Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    9.832


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv

      Program de lucru




      Incepand din data de 05.05.2012, am reluat actvitatea de lucru in zilele de samabata. Programul este de la 10.00 - 14.00.
      In cursul saptamanii programul ramane neschimbat.

      Sursa
    • De ktmbv

      KTM = 10 victorii în Dakar
      Victoria lui Marc Coma din cea de a 33-a ediție a Dakar-ului a venit să confirme că cel mai dur raliu din lume este portocaliu. Fabrizio Meoni, Richard Sainct, Nani Roma, Cyril Despres și Marc Coma sunt cei cinci piloți care au făcut din KTM constructorul cu cele mai multe victorii în competiția creată de Thierry Sabine.
       
      După 9.500 de km în care s-a concurat în Argentina și Chile, KTM a confirmat că nou creata motocicletă, KTM 450 Rally este un model care poate câștiga Dakar-ul. Ediția din 2011 a fost un duel între Marc Coma și Cyril Despres, ambii dorind să intre în istoria KTM prin obținerea primei victorii cu motocicleta dezvoltată în mai puțin de 14 luni. În penultima probă specială (San Juan – Cordoba), după  555 de km în care s-a rulat în noroi, pe nisip ud și în porțiuni cu fesh fesh (nisip foarte fin) ecartul dintre cei doi a fost de doar 37 de secunde. Cel care a câștigat duelul a fost pilotul catalan, care la finalul celor 13 probe speciale (6 dintre ele au fost în Atacama – cel mai arid deșert din lume) a avut un avans de 15min04sec în fața lui Cyril Despres.
      În urma succesului din Dakar 2011 Stefan Pierer, CEO-ul KTM, a confirmat că, pe lângă dezvoltarea celei mai bune motociclete de rally-raid, planurile KTM includ și introducerea unor pachete interesante atât pentru echipele private cât și pentru amatorii acestui sport. Prețul estimat pentru KTM 450 Rally este de 25.000 euro fără tva.

       
      10 titluri consecutive aduse de  5 piloți
      Seria victoriilor KTM a început în 2001 când Fabrizio Meoni a câștigat ultima ediție desfășurată pe ruta Paris – Dakar. Dacă în 2001 pilotul italian s-a impus în șaua unei motociclete KTM LC4 660R, la ediția următoare a câștigat cu un KTM LC8 950R. Richard Sainct a readus modelul LC4 660R pe prima treaptă a podiumului în 2003. Acest model este înscris în istoria constructorului austriac cu cinci victorii în Dakar, după succesul din 2003 urmând cele din 2004, 2005 și 2006. Juan Nani Roma este riderul care s-a impus în ediția Clermont Ferrand (Franța) – Dakar (Senegal). În 2005 a urmat Cyril Despres, pentru ca în 2006 Marc Coma să închidă ciclul victoriilor obținute de KTM cu LC4 660R. KTM 690 Rally a fost motocicleta în șaua căreia Cyril Despres a terminat pe primul loc Dakar 2007. În 2009, după ce ediția din 2008 a fost anulată, Dakar-ul a schimbat continentul și după 30 de ani în Africa s-a pornit către necunoscut. Prima ediție desfășurată în Argentina și Chile a fost câștigată de Marc Coma în șaua lui KTM 690 Rally. Dakar-ul din America Latină a fost cucerit în 2010 și de Cyril Despres, acesta fiind ultimul succes a lui 690 Rally în clasamentul general. La mijlocul anului 2009, organizatorii au anunțat obligativitatea utilizării motoarelor de 450 cmc de către echipele de uzină și KTM s-a văzut nevoit să dezvolte un nou model. După ce a câștigat prima competiție la care a luat startul – Raliul Marocului din octombrie 2010 – KTM 450 Rally a pornit în Dakar. La finalul raliului, opt din primele 15 motociclete care au terminat Dakar 2011 au fost KTM 450 Rally. Patru din acestea au fost utilizate de piloții din cele două echipe oficiale și patru de piloți privați. Marc Coma și Cyril Despres au ocupat primele poziții ale podiumului și acesta este doar începutul.
       
      KTM preferat de toți piloții români care au concurat în Dakar
      Mani Gyenes a obținut ultimul succes a lui KTM 690 Rally în Dakar
      Istoria participărilor piloților români în Dakar a început în 2005, când Romeo Dunca a fost primul care s-a aventurat în competiția ce a fost asemănată cu escaladarea Everstului. Romeo a utilizat un KTM LC4, model pe care au mers și Zsolt Szilveszter în 2006, Marcel Butuza și Mani Gyenes în 2007. În 2009 toți cei trei piloți care au luat startul Mani Gyenes, Marcel Butuza și Romeo Duicu au concurat pe KTM 690 Rally. Același model a fost preferat și în 2011, când piloții Vectra Racing, Marcel Butuza și Mani Gyenes au obținut clasări în premieră pentru sportul cu motor din România. Mani Gyenes a câștigat raliul la clasa Maraton (la această categorie nu este permisă schimbarea motorului de-a lungul raliului) și a terminat pe locul 18 la general. Iar Marcel Butuza s-a clasat pe 6 la Maraton și a încheiat raliul cu al 59-lea timp la general.
      Un exemplar KTM 690 Rally, care nu a fost folosit încă în competiții, poate fi văzut în showroom-ul Dementor KTM din Șos.Pipera Nr.48, București.
       
      {yoogallery src=[/images/stories/stiri/dakar/images/] width=[109]}

      Sursa
    • De ktmbv

       










      Sursa
    • De ktmbv

      Putoline, marca reprezentata in Romania de Dual Motors, isi imbogateste linia de produse Nano Tech cu un nou ulei si anunta imbunatatiri pentru solutia antipana Tyre Sealent si pentru uleiul de filtre aer Action Fluid Bio. Uleiurile moto din gama Nano Tech 4 + sunt varful de gama Putoline, 100% sintetice, produse pentru motoare in patru timpi, pe deplin compatibile cu materialele de frictiune din ambreiajele moderene, contribuind la buna lor functionare. Noul venit in gama, Nano Tech 4+ 10W-60 este destinat in special motocicletelor de strada, fiind foarte potrivit pentru marcile MV Agusta, Ducati si Aprilia si intrunind normele  JASO MA-2 si API SM.













      Un produs care-i va interesa insa pe practicantii de enduro si motocros este Putoline Action Fluid Bio, considerat uleiul de filtru de aer biodegradabil numarul unu de pe piata! Destinat filtrelor de aer din doua straturi, de inalta calitate, cu spuma cu pori deschisi, acest ulei vine acum intr-un nou ambalaj, standardizat pe masurile celui in care se gaseste Action Fluid.
      Putoline Tyre Sealant vine acum o forumula reinnoita, functionand atat pentru cauciucuri cu camera cat si pentru cauciucuri tubeless, pe intreaga durata de viata a acestora! Solutia anti-pana vine intr-un nou recipient, de 400 ml, care se deschide mai rapid si contine in capac unealta pentru deschiderea valvei.



      Sursa
    • De ktmbv

      Adi Răduță și KTM 350 SX-F
      Multiplu campion național de motocross, Adi Răduță și unul din piloții susținuți de Dementor KTM a testat noua creație de la Mattighofen. Modelul dezvoltat de Stefan Everts a fost testat de Adi, care luna trecută a redevenit campion al României MX 1, atât pe circuitul de motocross de la Sibiu cât și pe circuitul său de la Ciolpani. Cel mai probabil Adi, care în prezent se luptă pentru a câștiga și în 2010 titlul de campion est european la MX1, va utiliza modelul KTM 350 SX-F începând cu prima cursă din 2011.


      Adi Răduță: ”Cei de la KTM au schimbat sistemul de suspensie spate de la PDS la Prolink, adică amortizorul spate nu se mai prinde direct pe bascula, ci printr-un sistem de parghii numit Prolink ceea ce face ca amortizarea să fie mult mai lina. În plus, motocicleta este dotată cu injecție Keihin și are pornire la buton în loc de pedală. De asemenea modelul KTM 350 SX- F este foarte manevrabil și comportamentul se apropie de cel al modelului 250 SX-F. Cuplu este foarte bun. Imi place faptul că puterea vine într-o curbă lineara datorită faptului că sistemul de alimentare este pe injecție spre deosebire de modelul vechi care era pe carburație. Motocicleta nu rupe aderența și este mai ușor de pilotat din punctul de vedere al efortului fizic decât una cu un motor de capacitate mai mică”.
      KTM 350 SX-F este disponibil începând cu 7.170 euro fără TVA.

      Sursa
×