Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    8.676

Dementor te invita in weekend la Ciolpani

Autentifica-te  
ktmbv

83 vizualizări

wee_1maimoz-screenshot-1.png

Dementor te invita in weekend la Ciolpani

In weekendul 1-2 mai pe circuitul de motocross de la Ciolpani se va desfasura cea de a doua etapa din C.N de Motocross si a patra etapa din Campionatul Est-European de Motocross.

Sambata, 1 mai, sunt programate antrenamentele si sesiunile de calificare, iar duminica, 2 mai, incepand cu ora 11:30, se va da startul in prima cursa.

„Am reusit sa transformam, si in acest an, etapa de la Ciolpani intr-un eveniment international. Sunt sigur ca toti pilotii vor fi incantati de starea traseului si ca vom avea curse interesante la toate clasele. Sper ca si vremea sa tina cu noi in acest sfarsit de saptamana si ca vor veni cat mai multi spectatori la acest eveniment", a declarat Adrian Raduta, pilot sustinut de Dementor si unul din organizatori.

Oficial, competitia se deschide vineri, cu verificarile tehnice si administrative, dar prima iesire pe circuit este programata sambata, 1 mai, la ora 10:30. Toata ziua de sambata este dedicata antrenamentelor libere si sesiunilor de calificare. Duminica, 2 mai, programul incepe la ora 11:10 cu ceremonia oficiala de deschidere, urmand ca la ora 11:30 sa se dea startul in prima cursa.

Evenimentul programat in acest sfarsit de saptamana pe circuitul de la Ciolpani are si un caracter umanitar. La etapa de motocross au fost invitati si 20 de copii, cu varste cuprinse intre 12-18 ani de la Centrul Scolar nr 3, scoala speciala pentru copii hipoacuzici. „Dorim sa ne implicam intr-un program educational de activitati ce promoveaza intens, printre altele, integrarea sociala. De asemenea, actiunea doreste sa promoveze calitatile sportive ale copiilor cu dizabilitati care nu au acces la sportul de performanta din cauza marginalizarii lor, precum si sa mobilizeze si sa determine cat mai multi elevi si voluntari sa practice sportul. In plus, am demarat si o campanie de strangere de fonduri pentru acesti copii si as vrea sa-i invit pe spectatori si pe piloti sa sustina, prin donatii, initiativa noastra” - Ciprian Popescu, reprezentantul clubului Dual Racing, co-organizator al acestui eveniment.

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv



      In luna decembrie te asteptam cu noi reduceri la produsele Putoline, Goldfren si Hiflo, dupa cum urmeaza:
       - 20% Putoline
       - 20% Goldfren
       - 20% Hiflo
       - 20% Lazer
       - 20% Dainese




      Sursa
    • De ktmbv


      Ce informaţii ne puteti oferi despre circuitul de la Prundu, unul dintre cele mai “fresh” circuite de motocross ale României, acum când mai sunt doar trei zile până la etapa inaugurală a Dementor KTM Motocross Cup?
      Circuitul a fost construit în 2010, an în care a fost şi inaugurat prin Cupa “Dunarii”, un eveniment considerat de toata lumea drept un success, după care, anul trecut a fost organizată aici o etapă de Campionat National de Motocros. În urma acesteia am primit titlurile de “organizarea anului” dar şi de “circuitul anului”.
      Cum a apărut ideea construirii acestui circuit de motocross?
      Acest sport este o pasiune mai veche de a mea, iar copiii mei practică motocrosul. Exista un circuit mai mic, de antrenament, pe care l-am adus la această formă. Aşa se întâmplă atunci când oamenii au o pasiune comună!
      Sunteti probabil foarte prinşi cu pregătirile la Prundu…
      Nu neaparăt, acum se fac doar ultimele ajustari, noi ne-am pregătit temeinic încă din toamnă, atunci când circuitul a fost modificat în proporţie de o treime, sub supravegherea şi după recomandările lui Greg Atkins.
      Care sunt noutăţile pe care le puteţi anunţa despre noua formulă a circuitului de la Prundu?
      Circuitul a devenit mai tehnic, mai spectaculos şi mai sigur, având aproape toate elementele tehnice ce se impun: step ups, step downs, două secţiuni de valuri, mai mari şi mai mici, table tops, sărituri duble sau triple, viraje de viteză mica şi mare, urcări care vor pune în prim plan puterea motoarelor dar şi coborari unde frânele vor fi cele testate.Apoi, textura suprafeţei circuitului este diferită pe mai multe zone. S-a lucrat “inginereşte”, am adus sute de camioane de pământ, logistica fiind asigurată integral de firma Tot Agro. Dacă plouă, desigur, în limite normale, nu există riscul să se faca noroi, circuitul este drenat şi solul a fost în aşa mod ales încât să încarce cât mai puţin motocicleta. Apoi, circuitul ofera şi o foarte buna vizibilitate spectatorilor, orice punct al său garantând o vizibilitate de 80-90%. S-a muncit foarte mult pentru ca circuitul să se prezinte în cele mai bune condiţii pentru prima etapă a Dementor KTM Motocross Cup, singura mea emoţie este legată de vreme. Sper sa fie o zi însorita, pentru ca toata lumea să se bucure, de aceea am şi ales această zi cât mai “înaintată” în primăvară, 21 aprilie.


      Sursa
    • De ktmbv

      Vestea potrivit careia Dual Motors a devenit importatorul oficial al castilor Arai in Romania ne-a trimis direct pe site-ul Arai Europe, sa ne verificam cultura generala de motociclisti. Desigur, ca orice motociclist privesc numele Arai cu respect si nu mi-e straina povestea lui Richard Hammond de la Top Gear, care e convins ca Arai a fost cel care l-a salvat atunci cand masina-racheta de 10.000 de cai putere pe care o testa, a facut o banala pana de cauciuc. Am avut ocazia sa testez un Arai Chaser in urma cu ceva vreme si am ramas impresionat de calitatea interiorului, de senzatia de usurime pe care mi-o imprima casca si de faptul ca vizorul refuza sa se abureasca. Asa ca am intrat pe site-ul Arai si acolo am si ramas pentru cateva zeci de minute, caci am avut ce citi.
       
      Compania Arai a fost fondata in 1937 de catre Hirotake Arai in orasul Ohmyia si este o afacere de familie, trecuta prin mainile a trei generatii de “barbati Arai”. Au inceput cu fabricarea castilor de protectie pentru muncitori, imediat dupa cel de-al Doilea Razboi Mondial, dar in anii ‘ 80 o casca Arai se afla pe capul lui Freddie Spencer, primul campion mondial Arai. In 2011  Arai se situa, pentru a treisprezecea oara consecutiv, in fruntea J.D. Power and Associates U.S. Motorcycle Helmet Satisfaction Study. Una din credintele esentiale care sustine activitatea celor de la Arai este ca o casca mai buna te face un rider mai bun, pentru ca te simti mai bine pe motocicleta si ai mai multa incredere in tine. Iar  Arai poate face o casca mai buna prin nenumarate feluri.

      Primul in opinia mea, ar fi ca Arai nu produce castile intr-o linie de productie automatizata ci le manufactureaza. Iar cei care le manufactereaza sunt atat de dedicati activitatii lor, incat isi scriu numele pe calotele castilor, ca o garantie a muncii lor, chiar daca apoi acele calote sunt acoperite cu vopsea. Arai produce forme diferite pentru acelasi model de casca in functie de conformatia capului, diferita in Europa, America sau Asia, asa ca exista cate o declinare pentru fiecare continent  a fiecarui tip de casca. Arai ofera pana la cinci dimensiuni diferite de calota pentru acelasi model de casca, un lucru nemaintalnit in randul producatorilor de profil. Tot cei de la Arai se pare ca sunt si niste maniaci ai verificarii, intrucat fiecare casca este verificata de trei ori: o data dupa realizarea calotei, apoi dupa vospire si apoi inca o data, dupa asamblarea finala.

      Arai este primul producator care ofera o garantie de cinci ani pentru castile produse, inca din 1993. Iar aici, echipa de PR a Arai trimite un croseu celorlalti producatori de casti, intrebandu-se retoric de ce am avea noi incredere intr-o casca in care producatorul nu crede mai mult de un an? Outch! Dupa care se admite suav ca Arai nu e o casca ieftina, pentru ca a fost facuta sa te simti bine zi de zi, pentru ani de zile. Nu am putut sa nu remarc o alta intorsatura din condei a PR-ului Arai care spune ca sistemele de ventilatie ale Arai functioneaza chiar si in lumea reala, nu doar in schitele de prezentare… Elegant zis!

      In linii mari, o casca este compusa din: invelisul exterior, invelisul interior, material de retentie si materialul pentru confortul celui care o poarta. Pentru invelisuri este folosita superfibra laminata, taiata cu laserul, cu o precizie de 0.01 mm. Gama de marimi se realizeaza din invelisuri si nu din utilizarea de mai multa sau mai putin spuma, ceea ce este un avantaj in termeni de protectie si de confort. Arai produce si marimi mai mari decat cele obisnuite, dar si mai mici, asa ca oricine isi poate gasi o casca gata sa-i vina la fix, iar daca acest lucru tot nu se intampla, atunci pot interveni chiar specialistii de la Arai, in crearea unei casti custom. Marimile XXXS si XXXL nu sunt o utopie pentru casti, ele chiar exista, vezi aici.
      Calota interioara de polistiren, care se potriveste extrem de precis in calota exterioara actioneaza ca o celula de siguranta, reducand gradual energia impactului. Totusi, densitatea acestui strat de poliuretan, exprimata in grame pe litru nu trebuie sa fie prea ridicata, caci astfel se risca ca energia sa nu fie distribuita uniform. Energia impactului este absorbita prin distrugerea invelisului exterior si/sau a celui interior si avand in vedere ca urmele acestui proces pot sa nu fie vizibile, se recomanda trimiterea castii la manufacturier, pentru a fi supusa unei analize. Cei de la Arai spun ca le e plin inboxul de scrisori de recunostinta venite de la motociclisti, iar noi ii credem pe cuvant.

      Materialul de confort este reprezentat de uretan acoperit cu o mixtura de material textil si nylon, cu o structura ce imita panza de paianjen. Anumite modele integreaza materialul Dry-Cool ® , un material care se usuca si disipa transpiratia foarte rapid. Unele modele Arai prezinta interioare detasabile, dar de obicei nu este necesara extragerea captuselii castii, fiind pur si simplu suficient ca acesta sa fie spalat cu sapun si apa calduta si lasat sa se usuce timp de o zi, intr-un loc ferit de lumina directa a soarelului.

      De regula exista doua solutii constructive in ceea priveste structura unei casti. Fie un exterior rigid si un material de retentie mai moale, fie un exterior mai moale si un interior mai solid, cum se intampla in cazul castilor din policarbonat. Cei de la Arai sunt pentru prima solutie, considerand ca o astfel de casca poate rezista la mai multe impacturi – o situatie ce poate interveni in cazul unui accident. Materialul folosit de Arai este “super fibre”, literar o super fibra de sticla, considerat superior policarbonatului, cu 40% mai rezistenta la extensie si indoire decat fibra obisnuita de sticla. Mai mult, cei de la Arai sustin ca desi in brosurile modelelor entry level de la Arai se specifica fibra de sticla standard, de fapt chiar si aceste modele au un strat din “super fibre”. Pentru ca daca vorbim despre fibra de sticla musai trebuie sa vorbim si despre rasini, se impune sa spunem ca nici rasinile folosite de Arai nu sunt unele obisnuite ci sunt obtinute prin amestecuri speciale, rezultand un plus de 10-15% in rezistenta.

      Alte “detalii” care contribuie la succesul castilor Arai: inchidere tip dublu D, solutia cea mai simpla si mai eficienta – sa ne aducem aminte de principiul “nu repara daca nu e stricat”, un sistem de ventilare despre care am mai putea scrie separat un articol, dar despre care ne multumim sa mentionam ca este extrem de functional, contribuind si la o alta caracteristica importanta a unei casti, silentiozitatea. Totodata, Arai nu este preocupat sa reduca greutatea castilor doar de dragul unor recorduri, aratand ca foarte important in confortul oferit de o casca este si stresul pe care casca il transfera gatului pilotului. Desigur, Arai si-a facut bine temele pentru ca acest stres sa fie cat mai redus.

      Ajungem in cele din urma la vizoare, care nu arata foarte “cool” dupa cum spun chiar cei de la Arai, in schimb sunt extrem de rezistente. Arai a optat pentru acoperirea cu un capacel a mecanismului de fixare al vizorului in casca, tocmai pentru a se evita gaurirea prea in adancime a castii, caci astfel se poate ajunge pana la buzunare de 12 mm cu margini ascutite, care impiedica o difuzare eficienta a impactului! Mare parte din mecanismul de pivotare se afla in interiorul capacelului, care nu este deloc ieftin de produs, trebuind sa urmeze la precizie forma castii.
      O privire generala asupra gamei Arai disponibila prin Dual Motors, intr-un … episod viitor!


      Sursa
    • De ktmbv

      Penultima etapă a Dementor KTM Motocross Cup, programată pentru sâmbătă, 22 septembrie ora 12, pe circuitul Gorgota Ciolpani, va fi una pigmentată de lupta pentru podium a puştilor care aleargă la clasa 65 cmc, dar şi a piloţilor de la clasa Amatori, despre care putem spune că tratează pasiunea lor, motocrosul, cât mai profesionist posibil.
      La clasa 65 cmc, după ce a câştigat ambele manşe ale toridei etape Autostrada A1-Militari, Kadar Benedek va încerca să se detaşeze în clasamentul general, dar Kadar Benedek şi Andrei Poponuţ sunt motivaţi să fie cât mai rapizi şi să câştige la sfârşitul sezonului, premiul cel mare, o motocicletă KTM!

      La Amatori, Ciprian Staicu pleacă din postura de favorit, dar cea mai mică greşeală a sa va fi speculată de Demeter Laszlo, care are un avantaj fragil în clasamentul general provizoriu, de doar două puncte.
      Indiferent de clasă şi de nivel însă, piloţii pot să fie siguri că vor alerga în cele mai bune condiţii, întrucât circuitul de la Gorgota-Ciolpani a intrat în „reparaţii capitale” în aceste zile. „Vom ara pământul. De aproximativ doi ani nu am arat atât de adânc. Avem pământ uzat la suprafaţă, pe care oricât l-ai uda tot se mai face praf”. Sunt convins că sportivii vor aprecia noua suprafaţă,” spune Adrian Răduţă care a pregătit şi un upgrade, cel mai probabil o premieră pentru România: nisip, rumeguş şi paie, un mix care va fi împrăştiat în zona de start şi pe viraje. „E de muncă, dar avantajele sunt convingătoare: pământul umed nu se usucă atât de uşor, se creează mai multe şanţuri pe viraje, o provocare de ordin tehnic şi de ce nu, se rulează mai plăcut pe o astfel de suprafaţă”, spune Adrian Răduţă.
      După tensiunea din timpul manşelor, organizatorii, cluburile sportive Dual Racing Team şi Top Cross TCS propun tuturor celor prezenţi la circuitul de la Gorgota Ciolpani un „program de relaxare” cu DJ Bodo, un party la ceas de seară din care nu vor lipsi muzica bună, micii sau berea. 


      Sursa
    • De ktmbv

         Ieri, pe deja faimosul deal al Gusteritei, cluburile sibiene EMA si Black Ryders au organizat etapa a cincea din Campionatul National de Motocros, alaturi de Cupa Sibiului la aceasta disciplina moto. Ca de obicei in campionatul nostru, praful a ridicat probleme riderilor, dar asta nu i-a impiedicat pe Adiran Raduta si pe George Cabal sa castige la MX1, respectiv MX2.
      Adrian Raduta a castigat ambele manse, chiar daca o cazatura in prima mansa l-a facut sa ruleze prudent in mansa doi, permitandu-i lui George Cabal sa se apropie foarte mult. Pilotul Top Cross TCS a fost urmat de coechipierul sau Lajos Bacescu, iar timisoreanul Andre Gregoire a urcat pe treapta trei a podiumului.

      Suprafata pe care s-a alergat la Sibiu a fost foarte dura, putand fi abordata chiar si cu un supermoto! La o adica, Adi Raduta ar fi avut pe ce sa se bazeze, carevasazica pe a sa casca Lazer!





      La MX2, George Cabal a fost mult timp in prima mansa in urmarirea lui Julian Raduta, care din cauza problemelor de la o mana – am aflat ca este vorba despre infamul scafoid, s-a retras in paddock, nemailuand startul in mansa doi. Asa se face ca podiumul la MX2 a aratat astfel la finalul zilei de ieri: 1 George Cabal (Vectra Zarnesti),  2 Ionut Cojanu si 3 Catalin Kantor.
       Despre intrecerea Vetaranilor ne vorbeste un rider implicat direct, este vorba despre Ciprian Popescu, Dual Racing Team: “In mansa unu am avut un start mai slab, insa am reusit sa recuperez si am terminat pe doi, iar in mansa doi am reusit sa fiu la conducere pentru zece minute. Am inceput sa ma resimt la nivelul antebratelor si am terminat si aceasta mansa pe doi, pozitie pe care am ocupat-o si la general”.
      Ciprian Popescu considera insa ca circuitul a fost slab, cu mult praf, si cu o grila de start care nu indeplinea normele tehnice. “Grila nu cadea uniform si desi conform regulamentului ar fi trebuit sa fie de jumatate de metru, in unele parti era inaltata si la un metru”, ne-a declarat Ciprian Popescu. Problema prafului a fost ridicata si de George Cabal, iar Liviu Jigmond considera ca nu este o solutie udarea circuitului intre manse, deoarece se formeaza un noroi tip glazura, foarte alunecos care mai mult ii incomodeaza pe piloti, riscul accidentarilor la intrarea pe trambuline fiind foarte mare. Pentru ca l-am mentionat pe Jigmond, trebuie si sa spunem ca Mihai Stoichescu nu a participat la aceasta cursa, avand o coasta fracturata la o etapa de motocros din Ungaria si fiind indisponibil pana la sfarsitul lui august.

      Sursa
×