Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    9.832

Adi Răduţă - cel mai bine clasat pilot român

Autentifica-te  
ktmbv

157 vizualizări

Grecia-Adi-21

Adi Răduţă a fost cel mai bine clasat pilot român în prima sa cursă internaţională din acest sezon

Echipa Top Cross TCS powerd by Dementor KTM a concurat în prima etapă din Campionatul Est-European de Motocros, programată în weekendul 27-28 martie pe circuitul de la Megalopoli în sudul Greciei.

La doar o săptămână după prima etapă din Campionatul Naţional de Motocros, echipa Top Cross TCS powerd by Dementor KTM a luat startul şi în prima etapă din Campionatul Est-European de Motocros. „A fost o experienţă obositoare pentru toată echipa. Am plecat imediat după etapa din România şi acest lucru şi-a spus cuvântul asupra evoluţiei noastre”, a spus Adrian Răduţă, cel mai bine clasat pilot al echipei la etapa din Grecia.

Pe circuitul de la Megalopoli, situat în sudul Greciei la aproximativ 230 km de Atena, Adrian Răduţă a avut o evoluţie bună şi a reuşit să se claseze pe poziţia a patra în clasamentul general, după cele două manşe. „A fost o competiţie dificilă pentru că la start au fost cei mai buni piloţi din Grecia şi nu numai. În aceste condiţii, locul 4 este un rezultat bun şi sunt sigur că la următoarele etape mă voi putea lupta pentru un loc pe podium”, a mai adăugat Adrian Răduţă.

La clasa MX2, Julian Răduţă a fost nevoit să abandoneze în urma unei căzături foarte grave în care au mai fost implicaţi alţi cinci piloţi. „Sunt puţin dezamăgit de modul în care s-a terminat această cursă, dar acum cel mai important lucru este că accidentarea nu este grava şi că pot lua startul la următoarea cursă”, a spus Julian Răduţă. La clasa MX2 Juniori, Virgil Corbea a terminat prima manşă pe locul 14, iar în manşa secundă s-a clasat pe locul 12, ceea ce a însemnat locul 11 în clasamentul general.

La clasa MX85, Ionuţ Corbea a fost aproape de un abandon după o acroşare, dar a revenit în cursă şi a recuperat foarte multe din locurile pierdute. În final, pilotul echipei Top Cross TCS powerd by Dementor KTM s-a clasat pe locul 8 în clasamentul general. La clasa MX65, Alin Grădinaru a făcut o cursă bună şi a terminat pe poziţia a 5-a în clasamentul general.

Următoarea etapă din Campionatul Est-European de Motocros se va desfăşura la Gevgjelia, Macedonia, în weekendul 10-11 aprilie, iar echipa Top Cross TCS powerd by Dementor KTM va avea aceeaşi componenţă ca şi în Grecia: MX1 Adrian Răduţă, MX2 Julian Răduţă, MX2 Juniori Virgil Corbea, MX85 Ionuţ Corbea, MX65 Alin Grădinaru.

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv


      Asa, acum am ajuns sa dam stiri cu accidente, veti fi spunand, dar asta e realmente interesanta si speram sa nu se mai intampla a doua oara! Castile Arai  sunt manufacturate de familia Arai deja de trei generatii. Ele sunt confectionate pentru piloti, de catre piloti iar acest lucru a iesit din nou la iveala, dupa patania domnului M. Arai, care a  suferit recent un accident destul de urat in timp ce a iesit la o plimbare cu al sau BMW GS. El a lovit asfaltul cu casca la o viteza mult mai mare decat cea la care castile Arai sunt testate. Noroc ca la fel ca si celelalte casti Arai, modelul RX-7 GP ofera o calota extrem de dura, rotunda si fina, calitatile de baza a unei casti performante. Domnul Arai nu a suferit leziuni ale capului in urma accidentului, in urma caruia se poate observa cum furca GS-ului s-a “imprietenit” cu rezervorul unei motociclete pe buna dreptate descrisa drept “soldatul universal” al bavarezilor. Importatorul in Romania al marcii Arai este Dual Motors.


      Sursa
    • De ktmbv

      Discounturi pentru Red Bull Romaniacs
      În perioada 25 -30 iunie, Dementor KTM este prezent la cel mai dificil raliu hard enduro din lume și oferă discounturi celor care își achiziționează piese de la reprezentanții noștrii. Ne găsiți în riders paddock, unde mecanicii Dementor KTM te pot ajuta să îți achiziționezi piesele care se potrivesc motocicletei tale și te pot îndruma în ceea ce privește modul în care poți să îți repari, provizoriu, motocicleta în condițiile extreme de pe traseul de la Romaniacs.  
      Program Dementor la Red Bull Romaniacs
      Vineri 25 iunie
      Riders Paddock – B.dul Coposu – Sibiu  11.00 – 19.00
      Sâmbătă 26 iunie
      Riders Paddock – B.dul Coposu – Sibiu 08.30 – 19.00
      Duminică 27 iunie
      Riders Paddock – B.dul Coposu – Sibiu 09.00 – 19.00
      Luni 28 iunie
      Riders Paddock – Hotel Petroșani – Petroșani  14.00 – 19.00
      Marți 29 iunie
      Riders Paddock – B.dul Copsou – Sibiu 14.00 – 19.00
      Miercuri 30 iunie
      Riders Paddock – B.dul Coposu – Sibiu 09.00 – 16.00

      Sursa
    • De ktmbv

      KTM = 10 victorii în Dakar
      Victoria lui Marc Coma din cea de a 33-a ediție a Dakar-ului a venit să confirme că cel mai dur raliu din lume este portocaliu. Fabrizio Meoni, Richard Sainct, Nani Roma, Cyril Despres și Marc Coma sunt cei cinci piloți care au făcut din KTM constructorul cu cele mai multe victorii în competiția creată de Thierry Sabine.
       
      După 9.500 de km în care s-a concurat în Argentina și Chile, KTM a confirmat că nou creata motocicletă, KTM 450 Rally este un model care poate câștiga Dakar-ul. Ediția din 2011 a fost un duel între Marc Coma și Cyril Despres, ambii dorind să intre în istoria KTM prin obținerea primei victorii cu motocicleta dezvoltată în mai puțin de 14 luni. În penultima probă specială (San Juan – Cordoba), după  555 de km în care s-a rulat în noroi, pe nisip ud și în porțiuni cu fesh fesh (nisip foarte fin) ecartul dintre cei doi a fost de doar 37 de secunde. Cel care a câștigat duelul a fost pilotul catalan, care la finalul celor 13 probe speciale (6 dintre ele au fost în Atacama – cel mai arid deșert din lume) a avut un avans de 15min04sec în fața lui Cyril Despres.
      În urma succesului din Dakar 2011 Stefan Pierer, CEO-ul KTM, a confirmat că, pe lângă dezvoltarea celei mai bune motociclete de rally-raid, planurile KTM includ și introducerea unor pachete interesante atât pentru echipele private cât și pentru amatorii acestui sport. Prețul estimat pentru KTM 450 Rally este de 25.000 euro fără tva.

       
      10 titluri consecutive aduse de  5 piloți
      Seria victoriilor KTM a început în 2001 când Fabrizio Meoni a câștigat ultima ediție desfășurată pe ruta Paris – Dakar. Dacă în 2001 pilotul italian s-a impus în șaua unei motociclete KTM LC4 660R, la ediția următoare a câștigat cu un KTM LC8 950R. Richard Sainct a readus modelul LC4 660R pe prima treaptă a podiumului în 2003. Acest model este înscris în istoria constructorului austriac cu cinci victorii în Dakar, după succesul din 2003 urmând cele din 2004, 2005 și 2006. Juan Nani Roma este riderul care s-a impus în ediția Clermont Ferrand (Franța) – Dakar (Senegal). În 2005 a urmat Cyril Despres, pentru ca în 2006 Marc Coma să închidă ciclul victoriilor obținute de KTM cu LC4 660R. KTM 690 Rally a fost motocicleta în șaua căreia Cyril Despres a terminat pe primul loc Dakar 2007. În 2009, după ce ediția din 2008 a fost anulată, Dakar-ul a schimbat continentul și după 30 de ani în Africa s-a pornit către necunoscut. Prima ediție desfășurată în Argentina și Chile a fost câștigată de Marc Coma în șaua lui KTM 690 Rally. Dakar-ul din America Latină a fost cucerit în 2010 și de Cyril Despres, acesta fiind ultimul succes a lui 690 Rally în clasamentul general. La mijlocul anului 2009, organizatorii au anunțat obligativitatea utilizării motoarelor de 450 cmc de către echipele de uzină și KTM s-a văzut nevoit să dezvolte un nou model. După ce a câștigat prima competiție la care a luat startul – Raliul Marocului din octombrie 2010 – KTM 450 Rally a pornit în Dakar. La finalul raliului, opt din primele 15 motociclete care au terminat Dakar 2011 au fost KTM 450 Rally. Patru din acestea au fost utilizate de piloții din cele două echipe oficiale și patru de piloți privați. Marc Coma și Cyril Despres au ocupat primele poziții ale podiumului și acesta este doar începutul.
       
      KTM preferat de toți piloții români care au concurat în Dakar
      Mani Gyenes a obținut ultimul succes a lui KTM 690 Rally în Dakar
      Istoria participărilor piloților români în Dakar a început în 2005, când Romeo Dunca a fost primul care s-a aventurat în competiția ce a fost asemănată cu escaladarea Everstului. Romeo a utilizat un KTM LC4, model pe care au mers și Zsolt Szilveszter în 2006, Marcel Butuza și Mani Gyenes în 2007. În 2009 toți cei trei piloți care au luat startul Mani Gyenes, Marcel Butuza și Romeo Duicu au concurat pe KTM 690 Rally. Același model a fost preferat și în 2011, când piloții Vectra Racing, Marcel Butuza și Mani Gyenes au obținut clasări în premieră pentru sportul cu motor din România. Mani Gyenes a câștigat raliul la clasa Maraton (la această categorie nu este permisă schimbarea motorului de-a lungul raliului) și a terminat pe locul 18 la general. Iar Marcel Butuza s-a clasat pe 6 la Maraton și a încheiat raliul cu al 59-lea timp la general.
      Un exemplar KTM 690 Rally, care nu a fost folosit încă în competiții, poate fi văzut în showroom-ul Dementor KTM din Șos.Pipera Nr.48, București.
       
      {yoogallery src=[/images/stories/stiri/dakar/images/] width=[109]}

      Sursa
    • De ktmbv

       










      Sursa
    • De ktmbv







      Promiteam ieri in articolul despre Supercross Bercy ca vom reveni  cu parerile lui Adrian Raduta si Ciprian Popescu, doi rideri romani aflati la fata locului. Ce poate fi mai relaxant dupa un sezon de curse decat sa privesti… o cursa, desi Adrian – suntem siguri ca si Ciprian a fost afectat de acest fenomen, ne-a declarat ca nu s-a simtit prea “implinit” in postura de privitor. Spectacolul de la Bercy  l-a inspirat pe campionul nostru la MX1, care este hotarat sa pregateasca un circuit de supercros la Ciolpani. Sa vedem si de ce…



      Mai intai ii dam insa cuvantul lui Ciprian Popescu, el declarandu-se impresionat de prestatia publicului, care animat asa cum trebuie de catre un M.C. a fost unul din ingredientele de baza ale succesului showului.










      “Nu sunt strain de evenimente de acest gen, am asistat si la Genoa Supercross, dar francezii se pricep sa faca spectacol, de la cursele in stil american, la demonstratiile de freestyle, publicul a fost tinut in priza pe durata unui intreg weekend! Traseul a fost foarte tehnic si merita mentionat ca organizatorii gasesc mereu noi provocari pentru piloti.”

      Adrian Raduta s-a declarat impresionat de show, de viteza si de motricitatea pilotilor si este hotarat sa pregateasca un circuit de supercross la Ciolpani. “Este complet diferit fata de ceea ce facem noi la motocros. Supercrossul te obliga sa iei decizii fulgeratoare, fie ca e vorba de o depasire, de alegerea unei trase sau de abordarea unei sarituri. Iar acestea sunt deprinderi pe care trebuie sa si le formeze orice pilot de motocros.”

















      Justin Barcia surprins la sesiunea de autografe            Eli Tomac, "vice-regele" de la Supercross Bercy


      Sursa
×