Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    8.640


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv


      Gama de aditivi a fost imbogatita cu doua noi produse: Putoline Fuel Inject & Valve Cleaner si Putoline Fuel Conditioner, aditivi speciali ce curata sistemul de injectie si supapele motocicletelor. Primul produs inlatura toate depunerile cum ar fi gudron, lacuri si rasina din sistemul de alimentare, curatand rezervorul, pompa de injectie, carburatorul, injectoarele, supapele si camerele de ardere. Putoline Fuel Inject & Valve Cleaner asigura o intretinere optima motorului, marind puterea acestuia si reducand in acelasi timp consumul de carburant. Aditivul asigura si o pornire usoara a motorului cand afara este rece, previne relantiul neregulat, rateurile si reduce emisiile de gaze. Poate fi folosit  pentru motoarele in 2 si 4 timpi.


       
      Un alt produs Putoline, chiar recomandat pe aceasta perioada a iernii este Putoline Fuel Conditioner. Putoline Fuel Conditioner curata, protejeaza si lubrifiaza intregul sistem de alimentare. Inlatura depunerile din carburator, injectoare, depunerile de pe supape si curata camera de ardere. Previne condensul si neutralizeaza apa din rezervor. Putoline Fuel Conditioner imbunatateste performanta motorului, scade consumul de carburant. De asemenea previne formarea de gheata in carburatoare, credeti-ma ca nu vreti sa stiti cum e sa ai un firicel de gheata in carburator, iarna, in padure… groaznic!




      Putoline Fuel Stabilizer previne oxidarea benzinei. Atunci cand motocicleta este lasata la odihna o perioada indelingata de timp, aici vorbim de mai mult de o luna, exista riscul ca benzina din rezervor sa isi piarda din calitati. In acest timp se vor forma depuneri in rezervor si in parti esentiale ale carburatorului. Influentate direct de acest fenomen sunt pornirile si relantiul neregulat. Putoline Fuel Stabilizer va preveni astfel de neplaceri sa apara. Modul de utilizare este unul simplu, la 25 de litri de carburant, o sticluta de aditiv. Inainte de a pune la “pastrat” motocicleta puneti in rezervor aditivul, adaugati benzina,  miscati motocicleta pentru ca aditivul sa se amestece cu benzina dupa care motocicleta se lasa pornita cateva minute si voila, motocicleta este gata sa treaca peste perioada de iarna!

      Sursa
    • De ktmbv
      {flippingbook_book 23}

      Sursa
    • De ktmbv


      Le-am mai folosit si inainte, dar niciodata atat de intens ca zilele trecute la antrenamentul Patrick Moto: doua zile fierbinti de endureala, pigmentate cu foarte, foarte mult praf, niste stropi de ploaie, plus deplasarea pana la Gheorgheni. Iar cand lucrurile merg bine, e usor sa spui ca totul a fost ok, uitand ca sunt niste “dedesubturi”, care fac ca situatia sa se prezinte atat de favorabil. Sa luam de exemplu casca enduro/motocross Lazer X7 Magic. Desi face parte din linia de modele entry-level ale traditionalului producator belgian de casti, ce am luat eu la purtare arata si se simte ca o casca din liga superioara. Are garantie pentru cinci ani, interior complet detasabil – tocmai am testat usurinta cu care se face acest lucru si “sfanta” inchidere racing, cu bucla din aluminiu. Spre deosebire de alte modele testate pana acum, dintre care unele cu nume de staif, nu imi joaca pe cap si nu mi-a luat din pielea de pe frunte – bine, in acel caz reusisem sa termin Drachones Rally Raid, desi nu prea cred ca e normal. Dupa spalare, exteriorul castii si-a recapatat aspectul de nou, vopseaua arata inca foarte fresh, iar interiorul e la fel de imbietor.

      In fine, manusile Fox Pawtector, manusi cum nu a mai avut neamul meu, bine oricum sunt primul motociclist din neamul meu (si nimeni nu intelege cui naiba seaman…), dar oricum ideea e ca sunt cele mai misto pe care le-am avut. In primul rand sunt cam… sofisticate adica au un  material ce arata de spui ca sunt pantofi de alergat, dublu strat de piele in palma, puncte de silicon pe cele patru  degeete, intaritutri discrete in zona incheieturilor si sunt foarte bine aerisite, e suficient sa deschizi degetele si simti fluxul de aer. Ma simt asadar ca un chirurg, asa ca nu ezit sa le folosesc si la cursele de MTB, sper sa nu le iau la purtat si in bucatarie!
       Trecem la ochelari, este vorba despre o pereche de Ariete Palladium. Rama este solida si suficient de flexibila, lentila nu s-a zgariat in ciuda cantitatii enorme de praf la care a fost expusa si nici nu s-a aburit. Spuma care acopera rama este compusa din patru straturi, din care unul cu memorie, iar cel care vine in contact cu fata este hipo-alergenic. Banda elastica se mentine si ea solida, fixand bine ochelarii pe casca.
      Echipamentele sunt disponibile prin Dual Motors.

      Sursa
    • De ktmbv



      Dementor te așteaptă la Cheile Grădiștei Endurocross

       
       Sâmbătă, 7 august, la Cheile Grădiștei Endurocross, Dementor aduce aproape de tine două din modelele de top ale constructorului austriac KTM. Vei putea vedea, din gama 2011, KTM 350 SX-F și KTM 300 EXC-E. În plus, KTM 300 EXC 2011 va fi motocicleta utilizată de triplul campion național de endurocross, Mani Gyenes.
      La Cheile Grădiștei (zona Bran-Moeciu) cei mai buni rideri din România vin să își dovedească măiestria în cea de a doua ediție a Cheile Grădiștei Endurocross. Alex Gârbacea și Romeo Duicu, doi din piloții români care concurează în Campionatul Mondial de Rally-Raid, sunt cei care au creionat traseul cursei de sâmbătă. După ediția din 2009, Alex Gârbacea (gazda acestei competiții), alături de coechipierii săi din Vectra Racing și-a dorit să facă din Cheile Gradistei Endurocross un eveniment de tradiție în zona Brașov – Moeciu. Așa că în acest an alături de Romeo Duicu, Alex s-a oprit din antrenamentele pentru Raliul Faraonilor (Egipt, etapa din C.M. de Rally-Raid) pentru a face traseul pe care sâmbătă sunt așteptați atât piloți de enduro cât și de motocros.
      Evenimentul este inclus în Campionatul Național de Endurocross, fiind a șaptea etapă din acest sezon și totodată cursa la care pentru clasa A se va decide campionul acestui an.
      Mani Gyenes, triplu campion național de enduro și endurocross și dublu câștigător al Red Bull Romaniacs clasa Expert, este principalul favorit la câștigarea cursei de la clasa A (avansați). Iar Lucian Neaga, snowboarderul care a câștigat în acest an Red Bull Romaniacs la clasa Hobby Single, vine la Moeciu să dovedească că se simte într-adevăr bine la munte și când rulează cu motocicleta.
      Pentru că este vară și Dani Oțil a decis să profite cât se poate de mult de vacanță, vedeta tv pe 2 roți va debuta sâmbătă în Campionatul Național de Endurocross.
      Program Cheile Gradistei Endurocross
      Sâmbătă 7 august
      08:00 – 11:00 Înscrieri și verificări tehnice (Complexul Cheile Grădiștei Fundata)
      11:00 – briefing
      11:30 – Antrenament clasa C (hobby)
      11:50 – Antrenament clasa A (avansați) și B (sport)
      12: 10 – Antrenament clasa Quad
      12:30 – Formare grilă clasa C
      12:40 – Start în cursa clasei C (1h + 1 tur)
      14:10 - Formare grilă clasa A și B
      14:20 – Start în cursa clasele A și B (clasa A 2h+1 tur, clasa B 1h30min+1 tur)
      16:50 – Formare grilă clasa Quad
      17:00 – Start cursa clasa Quad (1h+1tur)
      18:30 – Festivitatea de premiere
       
      Programul poate suferi modificări în funcție de condițiile meteo și de nr. de concurenți.
       
      Cum ajungi?
      Traseul de endurocross este amenajat în apropierea complexului Cheile Grădiștei Fundata.
      Pentru a ajunge la Cheile Gradistei din Brașov respectiv București puteți urma ruta:
      Cale de acces din Brașov: (31km) Brasov - Cristian - Rasnov - Tohan - Bran - Moeciu.
      Cale de acces din București: București - Ploiești - Sinaia - Predeal - Râșnov - Bran – Moeciu.
      Complexul se află între Moeciu de Jos și Moeciu de Sus, iar în acest an cartierul general al cursei va fi în partea nouă a mini stațiunii, zona numită Cheile Grădiștei Fundata. Pentru a ajunge la traseul de endurocross și la cartierul general al evenimentului urcați din Cheile Grădiștei Holiday Complex către Cheile Grădiștei Fundata.
      Vezi harta: http://endurocross.creatie-site.ro/acces.html


      Sursa
    • De ktmbv

      Gama off-road KTM 2011: 350 SX-F, 300 EXC
      Topul gamei KTM pentru 2011 este fără îndoială KTM 350 SX-F motocicletă care în prezent domină Campionatul Mondial MX1 avându-l în șa pe Antonio Cairoli. Printre noutăți se află și KTM 300 EXC-E, care din 2011 are o transmisie cu șase rapoarte.
      Gama pentru 2011 începe cu modelul de 50 cmc în doi timpi (50 SX) şi se termină cu puternicul 530 EXC-R. Între cele două există o întreagă gamă de vehicule sport adaptate fiecărui tip de pilotaj off-road şi fiecărui profil de pilot. Iar toate se încadrează perfect în filozofia KTM "Ready to race". KTM are motocicleta potrivită atât pentru cei care practică enduro-ul şi motocrossul ca pe un hobby, cât şi pentru cei care participă la campionate mondiale.
       
      KTM 350 SX-F

      În 2006, Stefan Everts a redevenit campionul mondial (14 victorii în 15 Grand Prix) și în același an a preluat și postul de director al departamentului Racing de la KTM. Pe atunci, el a avut o viziune asupra viitorului motocrosului şi în KTM a găsit un partener ideal pentru a dezvolta un pachet, care să se traducă în eficiență și performanță maximă și care să se muleze după cerințele pilotului. 4 ani mai târziu proiectul este gata: noul 350 SX-F.
      Specificații tehnice
      Specificatii Tehnice: Vezi 350 SX-F în acțiune: Motor: Monocilindru în 4 timpi {yoogallery src=[/images/stories/stiri/diverse/modele_2011/imagini/300exc] width=[133]}{youtube}HsaLWqGPkqc{/youtube} Capacitate cilindrică: 349.7 cmc Cursă xAlezaj: 88/57.5 mm Compresie: 13.5:1 Starter: starter electric /12V 3 Ah Transmisie: 5 trepte Carburator: Keihin EFI Ungere: cu presiune 2 pompe de ulei Ulei pentru motor: Motorex, SAE 10W50 Răcire: cu lichid Ambreiaj: multidisc acționat hidraulic Aprindere: Keihin EMS Ghidon: Renthal, Aluminium Ø 28/22 mm (1.10/0.87") Suspensie față: WP USD Ø 48 mm (1.89") Suspensie spate: WP-Monoshock with linkage Cursa suspensiei față/spate: 300/330 mm Frâne, față/spate: discuri de frână 260/220 mm (10.24/8.66") Jante, față/spate: 1.60 x 21"; 2.15 x 19" Excel Anvelope, față/spate: 80/100-21"; 110/90-19" Lanț: 5/8 x 1/4" Ampatament: 1495±10 mm Garda la sol (fără a fi încărcat): 375 mm Înălțimea șeii: 992 mm Capacitate rezervor: aproximativ 7.5 litri Greutate (fără carburant): aproximativ 103.9 kg  
      KTM 300 EXC/ Six Days
      Pentru orice eveniment hard enduro, 300 EXC este alegerea potrivită! Un ansamblu net optimizat, o motocicletă ușoară cu un cuplu incredibil de puternic, care este uşor de a controlat în orice moment. Starterul electric este inclus în echiparea standard.
      EXC SIXDAYS
      Motor
      Modelele Six Days își iau puterea din motoarele de curse în doi şi patru timpi, motoare care au fost optimizate pentru cursele de enduro. Six Days= Energie pură
      Rezervor
      Rezervorul este ergonomic. Flux de aer cu sistem de conducte sub spoilere pentru o aprovizionare optimă cu aer proaspăt a Airbox. Un alt avantaj pentru curse: polietilena transparentă îți permite să vezi din exterior nivelul de combustibil.
      Șaua
      Șaua pentru modele Six Days este furnizată cu buzunare suplimentare. Are de asemenea o greutate redusă, iar pentru o durată de viață mai lungă și confort interiorul este realizat din spumă.
      Specificații tehnice KTM 300 EXC Motor: Monocilindru în 2 timpi {yoogallery src=[/images/stories/stiri/diverse/modele_2011/imagini/300exc] width=[133]} Capacitate cilindrică: 293.2 cmc Cursă xAlezaj: 72x72 mm Starter/ baterie: pornire la pedală și starter electric /12V 3 Ah Transmisie: 6 trepte Carburator: Keihin PWK 36 S AG Ulei pentru transmisie: Motorex, SAE 10W50 Răcire: cu lichid Ambreiaj: multidisc acționat hidraulic Aprindere: Kokusan Ghidon: Renthal, Aluminium Ø 28/22 mm (1.10/0.87") Suspensie față: WP USD Ø 48 mm (1.89") Suspensie spate: WP PDS Cursa suspensiei față/spate: 300/335 mm Frâne, față/spate: discuri de frână 260/220 mm (10.24/8.66") Jante, față/spate: 1.60 x 21"; 2.15 x 18" Excel Anvelope, față/spate: 90/90-21"; 140/80-18" Lanț: X-ring 5/8 x 1/4" Ampatament: 1475±10 mm Garda la sol (fără a fi încărcat): 385 mm Înălțimea șeii: 985 mm Capacitate rezervor: aproximativ 9.5 litri Greutate (fără carburant): aproximativ 103.1 kg  

      Sursa
×