Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    8.735

Kimi Raikkonen - membru al Familiei Orange

Autentifica-te  
ktmbv

102 vizualizări

kimi_are_KTMKimi Raikkonen este cel mai nou membru al Familiei Orange

Campionul mondial de Formula 1 din sezonul 2007 şi actualul pilot al Citroen J-WRC a devenit posesorul unei motociclete KTM 250 SX-F. Cu această motocicletă Kimi Raikkonen şi-a mai adăugat încă un vehicul de curse la colecţie. Iar după ce a dovedit că se descurcă şi pe macadam nu doar pe asfaltul circuitelor de Formula 1, finlandezul îşi va încerca norocul şi pe două roţi urmând să meargă pe câteva circuite de motocross şi la enduro.

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv


      De multi ani nu am avut parte de o zapada atat de buna (muntii patriei gem sub greutatea pulvarului) inca din Decembrie, asa ca riderii care au si un snowmobil prin garaj au acum parte de actiune cat cuprinde.
      La Dual Motors noi stim asta si va recomandam urmatoarele uleiuri pentru snowmobile in 2 timpi, marcile Ski-Doo, Polaris, Yamaha, Arctic Cat ....
      Putoline TT Sport – este un ulei sintetic care reduce fumul, depunerile de carbon si ancrasarea bujiei, prelungind viata motorului. 48 lei/litrul
      Putoline TTX – 100% sintetic, reduce fumul si depunerile de carbon, protejeaza motoarele operate in conditii extreme, sisteme de injectie pre-mix si autolube. 65 lei/litrul
      Putoline RS959 - 100% sintetic, sistem de aditivi Ester Tech, pentru conditii extreme de utilizare si sisteme de injectie pre-mix si autolube, 74 lei / litrul
      Yamalube 2-S – ulei semi-sintetic – 26 lei / litrul
      Iar pentru snowmobilele in 4 timpi, ulei recomandat este:
      Putoline Snow 4T+ 0W40. 100% sintetic, pentru motoarele cu sau fara turbo, convertor catalitic si/sau multi-supape. Garanteaza o ungere rapida si stabila, la cele mai joase temperaturi, si este foarte stabil termic, chiar si cele mai inalte temperaturi de operare. Gratie continutului scazut de fosfor protejeaza convertorul catalitic. Indicele mare de vascozitate mentine motorul curat. 78 lei / litrul


      Sursa
    • De ktmbv

      Istoria Ready to Race
      Povestea constructorului care domină segementul off-road a început în 1934 când Hans Trunkenpolz şi-a deschis un atelier de reparaţii în Mattighofen, Upper Austria. După trei ani, a mărit afacerea începând să vândă motociclete DKW, iar 1951 a creat prima motocicletă. Producţia de serie a primului KTM (KTM R100) a început în 1953, iar compania care se numea Kronreif, Trunkenpolz, Mattighofen şi-a început implicarea în competiţii.
      În 1968, decid să intre pe piaţa din Statele Unite ale Americii cu o motocicletă de motocross de 125 cmc, iar în 1974 KTM obţine primul titlu în Campionatul Mondial de Motocross. Pilotul care a adus titlul în Austria a fost rusul Gennadij Moiseev care s-a impus la clasa 250 cmc.
      În anii `80, Heinz Kinigadner (actualul director sportiv al KTM) şi Trampas Parker contribuie decisiv la crearea legendei KTM aducând la Mattighofen încă trei titluri mondiale în motocross.
      1984 este anul în care KTM a început lucrul la primul său motor în patru timpi răcit cu lichid, iar 1987 primul LC4 intra în producţia de serie.
      Problemele economice de la sfârşitul anilor `80 afectează extrem de grav compania austriacă, şi în 1991 KTM Motorfahrzeugbau AG intră în faliment.
      Din fericire, un an mai târziu îşi începe activitatea nou-înfiinţata divizie KTM Sportmotorcycle GmbH cu o strategie nouă focusată pe hard enduro şi raliuri, iar în 1994 este produs primul Duke.
      Din 2001 KTM domină celebrul raliu cunoscut sub titulatura Paris Dakar, iar experienţa acumulată în raliuri a început să fie transpusă în modelele de serie odată cu lansarea în 2003 a modelului 950 Adventure (un travel enduro).  În acelaşi an, KTM începe să intre şi în segementul on-road datorită succesului înregistrat la clasa 125 cmc a Campionatului Mondial de Motociclism Viteză. Astfel gama on-road s-a mărit prin apariţia lui 990 Super Duke şi a modelului 950 Supermoto. Primul superbike KTM a fost produs în 2008. Este vorba despre 1190 RC8, model în şaua căruia Stefan Nebal a terminat pe locul doi în Campionatul de Superbike al Germaniei sezonul 2009.
      Din 1950 până în prezent, KTM a câştigat 165 de titluri mondiale toate produsele sale, indiferent că este vorba despre motociclete, quaduri şi mai nou maşini, fiind vândute sub filosofia "Ready to Race". Practic, îţi poţi achiziţiona o motocicletă şi doar cu setări ce ţin de greutatea pilotului a doua zi te poţi înscrie într-o competiţie.
      Sursa
    • De ktmbv

       










      Sursa
    • De ktmbv


      Ce informaţii ne puteti oferi despre circuitul de la Prundu, unul dintre cele mai “fresh” circuite de motocross ale României, acum când mai sunt doar trei zile până la etapa inaugurală a Dementor KTM Motocross Cup?
      Circuitul a fost construit în 2010, an în care a fost şi inaugurat prin Cupa “Dunarii”, un eveniment considerat de toata lumea drept un success, după care, anul trecut a fost organizată aici o etapă de Campionat National de Motocros. În urma acesteia am primit titlurile de “organizarea anului” dar şi de “circuitul anului”.
      Cum a apărut ideea construirii acestui circuit de motocross?
      Acest sport este o pasiune mai veche de a mea, iar copiii mei practică motocrosul. Exista un circuit mai mic, de antrenament, pe care l-am adus la această formă. Aşa se întâmplă atunci când oamenii au o pasiune comună!
      Sunteti probabil foarte prinşi cu pregătirile la Prundu…
      Nu neaparăt, acum se fac doar ultimele ajustari, noi ne-am pregătit temeinic încă din toamnă, atunci când circuitul a fost modificat în proporţie de o treime, sub supravegherea şi după recomandările lui Greg Atkins.
      Care sunt noutăţile pe care le puteţi anunţa despre noua formulă a circuitului de la Prundu?
      Circuitul a devenit mai tehnic, mai spectaculos şi mai sigur, având aproape toate elementele tehnice ce se impun: step ups, step downs, două secţiuni de valuri, mai mari şi mai mici, table tops, sărituri duble sau triple, viraje de viteză mica şi mare, urcări care vor pune în prim plan puterea motoarelor dar şi coborari unde frânele vor fi cele testate.Apoi, textura suprafeţei circuitului este diferită pe mai multe zone. S-a lucrat “inginereşte”, am adus sute de camioane de pământ, logistica fiind asigurată integral de firma Tot Agro. Dacă plouă, desigur, în limite normale, nu există riscul să se faca noroi, circuitul este drenat şi solul a fost în aşa mod ales încât să încarce cât mai puţin motocicleta. Apoi, circuitul ofera şi o foarte buna vizibilitate spectatorilor, orice punct al său garantând o vizibilitate de 80-90%. S-a muncit foarte mult pentru ca circuitul să se prezinte în cele mai bune condiţii pentru prima etapă a Dementor KTM Motocross Cup, singura mea emoţie este legată de vreme. Sper sa fie o zi însorita, pentru ca toata lumea să se bucure, de aceea am şi ales această zi cât mai “înaintată” în primăvară, 21 aprilie.


      Sursa
×