Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    8.953

Kimi Raikkonen - membru al Familiei Orange

Autentifica-te  
ktmbv

118 vizualizări

kimi_are_KTMKimi Raikkonen este cel mai nou membru al Familiei Orange

Campionul mondial de Formula 1 din sezonul 2007 şi actualul pilot al Citroen J-WRC a devenit posesorul unei motociclete KTM 250 SX-F. Cu această motocicletă Kimi Raikkonen şi-a mai adăugat încă un vehicul de curse la colecţie. Iar după ce a dovedit că se descurcă şi pe macadam nu doar pe asfaltul circuitelor de Formula 1, finlandezul îşi va încerca norocul şi pe două roţi urmând să meargă pe câteva circuite de motocross şi la enduro.

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv

      Putoline, marca reprezentata in Romania de Dual Motors, isi imbogateste linia de produse Nano Tech cu un nou ulei si anunta imbunatatiri pentru solutia antipana Tyre Sealent si pentru uleiul de filtre aer Action Fluid Bio. Uleiurile moto din gama Nano Tech 4 + sunt varful de gama Putoline, 100% sintetice, produse pentru motoare in patru timpi, pe deplin compatibile cu materialele de frictiune din ambreiajele moderene, contribuind la buna lor functionare. Noul venit in gama, Nano Tech 4+ 10W-60 este destinat in special motocicletelor de strada, fiind foarte potrivit pentru marcile MV Agusta, Ducati si Aprilia si intrunind normele  JASO MA-2 si API SM.













      Un produs care-i va interesa insa pe practicantii de enduro si motocros este Putoline Action Fluid Bio, considerat uleiul de filtru de aer biodegradabil numarul unu de pe piata! Destinat filtrelor de aer din doua straturi, de inalta calitate, cu spuma cu pori deschisi, acest ulei vine acum intr-un nou ambalaj, standardizat pe masurile celui in care se gaseste Action Fluid.
      Putoline Tyre Sealant vine acum o forumula reinnoita, functionand atat pentru cauciucuri cu camera cat si pentru cauciucuri tubeless, pe intreaga durata de viata a acestora! Solutia anti-pana vine intr-un nou recipient, de 400 ml, care se deschide mai rapid si contine in capac unealta pentru deschiderea valvei.



      Sursa
    • De ktmbv



      Pe 8 octombrie se va desfășura cea de a treia ediție a Cheile Grădiștei Endurocross, eveniment anual ce este inclus în calendarul Campionatului Național de Endurocross. Ca în fiecare an traseul singurei competiții de endurocross ce se desfășoară într-un holiday complex este creionat de Alex Gârbacea, unul din piloții Vectra Racing ce concurează în Mondialul de Rally-Raid.

      Din dorința de a face ceva pentru sportul cu motor din România în 2009 Alex Gârbacea alături de ceilalți membri ai echipei Vectra Racing au decis să organizeze una din etapele Campionatului Național de Endurocross. În fiecare an, în zona Moeciu de Sus (Bran, jud.Brașov) se creionează unul din cele mai spectaculoase trasee de endurocross. Pentru ediția din 2011 riderilor li s-a pregătit un start de la 1.300 metri altitudine chiar din incinta complexului Cheile Grădiștei Fundata. Endurocrossul este o îmbinare între motocros și enduro traseul conținând obligatoriu o porțiune asemănătoare cu ce se întâlnește pe circuitele de motocros. În acest an zona caracterisitcă motocrosului va fi cea creionată pe traseul de schi fond.
      Endurocrossul este o îmbinare între enduro și motocros. aAceastă formulă a fost aleasă pentru a le oferi piloților și spectatorilor un adevărat show care dureaza o singura zi și în care adrenalina, oferită de lupta cu secundele, este la ea acasă. Traseul este format dintr-o parte asemănătoare cu cea de pe circuitele de motocros și o parte (de regula peste 70% din întreaga lungime) de enduro.


      O cursă de endurocross = aproximativ 2 ore în care trebuie să îți depășești limitele în off-road, să sari ca pe circuitele de motocros, să navighezi după semne și să urci pante abrupte în ritmul competițiilor de enduro. Timpul de parcurgere al traseului pentru: clasa A = 2h + 1 tur, clasa B= 1h:30min + 1 tur, clasa C =1h + 1 tur.
      Pentru un plus de spectacol startul la endurocross se dă în stilul Le Mans (concurenții aleargă către motociclete le pornesc și ulterior pleacă în cursă)
      Categorie pentru fete – in campionat nu există clasament pentru fete însă la Cheile Gradistei Endurocross temerarele acestui sport vor fi premiate.
      Locația: Cheile Gradistei Holiday Complex (Moeciu-Fundata)
      Pentru a ajunge la Cheile Gradiștei din Brașov respectiv București puteți urma ruta:
      Cale de acces din Brașov: (31km) Brasov – Cristian – Rasnov – Tohan – Bran – Moeciu.
      Cale de acces din București: București – Ploiești – Sinaia – Predeal – Râșnov – Bran – Moeciu. Complexul se află între Moeciu de Jos și Moeciu de Sus, iar în acest an cartierul general al cursei va fi în partea nouă a mini stațiunii, zona numită Cheile Grădiștei Fundata. Pentru a ajunge la traseul de endurocross și la cartierul general al evenimentului urcați din Cheile Grădiștei Holiday Complex (Moeciu de Sus) către Cheile Grădiștei Fundata.
      Program
      Vineri 7 octombrie
      16.00 - 21.00 Înscrieri Cheile Grădiștei Fundata - recepție
      Sâmbătă 8 octombrie
      08:00 – 11:00 Înscrieri și verificări tehnice
      11:00 – briefing
      11:30 – antrenament clasa C
      11:50 – antrenament clasa A și B
      12:30 – formare grilă clasa C
      12:40 – start în cursa clasei C (1h + 1 tur)
      14:10 -  formare grilă clasa A și B
      14:20 – start în cursă clasele A și B (clasa A 2h+1 tur, clasa B 1h30min+1 tur)
      17.00 – festivitatea de premiere
      Programul poate suferi modificări în funcțtie de condițiile meteo și de nr. de concurenți.
      Facebook: Cheile Gradistei Endurocross


      Sursa
    • De ktmbv

      Adi Răduță și KTM 350 SX-F
      Multiplu campion național de motocross, Adi Răduță și unul din piloții susținuți de Dementor KTM a testat noua creație de la Mattighofen. Modelul dezvoltat de Stefan Everts a fost testat de Adi, care luna trecută a redevenit campion al României MX 1, atât pe circuitul de motocross de la Sibiu cât și pe circuitul său de la Ciolpani. Cel mai probabil Adi, care în prezent se luptă pentru a câștiga și în 2010 titlul de campion est european la MX1, va utiliza modelul KTM 350 SX-F începând cu prima cursă din 2011.


      Adi Răduță: ”Cei de la KTM au schimbat sistemul de suspensie spate de la PDS la Prolink, adică amortizorul spate nu se mai prinde direct pe bascula, ci printr-un sistem de parghii numit Prolink ceea ce face ca amortizarea să fie mult mai lina. În plus, motocicleta este dotată cu injecție Keihin și are pornire la buton în loc de pedală. De asemenea modelul KTM 350 SX- F este foarte manevrabil și comportamentul se apropie de cel al modelului 250 SX-F. Cuplu este foarte bun. Imi place faptul că puterea vine într-o curbă lineara datorită faptului că sistemul de alimentare este pe injecție spre deosebire de modelul vechi care era pe carburație. Motocicleta nu rupe aderența și este mai ușor de pilotat din punctul de vedere al efortului fizic decât una cu un motor de capacitate mai mică”.
      KTM 350 SX-F este disponibil începând cu 7.170 euro fără TVA.

      Sursa
    • De ktmbv




      KTM-Brasov, va ofera spatiu de depozitare/gazduire a motocicletei dvs pe perioada intregii ierni, intr-un spatiu special amenajat, curat si incalzit, cu posibilitatea expunerii pentru vanzare.

      Taxa de gazduire este de 50 lei/luna.

      In primavara, se asigura manopera unui schimb de ulei efectuat cu ulei Putoline si filtru Hiflo cumparate din magazin incluse in pretul gazduirii.


      Sursa
    • De ktmbv

      Vestea potrivit careia Dual Motors a devenit importatorul oficial al castilor Arai in Romania ne-a trimis direct pe site-ul Arai Europe, sa ne verificam cultura generala de motociclisti. Desigur, ca orice motociclist privesc numele Arai cu respect si nu mi-e straina povestea lui Richard Hammond de la Top Gear, care e convins ca Arai a fost cel care l-a salvat atunci cand masina-racheta de 10.000 de cai putere pe care o testa, a facut o banala pana de cauciuc. Am avut ocazia sa testez un Arai Chaser in urma cu ceva vreme si am ramas impresionat de calitatea interiorului, de senzatia de usurime pe care mi-o imprima casca si de faptul ca vizorul refuza sa se abureasca. Asa ca am intrat pe site-ul Arai si acolo am si ramas pentru cateva zeci de minute, caci am avut ce citi.
       
      Compania Arai a fost fondata in 1937 de catre Hirotake Arai in orasul Ohmyia si este o afacere de familie, trecuta prin mainile a trei generatii de “barbati Arai”. Au inceput cu fabricarea castilor de protectie pentru muncitori, imediat dupa cel de-al Doilea Razboi Mondial, dar in anii ‘ 80 o casca Arai se afla pe capul lui Freddie Spencer, primul campion mondial Arai. In 2011  Arai se situa, pentru a treisprezecea oara consecutiv, in fruntea J.D. Power and Associates U.S. Motorcycle Helmet Satisfaction Study. Una din credintele esentiale care sustine activitatea celor de la Arai este ca o casca mai buna te face un rider mai bun, pentru ca te simti mai bine pe motocicleta si ai mai multa incredere in tine. Iar  Arai poate face o casca mai buna prin nenumarate feluri.

      Primul in opinia mea, ar fi ca Arai nu produce castile intr-o linie de productie automatizata ci le manufactureaza. Iar cei care le manufactereaza sunt atat de dedicati activitatii lor, incat isi scriu numele pe calotele castilor, ca o garantie a muncii lor, chiar daca apoi acele calote sunt acoperite cu vopsea. Arai produce forme diferite pentru acelasi model de casca in functie de conformatia capului, diferita in Europa, America sau Asia, asa ca exista cate o declinare pentru fiecare continent  a fiecarui tip de casca. Arai ofera pana la cinci dimensiuni diferite de calota pentru acelasi model de casca, un lucru nemaintalnit in randul producatorilor de profil. Tot cei de la Arai se pare ca sunt si niste maniaci ai verificarii, intrucat fiecare casca este verificata de trei ori: o data dupa realizarea calotei, apoi dupa vospire si apoi inca o data, dupa asamblarea finala.

      Arai este primul producator care ofera o garantie de cinci ani pentru castile produse, inca din 1993. Iar aici, echipa de PR a Arai trimite un croseu celorlalti producatori de casti, intrebandu-se retoric de ce am avea noi incredere intr-o casca in care producatorul nu crede mai mult de un an? Outch! Dupa care se admite suav ca Arai nu e o casca ieftina, pentru ca a fost facuta sa te simti bine zi de zi, pentru ani de zile. Nu am putut sa nu remarc o alta intorsatura din condei a PR-ului Arai care spune ca sistemele de ventilatie ale Arai functioneaza chiar si in lumea reala, nu doar in schitele de prezentare… Elegant zis!

      In linii mari, o casca este compusa din: invelisul exterior, invelisul interior, material de retentie si materialul pentru confortul celui care o poarta. Pentru invelisuri este folosita superfibra laminata, taiata cu laserul, cu o precizie de 0.01 mm. Gama de marimi se realizeaza din invelisuri si nu din utilizarea de mai multa sau mai putin spuma, ceea ce este un avantaj in termeni de protectie si de confort. Arai produce si marimi mai mari decat cele obisnuite, dar si mai mici, asa ca oricine isi poate gasi o casca gata sa-i vina la fix, iar daca acest lucru tot nu se intampla, atunci pot interveni chiar specialistii de la Arai, in crearea unei casti custom. Marimile XXXS si XXXL nu sunt o utopie pentru casti, ele chiar exista, vezi aici.
      Calota interioara de polistiren, care se potriveste extrem de precis in calota exterioara actioneaza ca o celula de siguranta, reducand gradual energia impactului. Totusi, densitatea acestui strat de poliuretan, exprimata in grame pe litru nu trebuie sa fie prea ridicata, caci astfel se risca ca energia sa nu fie distribuita uniform. Energia impactului este absorbita prin distrugerea invelisului exterior si/sau a celui interior si avand in vedere ca urmele acestui proces pot sa nu fie vizibile, se recomanda trimiterea castii la manufacturier, pentru a fi supusa unei analize. Cei de la Arai spun ca le e plin inboxul de scrisori de recunostinta venite de la motociclisti, iar noi ii credem pe cuvant.

      Materialul de confort este reprezentat de uretan acoperit cu o mixtura de material textil si nylon, cu o structura ce imita panza de paianjen. Anumite modele integreaza materialul Dry-Cool ® , un material care se usuca si disipa transpiratia foarte rapid. Unele modele Arai prezinta interioare detasabile, dar de obicei nu este necesara extragerea captuselii castii, fiind pur si simplu suficient ca acesta sa fie spalat cu sapun si apa calduta si lasat sa se usuce timp de o zi, intr-un loc ferit de lumina directa a soarelului.

      De regula exista doua solutii constructive in ceea priveste structura unei casti. Fie un exterior rigid si un material de retentie mai moale, fie un exterior mai moale si un interior mai solid, cum se intampla in cazul castilor din policarbonat. Cei de la Arai sunt pentru prima solutie, considerand ca o astfel de casca poate rezista la mai multe impacturi – o situatie ce poate interveni in cazul unui accident. Materialul folosit de Arai este “super fibre”, literar o super fibra de sticla, considerat superior policarbonatului, cu 40% mai rezistenta la extensie si indoire decat fibra obisnuita de sticla. Mai mult, cei de la Arai sustin ca desi in brosurile modelelor entry level de la Arai se specifica fibra de sticla standard, de fapt chiar si aceste modele au un strat din “super fibre”. Pentru ca daca vorbim despre fibra de sticla musai trebuie sa vorbim si despre rasini, se impune sa spunem ca nici rasinile folosite de Arai nu sunt unele obisnuite ci sunt obtinute prin amestecuri speciale, rezultand un plus de 10-15% in rezistenta.

      Alte “detalii” care contribuie la succesul castilor Arai: inchidere tip dublu D, solutia cea mai simpla si mai eficienta – sa ne aducem aminte de principiul “nu repara daca nu e stricat”, un sistem de ventilare despre care am mai putea scrie separat un articol, dar despre care ne multumim sa mentionam ca este extrem de functional, contribuind si la o alta caracteristica importanta a unei casti, silentiozitatea. Totodata, Arai nu este preocupat sa reduca greutatea castilor doar de dragul unor recorduri, aratand ca foarte important in confortul oferit de o casca este si stresul pe care casca il transfera gatului pilotului. Desigur, Arai si-a facut bine temele pentru ca acest stres sa fie cat mai redus.

      Ajungem in cele din urma la vizoare, care nu arata foarte “cool” dupa cum spun chiar cei de la Arai, in schimb sunt extrem de rezistente. Arai a optat pentru acoperirea cu un capacel a mecanismului de fixare al vizorului in casca, tocmai pentru a se evita gaurirea prea in adancime a castii, caci astfel se poate ajunge pana la buzunare de 12 mm cu margini ascutite, care impiedica o difuzare eficienta a impactului! Mare parte din mecanismul de pivotare se afla in interiorul capacelului, care nu este deloc ieftin de produs, trebuind sa urmeze la precizie forma castii.
      O privire generala asupra gamei Arai disponibila prin Dual Motors, intr-un … episod viitor!


      Sursa
×