Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    8.611

Noutăţile KTM prezentate la EICMA

Autentifica-te  
ktmbv

89 vizualizări

eicma

Noutăţile KTM prezentate la EICMA

Dorindu-şi să inoveze în continuare aşa cum face de peste 50 de ani, KTM a prezentat la EICMA 2009 (Salonul Moto de la Milano – cel mai important salon moto din an) concepte menite să-i atragă către marea familie portocalie pe mai mulţi împătimiţi ai asfaltului şi pe cei care doresc să deţină următoarea motocicletă ce va face istorie în motocross.

Astfel, în anii următori gama de modele KTM care începe în prezent cu 50 SX (motocicletă de motocross care se adresează copiilor şi poate fi condusă începând cu vârsta de trei ani) şi se termină cu superbikeul 1190 RC8 va include şi o motocicletă de 125 cmc destinată rulării pe asfalt, precum şi Duke 690 R (aceasta este definiţia pentru 70 CP pe o motocicletă care cântăreşte 148 de kg).

KTM 350 SX-F Factory Racing

Conceptul menit să creeze o nouă tendinţă în motocross a fost creat de KTM după ce modelele 250 SXF şi 450 SX-F au avut succes în Campionatul Mondial de Motocross, aceasta fiind prima motocicletă al cărei motor are o capacitate cilindrică de 350 cmc. Motocicleta, care va fi ready to race începând cu 2010, este un model asupra căruia Stefan Everts (multiplu campion mondial de motocross) şi-a lăsat amprenta colaborând la realizarea fiecărui detaliu.

KTM 125

Cu un motor care are patru valve pe cilindru este răcit cu apă şi dezvoltă 15 CP, 125 este o motocicletă care îi va atrage pe tinerii care vor să se bucure de asfalt. Cu un design proaspăt KTM 125 este încă un produs reuşit al colaborării dintre constructorul austriac şi Kiska Design.

Duke 690 R

Monocilindrul LC4 pentru KTM reprezintă tradiţie, iar ultimul model pentru care a fost îmbunătăţit acest motor este Duke 690 R.  Propulsat de un LC4 ce dezvoltă 70 de CP în condiţiile în care el cântăreşte doar 148 de kg Duke 690 R este un pachet greu de refuzat.

Modelele din gama 2010

Minicycles

50 SX, 65 SX, 85 SX

Motocross 2 timpi

125 SX, 150 SX, 250 SX

Motocross 4 timpi

250 SX-F, 450 SX-F

Enduro 2 timpi

125 EXC, 200 EXC, 250 EXC, 300 EXC

Enduro 4 timpi

250 EXC-F, 400 EXC, 450 EXC, 530 EXC

ATV

450 SX, 505 SX, 525 XC

Hard Enduro

690 Enduro, 690 Enduro R

Adventure

990 Adventure, 990 Adventure R, 690 Rally Replica

Supermoto

450 SMR, 690 SMC, 690 SM Limited Edition, 990 SM R, 990 SM T

Naked

690 Duke, 690 Duke R, 990 Super Duke, 990 Super Duke R,

Superbike

1190 RC8, 1190 RC8 R, 1190 RC8 R Red Bull Replica, 1190 RC8 R Akrapovic Replica,

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv


      De multi ani nu am avut parte de o zapada atat de buna (muntii patriei gem sub greutatea pulvarului) inca din Decembrie, asa ca riderii care au si un snowmobil prin garaj au acum parte de actiune cat cuprinde.
      La Dual Motors noi stim asta si va recomandam urmatoarele uleiuri pentru snowmobile in 2 timpi, marcile Ski-Doo, Polaris, Yamaha, Arctic Cat ....
      Putoline TT Sport – este un ulei sintetic care reduce fumul, depunerile de carbon si ancrasarea bujiei, prelungind viata motorului. 48 lei/litrul
      Putoline TTX – 100% sintetic, reduce fumul si depunerile de carbon, protejeaza motoarele operate in conditii extreme, sisteme de injectie pre-mix si autolube. 65 lei/litrul
      Putoline RS959 - 100% sintetic, sistem de aditivi Ester Tech, pentru conditii extreme de utilizare si sisteme de injectie pre-mix si autolube, 74 lei / litrul
      Yamalube 2-S – ulei semi-sintetic – 26 lei / litrul
      Iar pentru snowmobilele in 4 timpi, ulei recomandat este:
      Putoline Snow 4T+ 0W40. 100% sintetic, pentru motoarele cu sau fara turbo, convertor catalitic si/sau multi-supape. Garanteaza o ungere rapida si stabila, la cele mai joase temperaturi, si este foarte stabil termic, chiar si cele mai inalte temperaturi de operare. Gratie continutului scazut de fosfor protejeaza convertorul catalitic. Indicele mare de vascozitate mentine motorul curat. 78 lei / litrul


      Sursa
    • De ktmbv


      Despre KLIM am vorbit nu o data pe Dirt Bike Zone, este vorba despre compania producatoare de echipamente moto si snowmobile localizata in Idaho, nord-vestul Statelor Unite, tocmai la hotarul cu British Columbia, iar asta ar trebui sa va spuna ceva, ca staff-ul companiei mai mult pe acolo o ard…  KLIM este lider mondial in proiectarea, dezvoltarea si producerea celor mai avansate echipamente pentru motociclisti si riderii de snowmobile, utilizand tehnologii de varf pentru impermeabilizare, durabilitate, respirabilitate si confort in ceea ce priveste echipamentele. Proaspat achizitionati de Polaris, americaniii asculta cu atentie ce au de spus pilotii de teste si clientii pasionati, caci unul din primele mesaje de care ti se lipesc ochii pe pagina de Facebook a Klim este “Ai o idee sau o sugestie de echipament? Vrem sa o auzim!”
      .

      Iar intr-un oras de munte ca Brasovul, o astfel de marca nu se putea sa lipseasca. Fisa le-a cazut celor de la Dementor KTM Brasov asa, ca iata, echipamentele KLIM pot fi achizitionate si din orasul de la poalele Tampei, ca sa ne exprimam asa. O scurta vizita pe situl KLIM, va va convinge de calitatea si caracteristicile inovatoare ale acestor echipamente pentru aventura pe snowmobil sau motocicleta.
      .





      Merita sa mai spunem ca riderii Husaberg care au ajuns la peste 6.600 de metri altitudine cu motocicletele erau “investmantati” in echipamente KLIM, la fel cum un alt galben/albastru de seama, de fapt cel mai de seama rider Husaberg (ever…), Graham Jarvis nu se urca pe motor fara echipamentul Klim.

      Canadianca Julie Ann-Chapman ne arata cum se merge pe snowmobil, echipata cu KLIM, desigur.



      Sursa
×