Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    8.676

Noutăţile KTM prezentate la EICMA

Autentifica-te  
ktmbv

92 vizualizări

eicma

Noutăţile KTM prezentate la EICMA

Dorindu-şi să inoveze în continuare aşa cum face de peste 50 de ani, KTM a prezentat la EICMA 2009 (Salonul Moto de la Milano – cel mai important salon moto din an) concepte menite să-i atragă către marea familie portocalie pe mai mulţi împătimiţi ai asfaltului şi pe cei care doresc să deţină următoarea motocicletă ce va face istorie în motocross.

Astfel, în anii următori gama de modele KTM care începe în prezent cu 50 SX (motocicletă de motocross care se adresează copiilor şi poate fi condusă începând cu vârsta de trei ani) şi se termină cu superbikeul 1190 RC8 va include şi o motocicletă de 125 cmc destinată rulării pe asfalt, precum şi Duke 690 R (aceasta este definiţia pentru 70 CP pe o motocicletă care cântăreşte 148 de kg).

KTM 350 SX-F Factory Racing

Conceptul menit să creeze o nouă tendinţă în motocross a fost creat de KTM după ce modelele 250 SXF şi 450 SX-F au avut succes în Campionatul Mondial de Motocross, aceasta fiind prima motocicletă al cărei motor are o capacitate cilindrică de 350 cmc. Motocicleta, care va fi ready to race începând cu 2010, este un model asupra căruia Stefan Everts (multiplu campion mondial de motocross) şi-a lăsat amprenta colaborând la realizarea fiecărui detaliu.

KTM 125

Cu un motor care are patru valve pe cilindru este răcit cu apă şi dezvoltă 15 CP, 125 este o motocicletă care îi va atrage pe tinerii care vor să se bucure de asfalt. Cu un design proaspăt KTM 125 este încă un produs reuşit al colaborării dintre constructorul austriac şi Kiska Design.

Duke 690 R

Monocilindrul LC4 pentru KTM reprezintă tradiţie, iar ultimul model pentru care a fost îmbunătăţit acest motor este Duke 690 R.  Propulsat de un LC4 ce dezvoltă 70 de CP în condiţiile în care el cântăreşte doar 148 de kg Duke 690 R este un pachet greu de refuzat.

Modelele din gama 2010

Minicycles

50 SX, 65 SX, 85 SX

Motocross 2 timpi

125 SX, 150 SX, 250 SX

Motocross 4 timpi

250 SX-F, 450 SX-F

Enduro 2 timpi

125 EXC, 200 EXC, 250 EXC, 300 EXC

Enduro 4 timpi

250 EXC-F, 400 EXC, 450 EXC, 530 EXC

ATV

450 SX, 505 SX, 525 XC

Hard Enduro

690 Enduro, 690 Enduro R

Adventure

990 Adventure, 990 Adventure R, 690 Rally Replica

Supermoto

450 SMR, 690 SMC, 690 SM Limited Edition, 990 SM R, 990 SM T

Naked

690 Duke, 690 Duke R, 990 Super Duke, 990 Super Duke R,

Superbike

1190 RC8, 1190 RC8 R, 1190 RC8 R Red Bull Replica, 1190 RC8 R Akrapovic Replica,

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv



      Goldfren, specialistul ceh in sisteme de franare aftermarket, revine cu o noua oferta croita pentru nevoile celor care exploateaza motociclete de cros dar si motociclete de  enduro, marca Yamaha. Kiturile de franare sunt disponibile prin intermediul imporatorului oficial al marcii Goldfren in Romania, Dual Motors. Iata pentru ce modele de motociclete sunt aceste kituri disponibile si ce aduc ele in plus fata de franele stock:
      KTM SX-F 125-250-450Kit fata cu disc frana supradimensionat, 270 mm, include:
      • Disc fata supradimensionat
      – 7554 F, ø 270 mm, racing mat. 1/7
      • Adaptor 4031 CA, realizat prin tehnologie CNC (masinare)
      • Placute frana racing – tip 031 S33

      KTM 85 (2003-2011)
      Kit fata cu disc supradimensionat, include:

      • Disc frana supradimensionat

      7555 F, ø 260 mm, racing mat. 1/7
      • Adaptor 4030 CA, realizat prin tehnologie CNC (masinare)
      • Placute frana racing– tip 185 S33



      KTM 85 (2012)Kit fata cu disc supradimensionat, include:

      • Disc frana fata supradimensionat
      – 7555 F, ø 260 mm, racing mat. 1/7
      • Distantier – realizat prin tehnologie CNC (masinare)
      • Placute frana racing – tip 307 S33

      HONDA 125-250-450, (04- )
      Kit fata cu disc supradimensionat, include:

      • Disc frana fata supradimensionat
      – 7153 F, ø 270 mm, racing mat. 1/7
      • Adaptor 4023 CA, realizat prin tehnologie CNC (masinare)
      • Placute frana racing – Tip 041 S33

      HONDA CR 80, CRF 150
      Kit fata cu disc supradimensionat, include:

      • Disc frana fata supradimensionat

      – 7154 F, ø 240 mm, racing mat. 1/7
      • Adaptor 4007 CA, realizat prin tehnologie CNC (masinare)
      • Placute frana racing – pentru CR 85 – tip 007 S33
      sau Placute frana racing – pentru CRF 150 (03-07) – tip 041 S33
      – pentru CRF 150 (08-) – tip 007 S33
      KAWASAKI 125-250-450, (06- )
      Kit fata cu disc supradimensionat, include:
      • Disc frana fata supradimensionat – 7258 F, ø 266,5 mm, racing mat. 1/7
      • Adaptor 4010 CA, realizat prin tehnologie CNC
      • Placute frana racing – Tip 041 S33

      KAWASAKI KX 85
      Kit fata cu disc supradimensionat, include:
      • Disc frana fata supradimensionat – 7252 F, ø 240 mm, racing mat. 1/7
      • Adaptor 4012 CA,
      • Placute frana racing – tip 108 S33

      SUZUKI 125-250 (07- ), 450, (05- )
      Kit fata cu disc supradimensionat, include:
      • Disc frana fata supradimensionat – 7452 F, ø 270 mm, racing mat. 1/7
      • Adaptor 4018 CA, realizat prin tehnologie CNC
      • Placute frana racing – Tip 041 S33

      SUZUKI SX 85 (05- )
      Kit fata cu disc supradimensionat, include:

      • Disc frana fata supradimensionat – 7454 F, ø 240 mm, racing mat. 1/7
      • Adaptor 4012 CA
      • Placute frana racing – tip 108 S33

      YAMAHA YZ 125-250 (08- ), YZ-F 250 (07- ), YZ-F 450, (08- ), WRF 250/450 (09-)
      Kit fata cu disc supradimensionat, include:
      • Disc frana fata supradimensionat – 7354 F, ø 270 mm,
      racing mat. 1/7
      • Adaptor 4024 CA, realizat prin tehnologie CNC

      • Placute frana racing – Tipe 248 S33

      Yamaha WRF 250/450

      Kit fata cu disc supradimensionat, include:

      • Disc frana fata supradimensionat – 7354 F, ø 270 mm,
      racing mat. 1/7
      • Adaptor 4014 CA, realizat prin tehnologie CNC •

      Placute frana racing – Type 041 S33

      YAMAHA YZ 85 (02- )

      Kit fata cu disc supradimensionat, include:

      • Disc frana fata supradimensionat – 7454 F, ø 240 mm,
      racing mat. 1/7
      • Adaptor 4013 CA
      • Placute frana racing – tip 007 S33


      Sursa
    • De ktmbv

      Adrian şi Hulian Răduţă concurează în acest weekend în a 4-a etapă a Campionatului European de Motocross
      Susţinuţi de Dementor KTM, Adrian Răduţă şi fratele său Hulian Răduţă participă în acest weekend în cea de a patra etapă a Campionatului European de Motocross, ce se va desfăşura pe circuitul din Zărneşti.
      La eveniment sunt înscrişi peste 100 de piloţi din 20 de ţări, această etapă contând pentru clasamentul general al claselor 65 cmc, 85 cmc şi Open. Cei doi sunt înscrişi la clasa Open, unde sunt admise motoare în 2 timpi cu cilindree cuprinsă între 125 şi 520 cmc şi motoare în 4 timpi cu cilindree cuprinsă între 250 şi 640 de cmc.


      Program
      Campionatul European de Motocross etapa 4-a
      Zărneşti, Braşov
       
      Sâmbătă 5 iunie
      10.00 – 10.20  Antrenament liber nr.1 clasa 85 cmc
      10.30 – 10.50 Antrenament liber nr.1 clasa 65 cmc
      11.00 – 11.20 Antrenament liber nr.1 clasa Open
      12.00 – Briefing
      12.30 – 12.50  Antrenament liber nr.2 clasa 85 cmc
      13.00 – 13.20 Antrenament liber nr.2 clasa 65 cmc
      13.30 – 13.50 Antrenament liber nr.2 clasa Open
      14.55 – 15.15 Calificări clasa 85 cmc
      15.25 – 15.45 Calificări clasa 65 cmc
      15.55 – 16.15 Calificări clasa Open
       
      Duminică 6 iunie
      11.50 Ceremonia de deschidere
      12.40 Cursa 1 clasa 85 cmc
      13.25 Cursa 1 clasa 65 cmc
      14.05 Cursa 1 clasa Open
      14.50 Cursa 2 clasa 85 cmc
      15.35 Cursa 2 clasa 65 cmc
      16.15 Cursa 2 clasa Open
       
      Mai multe detalii legate de programul şi regulamentul competiţiei, precum şi lista completă a piloţilor înscrişi, găsiţi pe http://www.frm.ro/.


      Sursa
    • De ktmbv


      Ciprian Popescu, locul doi la Castrol Extreme Adventure (clasa Old Boys), despre cele şase zile de off-road extrem prin Munţii Buzăului



      Pilotând un KTM 350 EXC-F model 2012, Ciprian Popescu (Dual Racing Team Powered by Dementor Braşov) a obţinut locul doi la clasa Moto Old Boys a proaspăt încheiatei ediţii a Castrol Extrem Adventure. “Desigur, este un rezultat bun, dar şi mai bine era dacă terminam pe primul loc. Spun asta pentru că am încheiat fiecare zi de concurs pe primul loc, cu excepţia celei dintâi, în care am pierdut 40 de minute, căutând traseul, la o ieşire din rău, traseu ce trecea printr-un punct care din cauza vegetaţiei abundente părea neverosimil”, ne-a declarat Ciprian Popescu. Pilotul fondator al Dual Racing Team a recuperat apoi în fiecare zi, dar nu a fost suficient pentru a-l “detrona” pe Daniel Teodorescu de pe prima treaptă a podiumului. Pe locul trei s-a clasat Tudor Simon.








      Anul acesta, concurenţii înscrisi la Castrol Extreme Adventure au fost scutiţi de ploaie, fenomen meoteorologic care şi-a arătat colţii doar duminica trecută, când râul din zona Mărăcineni s-a umflat, dar nu suficient încât să-i sperie pe sportivi. Cea mai grea zi de concurs a fost cea de miercuri, consideră Ciprian Popescu: “chiar dacă ultimii kilometri au fost parcurşi pe un forestier ce cobora, pentru a ajunge la Pentelui, am avut 17 kilometri de urcare prin pădure, pe bolovani acoperiţi de muşchi, un segment ce poate fi descris drept infernal”, a mai spus pilotul Dual Racing.




      Lipsa zilei de pauză s-a făcut simţită, concurenţii fiind puternic solicitaţi de cei 80, 90 de kilometri pe care îi parcurgeau în fiecare zi. “Mi-ar fi plăcut să văd mai mulţi sportivi la Castrol Extreme Adventure, însă doar să-l urmăreşti pe Graham Jarvis la lucru a fost privelegiu, omul e pur şi simplu de pe altă planetă”, a mai adăugat Ciprian, sportivul fiind impresionat şi de prestaţia KTM-ului EXC 350-F model 2012. “Motocicleta mi-a plăcut foarte mult, se simte că generaţia de modele 2012 este una care a suferit modificări radicale. În situaţiile extreme, în care mă aşteptam să opresc motorul, nemaireuşind să selectez o treaptă inferioară, programul de gestiune a injecţiei a intervenit prompt, oferind surplus de putere necesar”.




      Clasament Moto EXTREM
      1 12  GRAHAM JARVIS 862 07:55,0 79,17 941
      2 6  OLAH LASZLO 884 14:37,0 146,17 1030
      3 7  SZEREDAY DOMINIK 939 11:36,0 116,00 1055
      4 8  FRATILA PAUL 1037 11:25,0 114,17 1151
      5 14 LUKE COPESTAKE 2144 09:00,0 90,00 2234
      6 1  CRIVOIRUC VICTOR 1936 00:00,0 500,00 2436
      7 5  BURADA NICOLAE 2195 00:00,0 500,00 2695
      8 4  DINU CRISTIAN 2206 00:00,0 500,00 2706
      9 3  DOBRESCU STEFAN 2212 00:00,0 500,00 2712
      10 2 IONESCU ALEXANDRU 2647 00:00,0 500,00 3147















      Clasament Moto OLD Boys
      1 303  TEODORESCU DANIEL 1144 10:13,0 102,17 1246
      2 301  POPESCU CIPRIAN 1238 08:10,0 81,67 1320
      3 310  SIMON TUDOR 1454 10:12,0 102,00 1556
      4 304  CIZMARIU DRAGOS 1810 09:30,0 95,00 1905
      5 309   NEDELCU LAURENTIU 2533 00:00,0 500,00 3033
      6 308  SZEREDAY PETER 2776 00:00,0 500,00 3276
      7 302  TOADER CRISTIAN 3314 00:00,0 500,00 3814
      8 305  BALBA ALEXANDRU 4480 00:00,0 500,00 4980
      9 306  TEODORESCU VALENTIN 4630 00:00,0 500,00 5130
      10 307 DEMIAN OVIDIU DANIEL 4630 00:00,0 500,00 5130













      Clasament Moto HOBBY
      1 207  BARBU ION 1201 11:48,6 118,17 1319
      2 205  POPESCU CRISTIAN 3134 00:00,0 500,00 3634
      3 204  DELCEA MARIAN 3140 00:00,0 500,00 3640
      4 206  ADUMITROAIEI CRISTIAN 3141 00:00,0 500,00 3641
      5 203  OSIAK FLOREA 3541 00:00,0 500,00 4041
      6 201  CRACIUNESCU CATALIN IONUT 3939 00:00,0 500,00 4439
      7 208  BOBOC VICTOR – -
      8 11  CIUBOTARU BOGDAN -




      Sursa
    • De ktmbv

       Piloţii şi spectatorii s-au obişnuit cu îmbunătăţiri permanente atunci când vine vorba despre circuitul de la Gorgota-Ciolpani. Care sunt noutăţile pentru etapa doi a Dementor KTM Motocross Cup, care se va alerga pe acest circuit, sâmbătă, 19 mai?
      În opinia mea, circuitul are un nivel tehnic destul de înalt şi nu necesită deocamdată modificări. Desigur, la o săptămână rămasă până la cursă, ne concentrăm ca trambulinele să se prezinte în stare perfectă. Reparăm şi curăţăm decolările, nu doar centrul trambulinei, apoi, este foarte important ca unghiurile să fie cele bune. La multe curse la care am participat, în stânga rampei este un unghi, în dreapta este un altul şi de aceea este chiar periculos să încerci să depăşeşti la intrarea pe o trambulină. Nu va fi cazul la Ciolpani. Desigur, mai sunt şi celelalte pregătiri, legate de aspect, care-i vor face pe piloţi şi pe spectatori să se simtă bine şi în siguranţă: gazonul să fie pus la punct, pregătirea gardurilor, decorarea cu bannerele sponsorilor. Dorim ca totul să fie cât mai „profi”!

      Gorgota-Ciolpani este circuitul pe care-l cunoşti cel mai bine şi de care te leagă multe amintiri. Care sunt cele mai interesante momente pe care le-ai trăit pe acest circuit?
      În varianta veche a circuitului, în 2004, aici am alergat la prima mea etapă de campionat mondial, la clasa MX3. Apoi, în 2010, pe acest circuit am câştigat o etapă dificilă din Campionatul Est-European de Motocros, cu mari emoţii, concurând cu nişte piloţi de un nivel foarte bun. Totuşi, Ciolpani rămâne unul din circuitele pe care nu îmi place să alerg în competiţii, deoarece sunt implicat şi în organizare şi e dificil să te concentrezi şi pe cursă. Chiar îmi aduc aminte că în 2010, înainte de cursă, m-am încuiat într-o cabană, pentru a mă putea concentra aşa cum trebuie înainte de start! Apoi, cunoscând circuitul foarte bine, ritmul de pilotaj poate deveni monoton şi de aceea prefer un circuit care mă ţină în priză prin faptul că nu-i cunosc toate detaliile. Să nu mai punem la îndoială că la Ciolpani toată lumea se aşteaptă să câştig!
      Cum trebuie un pilot de motocros să abordeze circuitul de la Ciolpani?
      Pentru a închide bine un tur, trebuie să fii bine pregătit tehnic, sunt câteva locuri care pun probleme. Trebuie să ştii să sari corect şi să abordezi trambulinele corect. Tocmai de aceea, sunt mulţi piloţi care nu apreciază acest circuit, dar nu am de gând să-l fac mai uşor de abordat. Nu doresc un circuit pe care-l înveţi în două-trei săptămâni, ci unul care să te oblige să înveţi mereu.
      Care sunt obiectivele tale pentru sezonul 2012?
      Îmi doresc doar să mă bucur de curse şi să o termin cu bine pe fiecare. Desigur, îmi doresc în continuare să câştig. Anul trecut am muncit mult şi mi-am asumat riscuri pentru a obţine titulatura de Maestru al Sportului, după trei trei titluri de campion naţional consecutive, aşa ca anul acesta am alte priorităti, vreau să contribui la dezvoltarea motocrosul în România, iar asta nu se poate face decât concentrându-ne toată atenţia asupra copiiilor, adică exact ceea ce şi-a propus Dementor KTM Motocross Cup.


      Sursa
    • De ktmbv



      Pe 8 octombrie se va desfășura cea de a treia ediție a Cheile Grădiștei Endurocross, eveniment anual ce este inclus în calendarul Campionatului Național de Endurocross. Ca în fiecare an traseul singurei competiții de endurocross ce se desfășoară într-un holiday complex este creionat de Alex Gârbacea, unul din piloții Vectra Racing ce concurează în Mondialul de Rally-Raid.

      Din dorința de a face ceva pentru sportul cu motor din România în 2009 Alex Gârbacea alături de ceilalți membri ai echipei Vectra Racing au decis să organizeze una din etapele Campionatului Național de Endurocross. În fiecare an, în zona Moeciu de Sus (Bran, jud.Brașov) se creionează unul din cele mai spectaculoase trasee de endurocross. Pentru ediția din 2011 riderilor li s-a pregătit un start de la 1.300 metri altitudine chiar din incinta complexului Cheile Grădiștei Fundata. Endurocrossul este o îmbinare între motocros și enduro traseul conținând obligatoriu o porțiune asemănătoare cu ce se întâlnește pe circuitele de motocros. În acest an zona caracterisitcă motocrosului va fi cea creionată pe traseul de schi fond.
      Endurocrossul este o îmbinare între enduro și motocros. aAceastă formulă a fost aleasă pentru a le oferi piloților și spectatorilor un adevărat show care dureaza o singura zi și în care adrenalina, oferită de lupta cu secundele, este la ea acasă. Traseul este format dintr-o parte asemănătoare cu cea de pe circuitele de motocros și o parte (de regula peste 70% din întreaga lungime) de enduro.


      O cursă de endurocross = aproximativ 2 ore în care trebuie să îți depășești limitele în off-road, să sari ca pe circuitele de motocros, să navighezi după semne și să urci pante abrupte în ritmul competițiilor de enduro. Timpul de parcurgere al traseului pentru: clasa A = 2h + 1 tur, clasa B= 1h:30min + 1 tur, clasa C =1h + 1 tur.
      Pentru un plus de spectacol startul la endurocross se dă în stilul Le Mans (concurenții aleargă către motociclete le pornesc și ulterior pleacă în cursă)
      Categorie pentru fete – in campionat nu există clasament pentru fete însă la Cheile Gradistei Endurocross temerarele acestui sport vor fi premiate.
      Locația: Cheile Gradistei Holiday Complex (Moeciu-Fundata)
      Pentru a ajunge la Cheile Gradiștei din Brașov respectiv București puteți urma ruta:
      Cale de acces din Brașov: (31km) Brasov – Cristian – Rasnov – Tohan – Bran – Moeciu.
      Cale de acces din București: București – Ploiești – Sinaia – Predeal – Râșnov – Bran – Moeciu. Complexul se află între Moeciu de Jos și Moeciu de Sus, iar în acest an cartierul general al cursei va fi în partea nouă a mini stațiunii, zona numită Cheile Grădiștei Fundata. Pentru a ajunge la traseul de endurocross și la cartierul general al evenimentului urcați din Cheile Grădiștei Holiday Complex (Moeciu de Sus) către Cheile Grădiștei Fundata.
      Program
      Vineri 7 octombrie
      16.00 - 21.00 Înscrieri Cheile Grădiștei Fundata - recepție
      Sâmbătă 8 octombrie
      08:00 – 11:00 Înscrieri și verificări tehnice
      11:00 – briefing
      11:30 – antrenament clasa C
      11:50 – antrenament clasa A și B
      12:30 – formare grilă clasa C
      12:40 – start în cursa clasei C (1h + 1 tur)
      14:10 -  formare grilă clasa A și B
      14:20 – start în cursă clasele A și B (clasa A 2h+1 tur, clasa B 1h30min+1 tur)
      17.00 – festivitatea de premiere
      Programul poate suferi modificări în funcțtie de condițiile meteo și de nr. de concurenți.
      Facebook: Cheile Gradistei Endurocross


      Sursa
×