25,0 114,17 1151
      5 14 LUKE COPESTAKE 2144 09:00,0 90,00 2234
      6 1  CRIVOIRUC VICTOR 1936 00:00,0 500,00 2436
      7 5  BURADA NICOLAE 2195 00:00,0 500,00 2695
      8 4  DINU CRISTIAN 2206 00:00,0 500,00 2706
      9 3  DOBRESCU STEFAN 2212 00:00,0 500,00 2712
      10 2 IONESCU ALEXANDRU 2647 00:00,0 500,00 3147















      Clasament Moto OLD Boys
      1 303  TEODORESCU DANIEL 1144 10:13,0 102,17 1246
      2 301  POPESCU CIPRIAN 1238 08:10,0 81,67 1320
      3 310  SIMON TUDOR 1454 10:12,0 102,00 1556
      4 304  CIZMARIU DRAGOS 1810 09:30,0 95,00 1905
      5 309   NEDELCU LAURENTIU 2533 00:00,0 500,00 3033
      6 308  SZEREDAY PETER 2776 00:00,0 500,00 3276
      7 302  TOADER CRISTIAN 3314 00:00,0 500,00 3814
      8 305  BALBA ALEXANDRU 4480 00:00,0 500,00 4980
      9 306  TEODORESCU VALENTIN 4630 00:00,0 500,00 5130
      10 307 DEMIAN OVIDIU DANIEL 4630 00:00,0 500,00 5130













      Clasament Moto HOBBY
      1 207  BARBU ION 1201 11:48,6 118,17 1319
      2 205  POPESCU CRISTIAN 3134 00:00,0 500,00 3634
      3 204  DELCEA MARIAN 3140 00:00,0 500,00 3640
      4 206  ADUMITROAIEI CRISTIAN 3141 00:00,0 500,00 3641
      5 203  OSIAK FLOREA 3541 00:00,0 500,00 4041
      6 201  CRACIUNESCU CATALIN IONUT 3939 00:00,0 500,00 4439
      7 208  BOBOC VICTOR – -
      8 11  CIUBOTARU BOGDAN -




      Sursa
    • De ktmbv



        Am stat de vorbă cu amândoi şi iată ce am aflat. Începem cu pilotul belgian, triplu campion în patria sa, dar şi vice-campion al Franţei şi medaliat cu aur la ISDE, împreună cu echipa Franţei. Goblet a reuşit un superb loc cinci la infernalul Mare Premiu al Greciei, propunându-şi acelaşi obiectiv şi la Buzău.
      “Mi-am imbunătăţit constant rezultatele la clasa E2 unde alerg şi acum doresc să termin cursa în primii cinci, şase piloţi. Voi încerca să rămân calm şi concentrat în fiecare zi, probele speciale sunt splendide. Va dificil, şi din cauza caniculei care se anunţă dar şi pentru că deja ne apropiem de sfârşitul sezonului şi cu toţii, am acumulat oboseală”, a declarat pentru Dirt Bike Zone, belgianul Jeff Goblet.









      Ca întotdeauna, Julian Răduţă era bine dispus, chiar şi în înaintea dificilei întreceri care-l aşteaptă mâine. Am rămas surpins de prezenţa sa “motocrosistică” la Marele Premiu al României, dar Juli mi-a explicat că nu putea să rateze participarea la o asemenea cursă! “Am discutat cu Dementor pentru nişte motociclete de enduro cu care să participăm la etapa de Campionat Mondial, dar din păcat acestea nu au ajuns în timp util, aşa că iată-mă cu motocicleta tatălui meu“, a spus Juli.
      Este vorba despre o Yamaha WR 450, în variantă stock, pe care Juli a pus o pereche de mousse-uri noi şi o evacuare şi iată, fără alte preparative, pilotul Top Cross TCS e gata de a lua startul! “Aştept să văd cum mă descurc în primul tur, după aceea mai vedem, am înţeles că specialele nu sunt tocmai uşoare (n.r. Andras Elek- Bondi- a fost se pare eroul unei trânte spectaculoase pe Extrem Test, din care a ieşit însă intact)”, a mai spus Juli.


      Căştile moto Lazer sunt importate în România de Dual Motors. Cedric Melotte, celălalt pilot susţinut de Lazer, nu a făcut deplasarea în România, fiind accidentat.

      Sursa
    • De ktmbv

        Au alergat pe motociclete Yamaha si au facut, fiecare in felul sau, o figura frumoasa in etapa de campionat mondial. Juli a avut curajul sa se alinieze la start cu “motocicleta lui tata”, o Yamaha WR 450 F, goala asa cum a scos-o fabrica, adica nepreparata, in conditiile in care “bolizii de concurs” – asta ca sa-i citez si eu pe onorabilii mei colegi din presa main stream huo – ai pilotilor WEC sar si de 50.000 de euro. Apoi, Jeff Goblet, la fel ca si Julian Raduta, a venit la concurs cu o duba oarecare, printre atatea tiruri de uzina, a fost asistat de doar de parintii sai si fara a avea o mare echipa in spate a reusit performanta de a se clasa pe locul sase in prima zi si pe locul sapte in a doua zi a GP Romania, aflandu-se acum pe locul sapte in clasamentul general al clasei E2.
       






      Am fost surprins cand am aflat ca Jeff ar fi preferat ca specialele sa fie un pic mai dure si ca nu a avut probleme cu temperatura de aproape 40 de grade Celsius de la Buzau. Pilotul belgian s-a declarat multumit de experienta romaneasca, spunand ca spera sa se intoarca in tara noastra.





        Am stat destul de mult la povesti cu Julian dupa cursa de ieri si am aflat ca etapa romaneasca a WEC intra in topul celor mai aprige curse pentru pilotul TOP Cross TCS, alaturi de cele din Campionatul de Motocros al Olandei. La a doua trecere pe Enduro Test, mi-a crescut inima cand l-am vazut pe Juli presandu-l pe unul din “juniorii mondiali”, care a si fost obligat sa se lase depasit in prima line (mai) dreapta. Juli a scos timpi buni pe Cross Test si pe Extreme Test, i-a incantat pe spectatori cu sariturile sale, s-a luptat pentru trase cat mai bune cu o suspensie total nepreparata, insa din pacate a fost nevoit sa abandoneze in ultimul tur, deoarece simeringul de la schimbatorul de viteze a cedat, motorul pierzand uleiul. Sa fi castigat enduristii inca un pilot de top? Ramane de vazut.

      Sursa
    • De ktmbv



      In luna decembrie te asteptam cu noi reduceri la produsele Putoline, Goldfren si Hiflo, dupa cum urmeaza:
       - 20% Putoline
       - 20% Goldfren
       - 20% Hiflo
       - 20% Lazer
       - 20% Dainese




      Sursa
×