Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    8.932

Adi Răduţă - cel mai bine clasat pilot român

Autentifica-te  
ktmbv

97 vizualizări

Grecia-Adi-21

Adi Răduţă a fost cel mai bine clasat pilot român în prima sa cursă internaţională din acest sezon

Echipa Top Cross TCS powerd by Dementor KTM a concurat în prima etapă din Campionatul Est-European de Motocros, programată în weekendul 27-28 martie pe circuitul de la Megalopoli în sudul Greciei.

La doar o săptămână după prima etapă din Campionatul Naţional de Motocros, echipa Top Cross TCS powerd by Dementor KTM a luat startul şi în prima etapă din Campionatul Est-European de Motocros. „A fost o experienţă obositoare pentru toată echipa. Am plecat imediat după etapa din România şi acest lucru şi-a spus cuvântul asupra evoluţiei noastre”, a spus Adrian Răduţă, cel mai bine clasat pilot al echipei la etapa din Grecia.

Pe circuitul de la Megalopoli, situat în sudul Greciei la aproximativ 230 km de Atena, Adrian Răduţă a avut o evoluţie bună şi a reuşit să se claseze pe poziţia a patra în clasamentul general, după cele două manşe. „A fost o competiţie dificilă pentru că la start au fost cei mai buni piloţi din Grecia şi nu numai. În aceste condiţii, locul 4 este un rezultat bun şi sunt sigur că la următoarele etape mă voi putea lupta pentru un loc pe podium”, a mai adăugat Adrian Răduţă.

La clasa MX2, Julian Răduţă a fost nevoit să abandoneze în urma unei căzături foarte grave în care au mai fost implicaţi alţi cinci piloţi. „Sunt puţin dezamăgit de modul în care s-a terminat această cursă, dar acum cel mai important lucru este că accidentarea nu este grava şi că pot lua startul la următoarea cursă”, a spus Julian Răduţă. La clasa MX2 Juniori, Virgil Corbea a terminat prima manşă pe locul 14, iar în manşa secundă s-a clasat pe locul 12, ceea ce a însemnat locul 11 în clasamentul general.

La clasa MX85, Ionuţ Corbea a fost aproape de un abandon după o acroşare, dar a revenit în cursă şi a recuperat foarte multe din locurile pierdute. În final, pilotul echipei Top Cross TCS powerd by Dementor KTM s-a clasat pe locul 8 în clasamentul general. La clasa MX65, Alin Grădinaru a făcut o cursă bună şi a terminat pe poziţia a 5-a în clasamentul general.

Următoarea etapă din Campionatul Est-European de Motocros se va desfăşura la Gevgjelia, Macedonia, în weekendul 10-11 aprilie, iar echipa Top Cross TCS powerd by Dementor KTM va avea aceeaşi componenţă ca şi în Grecia: MX1 Adrian Răduţă, MX2 Julian Răduţă, MX2 Juniori Virgil Corbea, MX85 Ionuţ Corbea, MX65 Alin Grădinaru.

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv
      Fie ca vrei sa iti accesorizezi motocicleta, fie ca iti cauti echipament, imbracaminte sau doar accesorii KTM in showroomul nostru le gasesti pe toate. Te asteptam sa ne vizitezi de Luni pana Vineri intre orele 10-19 si Sambata intre orele 10-14.
       
      Echipa KTM

      Sursa
    • De ktmbv



      La final de sezon 2011, Ciprian Popescu se mândreşte cu o performanţă cât se poate de interesantă, regăsindu-se în postura de vice-campion naţional la clasa Veterani şi locul patru la enduro, datorită unei interpuneri între etapa de enduro de la Lupeni şi cea de motocros de la Băicoi. Poate cel mai important lucru pe care l-am aflat din interviul pe care-l puteţi citi mai departe este că Ciprian nu regretă titlul de campion  ci apreciază toate momentele grozave pe care le-a petrecut în şaua motocicletei, alergând la cele două discipline, enduro şi motocros.

      DBZ: Ciprian, cum ai caracteriza acest sezon, referindu-ne strict la motocros?
      CP: 2011 a fost un sezon bun, pe care l-am termint cap-coadă cum s-ar spune, fără accidentare. Am avut două obiective, locul întâi la motocros, la Veterani şi locul doi la enduro. Din punct de vedere al etapelor a fost greu, au existat probleme din punct de vedere  al organizărilor, însă sper că se va învăţa din greşeli. Pentru mine, singura problemă a fost  lipsa antrenamentelor, în special la început de sezon şi ţinând cont de faptul că merg din cursă în cursă.  La prima mansă mi se umflau mâinile, în rest nu aveam probleme cu suflul, cu condiţia fizică. Am împletit grija pentru familie, pentru busines, cu  sportul, nu e tocmai uşor, dar la mijloc fiind pasiunea cred că am reuşit destul de bine. Am luat o uşor la începutul campionatului, iar regula de a se tăia cele mai slabe patru manşe ale fiecărui sportiv nu m-a avantajat.




      DBZ: Care a fost cea mai frumoasă cursă a sezonului?
      Prundu şi nu neapărat pentru că eram acasă şi co-organizator – consider că a fost cea mai bună cursă din punct de vedere organizatoric, ci pentru plăcerea pe care am avut-o în timpul celor două manşe. Am câştigat, şi efectiv m-am luptat în mansă doi ghidon la ghidon cu Schultz (n.r. Alexandru Enceanu).

      DBZ: Cum descrii „rivalitatea” cu Enceanu pe care ai avut- pe tot parcursul sezonului?
      CP: În primul rând îl felicit pentru titlul de campion şi pentru că la vârsta lui ţine pasul la motocros, îmi doresc fiu şi eu ca el când voi ajunge la vârsta sa. A fost o luptă frumoasă, etapă de etapă,  purtată însă cu fair-play.


      DBZ: Cum s a impăcat motocrosul cu enduro?

      CP: Motocrosul te ajută foarte mult să ai un stil corect de pilotaj, să ştii cum să abordezi un viraj şi anumite porţiuni din enduro cu viteză mare. Însă e nevoie de atenţie căci poţi pune în practică viteza de la motocros, dar totul e nou şi necunoscut, nu ai puncte de referinţă, şi nici alţi sportivi cu care să te compari. Nu ai feedback, un mecanic de pe margine care să îţi spună că ai înmuiat ritmul… Iar ritmul la enduro se formează prin antrenamente şi participări la curse, am văzut asta când sâmbăta, în curse, aveam probleme de adaptare. La fel a fost şi la REA, a durat ceva până să intru în atmosferă, după care a fost bine. E limpede înaintea etapelor de enduro, trebuie să mă pregătesc….


      DBZ: După două titluri de vice-campion naţional, te vei concentra sezonul viitor doar pe o ramură?

      CP:Dacă aş fi avut 20 de ani, m-aş fi concentrat să iau titlul cum s-ar spune,  vreau să ies pe primul loc, e normal , dar mai important e să mă simt bine, am cules destule, am o istorie destul de mare, nu trebuie să arăt rezultatele nimănui, nu e o presiune. Ceea ce  pentru mine latura fun.

      DBZ: Cum s-a comportat Yamaha YZ 250 F? Urmează sezonul viitor să alergi pe modelul 2012?

      CP: Motocicleta s-a comportat foarte bine, nu am avut probleme tehnice, suspensia e foarte bună, iar motorul e foarte fiabil, nu a fost nevoie să-l desfacem. Cu întreţinerea corespunzătoare Yamaha e foarte fiabilă, nu am avut nici un abandon tehnic, am făcut doar un revalving la suspensii, am schimbat uleiul, filtrele şi nici măcar nu a fost nevoie să înlocuim ambreiajul. Totuşi, pentru că la enduro am trecut pe KTM există posibilitatea să  fac acelaşi lucru şi la motocros.







      Sursa
    • De ktmbv
      In data de 17 septembrie, la Ciolpani va avea loc etapa a VII-a, a Campionatului National de Motocross. Sambata vor avea loc antrenamentele,si ziua se va termina cu un concert aniversar, in timp ce duminica se va desfasura cursa propriu-zisa

      Sursa
    • De ktmbv

      Campion naţional şi est-european en-titre la clasa MX2, George Căbăl (Vectra Zărneşti) este pilotul care trebuie urmărit în această sâmbătă, pe circuitul de la Breghina-Zărneşti, în etapa trei a Dementor KTM Motocross Cup. Proaspătul bacalaureat al liceului Johannes Honterus, unul dintre cele mai vechi licee din ţară este considerat de către specialişti „produsul de vârf” al şcolii de motocross care gravitează în jurul circuitul de la Breghina-Zărneşti, la rândul său cel mai vechi circuit din acest gen din România.
      „Mă simt perfect!”, spune George Căbăl: „Ca sportiv, am susţinut examenul de bacalaureat în doar două săptămâni, am rămas uimit de exigenţa comisiei, însă totul s-a încheiat cu bine, iar acum mă pot concentra pe antrenamente”, răsuflă George uşurat. Cu un stil de pilotaj foarte tehnic si spectaculos, cu sărituri abordate „în plin gaz”, tânărul braşovean îşi doreşte să fie cel mai rapid pilot pe circuitul de la Zărneşti, profitând de nenumăratele ore de antrenament petrecute în acest loc de referinţă pentru motocrosul românesc.

      „Încet-încet, încep şi la noi să intre bani şi premii în motocros, aşa se întâmplă în Dementor KTM Motocross Cup, este foarte greu ca sportiv doar să investeşti în acest sport. Trebuie să creştem ca număr de sportivi, pentru public e mult mai spectaculos să urmărească zece piloţi din care fiecare poate ajunge pe podium”, punctează George. În acest moment ,după două etape desfăşurate în campionatul est-european, George este lider în clasamentul general provizoriu şi studiază oportunitatea participării la o etapă de campionat european de motocros. „Ţinta mea este să mă clasez în prima jumătate la o etapă de european, să mă antrenez cât mai mult în acest sezon, pentru a putea participa anul viitor cu rezultate bune la toate etapele europeanului de motocross”, a declarat George în timpul ultimelor pregătiri pentru etapa de sâmbătă din Dementor KTM Motocross Cup. 

      Sursa
×