Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    8.932

Noutăţile KTM prezentate la EICMA

Autentifica-te  
ktmbv

109 vizualizări

eicma

Noutăţile KTM prezentate la EICMA

Dorindu-şi să inoveze în continuare aşa cum face de peste 50 de ani, KTM a prezentat la EICMA 2009 (Salonul Moto de la Milano – cel mai important salon moto din an) concepte menite să-i atragă către marea familie portocalie pe mai mulţi împătimiţi ai asfaltului şi pe cei care doresc să deţină următoarea motocicletă ce va face istorie în motocross.

Astfel, în anii următori gama de modele KTM care începe în prezent cu 50 SX (motocicletă de motocross care se adresează copiilor şi poate fi condusă începând cu vârsta de trei ani) şi se termină cu superbikeul 1190 RC8 va include şi o motocicletă de 125 cmc destinată rulării pe asfalt, precum şi Duke 690 R (aceasta este definiţia pentru 70 CP pe o motocicletă care cântăreşte 148 de kg).

KTM 350 SX-F Factory Racing

Conceptul menit să creeze o nouă tendinţă în motocross a fost creat de KTM după ce modelele 250 SXF şi 450 SX-F au avut succes în Campionatul Mondial de Motocross, aceasta fiind prima motocicletă al cărei motor are o capacitate cilindrică de 350 cmc. Motocicleta, care va fi ready to race începând cu 2010, este un model asupra căruia Stefan Everts (multiplu campion mondial de motocross) şi-a lăsat amprenta colaborând la realizarea fiecărui detaliu.

KTM 125

Cu un motor care are patru valve pe cilindru este răcit cu apă şi dezvoltă 15 CP, 125 este o motocicletă care îi va atrage pe tinerii care vor să se bucure de asfalt. Cu un design proaspăt KTM 125 este încă un produs reuşit al colaborării dintre constructorul austriac şi Kiska Design.

Duke 690 R

Monocilindrul LC4 pentru KTM reprezintă tradiţie, iar ultimul model pentru care a fost îmbunătăţit acest motor este Duke 690 R.  Propulsat de un LC4 ce dezvoltă 70 de CP în condiţiile în care el cântăreşte doar 148 de kg Duke 690 R este un pachet greu de refuzat.

Modelele din gama 2010

Minicycles

50 SX, 65 SX, 85 SX

Motocross 2 timpi

125 SX, 150 SX, 250 SX

Motocross 4 timpi

250 SX-F, 450 SX-F

Enduro 2 timpi

125 EXC, 200 EXC, 250 EXC, 300 EXC

Enduro 4 timpi

250 EXC-F, 400 EXC, 450 EXC, 530 EXC

ATV

450 SX, 505 SX, 525 XC

Hard Enduro

690 Enduro, 690 Enduro R

Adventure

990 Adventure, 990 Adventure R, 690 Rally Replica

Supermoto

450 SMR, 690 SMC, 690 SM Limited Edition, 990 SM R, 990 SM T

Naked

690 Duke, 690 Duke R, 990 Super Duke, 990 Super Duke R,

Superbike

1190 RC8, 1190 RC8 R, 1190 RC8 R Red Bull Replica, 1190 RC8 R Akrapovic Replica,

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv


      Genunchiere KTM disponibile și în măsura L și XL Genunchierele din gama KTM Powerwear pentru off-road sunt disponibile în showroom-ul Dementor KTM Brasov inclusiv în dimensiunile L și XL.

      Sursa
    • De ktmbv


      Duke 690















      Bazat pe mai mult de 20 de ani de experienţă în  tehnologia motoarelor LC4 şi 18 ani de la lansarea de primului Duke, aceasta motocicleta cu un singur cilindru este o masina dinamica, dar confortabila, si cu mai multa putere, ABS nou, caracteristici foarte impresionante de menevrabilitate si cu o imagine ascutita care este atât de noua şi de tipica KTM.


      Duke 690 reprezintă esenţa însăşi a filosofiei KTM şi dăruire pentru producerea de motociclete care oferă plăcerea pură de plimbare şi satisfacţie sportiva.














      200 Duke urmează succesul de entry level 125 Duke



      După succesul fără precedent al Duke 125 în 2011, care a facut rocada in partea de sus cu 125 cc,in segementul de motociclete, KTM prezintă acum la fel de atractiv versiunea 200 cc. Aceasta este o motocicleta sportiva mica, care produce cu 19 kW (26 CP), mai mult decat fratele sau mai mic impresioneaza şi prin design. Duke 200 continuă povestea de succes a modelelor KTM Duke si singurul lucru mic despre ea este pretul












      Freeride E: evolutia revoluţiei
      KTM a luat pozitie la provocarea de a dezvolta o motocicleta off-road sport acţionata electric pentru producţia de masă şi a devenit prima din companiile majore ale motociclismului care să facă acest lucru.Acest model captivant este rodul a 3 ani de munca intensa combinata cu inovatia. E Freeride intruchipeaza tot colectivul KTM care a acumulat experienta in decursul anilor in motoarele conventionale cu combustie interna, si a dus la o motocicleta care nu e pur KTM, care este unica la nivel global. Motorul electric dezvoltat in-house care este inima acestei masini, nu are doar emisii zero, ci este si foarte silentios. E freeride este o dovada a unitati KTM, dar si a determinari de a lua pe cont propriu un proiect extrem de complex si de al transforma intr-o motocicleta de succes, care ofera placere intensa spiritului offroad. 2012 este doar inceputul a ceea reprezinta un segment nou si provocator in ton cu cerintele societatii de azi.




      freeride 350
      Sport de motociclete este la  punctul culminant al filosofiei KTM. Acesta este motivul pentru care in 2012, compania a produs, al doilea model de Freeride, cu o unitate convenţională. Bazându-se pe caracteristicile motorului de 350cc extrem de bine echilibrat, care a servit competitiile de Motocross si  Enduro atât de bine în ultimii doi ani, Freeride 350 este o motocicleta usoara capabila sa transmita fiorul de experienţă Enduro clasic intr-unul care necesită cea mai mica cantitate de efort fizic. Freeride 350 este introducerea perfecta pentru emotia si bucuria de sport Enduro. Într-adevăr, cu această motocicleta, Enduro nu a fost niciodată mai uşor.



      Sursa
    • De ktmbv

      Reducem din nou preturile de sarbatori!
      Incepand de astazi, te asteptam in showroom cu reduceri de 20% la piese si accesorii si 10% la motociclete!

      Te asteptam!
      *Reducerea de 10% nu se aplica la Freeride.

      Sursa
    • De ktmbv

      Să ridicam cortina de pe World KTM de la EICMA 2011
      KTM este mândru să prezinte noi evoluţii, inovaţii şi actualizări directe pe gama de modele de la EICMA 2011. În plus faţă de cele patru modele noi restante s-au înregistrat numeroase imbunatatiri la modelele existente.690 SMC R şi 690 Enduro R au fost complet revizuite pentru a fi mai puternice şi dispun de un design nou, proaspăt. Fie că este vorba actualizarea SM 990 R pentru a include ABS în 2012, sau de a acorda 990 Super Duke R un loc din spate, echipa de dezvoltare KTM, mânaţi de pasiunea pură, continuă misiunea sa de a dezvolta  cele mai bune motociclete sport din lume.


















      Freeride E
      Acest model captivant este rodul a 3 ani de munca intensa combinata cu inovatia. E Freeride intruchipeaza tot colectivul KTM care a acumulat experienta in decursul anilor in motoarele conventionale cu combustie interna, si a dus la o motocicleta care nu e pur KTM, care este unica la nivel global. Motorul electric dezvoltat in-house care este inima acestei masini, nu are doar emisii zero, ci este si foarte silentios.














      Freeride 350 este o motocicleta usoara capabila sa transmita fiorul de experienţă Enduro clasic intr-unul care necesită cea mai mica cantitate de efort fizic. Freeride 350 este introducerea perfecta pentru emotia si bucuria de sport Enduro.











      Sursa
    • De ktmbv


      Daca scolile, cursurile si academiile de enduro au devenit un fenomen obisnuit la noi si nu lipsit de succes in randul riderilor cu cele mai variate pretentii de la cei vaneaza podiumul, la cei care isi doresc sa termine in siguranta o cursa de hobby, o noua propunere “didactica” si chiar “tehnico-tactica” vine din partea RAMS21. Este vorba despre un cantonament (intre 7 si 21 de zile) in insorita Spanie, in  luna februarie, organizat dupa toate regulile unei scoli de off-road care se respecta. Pe scurt, tot ce ai de facut ca rider este sa iti iei un mic bagaj, un avion in directia Barcelona si mai departe se ocupa cei de la RAMS21, aceasta insemnand  transportul motocicletei dus intors pana in zona Aragon Zaragoza, masa, cazare, service moto si nu in ultimul rand taxa de circuit, toate acestea fiind incluse in pret, deoarece echipa se va deplasa in Spania, dupa formula “consacrata” in Dementor KTM Motocross Cup. Aceasta inseamna mecanici, bucatar, preparator fizic si bineinteles, camionul de curse.
      Cantonamentul va fi astfel structurat: se organizeaza cate o grupa de motocross, respectiv de enduro, fiecare cu conditii de antrenamente specific, cu un program strict, riderii beneficiind inclusiv de un preparator fizic, de inregistrarea video a evolutiilor, urmate de feedback si sfaturi personalizate. Pentru fiecare grupa exista vor exista manse de anduranta de 35 – 40 de minute,  specific pentru motocros si respectiv enduro (treceri peste busteni, bolovani, etc)
      Am stat putin de vorba cu Adrian Raduta despre cum va arata o zi tipica in acest cantonament. Asadar diminetile vor fi rezervate antrenamentelor pe motociclete, urmate de o pauza de 4-5 ore, in care se include pranzul si timpul necesar refacerii, dupa care se trece dupa amiaza la antrenamente fizice. Seara, inainte sau dupa cina, se analizeaza inregistrarea video a evolutiilor riderilor, discutii, identificarea greselilor fiecaruia si corectare. RAMS21 va fi cantonat in Spania timp de trei saptamani, existand posibilitatea ca cei interesati sa opteze pentru variante de 1, 2 sau 3 saptamani pentru cei mai motivati piloti. “Tinand cont de back-ground-ul meu de motocrosist, sunt rideri care se aseatpta ca acest cantonament sa fie unul dur, cu multe sarituri in stil MX. Nu acesta este insa scopul meu, eu imi dorec ca riderii care vin la cantonament sa invete cat mai bine tehnica de pilotaj, dupa posibilitatile fiecaruia pentru a alerga apoi cat mai curat si mai sigur pe motocicleta”, spune Adrian Raduta

      Pentru mai multe detalii si inscrieri – 0725.RAMS21 (0725.726.721) sau e-mail: office@rams21.ro
      Echipa Top Cross TCS in actiune, in aceasta vara, la Red Bull Romaniacs in Sibiu, alaturi de ” nava mama”, camionul lor de curse, casa lor departe de casa




      Sursa
×