Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    9.324

KTM X-BOW la Promotor

Autentifica-te  
ktmbv

142 vizualizări

x-bow_pe_circuit

KTM X-BOW este sambata 12 decembrie la Promotor

Prima masina produsa de KTM ruleaza deja in Romania, iar Dementor a dus X-BOW Superlight la circuitul AMC Kart pentru un scurt test.

Un pilot de raliuri care si-a inceput cariera in karting, respectiv George Grigorescu si Dan Tatoiu, un experimentat motociclist care in 2010 va debuta in FIA GT4, au vrut sa vada de ce KTM X-BOW le-a dat atatea batai de cap pilotilor de la Race of Champions. Ce a iesit, care a fost reactia "arbitrului" Roxana Ciuhulescu si cine a avut in cele din urma castig de cauza vedeti sambata, 12 decembrie, ora 12.00 in cadrul emisiunii Promotor de la Pro TV.

Si uitati-va in oglinzile retrovizoare pentru ca puteti intalni in trafic supercarul care revolutioneaza modul in care poti conduce o masina. Mai precis esti intr-o masina, dar te poti bucura de placerile oferite de mersul pe motocicleta.



Sursa
Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv



      Dementor te așteaptă la Cheile Grădiștei Endurocross

       
       Sâmbătă, 7 august, la Cheile Grădiștei Endurocross, Dementor aduce aproape de tine două din modelele de top ale constructorului austriac KTM. Vei putea vedea, din gama 2011, KTM 350 SX-F și KTM 300 EXC-E. În plus, KTM 300 EXC 2011 va fi motocicleta utilizată de triplul campion național de endurocross, Mani Gyenes.
      La Cheile Grădiștei (zona Bran-Moeciu) cei mai buni rideri din România vin să își dovedească măiestria în cea de a doua ediție a Cheile Grădiștei Endurocross. Alex Gârbacea și Romeo Duicu, doi din piloții români care concurează în Campionatul Mondial de Rally-Raid, sunt cei care au creionat traseul cursei de sâmbătă. După ediția din 2009, Alex Gârbacea (gazda acestei competiții), alături de coechipierii săi din Vectra Racing și-a dorit să facă din Cheile Gradistei Endurocross un eveniment de tradiție în zona Brașov – Moeciu. Așa că în acest an alături de Romeo Duicu, Alex s-a oprit din antrenamentele pentru Raliul Faraonilor (Egipt, etapa din C.M. de Rally-Raid) pentru a face traseul pe care sâmbătă sunt așteptați atât piloți de enduro cât și de motocros.
      Evenimentul este inclus în Campionatul Național de Endurocross, fiind a șaptea etapă din acest sezon și totodată cursa la care pentru clasa A se va decide campionul acestui an.
      Mani Gyenes, triplu campion național de enduro și endurocross și dublu câștigător al Red Bull Romaniacs clasa Expert, este principalul favorit la câștigarea cursei de la clasa A (avansați). Iar Lucian Neaga, snowboarderul care a câștigat în acest an Red Bull Romaniacs la clasa Hobby Single, vine la Moeciu să dovedească că se simte într-adevăr bine la munte și când rulează cu motocicleta.
      Pentru că este vară și Dani Oțil a decis să profite cât se poate de mult de vacanță, vedeta tv pe 2 roți va debuta sâmbătă în Campionatul Național de Endurocross.
      Program Cheile Gradistei Endurocross
      Sâmbătă 7 august
      08:00 – 11:00 Înscrieri și verificări tehnice (Complexul Cheile Grădiștei Fundata)
      11:00 – briefing
      11:30 – Antrenament clasa C (hobby)
      11:50 – Antrenament clasa A (avansați) și B (sport)
      12: 10 – Antrenament clasa Quad
      12:30 – Formare grilă clasa C
      12:40 – Start în cursa clasei C (1h + 1 tur)
      14:10 - Formare grilă clasa A și B
      14:20 – Start în cursa clasele A și B (clasa A 2h+1 tur, clasa B 1h30min+1 tur)
      16:50 – Formare grilă clasa Quad
      17:00 – Start cursa clasa Quad (1h+1tur)
      18:30 – Festivitatea de premiere
       
      Programul poate suferi modificări în funcție de condițiile meteo și de nr. de concurenți.
       
      Cum ajungi?
      Traseul de endurocross este amenajat în apropierea complexului Cheile Grădiștei Fundata.
      Pentru a ajunge la Cheile Gradistei din Brașov respectiv București puteți urma ruta:
      Cale de acces din Brașov: (31km) Brasov - Cristian - Rasnov - Tohan - Bran - Moeciu.
      Cale de acces din București: București - Ploiești - Sinaia - Predeal - Râșnov - Bran – Moeciu.
      Complexul se află între Moeciu de Jos și Moeciu de Sus, iar în acest an cartierul general al cursei va fi în partea nouă a mini stațiunii, zona numită Cheile Grădiștei Fundata. Pentru a ajunge la traseul de endurocross și la cartierul general al evenimentului urcați din Cheile Grădiștei Holiday Complex către Cheile Grădiștei Fundata.
      Vezi harta: http://endurocross.creatie-site.ro/acces.html


      Sursa
    • De ktmbv

      Adrian şi Hulian Răduţă concurează în acest weekend în a 4-a etapă a Campionatului European de Motocross
      Susţinuţi de Dementor KTM, Adrian Răduţă şi fratele său Hulian Răduţă participă în acest weekend în cea de a patra etapă a Campionatului European de Motocross, ce se va desfăşura pe circuitul din Zărneşti.
      La eveniment sunt înscrişi peste 100 de piloţi din 20 de ţări, această etapă contând pentru clasamentul general al claselor 65 cmc, 85 cmc şi Open. Cei doi sunt înscrişi la clasa Open, unde sunt admise motoare în 2 timpi cu cilindree cuprinsă între 125 şi 520 cmc şi motoare în 4 timpi cu cilindree cuprinsă între 250 şi 640 de cmc.


      Program
      Campionatul European de Motocross etapa 4-a
      Zărneşti, Braşov
       
      Sâmbătă 5 iunie
      10.00 – 10.20  Antrenament liber nr.1 clasa 85 cmc
      10.30 – 10.50 Antrenament liber nr.1 clasa 65 cmc
      11.00 – 11.20 Antrenament liber nr.1 clasa Open
      12.00 – Briefing
      12.30 – 12.50  Antrenament liber nr.2 clasa 85 cmc
      13.00 – 13.20 Antrenament liber nr.2 clasa 65 cmc
      13.30 – 13.50 Antrenament liber nr.2 clasa Open
      14.55 – 15.15 Calificări clasa 85 cmc
      15.25 – 15.45 Calificări clasa 65 cmc
      15.55 – 16.15 Calificări clasa Open
       
      Duminică 6 iunie
      11.50 Ceremonia de deschidere
      12.40 Cursa 1 clasa 85 cmc
      13.25 Cursa 1 clasa 65 cmc
      14.05 Cursa 1 clasa Open
      14.50 Cursa 2 clasa 85 cmc
      15.35 Cursa 2 clasa 65 cmc
      16.15 Cursa 2 clasa Open
       
      Mai multe detalii legate de programul şi regulamentul competiţiei, precum şi lista completă a piloţilor înscrişi, găsiţi pe http://www.frm.ro/.


      Sursa
    • De ktmbv

      Gama off-road KTM 2011: 350 SX-F, 300 EXC
      Topul gamei KTM pentru 2011 este fără îndoială KTM 350 SX-F motocicletă care în prezent domină Campionatul Mondial MX1 avându-l în șa pe Antonio Cairoli. Printre noutăți se află și KTM 300 EXC-E, care din 2011 are o transmisie cu șase rapoarte.
      Gama pentru 2011 începe cu modelul de 50 cmc în doi timpi (50 SX) şi se termină cu puternicul 530 EXC-R. Între cele două există o întreagă gamă de vehicule sport adaptate fiecărui tip de pilotaj off-road şi fiecărui profil de pilot. Iar toate se încadrează perfect în filozofia KTM "Ready to race". KTM are motocicleta potrivită atât pentru cei care practică enduro-ul şi motocrossul ca pe un hobby, cât şi pentru cei care participă la campionate mondiale.
       
      KTM 350 SX-F

      În 2006, Stefan Everts a redevenit campionul mondial (14 victorii în 15 Grand Prix) și în același an a preluat și postul de director al departamentului Racing de la KTM. Pe atunci, el a avut o viziune asupra viitorului motocrosului şi în KTM a găsit un partener ideal pentru a dezvolta un pachet, care să se traducă în eficiență și performanță maximă și care să se muleze după cerințele pilotului. 4 ani mai târziu proiectul este gata: noul 350 SX-F.
      Specificații tehnice
      Specificatii Tehnice: Vezi 350 SX-F în acțiune: Motor: Monocilindru în 4 timpi {yoogallery src=[/images/stories/stiri/diverse/modele_2011/imagini/300exc] width=[133]}{youtube}HsaLWqGPkqc{/youtube} Capacitate cilindrică: 349.7 cmc Cursă xAlezaj: 88/57.5 mm Compresie: 13.5:1 Starter: starter electric /12V 3 Ah Transmisie: 5 trepte Carburator: Keihin EFI Ungere: cu presiune 2 pompe de ulei Ulei pentru motor: Motorex, SAE 10W50 Răcire: cu lichid Ambreiaj: multidisc acționat hidraulic Aprindere: Keihin EMS Ghidon: Renthal, Aluminium Ø 28/22 mm (1.10/0.87") Suspensie față: WP USD Ø 48 mm (1.89") Suspensie spate: WP-Monoshock with linkage Cursa suspensiei față/spate: 300/330 mm Frâne, față/spate: discuri de frână 260/220 mm (10.24/8.66") Jante, față/spate: 1.60 x 21"; 2.15 x 19" Excel Anvelope, față/spate: 80/100-21"; 110/90-19" Lanț: 5/8 x 1/4" Ampatament: 1495±10 mm Garda la sol (fără a fi încărcat): 375 mm Înălțimea șeii: 992 mm Capacitate rezervor: aproximativ 7.5 litri Greutate (fără carburant): aproximativ 103.9 kg  
      KTM 300 EXC/ Six Days
      Pentru orice eveniment hard enduro, 300 EXC este alegerea potrivită! Un ansamblu net optimizat, o motocicletă ușoară cu un cuplu incredibil de puternic, care este uşor de a controlat în orice moment. Starterul electric este inclus în echiparea standard.
      EXC SIXDAYS
      Motor
      Modelele Six Days își iau puterea din motoarele de curse în doi şi patru timpi, motoare care au fost optimizate pentru cursele de enduro. Six Days= Energie pură
      Rezervor
      Rezervorul este ergonomic. Flux de aer cu sistem de conducte sub spoilere pentru o aprovizionare optimă cu aer proaspăt a Airbox. Un alt avantaj pentru curse: polietilena transparentă îți permite să vezi din exterior nivelul de combustibil.
      Șaua
      Șaua pentru modele Six Days este furnizată cu buzunare suplimentare. Are de asemenea o greutate redusă, iar pentru o durată de viață mai lungă și confort interiorul este realizat din spumă.
      Specificații tehnice KTM 300 EXC Motor: Monocilindru în 2 timpi {yoogallery src=[/images/stories/stiri/diverse/modele_2011/imagini/300exc] width=[133]} Capacitate cilindrică: 293.2 cmc Cursă xAlezaj: 72x72 mm Starter/ baterie: pornire la pedală și starter electric /12V 3 Ah Transmisie: 6 trepte Carburator: Keihin PWK 36 S AG Ulei pentru transmisie: Motorex, SAE 10W50 Răcire: cu lichid Ambreiaj: multidisc acționat hidraulic Aprindere: Kokusan Ghidon: Renthal, Aluminium Ø 28/22 mm (1.10/0.87") Suspensie față: WP USD Ø 48 mm (1.89") Suspensie spate: WP PDS Cursa suspensiei față/spate: 300/335 mm Frâne, față/spate: discuri de frână 260/220 mm (10.24/8.66") Jante, față/spate: 1.60 x 21"; 2.15 x 18" Excel Anvelope, față/spate: 90/90-21"; 140/80-18" Lanț: X-ring 5/8 x 1/4" Ampatament: 1475±10 mm Garda la sol (fără a fi încărcat): 385 mm Înălțimea șeii: 985 mm Capacitate rezervor: aproximativ 9.5 litri Greutate (fără carburant): aproximativ 103.1 kg  

      Sursa
    • De ktmbv

      Noutăţile KTM prezentate la EICMA

      Dorindu-şi să inoveze în continuare aşa cum face de peste 50 de ani, KTM a prezentat la EICMA 2009 (Salonul Moto de la Milano – cel mai important salon moto din an) concepte menite să-i atragă către marea familie portocalie pe mai mulţi împătimiţi ai asfaltului şi pe cei care doresc să deţină următoarea motocicletă ce va face istorie în motocross.

      Astfel, în anii următori gama de modele KTM care începe în prezent cu 50 SX (motocicletă de motocross care se adresează copiilor şi poate fi condusă începând cu vârsta de trei ani) şi se termină cu superbikeul 1190 RC8 va include şi o motocicletă de 125 cmc destinată rulării pe asfalt, precum şi Duke 690 R (aceasta este definiţia pentru 70 CP pe o motocicletă care cântăreşte 148 de kg).
      KTM 350 SX-F Factory Racing

      Conceptul menit să creeze o nouă tendinţă în motocross a fost creat de KTM după ce modelele 250 SXF şi 450 SX-F au avut succes în Campionatul Mondial de Motocross, aceasta fiind prima motocicletă al cărei motor are o capacitate cilindrică de 350 cmc. Motocicleta, care va fi ready to race începând cu 2010, este un model asupra căruia Stefan Everts (multiplu campion mondial de motocross) şi-a lăsat amprenta colaborând la realizarea fiecărui detaliu.

      KTM 125
      Cu un motor care are patru valve pe cilindru este răcit cu apă şi dezvoltă 15 CP, 125 este o motocicletă care îi va atrage pe tinerii care vor să se bucure de asfalt. Cu un design proaspăt KTM 125 este încă un produs reuşit al colaborării dintre constructorul austriac şi Kiska Design.

      Duke 690 R
      Monocilindrul LC4 pentru KTM reprezintă tradiţie, iar ultimul model pentru care a fost îmbunătăţit acest motor este Duke 690 R.  Propulsat de un LC4 ce dezvoltă 70 de CP în condiţiile în care el cântăreşte doar 148 de kg Duke 690 R este un pachet greu de refuzat.

      Modelele din gama 2010

      Minicycles
      50 SX, 65 SX, 85 SX

      Motocross 2 timpi
      125 SX, 150 SX, 250 SX

      Motocross 4 timpi
      250 SX-F, 450 SX-F

      Enduro 2 timpi
      125 EXC, 200 EXC, 250 EXC, 300 EXC

      Enduro 4 timpi
      250 EXC-F, 400 EXC, 450 EXC, 530 EXC

      ATV
      450 SX, 505 SX, 525 XC

      Hard Enduro
      690 Enduro, 690 Enduro R

      Adventure
      990 Adventure, 990 Adventure R, 690 Rally Replica

      Supermoto
      450 SMR, 690 SMC, 690 SM Limited Edition, 990 SM R, 990 SM T

      Naked
      690 Duke, 690 Duke R, 990 Super Duke, 990 Super Duke R,

      Superbike
      1190 RC8, 1190 RC8 R, 1190 RC8 R Red Bull Replica, 1190 RC8 R Akrapovic Replica,

      Sursa
    • De ktmbv



      Pe 8 octombrie se va desfășura cea de a treia ediție a Cheile Grădiștei Endurocross, eveniment anual ce este inclus în calendarul Campionatului Național de Endurocross. Ca în fiecare an traseul singurei competiții de endurocross ce se desfășoară într-un holiday complex este creionat de Alex Gârbacea, unul din piloții Vectra Racing ce concurează în Mondialul de Rally-Raid.

      Din dorința de a face ceva pentru sportul cu motor din România în 2009 Alex Gârbacea alături de ceilalți membri ai echipei Vectra Racing au decis să organizeze una din etapele Campionatului Național de Endurocross. În fiecare an, în zona Moeciu de Sus (Bran, jud.Brașov) se creionează unul din cele mai spectaculoase trasee de endurocross. Pentru ediția din 2011 riderilor li s-a pregătit un start de la 1.300 metri altitudine chiar din incinta complexului Cheile Grădiștei Fundata. Endurocrossul este o îmbinare între motocros și enduro traseul conținând obligatoriu o porțiune asemănătoare cu ce se întâlnește pe circuitele de motocros. În acest an zona caracterisitcă motocrosului va fi cea creionată pe traseul de schi fond.
      Endurocrossul este o îmbinare între enduro și motocros. aAceastă formulă a fost aleasă pentru a le oferi piloților și spectatorilor un adevărat show care dureaza o singura zi și în care adrenalina, oferită de lupta cu secundele, este la ea acasă. Traseul este format dintr-o parte asemănătoare cu cea de pe circuitele de motocros și o parte (de regula peste 70% din întreaga lungime) de enduro.


      O cursă de endurocross = aproximativ 2 ore în care trebuie să îți depășești limitele în off-road, să sari ca pe circuitele de motocros, să navighezi după semne și să urci pante abrupte în ritmul competițiilor de enduro. Timpul de parcurgere al traseului pentru: clasa A = 2h + 1 tur, clasa B= 1h:30min + 1 tur, clasa C =1h + 1 tur.
      Pentru un plus de spectacol startul la endurocross se dă în stilul Le Mans (concurenții aleargă către motociclete le pornesc și ulterior pleacă în cursă)
      Categorie pentru fete – in campionat nu există clasament pentru fete însă la Cheile Gradistei Endurocross temerarele acestui sport vor fi premiate.
      Locația: Cheile Gradistei Holiday Complex (Moeciu-Fundata)
      Pentru a ajunge la Cheile Gradiștei din Brașov respectiv București puteți urma ruta:
      Cale de acces din Brașov: (31km) Brasov – Cristian – Rasnov – Tohan – Bran – Moeciu.
      Cale de acces din București: București – Ploiești – Sinaia – Predeal – Râșnov – Bran – Moeciu. Complexul se află între Moeciu de Jos și Moeciu de Sus, iar în acest an cartierul general al cursei va fi în partea nouă a mini stațiunii, zona numită Cheile Grădiștei Fundata. Pentru a ajunge la traseul de endurocross și la cartierul general al evenimentului urcați din Cheile Grădiștei Holiday Complex (Moeciu de Sus) către Cheile Grădiștei Fundata.
      Program
      Vineri 7 octombrie
      16.00 - 21.00 Înscrieri Cheile Grădiștei Fundata - recepție
      Sâmbătă 8 octombrie
      08:00 – 11:00 Înscrieri și verificări tehnice
      11:00 – briefing
      11:30 – antrenament clasa C
      11:50 – antrenament clasa A și B
      12:30 – formare grilă clasa C
      12:40 – start în cursa clasei C (1h + 1 tur)
      14:10 -  formare grilă clasa A și B
      14:20 – start în cursă clasele A și B (clasa A 2h+1 tur, clasa B 1h30min+1 tur)
      17.00 – festivitatea de premiere
      Programul poate suferi modificări în funcțtie de condițiile meteo și de nr. de concurenți.
      Facebook: Cheile Gradistei Endurocross


      Sursa
×