Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    8.676

Adi Răduţă - cel mai bine clasat pilot român

Autentifica-te  
ktmbv

77 vizualizări

Grecia-Adi-21

Adi Răduţă a fost cel mai bine clasat pilot român în prima sa cursă internaţională din acest sezon

Echipa Top Cross TCS powerd by Dementor KTM a concurat în prima etapă din Campionatul Est-European de Motocros, programată în weekendul 27-28 martie pe circuitul de la Megalopoli în sudul Greciei.

La doar o săptămână după prima etapă din Campionatul Naţional de Motocros, echipa Top Cross TCS powerd by Dementor KTM a luat startul şi în prima etapă din Campionatul Est-European de Motocros. „A fost o experienţă obositoare pentru toată echipa. Am plecat imediat după etapa din România şi acest lucru şi-a spus cuvântul asupra evoluţiei noastre”, a spus Adrian Răduţă, cel mai bine clasat pilot al echipei la etapa din Grecia.

Pe circuitul de la Megalopoli, situat în sudul Greciei la aproximativ 230 km de Atena, Adrian Răduţă a avut o evoluţie bună şi a reuşit să se claseze pe poziţia a patra în clasamentul general, după cele două manşe. „A fost o competiţie dificilă pentru că la start au fost cei mai buni piloţi din Grecia şi nu numai. În aceste condiţii, locul 4 este un rezultat bun şi sunt sigur că la următoarele etape mă voi putea lupta pentru un loc pe podium”, a mai adăugat Adrian Răduţă.

La clasa MX2, Julian Răduţă a fost nevoit să abandoneze în urma unei căzături foarte grave în care au mai fost implicaţi alţi cinci piloţi. „Sunt puţin dezamăgit de modul în care s-a terminat această cursă, dar acum cel mai important lucru este că accidentarea nu este grava şi că pot lua startul la următoarea cursă”, a spus Julian Răduţă. La clasa MX2 Juniori, Virgil Corbea a terminat prima manşă pe locul 14, iar în manşa secundă s-a clasat pe locul 12, ceea ce a însemnat locul 11 în clasamentul general.

La clasa MX85, Ionuţ Corbea a fost aproape de un abandon după o acroşare, dar a revenit în cursă şi a recuperat foarte multe din locurile pierdute. În final, pilotul echipei Top Cross TCS powerd by Dementor KTM s-a clasat pe locul 8 în clasamentul general. La clasa MX65, Alin Grădinaru a făcut o cursă bună şi a terminat pe poziţia a 5-a în clasamentul general.

Următoarea etapă din Campionatul Est-European de Motocros se va desfăşura la Gevgjelia, Macedonia, în weekendul 10-11 aprilie, iar echipa Top Cross TCS powerd by Dementor KTM va avea aceeaşi componenţă ca şi în Grecia: MX1 Adrian Răduţă, MX2 Julian Răduţă, MX2 Juniori Virgil Corbea, MX85 Ionuţ Corbea, MX65 Alin Grădinaru.

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv
      {flippingbook_book 23}

      Sursa
    • De ktmbv



      Pe 8 octombrie se va desfășura cea de a treia ediție a Cheile Grădiștei Endurocross, eveniment anual ce este inclus în calendarul Campionatului Național de Endurocross. Ca în fiecare an traseul singurei competiții de endurocross ce se desfășoară într-un holiday complex este creionat de Alex Gârbacea, unul din piloții Vectra Racing ce concurează în Mondialul de Rally-Raid.

      Din dorința de a face ceva pentru sportul cu motor din România în 2009 Alex Gârbacea alături de ceilalți membri ai echipei Vectra Racing au decis să organizeze una din etapele Campionatului Național de Endurocross. În fiecare an, în zona Moeciu de Sus (Bran, jud.Brașov) se creionează unul din cele mai spectaculoase trasee de endurocross. Pentru ediția din 2011 riderilor li s-a pregătit un start de la 1.300 metri altitudine chiar din incinta complexului Cheile Grădiștei Fundata. Endurocrossul este o îmbinare între motocros și enduro traseul conținând obligatoriu o porțiune asemănătoare cu ce se întâlnește pe circuitele de motocros. În acest an zona caracterisitcă motocrosului va fi cea creionată pe traseul de schi fond.
      Endurocrossul este o îmbinare între enduro și motocros. aAceastă formulă a fost aleasă pentru a le oferi piloților și spectatorilor un adevărat show care dureaza o singura zi și în care adrenalina, oferită de lupta cu secundele, este la ea acasă. Traseul este format dintr-o parte asemănătoare cu cea de pe circuitele de motocros și o parte (de regula peste 70% din întreaga lungime) de enduro.


      O cursă de endurocross = aproximativ 2 ore în care trebuie să îți depășești limitele în off-road, să sari ca pe circuitele de motocros, să navighezi după semne și să urci pante abrupte în ritmul competițiilor de enduro. Timpul de parcurgere al traseului pentru: clasa A = 2h + 1 tur, clasa B= 1h:30min + 1 tur, clasa C =1h + 1 tur.
      Pentru un plus de spectacol startul la endurocross se dă în stilul Le Mans (concurenții aleargă către motociclete le pornesc și ulterior pleacă în cursă)
      Categorie pentru fete – in campionat nu există clasament pentru fete însă la Cheile Gradistei Endurocross temerarele acestui sport vor fi premiate.
      Locația: Cheile Gradistei Holiday Complex (Moeciu-Fundata)
      Pentru a ajunge la Cheile Gradiștei din Brașov respectiv București puteți urma ruta:
      Cale de acces din Brașov: (31km) Brasov – Cristian – Rasnov – Tohan – Bran – Moeciu.
      Cale de acces din București: București – Ploiești – Sinaia – Predeal – Râșnov – Bran – Moeciu. Complexul se află între Moeciu de Jos și Moeciu de Sus, iar în acest an cartierul general al cursei va fi în partea nouă a mini stațiunii, zona numită Cheile Grădiștei Fundata. Pentru a ajunge la traseul de endurocross și la cartierul general al evenimentului urcați din Cheile Grădiștei Holiday Complex (Moeciu de Sus) către Cheile Grădiștei Fundata.
      Program
      Vineri 7 octombrie
      16.00 - 21.00 Înscrieri Cheile Grădiștei Fundata - recepție
      Sâmbătă 8 octombrie
      08:00 – 11:00 Înscrieri și verificări tehnice
      11:00 – briefing
      11:30 – antrenament clasa C
      11:50 – antrenament clasa A și B
      12:30 – formare grilă clasa C
      12:40 – start în cursa clasei C (1h + 1 tur)
      14:10 -  formare grilă clasa A și B
      14:20 – start în cursă clasele A și B (clasa A 2h+1 tur, clasa B 1h30min+1 tur)
      17.00 – festivitatea de premiere
      Programul poate suferi modificări în funcțtie de condițiile meteo și de nr. de concurenți.
      Facebook: Cheile Gradistei Endurocross


      Sursa
    • De ktmbv



      Dementor te așteaptă la Cheile Grădiștei Endurocross

       
       Sâmbătă, 7 august, la Cheile Grădiștei Endurocross, Dementor aduce aproape de tine două din modelele de top ale constructorului austriac KTM. Vei putea vedea, din gama 2011, KTM 350 SX-F și KTM 300 EXC-E. În plus, KTM 300 EXC 2011 va fi motocicleta utilizată de triplul campion național de endurocross, Mani Gyenes.
      La Cheile Grădiștei (zona Bran-Moeciu) cei mai buni rideri din România vin să își dovedească măiestria în cea de a doua ediție a Cheile Grădiștei Endurocross. Alex Gârbacea și Romeo Duicu, doi din piloții români care concurează în Campionatul Mondial de Rally-Raid, sunt cei care au creionat traseul cursei de sâmbătă. După ediția din 2009, Alex Gârbacea (gazda acestei competiții), alături de coechipierii săi din Vectra Racing și-a dorit să facă din Cheile Gradistei Endurocross un eveniment de tradiție în zona Brașov – Moeciu. Așa că în acest an alături de Romeo Duicu, Alex s-a oprit din antrenamentele pentru Raliul Faraonilor (Egipt, etapa din C.M. de Rally-Raid) pentru a face traseul pe care sâmbătă sunt așteptați atât piloți de enduro cât și de motocros.
      Evenimentul este inclus în Campionatul Național de Endurocross, fiind a șaptea etapă din acest sezon și totodată cursa la care pentru clasa A se va decide campionul acestui an.
      Mani Gyenes, triplu campion național de enduro și endurocross și dublu câștigător al Red Bull Romaniacs clasa Expert, este principalul favorit la câștigarea cursei de la clasa A (avansați). Iar Lucian Neaga, snowboarderul care a câștigat în acest an Red Bull Romaniacs la clasa Hobby Single, vine la Moeciu să dovedească că se simte într-adevăr bine la munte și când rulează cu motocicleta.
      Pentru că este vară și Dani Oțil a decis să profite cât se poate de mult de vacanță, vedeta tv pe 2 roți va debuta sâmbătă în Campionatul Național de Endurocross.
      Program Cheile Gradistei Endurocross
      Sâmbătă 7 august
      08:00 – 11:00 Înscrieri și verificări tehnice (Complexul Cheile Grădiștei Fundata)
      11:00 – briefing
      11:30 – Antrenament clasa C (hobby)
      11:50 – Antrenament clasa A (avansați) și B (sport)
      12: 10 – Antrenament clasa Quad
      12:30 – Formare grilă clasa C
      12:40 – Start în cursa clasei C (1h + 1 tur)
      14:10 - Formare grilă clasa A și B
      14:20 – Start în cursa clasele A și B (clasa A 2h+1 tur, clasa B 1h30min+1 tur)
      16:50 – Formare grilă clasa Quad
      17:00 – Start cursa clasa Quad (1h+1tur)
      18:30 – Festivitatea de premiere
       
      Programul poate suferi modificări în funcție de condițiile meteo și de nr. de concurenți.
       
      Cum ajungi?
      Traseul de endurocross este amenajat în apropierea complexului Cheile Grădiștei Fundata.
      Pentru a ajunge la Cheile Gradistei din Brașov respectiv București puteți urma ruta:
      Cale de acces din Brașov: (31km) Brasov - Cristian - Rasnov - Tohan - Bran - Moeciu.
      Cale de acces din București: București - Ploiești - Sinaia - Predeal - Râșnov - Bran – Moeciu.
      Complexul se află între Moeciu de Jos și Moeciu de Sus, iar în acest an cartierul general al cursei va fi în partea nouă a mini stațiunii, zona numită Cheile Grădiștei Fundata. Pentru a ajunge la traseul de endurocross și la cartierul general al evenimentului urcați din Cheile Grădiștei Holiday Complex către Cheile Grădiștei Fundata.
      Vezi harta: http://endurocross.creatie-site.ro/acces.html


      Sursa
    • De ktmbv

      La Salonul Moto de la Milano, KTM și-a prezentat noile modele care intră în gamă începând cu 2011. Vedeta de la capitolul noutăți a fost KTM 350 EXC-F, model ce va lupta pentru titlu în Campionatul Mondial de Enduro la E2.
      Nu putem începe prezentarea noutăților produse la Mattighofen fără să aruncăm o privire către 2009, când Stefan Piere (CEO-ul KTM) și Stefan Everts (director al departamentului racing pentru motocross) prezentau 350 SX-F, modelul care a schimbat fața motocrossului. La mai puțin de un an de la prezenatrea sa, motocicleta dezvoltată de KTM și de multiplu campion mondial de motocross, Stefan Everts, a obținut titlul mondial la MX1, avându-l în șa pe Antonio "Tony" Cairoli. Acum 350 atacă și segmentul enduro, în 2011 urmând să fie prezent la cele mai importante evenimente atât de enduro cât și de enduro extrem. Așadar, KTM 350 EXC-F va concura și în România urmând să fie utilizat de piloții KTM în iulie 2011, când se va desfășura cea de 8-a ediție a Red Bull Romaniacs.
      350 EXC-F Factory
      Motocicleta, ce dă o altă față noii generații de modele încadrate la categoria E2, este propulsată de același monocilindru de 350 cmc care a câștigat titlul în Campionatul Mondial MX1. 350 EXC-F combină agilitatea unui 250 cu puterea unui 450. Pentru a urma filozofia "Ready to Race", ca și cu ruda sa din motocross, cu 350 EXC KTM urmărește obținerea titlului mondial și ulterior intrarea în producția de serie.
      125 DUKE
      Disponibil începând cu primăvara viitoare, 125 Duke este o motocicletă dezvoltată pentru adolescenții pasionați de două roți. Aceeași echipă care în urmă cu câțiva ani realiza Super Duke, ridicând standardele când vine vorba de dinamism, a realizat și 125 Duke. Motorul este un monocilindru în 4 timpi de 124,7 cmc ce dezvoltă 15 CP la 10.500 rpm.
      1190 RC8 R
      Cel mai rapid model din gama KTM, 1190 RC8 R s-a transformat într-o motocicletă pe care fanii superbike-urilor o așteptau. Este mai puternică (175 CP), are o distribuție a greutății  mult mai bună , este mai accesibilă și mai rapidă decât orice RC8 R realizat până acum. La dezvoltarea acestei generații a contribuit experiența acumulată în Campionatul de Superbike al Germaniei, unde KTM a câștigat titlul la constructori.
      990 SM T
      Extrem de rapid, 990 SMT, acest supermoto foarte dinamic care are toate calitățile unui touring, a fost îmbunătățit și din 2011 este echipat cu sistem de frânare ABS.

      990 Adventure Dakar
      Dakar-ul va rămâne întotdeauna Dakar, chiar dacă se desfășoară în America de Sud. Ediția limitată Adventure Dakar cu albastrul său inspriat din culoarea touaregilor (pentru acești oameni ai deșertului albastru simbolizează lumea) și cu Beduinul inscripționat are menirea de a menține în viață spiritul celor mai extraordinare raiduri ale tuturor timpurilor. Suspensiile care au o cursă de 210 mm și sistemul de frânare ABS (Bosch) sunt de la Adventure, iar motorul este cel de pe Adventure R, fiind vorba de propulsorul ce dezvoltă 115 CP.

      Sursa
×