Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    9.831

Dementor te invita in weekend la Ciolpani

Autentifica-te  
ktmbv

153 vizualizări

wee_1maimoz-screenshot-1.png

Dementor te invita in weekend la Ciolpani

In weekendul 1-2 mai pe circuitul de motocross de la Ciolpani se va desfasura cea de a doua etapa din C.N de Motocross si a patra etapa din Campionatul Est-European de Motocross.

Sambata, 1 mai, sunt programate antrenamentele si sesiunile de calificare, iar duminica, 2 mai, incepand cu ora 11:30, se va da startul in prima cursa.

„Am reusit sa transformam, si in acest an, etapa de la Ciolpani intr-un eveniment international. Sunt sigur ca toti pilotii vor fi incantati de starea traseului si ca vom avea curse interesante la toate clasele. Sper ca si vremea sa tina cu noi in acest sfarsit de saptamana si ca vor veni cat mai multi spectatori la acest eveniment", a declarat Adrian Raduta, pilot sustinut de Dementor si unul din organizatori.

Oficial, competitia se deschide vineri, cu verificarile tehnice si administrative, dar prima iesire pe circuit este programata sambata, 1 mai, la ora 10:30. Toata ziua de sambata este dedicata antrenamentelor libere si sesiunilor de calificare. Duminica, 2 mai, programul incepe la ora 11:10 cu ceremonia oficiala de deschidere, urmand ca la ora 11:30 sa se dea startul in prima cursa.

Evenimentul programat in acest sfarsit de saptamana pe circuitul de la Ciolpani are si un caracter umanitar. La etapa de motocross au fost invitati si 20 de copii, cu varste cuprinse intre 12-18 ani de la Centrul Scolar nr 3, scoala speciala pentru copii hipoacuzici. „Dorim sa ne implicam intr-un program educational de activitati ce promoveaza intens, printre altele, integrarea sociala. De asemenea, actiunea doreste sa promoveze calitatile sportive ale copiilor cu dizabilitati care nu au acces la sportul de performanta din cauza marginalizarii lor, precum si sa mobilizeze si sa determine cat mai multi elevi si voluntari sa practice sportul. In plus, am demarat si o campanie de strangere de fonduri pentru acesti copii si as vrea sa-i invit pe spectatori si pe piloti sa sustina, prin donatii, initiativa noastra” - Ciprian Popescu, reprezentantul clubului Dual Racing, co-organizator al acestui eveniment.

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv


      Daca scolile, cursurile si academiile de enduro au devenit un fenomen obisnuit la noi si nu lipsit de succes in randul riderilor cu cele mai variate pretentii de la cei vaneaza podiumul, la cei care isi doresc sa termine in siguranta o cursa de hobby, o noua propunere “didactica” si chiar “tehnico-tactica” vine din partea RAMS21. Este vorba despre un cantonament (intre 7 si 21 de zile) in insorita Spanie, in  luna februarie, organizat dupa toate regulile unei scoli de off-road care se respecta. Pe scurt, tot ce ai de facut ca rider este sa iti iei un mic bagaj, un avion in directia Barcelona si mai departe se ocupa cei de la RAMS21, aceasta insemnand  transportul motocicletei dus intors pana in zona Aragon Zaragoza, masa, cazare, service moto si nu in ultimul rand taxa de circuit, toate acestea fiind incluse in pret, deoarece echipa se va deplasa in Spania, dupa formula “consacrata” in Dementor KTM Motocross Cup. Aceasta inseamna mecanici, bucatar, preparator fizic si bineinteles, camionul de curse.
      Cantonamentul va fi astfel structurat: se organizeaza cate o grupa de motocross, respectiv de enduro, fiecare cu conditii de antrenamente specific, cu un program strict, riderii beneficiind inclusiv de un preparator fizic, de inregistrarea video a evolutiilor, urmate de feedback si sfaturi personalizate. Pentru fiecare grupa exista vor exista manse de anduranta de 35 – 40 de minute,  specific pentru motocros si respectiv enduro (treceri peste busteni, bolovani, etc)
      Am stat putin de vorba cu Adrian Raduta despre cum va arata o zi tipica in acest cantonament. Asadar diminetile vor fi rezervate antrenamentelor pe motociclete, urmate de o pauza de 4-5 ore, in care se include pranzul si timpul necesar refacerii, dupa care se trece dupa amiaza la antrenamente fizice. Seara, inainte sau dupa cina, se analizeaza inregistrarea video a evolutiilor riderilor, discutii, identificarea greselilor fiecaruia si corectare. RAMS21 va fi cantonat in Spania timp de trei saptamani, existand posibilitatea ca cei interesati sa opteze pentru variante de 1, 2 sau 3 saptamani pentru cei mai motivati piloti. “Tinand cont de back-ground-ul meu de motocrosist, sunt rideri care se aseatpta ca acest cantonament sa fie unul dur, cu multe sarituri in stil MX. Nu acesta este insa scopul meu, eu imi dorec ca riderii care vin la cantonament sa invete cat mai bine tehnica de pilotaj, dupa posibilitatile fiecaruia pentru a alerga apoi cat mai curat si mai sigur pe motocicleta”, spune Adrian Raduta

      Pentru mai multe detalii si inscrieri – 0725.RAMS21 (0725.726.721) sau e-mail: office@rams21.ro
      Echipa Top Cross TCS in actiune, in aceasta vara, la Red Bull Romaniacs in Sibiu, alaturi de ” nava mama”, camionul lor de curse, casa lor departe de casa




      Sursa
    • De ktmbv


      Adi Răduţă a fost cel mai bine clasat pilot român în prima sa cursă internaţională din acest sezon Echipa Top Cross TCS powerd by Dementor KTM a concurat în prima etapă din Campionatul Est-European de Motocros, programată în weekendul 27-28 martie pe circuitul de la Megalopoli în sudul Greciei.

      La doar o săptămână după prima etapă din Campionatul Naţional de Motocros, echipa Top Cross TCS powerd by Dementor KTM a luat startul şi în prima etapă din Campionatul Est-European de Motocros. „A fost o experienţă obositoare pentru toată echipa. Am plecat imediat după etapa din România şi acest lucru şi-a spus cuvântul asupra evoluţiei noastre”, a spus Adrian Răduţă, cel mai bine clasat pilot al echipei la etapa din Grecia.

      Pe circuitul de la Megalopoli, situat în sudul Greciei la aproximativ 230 km de Atena, Adrian Răduţă a avut o evoluţie bună şi a reuşit să se claseze pe poziţia a patra în clasamentul general, după cele două manşe. „A fost o competiţie dificilă pentru că la start au fost cei mai buni piloţi din Grecia şi nu numai. În aceste condiţii, locul 4 este un rezultat bun şi sunt sigur că la următoarele etape mă voi putea lupta pentru un loc pe podium”, a mai adăugat Adrian Răduţă.

      La clasa MX2, Julian Răduţă a fost nevoit să abandoneze în urma unei căzături foarte grave în care au mai fost implicaţi alţi cinci piloţi. „Sunt puţin dezamăgit de modul în care s-a terminat această cursă, dar acum cel mai important lucru este că accidentarea nu este grava şi că pot lua startul la următoarea cursă”, a spus Julian Răduţă. La clasa MX2 Juniori, Virgil Corbea a terminat prima manşă pe locul 14, iar în manşa secundă s-a clasat pe locul 12, ceea ce a însemnat locul 11 în clasamentul general.

      La clasa MX85, Ionuţ Corbea a fost aproape de un abandon după o acroşare, dar a revenit în cursă şi a recuperat foarte multe din locurile pierdute. În final, pilotul echipei Top Cross TCS powerd by Dementor KTM s-a clasat pe locul 8 în clasamentul general. La clasa MX65, Alin Grădinaru a făcut o cursă bună şi a terminat pe poziţia a 5-a în clasamentul general.
      Următoarea etapă din Campionatul Est-European de Motocros se va desfăşura la Gevgjelia, Macedonia, în weekendul 10-11 aprilie, iar echipa Top Cross TCS powerd by Dementor KTM va avea aceeaşi componenţă ca şi în Grecia: MX1 Adrian Răduţă, MX2 Julian Răduţă, MX2 Juniori Virgil Corbea, MX85 Ionuţ Corbea, MX65 Alin Grădinaru.

      Sursa
    • De ktmbv

       
      Inceputa ca o afacere de familie in 1919, Lazer este cea mai veche companie producatoare de casti de protectie dintre toate cele care isi desfasoara activitatea in prezent. Peste 300.000 de casti marca Lazer au fost realizate din acel indepartat an 1919 si pana in zilele noastre, respectandu-se mereu cele mai inalte standarde de calitate ale fiecarei vremi.  Pentru anul 2012, Lazer aduce pe piata vizorul Lumino. Acest vizor ofera protectie impotriva razelor solare, adaptandu-se in functie de lumina ambientala prin modificarea opacitatatii de la 90% pana la 20% in mai putin de 15 secunde. Pentru cei interesati, modelele 2012 au sosit deja in showroom-ul importatorului Lazer in Romania, Dual Motors








      Pentru iubitorii asfaltului, Dual Motors recomanda Lazer Kite. Aceasta este o casca din fibra de carbon dispuse in patru straturi, desigur, foarte usoara. Vizorul este unul clar, fiind tratat impotriva aburirii, zgarierii si vine ranforsat cu un suport de aluminiu. Poate fi inlocuit cu unul Lazer Lumino, vizor ce isi schimba opacitatea in functie de intensitatea luminii. Alte caracteristici ale noii casti Kite sunt: vopsea reflectorizanta in partea dorsala pentru o mai buna vizibilitate pe timp de  noapte in trafic, sistem de ventilare performant, cu guri de extragere a aerului, interior detasabil, lavabil si este tratat impotriva bacteriilor. Accesorii: Vizor Lumino, Vizor WideRace cu opacitate 80%, Vizor WideRace Clar, Wide Race Lumino.






      Pentru cei care evita sa stea in trafic si aleg scuterul ca mijloc de transport in oras, casca Lazer Bolero promite sa va asigure protectia in jungla urbana. Confectionata din tehnopolimer injectat, casca are o greutate scazuta, cantarind doar 1150 grame. Vizorul este tratat anti-zgariere  iar ochelarii de soare sunt deja “integrati” in casca. Prinderea este asigurata prin bucla micrometrica. Interiorul este complet detasabil pentru a fi spalat usor, exista trei  guri de aerisire, pe laterale si in spate, si nu in ultimul rand sistemul RingO permite comunicarea prin bluetooth intre difuzorul si microfonul integrate in casca si telefonul mobil. Ride on!




      Pentru final, am pregatit impatimitilor de off-road doua casti Lazer sa le tina minte, de asta  v-am lasat pentru ultimele randuri, cele mai bune modele, cu care Lazer ne uimeste in anul care vine.Prima pe care o sa o prezentam este MX 8, urmata de Lazer SMR, doua casti cu greutati mici si foarte flexibile.









      Lazer MX8. Aceasta este o casca din fibre de carbon dispuse in patru straturi diferite, intarite cu adeziv pentru a deveni rigide si in acelasi timp elastice. MX8 vine si intr-o  versiune  compusa din sapte  straturi de fibre de carbon. Ambele versiuni sunt usoare si flexibile, fiind practic indestructibile. Partea dorsala a castii integreaza  un suport semi-rigid adaptat pentru protectia pentru gat iar paisprezece guri de ventilatie asigura un fluxul de aer permanent in casca, aceasta fiind si foarte aerodinamic, reducandu-se lucrul mecanic cu aerul. Interiorul Coolmax este complet detasabil si  ramane intodeauna uscat, deoarece materialul capteaza umiditatea spre straturile interioare, avand filtre si loc de depozitare a acesteaia. Noua casca off-road Lazer MX8 este dotata si cu indicator de… impact: acesta masoara fortele in cazul unei cazaturi. Daca fortele trec de 100G si indicatorul devine rosu, casca trebuie verificata de o persoana abilitata. Accesorii: Masca pentru zapada, Ochelari off-road.







      Lazer SMX, este o casca off-road ce cantareste doar 1250 grame, cu o foarte buna aerodinamica si care ofera un camp vizual larg. Interiorul complet detasabil este tratat anti-bacterian, aerisire tip F.A.S. (Full Air System) isi face bine treaba iar casca poate fi comandata si in versiunea Lazer SMX Superskin. Aceasta ofera cu 70% mai multe protectie datorita stratului special ce reduce frecarea la impact, capul ramanad fix, eliminand rotirea.



















































      Sursa
    • De ktmbv



        Am stat de vorbă cu amândoi şi iată ce am aflat. Începem cu pilotul belgian, triplu campion în patria sa, dar şi vice-campion al Franţei şi medaliat cu aur la ISDE, împreună cu echipa Franţei. Goblet a reuşit un superb loc cinci la infernalul Mare Premiu al Greciei, propunându-şi acelaşi obiectiv şi la Buzău.
      “Mi-am imbunătăţit constant rezultatele la clasa E2 unde alerg şi acum doresc să termin cursa în primii cinci, şase piloţi. Voi încerca să rămân calm şi concentrat în fiecare zi, probele speciale sunt splendide. Va dificil, şi din cauza caniculei care se anunţă dar şi pentru că deja ne apropiem de sfârşitul sezonului şi cu toţii, am acumulat oboseală”, a declarat pentru Dirt Bike Zone, belgianul Jeff Goblet.









      Ca întotdeauna, Julian Răduţă era bine dispus, chiar şi în înaintea dificilei întreceri care-l aşteaptă mâine. Am rămas surpins de prezenţa sa “motocrosistică” la Marele Premiu al României, dar Juli mi-a explicat că nu putea să rateze participarea la o asemenea cursă! “Am discutat cu Dementor pentru nişte motociclete de enduro cu care să participăm la etapa de Campionat Mondial, dar din păcat acestea nu au ajuns în timp util, aşa că iată-mă cu motocicleta tatălui meu“, a spus Juli.
      Este vorba despre o Yamaha WR 450, în variantă stock, pe care Juli a pus o pereche de mousse-uri noi şi o evacuare şi iată, fără alte preparative, pilotul Top Cross TCS e gata de a lua startul! “Aştept să văd cum mă descurc în primul tur, după aceea mai vedem, am înţeles că specialele nu sunt tocmai uşoare (n.r. Andras Elek- Bondi- a fost se pare eroul unei trânte spectaculoase pe Extrem Test, din care a ieşit însă intact)”, a mai spus Juli.


      Căştile moto Lazer sunt importate în România de Dual Motors. Cedric Melotte, celălalt pilot susţinut de Lazer, nu a făcut deplasarea în România, fiind accidentat.

      Sursa
×