Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    9.836

Noutăţile KTM prezentate la EICMA

Autentifica-te  
ktmbv

155 vizualizări

eicma

Noutăţile KTM prezentate la EICMA

Dorindu-şi să inoveze în continuare aşa cum face de peste 50 de ani, KTM a prezentat la EICMA 2009 (Salonul Moto de la Milano – cel mai important salon moto din an) concepte menite să-i atragă către marea familie portocalie pe mai mulţi împătimiţi ai asfaltului şi pe cei care doresc să deţină următoarea motocicletă ce va face istorie în motocross.

Astfel, în anii următori gama de modele KTM care începe în prezent cu 50 SX (motocicletă de motocross care se adresează copiilor şi poate fi condusă începând cu vârsta de trei ani) şi se termină cu superbikeul 1190 RC8 va include şi o motocicletă de 125 cmc destinată rulării pe asfalt, precum şi Duke 690 R (aceasta este definiţia pentru 70 CP pe o motocicletă care cântăreşte 148 de kg).

KTM 350 SX-F Factory Racing

Conceptul menit să creeze o nouă tendinţă în motocross a fost creat de KTM după ce modelele 250 SXF şi 450 SX-F au avut succes în Campionatul Mondial de Motocross, aceasta fiind prima motocicletă al cărei motor are o capacitate cilindrică de 350 cmc. Motocicleta, care va fi ready to race începând cu 2010, este un model asupra căruia Stefan Everts (multiplu campion mondial de motocross) şi-a lăsat amprenta colaborând la realizarea fiecărui detaliu.

KTM 125

Cu un motor care are patru valve pe cilindru este răcit cu apă şi dezvoltă 15 CP, 125 este o motocicletă care îi va atrage pe tinerii care vor să se bucure de asfalt. Cu un design proaspăt KTM 125 este încă un produs reuşit al colaborării dintre constructorul austriac şi Kiska Design.

Duke 690 R

Monocilindrul LC4 pentru KTM reprezintă tradiţie, iar ultimul model pentru care a fost îmbunătăţit acest motor este Duke 690 R.  Propulsat de un LC4 ce dezvoltă 70 de CP în condiţiile în care el cântăreşte doar 148 de kg Duke 690 R este un pachet greu de refuzat.

Modelele din gama 2010

Minicycles

50 SX, 65 SX, 85 SX

Motocross 2 timpi

125 SX, 150 SX, 250 SX

Motocross 4 timpi

250 SX-F, 450 SX-F

Enduro 2 timpi

125 EXC, 200 EXC, 250 EXC, 300 EXC

Enduro 4 timpi

250 EXC-F, 400 EXC, 450 EXC, 530 EXC

ATV

450 SX, 505 SX, 525 XC

Hard Enduro

690 Enduro, 690 Enduro R

Adventure

990 Adventure, 990 Adventure R, 690 Rally Replica

Supermoto

450 SMR, 690 SMC, 690 SM Limited Edition, 990 SM R, 990 SM T

Naked

690 Duke, 690 Duke R, 990 Super Duke, 990 Super Duke R,

Superbike

1190 RC8, 1190 RC8 R, 1190 RC8 R Red Bull Replica, 1190 RC8 R Akrapovic Replica,

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv



      In luna decembrie te asteptam cu noi reduceri la produsele Putoline, Goldfren si Hiflo, dupa cum urmeaza:
       - 20% Putoline
       - 20% Goldfren
       - 20% Hiflo
       - 20% Lazer
       - 20% Dainese




      Sursa
    • De ktmbv


      Ce informaţii ne puteti oferi despre circuitul de la Prundu, unul dintre cele mai “fresh” circuite de motocross ale României, acum când mai sunt doar trei zile până la etapa inaugurală a Dementor KTM Motocross Cup?
      Circuitul a fost construit în 2010, an în care a fost şi inaugurat prin Cupa “Dunarii”, un eveniment considerat de toata lumea drept un success, după care, anul trecut a fost organizată aici o etapă de Campionat National de Motocros. În urma acesteia am primit titlurile de “organizarea anului” dar şi de “circuitul anului”.
      Cum a apărut ideea construirii acestui circuit de motocross?
      Acest sport este o pasiune mai veche de a mea, iar copiii mei practică motocrosul. Exista un circuit mai mic, de antrenament, pe care l-am adus la această formă. Aşa se întâmplă atunci când oamenii au o pasiune comună!
      Sunteti probabil foarte prinşi cu pregătirile la Prundu…
      Nu neaparăt, acum se fac doar ultimele ajustari, noi ne-am pregătit temeinic încă din toamnă, atunci când circuitul a fost modificat în proporţie de o treime, sub supravegherea şi după recomandările lui Greg Atkins.
      Care sunt noutăţile pe care le puteţi anunţa despre noua formulă a circuitului de la Prundu?
      Circuitul a devenit mai tehnic, mai spectaculos şi mai sigur, având aproape toate elementele tehnice ce se impun: step ups, step downs, două secţiuni de valuri, mai mari şi mai mici, table tops, sărituri duble sau triple, viraje de viteză mica şi mare, urcări care vor pune în prim plan puterea motoarelor dar şi coborari unde frânele vor fi cele testate.Apoi, textura suprafeţei circuitului este diferită pe mai multe zone. S-a lucrat “inginereşte”, am adus sute de camioane de pământ, logistica fiind asigurată integral de firma Tot Agro. Dacă plouă, desigur, în limite normale, nu există riscul să se faca noroi, circuitul este drenat şi solul a fost în aşa mod ales încât să încarce cât mai puţin motocicleta. Apoi, circuitul ofera şi o foarte buna vizibilitate spectatorilor, orice punct al său garantând o vizibilitate de 80-90%. S-a muncit foarte mult pentru ca circuitul să se prezinte în cele mai bune condiţii pentru prima etapă a Dementor KTM Motocross Cup, singura mea emoţie este legată de vreme. Sper sa fie o zi însorita, pentru ca toata lumea să se bucure, de aceea am şi ales această zi cât mai “înaintată” în primăvară, 21 aprilie.


      Sursa
×