Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    8.809


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv
      KTM X-BOW este sambata 12 decembrie la Promotor
      Prima masina produsa de KTM ruleaza deja in Romania, iar Dementor a dus X-BOW Superlight la circuitul AMC Kart pentru un scurt test.
      Un pilot de raliuri care si-a inceput cariera in karting, respectiv George Grigorescu si Dan Tatoiu, un experimentat motociclist care in 2010 va debuta in FIA GT4, au vrut sa vada de ce KTM X-BOW le-a dat atatea batai de cap pilotilor de la Race of Champions. Ce a iesit, care a fost reactia "arbitrului" Roxana Ciuhulescu si cine a avut in cele din urma castig de cauza vedeti sambata, 12 decembrie, ora 12.00 in cadrul emisiunii Promotor de la Pro TV.
      Si uitati-va in oglinzile retrovizoare pentru ca puteti intalni in trafic supercarul care revolutioneaza modul in care poti conduce o masina. Mai precis esti intr-o masina, dar te poti bucura de placerile oferite de mersul pe motocicleta.


      Sursa
    • De ktmbv



      Miercuri a fost o zi bogata in revelatii: cat de minunat e sa practici  enduro si cat de misto e sa faci asta pe o motocicleta ca lumea. Aproape ca uitasem. Daca ar fi sa trag linie dupa zecile de minute in care m-am indeletnicit cu manuirea noului KTM 350 EXC-F, in cap imi ramane extraordinara eficienta a suspensiilor si gradul ridicat de control pe care il ofera aceasta motocicleta, despre care “manualul” spune ca ar combina agilitatea unui 250 cmc cu puterea dezvoltata de un 450 cmc.Am verificat,asa e asa                                                                                                                                                                             
      Asadar, l-am corupt sa ma insoteasca si pe Marius Bacila, comandantul navei Motociclismo, ne-am imbarcat intr-o antica Toyota si am dat o fuga pana la circuitul de la Prundu, nerabdatori sa dam piept cu motocicleta oferita de catre Dementor KTM Brasov.  Dar vai, Marius arbora un nou costum personalizat de la Kenny Racing, iar eu nici cozoroc la casca (ma rog, nu m-a pus nimeni sa o folosesc si la snowboard…) nu mai aveam, un fapt de natura sa ma motiveze teribil in lupta cu coclaurii.


      Dupa un inceput mai mult decat ezitant din partea amandoura, l-am corupt pe Marius la niste wheelies si coborari – urcarile pareau a fi dificile pentru colegul meu de breasla despre care trebuie insa sa stiti ca e mai rapid cu vreo zece secunde decat mine pe Serres asa ca e iertat, eu trecand asadar la urcarea de rampe si “escalada” motorizata a terasatelor coline ce se gasesc din belsug in jurul circuitul de motocros de la Prundu.
      Suspensia 350-ului lucreaza atat de bine incat zici ca e preparata pe la cine stie ce specialisti (de fapt e stock), indiferent ca abordezi mai agresiv suprafete puternic pigmentate cu bolovani sau cu bulgari de pamant sau ca urci si cobori terase naturale destul de abrupte. O fi si antrenamentul de la mountain-bike, dar comportamentul acesta al suspensiei pe mina m-a tinut “fresh” mult timp. Daca la prima abordare din lateral a trambulinei din punctul cel mai inalt al circuitului am reusit sa ma opresc in  pamantul destul de afanat, evitand insa o nemernica poseta, cu un pic de concentrare la pozitionarea corpului si cateva rasuciri ale manetei de gaz, urcarea s-a rezolvat pana la urma, ceea ce m-a facut sa repet manevra de nenumarate ori. Din nou, motocicleta mi se pare extrem de responsiva, comportandu-te asa cum iti doresti tu sa se comporte, indiferent daca esti un etern incepator ca mine sau vreu profi ca baietii de la A. Spun asta ca putere este din belsug si am testat asta pe lungile urcari ale circuitului de motocro de la Prundu, ocazie cu care am observat ca noul venit in familia KTM se tureaza mai degraba ca un 250 cmc, decat ca “big brother”, 450 cmc.


      Aici in rol de pilot de test vioara intai, Ciprian Popescu a folosit aceasta motocicleta cu succes la Castrol Extreme Adventure, ocupand locul doi la Old Boys


      La motocros, KTM a inchis gura concurentei cu 350 SX-F, motocicleta despre care s-a spus ca a inaugurat o noua era si cu care Toni Cairoli are deja doua titluri la MX1. Aparitia lui 350 EXC-F pare un pas firesc si nu este vorba doar despre un crosser cu lumini, deoarece suspensiile, bascula, cadrul, sistemul de injectie, amortizorul PDS, toate acestea au fost dezvoltate specific pentru enduro.









      Se pare ca desi luat din scurt si "smuls" din fata monitorului , inca nu am uitat "chestii" de la motocros... De notat, ca suspensiile nu se "inchid" pe aterizare.

      Aici Marius coboara, dar... seducator este si modul in care functioneaza injectia la 350 EXC-F, in special in momentele in care esti nevoit sa pornesti din rampa, foarte lin, de parca motorul ar sti asta si ar vrea sa te ajute... Caracteristica a motoarelor mai mari, 350-ul merge si in ture mici, controlat din ambreiaj in stil "tractorist". Tractorist, tractorist, dar urci ce e de urcat, ia uitati-va la poza de deschidere.

      Sursa
    • De ktmbv


      Duke 690















      Bazat pe mai mult de 20 de ani de experienţă în  tehnologia motoarelor LC4 şi 18 ani de la lansarea de primului Duke, aceasta motocicleta cu un singur cilindru este o masina dinamica, dar confortabila, si cu mai multa putere, ABS nou, caracteristici foarte impresionante de menevrabilitate si cu o imagine ascutita care este atât de noua şi de tipica KTM.


      Duke 690 reprezintă esenţa însăşi a filosofiei KTM şi dăruire pentru producerea de motociclete care oferă plăcerea pură de plimbare şi satisfacţie sportiva.














      200 Duke urmează succesul de entry level 125 Duke



      După succesul fără precedent al Duke 125 în 2011, care a facut rocada in partea de sus cu 125 cc,in segementul de motociclete, KTM prezintă acum la fel de atractiv versiunea 200 cc. Aceasta este o motocicleta sportiva mica, care produce cu 19 kW (26 CP), mai mult decat fratele sau mai mic impresioneaza şi prin design. Duke 200 continuă povestea de succes a modelelor KTM Duke si singurul lucru mic despre ea este pretul












      Freeride E: evolutia revoluţiei
      KTM a luat pozitie la provocarea de a dezvolta o motocicleta off-road sport acţionata electric pentru producţia de masă şi a devenit prima din companiile majore ale motociclismului care să facă acest lucru.Acest model captivant este rodul a 3 ani de munca intensa combinata cu inovatia. E Freeride intruchipeaza tot colectivul KTM care a acumulat experienta in decursul anilor in motoarele conventionale cu combustie interna, si a dus la o motocicleta care nu e pur KTM, care este unica la nivel global. Motorul electric dezvoltat in-house care este inima acestei masini, nu are doar emisii zero, ci este si foarte silentios. E freeride este o dovada a unitati KTM, dar si a determinari de a lua pe cont propriu un proiect extrem de complex si de al transforma intr-o motocicleta de succes, care ofera placere intensa spiritului offroad. 2012 este doar inceputul a ceea reprezinta un segment nou si provocator in ton cu cerintele societatii de azi.




      freeride 350
      Sport de motociclete este la  punctul culminant al filosofiei KTM. Acesta este motivul pentru care in 2012, compania a produs, al doilea model de Freeride, cu o unitate convenţională. Bazându-se pe caracteristicile motorului de 350cc extrem de bine echilibrat, care a servit competitiile de Motocross si  Enduro atât de bine în ultimii doi ani, Freeride 350 este o motocicleta usoara capabila sa transmita fiorul de experienţă Enduro clasic intr-unul care necesită cea mai mica cantitate de efort fizic. Freeride 350 este introducerea perfecta pentru emotia si bucuria de sport Enduro. Într-adevăr, cu această motocicleta, Enduro nu a fost niciodată mai uşor.



      Sursa
    • De ktmbv

      Reducem din nou preturile de sarbatori!
      Incepand de astazi, te asteptam in showroom cu reduceri de 20% la piese si accesorii si 10% la motociclete!

      Te asteptam!
      *Reducerea de 10% nu se aplica la Freeride.

      Sursa
    • De ktmbv


      Un vizor fotocromatic? Da, exista si se numeste Lazer Lumino.

      Lazer aduce pe piata vizorul Lumino. Acest vizor ofera protectie impotriva razelor solare, adaptandu-se in functie de lumina ambientala prin modificarea opacitatatii de la 90% pana la 20% in mai putin de 15 secunde. Pentru cei interesati, modelele 2012 au sosit deja in showroom-ul importatorului Lazer in Romania, Dual Motors.
      Vizorul Lazer Lumino este singurul vizor care isi modifica opacitatea in functie de lumina de afara. De la un vizor clar ce permite trecerea luminii in proportie de 90%, 15 secunde sunt necesare pentru ca vizorul sa fie fumuriu permitand doar ca 20% din lumina sa il patrunda. Starile fizice ale vizorului se modifica automat in functie de intesitatea luminii. Acest lucru il face un vizor complet fie ca ploua, fie ca e soare, fie ca esti pe un drum neiluminat noaptea, Lazer Lumino nu oboseste ochii.




      Xavier Simeon - Pilot Moto2, folosind cu incredere
      Vizorul Lazer Lumino





      Vizorul vine montat din fabrica pe castile Lazer Monaco, Paname Z-Line Lumino
      si Kestrel Z-Line Lumino, dar poate fi comandat si montat pe orice casca Lazer.


      “De indata ce iesi de la boxe pe o zi insorita, vizorul se innegreste imediat si elimina orice stralucire ce deranjeaza ochii. Acest vizor nu oboseste vederea, iar timpul de recuperare dupa o sesiune de antrenamente este mult mai mic. Inainte sa apara Lumino, a trebuit ca pentru fiecare cursa sa am pregatite 3 casti cu 3 vizoare diferite. Acum una singura este de ajuns, echipata cu Lumino Lazer, pentru ca el isi schimba opacitatea in functie de conditiile meteo imi ofera o vedere perfecta intodeauna.” Xavier Simeon – Pilot Moto2

      Gama 2012 Lazer, impreuna cu vizorul Lazer Lumino poate fi comandata prin Dual Motors, importatorul Lazer in Romania. Pentru a vedea intreaga oferta accesati www.motociclete.com.ro sau selectati din categoriile urmatoare: Casti Lazer Enduro/Motocross, Casti Lazer Full Face, Casti Lazer Open Face, Casti Lazer Modulare. De retinut faptul ca toate castile au 5 ani garantie!




      Sursa
×