Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    8.676

Activity Weekend / Scoala Dementor

Autentifica-te  
ktmbv

81 vizualizări

activity_weekendmoz-screenshot-1.pngActivity Weekend/ Scoala Dementor

Vă aşteptăm alături de noi în Activity Weekend; puteţi alege când vreţi să participaţi la weekenduri de enduro, motocross sau supermoto. Pentru fiecare categorie putem să îţi închiriem motocicletă şi dacă vrei să te perfecţionezi sau să parcurgi primii paşi în domeniu poţi opta pentru unul din ghizii şi instructorii Dementor.

Weekend Dementor la Cheile Grădiştei

Dacă alegeţi să petreceţi un weekend de enduro puteţi opta pentru Dementor Cheile Grădiştei:

-    100 euro (2 nopţi cu demipensiune)

-    100 euro moto/zi chirie

-    100 euro ghid/ zi

combustibilul utilizat ( inclusiv al ghidului se achită separat)

unul din ghizii Weekend Dementor la Cheile Grădiştei este Alex Gârbacea.

Pentru enduro mai puteţi alege şi loacţii precum Câmpina, Băicoi şi Ciolpani.

În funcţie de solicitări ieşirile poti fi programate şi în cursul săptămânii.

Supermoto

Puteţi închiria motociclete şi merge pe circuitul AMC Kart. Unul din instructorii care vă pot ajuta atât în privinţa supermotoului cât şi în ceea ce priveşte defensive driving este Dan Tatoiu.

Motocross

Pe circuitul de motocros de la Ciolpani aveţi la dispoziţie motociclete pe care le puteţi închiria, iar unul din instructorii care vă ghidează este Adi Răduţă campion est european şi naţional de motocross.

Dacă sunteţi posesori de KTM puteţi să veniţi şi cu motocicleta proprie atât la enduro cât şi la motocross şi supermoto.

Pentru a putea face un program cât mai aproape de timpul vostru liber vă rog să trimiteţi un mail pe adresa dementor@dementor.ro pentru a ne comunica în ce zi sau weekend vreţi să ieşiţi pe munte ori pe unul din circuite.

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv

      Noutăţile KTM prezentate la EICMA

      Dorindu-şi să inoveze în continuare aşa cum face de peste 50 de ani, KTM a prezentat la EICMA 2009 (Salonul Moto de la Milano – cel mai important salon moto din an) concepte menite să-i atragă către marea familie portocalie pe mai mulţi împătimiţi ai asfaltului şi pe cei care doresc să deţină următoarea motocicletă ce va face istorie în motocross.

      Astfel, în anii următori gama de modele KTM care începe în prezent cu 50 SX (motocicletă de motocross care se adresează copiilor şi poate fi condusă începând cu vârsta de trei ani) şi se termină cu superbikeul 1190 RC8 va include şi o motocicletă de 125 cmc destinată rulării pe asfalt, precum şi Duke 690 R (aceasta este definiţia pentru 70 CP pe o motocicletă care cântăreşte 148 de kg).
      KTM 350 SX-F Factory Racing

      Conceptul menit să creeze o nouă tendinţă în motocross a fost creat de KTM după ce modelele 250 SXF şi 450 SX-F au avut succes în Campionatul Mondial de Motocross, aceasta fiind prima motocicletă al cărei motor are o capacitate cilindrică de 350 cmc. Motocicleta, care va fi ready to race începând cu 2010, este un model asupra căruia Stefan Everts (multiplu campion mondial de motocross) şi-a lăsat amprenta colaborând la realizarea fiecărui detaliu.

      KTM 125
      Cu un motor care are patru valve pe cilindru este răcit cu apă şi dezvoltă 15 CP, 125 este o motocicletă care îi va atrage pe tinerii care vor să se bucure de asfalt. Cu un design proaspăt KTM 125 este încă un produs reuşit al colaborării dintre constructorul austriac şi Kiska Design.

      Duke 690 R
      Monocilindrul LC4 pentru KTM reprezintă tradiţie, iar ultimul model pentru care a fost îmbunătăţit acest motor este Duke 690 R.  Propulsat de un LC4 ce dezvoltă 70 de CP în condiţiile în care el cântăreşte doar 148 de kg Duke 690 R este un pachet greu de refuzat.

      Modelele din gama 2010

      Minicycles
      50 SX, 65 SX, 85 SX

      Motocross 2 timpi
      125 SX, 150 SX, 250 SX

      Motocross 4 timpi
      250 SX-F, 450 SX-F

      Enduro 2 timpi
      125 EXC, 200 EXC, 250 EXC, 300 EXC

      Enduro 4 timpi
      250 EXC-F, 400 EXC, 450 EXC, 530 EXC

      ATV
      450 SX, 505 SX, 525 XC

      Hard Enduro
      690 Enduro, 690 Enduro R

      Adventure
      990 Adventure, 990 Adventure R, 690 Rally Replica

      Supermoto
      450 SMR, 690 SMC, 690 SM Limited Edition, 990 SM R, 990 SM T

      Naked
      690 Duke, 690 Duke R, 990 Super Duke, 990 Super Duke R,

      Superbike
      1190 RC8, 1190 RC8 R, 1190 RC8 R Red Bull Replica, 1190 RC8 R Akrapovic Replica,

      Sursa
    • De ktmbv

      Vestea potrivit careia Dual Motors a devenit importatorul oficial al castilor Arai in Romania ne-a trimis direct pe site-ul Arai Europe, sa ne verificam cultura generala de motociclisti. Desigur, ca orice motociclist privesc numele Arai cu respect si nu mi-e straina povestea lui Richard Hammond de la Top Gear, care e convins ca Arai a fost cel care l-a salvat atunci cand masina-racheta de 10.000 de cai putere pe care o testa, a facut o banala pana de cauciuc. Am avut ocazia sa testez un Arai Chaser in urma cu ceva vreme si am ramas impresionat de calitatea interiorului, de senzatia de usurime pe care mi-o imprima casca si de faptul ca vizorul refuza sa se abureasca. Asa ca am intrat pe site-ul Arai si acolo am si ramas pentru cateva zeci de minute, caci am avut ce citi.
       
      Compania Arai a fost fondata in 1937 de catre Hirotake Arai in orasul Ohmyia si este o afacere de familie, trecuta prin mainile a trei generatii de “barbati Arai”. Au inceput cu fabricarea castilor de protectie pentru muncitori, imediat dupa cel de-al Doilea Razboi Mondial, dar in anii ‘ 80 o casca Arai se afla pe capul lui Freddie Spencer, primul campion mondial Arai. In 2011  Arai se situa, pentru a treisprezecea oara consecutiv, in fruntea J.D. Power and Associates U.S. Motorcycle Helmet Satisfaction Study. Una din credintele esentiale care sustine activitatea celor de la Arai este ca o casca mai buna te face un rider mai bun, pentru ca te simti mai bine pe motocicleta si ai mai multa incredere in tine. Iar  Arai poate face o casca mai buna prin nenumarate feluri.

      Primul in opinia mea, ar fi ca Arai nu produce castile intr-o linie de productie automatizata ci le manufactureaza. Iar cei care le manufactereaza sunt atat de dedicati activitatii lor, incat isi scriu numele pe calotele castilor, ca o garantie a muncii lor, chiar daca apoi acele calote sunt acoperite cu vopsea. Arai produce forme diferite pentru acelasi model de casca in functie de conformatia capului, diferita in Europa, America sau Asia, asa ca exista cate o declinare pentru fiecare continent  a fiecarui tip de casca. Arai ofera pana la cinci dimensiuni diferite de calota pentru acelasi model de casca, un lucru nemaintalnit in randul producatorilor de profil. Tot cei de la Arai se pare ca sunt si niste maniaci ai verificarii, intrucat fiecare casca este verificata de trei ori: o data dupa realizarea calotei, apoi dupa vospire si apoi inca o data, dupa asamblarea finala.

      Arai este primul producator care ofera o garantie de cinci ani pentru castile produse, inca din 1993. Iar aici, echipa de PR a Arai trimite un croseu celorlalti producatori de casti, intrebandu-se retoric de ce am avea noi incredere intr-o casca in care producatorul nu crede mai mult de un an? Outch! Dupa care se admite suav ca Arai nu e o casca ieftina, pentru ca a fost facuta sa te simti bine zi de zi, pentru ani de zile. Nu am putut sa nu remarc o alta intorsatura din condei a PR-ului Arai care spune ca sistemele de ventilatie ale Arai functioneaza chiar si in lumea reala, nu doar in schitele de prezentare… Elegant zis!

      In linii mari, o casca este compusa din: invelisul exterior, invelisul interior, material de retentie si materialul pentru confortul celui care o poarta. Pentru invelisuri este folosita superfibra laminata, taiata cu laserul, cu o precizie de 0.01 mm. Gama de marimi se realizeaza din invelisuri si nu din utilizarea de mai multa sau mai putin spuma, ceea ce este un avantaj in termeni de protectie si de confort. Arai produce si marimi mai mari decat cele obisnuite, dar si mai mici, asa ca oricine isi poate gasi o casca gata sa-i vina la fix, iar daca acest lucru tot nu se intampla, atunci pot interveni chiar specialistii de la Arai, in crearea unei casti custom. Marimile XXXS si XXXL nu sunt o utopie pentru casti, ele chiar exista, vezi aici.
      Calota interioara de polistiren, care se potriveste extrem de precis in calota exterioara actioneaza ca o celula de siguranta, reducand gradual energia impactului. Totusi, densitatea acestui strat de poliuretan, exprimata in grame pe litru nu trebuie sa fie prea ridicata, caci astfel se risca ca energia sa nu fie distribuita uniform. Energia impactului este absorbita prin distrugerea invelisului exterior si/sau a celui interior si avand in vedere ca urmele acestui proces pot sa nu fie vizibile, se recomanda trimiterea castii la manufacturier, pentru a fi supusa unei analize. Cei de la Arai spun ca le e plin inboxul de scrisori de recunostinta venite de la motociclisti, iar noi ii credem pe cuvant.

      Materialul de confort este reprezentat de uretan acoperit cu o mixtura de material textil si nylon, cu o structura ce imita panza de paianjen. Anumite modele integreaza materialul Dry-Cool ® , un material care se usuca si disipa transpiratia foarte rapid. Unele modele Arai prezinta interioare detasabile, dar de obicei nu este necesara extragerea captuselii castii, fiind pur si simplu suficient ca acesta sa fie spalat cu sapun si apa calduta si lasat sa se usuce timp de o zi, intr-un loc ferit de lumina directa a soarelului.

      De regula exista doua solutii constructive in ceea priveste structura unei casti. Fie un exterior rigid si un material de retentie mai moale, fie un exterior mai moale si un interior mai solid, cum se intampla in cazul castilor din policarbonat. Cei de la Arai sunt pentru prima solutie, considerand ca o astfel de casca poate rezista la mai multe impacturi – o situatie ce poate interveni in cazul unui accident. Materialul folosit de Arai este “super fibre”, literar o super fibra de sticla, considerat superior policarbonatului, cu 40% mai rezistenta la extensie si indoire decat fibra obisnuita de sticla. Mai mult, cei de la Arai sustin ca desi in brosurile modelelor entry level de la Arai se specifica fibra de sticla standard, de fapt chiar si aceste modele au un strat din “super fibre”. Pentru ca daca vorbim despre fibra de sticla musai trebuie sa vorbim si despre rasini, se impune sa spunem ca nici rasinile folosite de Arai nu sunt unele obisnuite ci sunt obtinute prin amestecuri speciale, rezultand un plus de 10-15% in rezistenta.

      Alte “detalii” care contribuie la succesul castilor Arai: inchidere tip dublu D, solutia cea mai simpla si mai eficienta – sa ne aducem aminte de principiul “nu repara daca nu e stricat”, un sistem de ventilare despre care am mai putea scrie separat un articol, dar despre care ne multumim sa mentionam ca este extrem de functional, contribuind si la o alta caracteristica importanta a unei casti, silentiozitatea. Totodata, Arai nu este preocupat sa reduca greutatea castilor doar de dragul unor recorduri, aratand ca foarte important in confortul oferit de o casca este si stresul pe care casca il transfera gatului pilotului. Desigur, Arai si-a facut bine temele pentru ca acest stres sa fie cat mai redus.

      Ajungem in cele din urma la vizoare, care nu arata foarte “cool” dupa cum spun chiar cei de la Arai, in schimb sunt extrem de rezistente. Arai a optat pentru acoperirea cu un capacel a mecanismului de fixare al vizorului in casca, tocmai pentru a se evita gaurirea prea in adancime a castii, caci astfel se poate ajunge pana la buzunare de 12 mm cu margini ascutite, care impiedica o difuzare eficienta a impactului! Mare parte din mecanismul de pivotare se afla in interiorul capacelului, care nu este deloc ieftin de produs, trebuind sa urmeze la precizie forma castii.
      O privire generala asupra gamei Arai disponibila prin Dual Motors, intr-un … episod viitor!


      Sursa
    • De ktmbv


      Despre KLIM am vorbit nu o data pe Dirt Bike Zone, este vorba despre compania producatoare de echipamente moto si snowmobile localizata in Idaho, nord-vestul Statelor Unite, tocmai la hotarul cu British Columbia, iar asta ar trebui sa va spuna ceva, ca staff-ul companiei mai mult pe acolo o ard…  KLIM este lider mondial in proiectarea, dezvoltarea si producerea celor mai avansate echipamente pentru motociclisti si riderii de snowmobile, utilizand tehnologii de varf pentru impermeabilizare, durabilitate, respirabilitate si confort in ceea ce priveste echipamentele. Proaspat achizitionati de Polaris, americaniii asculta cu atentie ce au de spus pilotii de teste si clientii pasionati, caci unul din primele mesaje de care ti se lipesc ochii pe pagina de Facebook a Klim este “Ai o idee sau o sugestie de echipament? Vrem sa o auzim!”
      .

      Iar intr-un oras de munte ca Brasovul, o astfel de marca nu se putea sa lipseasca. Fisa le-a cazut celor de la Dementor KTM Brasov asa, ca iata, echipamentele KLIM pot fi achizitionate si din orasul de la poalele Tampei, ca sa ne exprimam asa. O scurta vizita pe situl KLIM, va va convinge de calitatea si caracteristicile inovatoare ale acestor echipamente pentru aventura pe snowmobil sau motocicleta.
      .





      Merita sa mai spunem ca riderii Husaberg care au ajuns la peste 6.600 de metri altitudine cu motocicletele erau “investmantati” in echipamente KLIM, la fel cum un alt galben/albastru de seama, de fapt cel mai de seama rider Husaberg (ever…), Graham Jarvis nu se urca pe motor fara echipamentul Klim.

      Canadianca Julie Ann-Chapman ne arata cum se merge pe snowmobil, echipata cu KLIM, desigur.



      Sursa
    • De ktmbv

      Discounturi pentru Red Bull Romaniacs
      În perioada 25 -30 iunie, Dementor KTM este prezent la cel mai dificil raliu hard enduro din lume și oferă discounturi celor care își achiziționează piese de la reprezentanții noștrii. Ne găsiți în riders paddock, unde mecanicii Dementor KTM te pot ajuta să îți achiziționezi piesele care se potrivesc motocicletei tale și te pot îndruma în ceea ce privește modul în care poți să îți repari, provizoriu, motocicleta în condițiile extreme de pe traseul de la Romaniacs.  
      Program Dementor la Red Bull Romaniacs
      Vineri 25 iunie
      Riders Paddock – B.dul Coposu – Sibiu  11.00 – 19.00
      Sâmbătă 26 iunie
      Riders Paddock – B.dul Coposu – Sibiu 08.30 – 19.00
      Duminică 27 iunie
      Riders Paddock – B.dul Coposu – Sibiu 09.00 – 19.00
      Luni 28 iunie
      Riders Paddock – Hotel Petroșani – Petroșani  14.00 – 19.00
      Marți 29 iunie
      Riders Paddock – B.dul Copsou – Sibiu 14.00 – 19.00
      Miercuri 30 iunie
      Riders Paddock – B.dul Coposu – Sibiu 09.00 – 16.00

      Sursa
    • De ktmbv


      În ciuda ploii căzute cu doar o zi înaintea curselor, etapa cinci a Dementor KTM Motocross Cup s-a desfăşurat sâmbătă, 22 septembrie, pe circuitul Gorgota Ciolpani, în condiţii optime. Deoarece la antrenamentele libere şi cronometrate evoluţiile celor peste 40 de motocrosişti au creat şanţuri adânci în pista înmuiată de ploaie, deteriorând intrarea pe o trambulină, Ilie şi Adrian Răduţă (Top Cross TCS), au remediat problema în mai puţin de o oră, piloţii putând evolua în deplină siguranţă. Tată şi fiu s-au urcat pe buldozere şi au rectificat porţiunile cu probleme. Circuitul a fost „ca nou”, ceea ce a făcut ca singurul incident al zilei să fie… gradul ridicat de spectaculozitate al manşelor.
      Spre deliciul publicului, fiecare clasă a avut parte de povestea ei. Sibianul Marius Popovici (AMC Bogdan) s-a impus din nou la clasa 50 cmc, integrând în pilotaj elemente de stil ce aparţin sportivilor avansaţi, iar Aida Cojanu (Vectra Zărneşti) a arătat că nu se teme să alerge cu băieţii, clasându-se pe locul doi în prima manşă. La clasa 65, Szfarli Hunor (Ort Race Ojdula) a acumulat puncte preţioase în clasamentul general, câştigând ambele manşe, fiind urmat de Andrei Poponuţ (Steaua GTH), târgumureşeanul mobilizându-se şi reuşind să treacă peste câteva erori de pilotaj facil comise în prima manşă.












      Clasa 85 cmc a însemnat acelaşi galop de sănătate pentru Ionuţ Corbea (Top Cross TCS), urmat de David Cătană (Steaua GTH) şi de Alin Grădinariu (CSM Bucureşti), care a tras tare pentru a compensa o primă manşă în care s-a clasat pe locul patru. La Amatori, Ciprian Staicu (Top Cross TCS) şi-a respectat promisiunea de a urca pe prima treaptă a podiumului, chiar dacă în manşa doi Demeter Laszlor şi Urszuly Attila, ambii legitimaţi la Sugaş Sfântu Gheorghe i-au demonstrat că îi pot pune probleme, iar la Veterani s-a impus Ciprian Popescu (Top Cross TCS).

      Ca de obicei, clasele MX1 şi MX2 au alergat împreună, gratulând publicul cu un duel de zile mari între Adrian Răduţă (MX1, Top Cross TCS) şi George Căbăl (MX2, Vectra Zărneşti). Deşi fiecare pilot era lider la clasa sa, cei doi sportivi au ţinut publicul cu sufletul la gură şi au făcut o adevărată demonstraţie de motocros, evoluând aproape roată la roată pe aproape toată durata celor două manşe. Căbăl a fost cel mai rapid în prima manşă iar Răduţă în manşa doi, după ceremonia de premiere, cei doi sportivi declarând relaxaţi că îşi doresc ca astfel de dueluri să aibe loc între cel puţin cinci-şase sportivi pentru ca motocrosul românesc să avanseze.
      Ultima etapă a Dementor KTM Motocross Cup se va desfăşura pe 27 octombrie pe circuitul de la Prundu, câştigătorii claselor 50 şi respectiv 65 cmc urmând a fi recompensaţi cu câte o motocicletă de curse.

      Asa trebuie sa fie pregatit un circuit de motocros. De acord, MX-ul nu se face pe asfalt, dar nici nu e permis ca majoritatea covarsitoare a etapelor din Campionatul National sa se desfasoare pe circuite asa cum le-a lasat mama natura. Ala e alt sport, nu e motocros, e eventual enduro, dar la enduro nu se invart pe un circuit zeci de sportivi care trebuie sa evolueze cu precizie de centimentru!



      Sursa
×