Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    9.057

Activity Weekend / Scoala Dementor

Autentifica-te  
ktmbv

106 vizualizări

activity_weekendmoz-screenshot-1.pngActivity Weekend/ Scoala Dementor

Vă aşteptăm alături de noi în Activity Weekend; puteţi alege când vreţi să participaţi la weekenduri de enduro, motocross sau supermoto. Pentru fiecare categorie putem să îţi închiriem motocicletă şi dacă vrei să te perfecţionezi sau să parcurgi primii paşi în domeniu poţi opta pentru unul din ghizii şi instructorii Dementor.

Weekend Dementor la Cheile Grădiştei

Dacă alegeţi să petreceţi un weekend de enduro puteţi opta pentru Dementor Cheile Grădiştei:

-    100 euro (2 nopţi cu demipensiune)

-    100 euro moto/zi chirie

-    100 euro ghid/ zi

combustibilul utilizat ( inclusiv al ghidului se achită separat)

unul din ghizii Weekend Dementor la Cheile Grădiştei este Alex Gârbacea.

Pentru enduro mai puteţi alege şi loacţii precum Câmpina, Băicoi şi Ciolpani.

În funcţie de solicitări ieşirile poti fi programate şi în cursul săptămânii.

Supermoto

Puteţi închiria motociclete şi merge pe circuitul AMC Kart. Unul din instructorii care vă pot ajuta atât în privinţa supermotoului cât şi în ceea ce priveşte defensive driving este Dan Tatoiu.

Motocross

Pe circuitul de motocros de la Ciolpani aveţi la dispoziţie motociclete pe care le puteţi închiria, iar unul din instructorii care vă ghidează este Adi Răduţă campion est european şi naţional de motocross.

Dacă sunteţi posesori de KTM puteţi să veniţi şi cu motocicleta proprie atât la enduro cât şi la motocross şi supermoto.

Pentru a putea face un program cât mai aproape de timpul vostru liber vă rog să trimiteţi un mail pe adresa dementor@dementor.ro pentru a ne comunica în ce zi sau weekend vreţi să ieşiţi pe munte ori pe unul din circuite.

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv

         Ieri, pe deja faimosul deal al Gusteritei, cluburile sibiene EMA si Black Ryders au organizat etapa a cincea din Campionatul National de Motocros, alaturi de Cupa Sibiului la aceasta disciplina moto. Ca de obicei in campionatul nostru, praful a ridicat probleme riderilor, dar asta nu i-a impiedicat pe Adiran Raduta si pe George Cabal sa castige la MX1, respectiv MX2.
      Adrian Raduta a castigat ambele manse, chiar daca o cazatura in prima mansa l-a facut sa ruleze prudent in mansa doi, permitandu-i lui George Cabal sa se apropie foarte mult. Pilotul Top Cross TCS a fost urmat de coechipierul sau Lajos Bacescu, iar timisoreanul Andre Gregoire a urcat pe treapta trei a podiumului.

      Suprafata pe care s-a alergat la Sibiu a fost foarte dura, putand fi abordata chiar si cu un supermoto! La o adica, Adi Raduta ar fi avut pe ce sa se bazeze, carevasazica pe a sa casca Lazer!





      La MX2, George Cabal a fost mult timp in prima mansa in urmarirea lui Julian Raduta, care din cauza problemelor de la o mana – am aflat ca este vorba despre infamul scafoid, s-a retras in paddock, nemailuand startul in mansa doi. Asa se face ca podiumul la MX2 a aratat astfel la finalul zilei de ieri: 1 George Cabal (Vectra Zarnesti),  2 Ionut Cojanu si 3 Catalin Kantor.
       Despre intrecerea Vetaranilor ne vorbeste un rider implicat direct, este vorba despre Ciprian Popescu, Dual Racing Team: “In mansa unu am avut un start mai slab, insa am reusit sa recuperez si am terminat pe doi, iar in mansa doi am reusit sa fiu la conducere pentru zece minute. Am inceput sa ma resimt la nivelul antebratelor si am terminat si aceasta mansa pe doi, pozitie pe care am ocupat-o si la general”.
      Ciprian Popescu considera insa ca circuitul a fost slab, cu mult praf, si cu o grila de start care nu indeplinea normele tehnice. “Grila nu cadea uniform si desi conform regulamentului ar fi trebuit sa fie de jumatate de metru, in unele parti era inaltata si la un metru”, ne-a declarat Ciprian Popescu. Problema prafului a fost ridicata si de George Cabal, iar Liviu Jigmond considera ca nu este o solutie udarea circuitului intre manse, deoarece se formeaza un noroi tip glazura, foarte alunecos care mai mult ii incomodeaza pe piloti, riscul accidentarilor la intrarea pe trambuline fiind foarte mare. Pentru ca l-am mentionat pe Jigmond, trebuie si sa spunem ca Mihai Stoichescu nu a participat la aceasta cursa, avand o coasta fracturata la o etapa de motocros din Ungaria si fiind indisponibil pana la sfarsitul lui august.

      Sursa
    • De ktmbv


      Un vizor fotocromatic? Da, exista si se numeste Lazer Lumino.

      Lazer aduce pe piata vizorul Lumino. Acest vizor ofera protectie impotriva razelor solare, adaptandu-se in functie de lumina ambientala prin modificarea opacitatatii de la 90% pana la 20% in mai putin de 15 secunde. Pentru cei interesati, modelele 2012 au sosit deja in showroom-ul importatorului Lazer in Romania, Dual Motors.
      Vizorul Lazer Lumino este singurul vizor care isi modifica opacitatea in functie de lumina de afara. De la un vizor clar ce permite trecerea luminii in proportie de 90%, 15 secunde sunt necesare pentru ca vizorul sa fie fumuriu permitand doar ca 20% din lumina sa il patrunda. Starile fizice ale vizorului se modifica automat in functie de intesitatea luminii. Acest lucru il face un vizor complet fie ca ploua, fie ca e soare, fie ca esti pe un drum neiluminat noaptea, Lazer Lumino nu oboseste ochii.




      Xavier Simeon - Pilot Moto2, folosind cu incredere
      Vizorul Lazer Lumino





      Vizorul vine montat din fabrica pe castile Lazer Monaco, Paname Z-Line Lumino
      si Kestrel Z-Line Lumino, dar poate fi comandat si montat pe orice casca Lazer.


      “De indata ce iesi de la boxe pe o zi insorita, vizorul se innegreste imediat si elimina orice stralucire ce deranjeaza ochii. Acest vizor nu oboseste vederea, iar timpul de recuperare dupa o sesiune de antrenamente este mult mai mic. Inainte sa apara Lumino, a trebuit ca pentru fiecare cursa sa am pregatite 3 casti cu 3 vizoare diferite. Acum una singura este de ajuns, echipata cu Lumino Lazer, pentru ca el isi schimba opacitatea in functie de conditiile meteo imi ofera o vedere perfecta intodeauna.” Xavier Simeon – Pilot Moto2

      Gama 2012 Lazer, impreuna cu vizorul Lazer Lumino poate fi comandata prin Dual Motors, importatorul Lazer in Romania. Pentru a vedea intreaga oferta accesati www.motociclete.com.ro sau selectati din categoriile urmatoare: Casti Lazer Enduro/Motocross, Casti Lazer Full Face, Casti Lazer Open Face, Casti Lazer Modulare. De retinut faptul ca toate castile au 5 ani garantie!




      Sursa
    • De ktmbv


      Daca scolile, cursurile si academiile de enduro au devenit un fenomen obisnuit la noi si nu lipsit de succes in randul riderilor cu cele mai variate pretentii de la cei vaneaza podiumul, la cei care isi doresc sa termine in siguranta o cursa de hobby, o noua propunere “didactica” si chiar “tehnico-tactica” vine din partea RAMS21. Este vorba despre un cantonament (intre 7 si 21 de zile) in insorita Spanie, in  luna februarie, organizat dupa toate regulile unei scoli de off-road care se respecta. Pe scurt, tot ce ai de facut ca rider este sa iti iei un mic bagaj, un avion in directia Barcelona si mai departe se ocupa cei de la RAMS21, aceasta insemnand  transportul motocicletei dus intors pana in zona Aragon Zaragoza, masa, cazare, service moto si nu in ultimul rand taxa de circuit, toate acestea fiind incluse in pret, deoarece echipa se va deplasa in Spania, dupa formula “consacrata” in Dementor KTM Motocross Cup. Aceasta inseamna mecanici, bucatar, preparator fizic si bineinteles, camionul de curse.
      Cantonamentul va fi astfel structurat: se organizeaza cate o grupa de motocross, respectiv de enduro, fiecare cu conditii de antrenamente specific, cu un program strict, riderii beneficiind inclusiv de un preparator fizic, de inregistrarea video a evolutiilor, urmate de feedback si sfaturi personalizate. Pentru fiecare grupa exista vor exista manse de anduranta de 35 – 40 de minute,  specific pentru motocros si respectiv enduro (treceri peste busteni, bolovani, etc)
      Am stat putin de vorba cu Adrian Raduta despre cum va arata o zi tipica in acest cantonament. Asadar diminetile vor fi rezervate antrenamentelor pe motociclete, urmate de o pauza de 4-5 ore, in care se include pranzul si timpul necesar refacerii, dupa care se trece dupa amiaza la antrenamente fizice. Seara, inainte sau dupa cina, se analizeaza inregistrarea video a evolutiilor riderilor, discutii, identificarea greselilor fiecaruia si corectare. RAMS21 va fi cantonat in Spania timp de trei saptamani, existand posibilitatea ca cei interesati sa opteze pentru variante de 1, 2 sau 3 saptamani pentru cei mai motivati piloti. “Tinand cont de back-ground-ul meu de motocrosist, sunt rideri care se aseatpta ca acest cantonament sa fie unul dur, cu multe sarituri in stil MX. Nu acesta este insa scopul meu, eu imi dorec ca riderii care vin la cantonament sa invete cat mai bine tehnica de pilotaj, dupa posibilitatile fiecaruia pentru a alerga apoi cat mai curat si mai sigur pe motocicleta”, spune Adrian Raduta

      Pentru mai multe detalii si inscrieri – 0725.RAMS21 (0725.726.721) sau e-mail: office@rams21.ro
      Echipa Top Cross TCS in actiune, in aceasta vara, la Red Bull Romaniacs in Sibiu, alaturi de ” nava mama”, camionul lor de curse, casa lor departe de casa




      Sursa
    • De ktmbv

      Să ridicam cortina de pe World KTM de la EICMA 2011
      KTM este mândru să prezinte noi evoluţii, inovaţii şi actualizări directe pe gama de modele de la EICMA 2011. În plus faţă de cele patru modele noi restante s-au înregistrat numeroase imbunatatiri la modelele existente.690 SMC R şi 690 Enduro R au fost complet revizuite pentru a fi mai puternice şi dispun de un design nou, proaspăt. Fie că este vorba actualizarea SM 990 R pentru a include ABS în 2012, sau de a acorda 990 Super Duke R un loc din spate, echipa de dezvoltare KTM, mânaţi de pasiunea pură, continuă misiunea sa de a dezvolta  cele mai bune motociclete sport din lume.


















      Freeride E
      Acest model captivant este rodul a 3 ani de munca intensa combinata cu inovatia. E Freeride intruchipeaza tot colectivul KTM care a acumulat experienta in decursul anilor in motoarele conventionale cu combustie interna, si a dus la o motocicleta care nu e pur KTM, care este unica la nivel global. Motorul electric dezvoltat in-house care este inima acestei masini, nu are doar emisii zero, ci este si foarte silentios.














      Freeride 350 este o motocicleta usoara capabila sa transmita fiorul de experienţă Enduro clasic intr-unul care necesită cea mai mica cantitate de efort fizic. Freeride 350 este introducerea perfecta pentru emotia si bucuria de sport Enduro.











      Sursa
    • De ktmbv

      Mani Gyenes și KTM 300 EXC 2011


      Dublu câștigător al Red Bull Romaniacs clasa Expert Team și medaliat cu argint la International Six Days Enduro, Mani Gyenes utilizează încă de la mijlocul lunii iunie noul KTM 300 EXC. Pilotul Vectra Racing are experiență cu acest model având în vedere că de peste 5 ani concurează cu diverse versiuni ale 300 EXC. Cu KTM 300 EXC 2011, Mani a terminat pe locul 9 la clasa PRO Red Bull Romaniacs, a câștigat Romanian Extreme Adventure și a obținut cel de al 4 lea titlu în Campionatul Național de Endurocross.
      Mani Gyenes: ”Am mers cu suspensiile de serie la o etapă din Campionatul Național de Endurocross, însă după aceea a trebuit să adaptez motocicleta la cerințele curselor la care am mers. Pentru că în iunie când am luat această motocicletă nu era disponibilă încă versiunea 6Days, pentru Romaniacs am luat suspensiile WP de pe generația anterioară KTM 300 EXC Six Days. În cursele de enduro clasic și endurocross trebuie să te obișnuiești că ai șase trepte în loc de cinci, însă în condiții de enduro extrem noua cutie te ajută mult. KTM 300 EXC 2011 ca și generațiile anterioare nu este o motocicletă pentru începători. Este o motocicletă pe care o exploatezi la adevărata ei capacitate în condiții dure și care ,după ce am concurat într-o cursă cu setările din fabrică, pot să afirmă că este într-adevăr Ready To Race. Pentru începători, din noua gamă KTM, recomand un 125 în doi timpi sau un 250 în 4 timpi ”.

      Sursa
×