Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    9.836

Kimi Raikkonen - membru al Familiei Orange

Autentifica-te  
ktmbv

153 vizualizări

kimi_are_KTMKimi Raikkonen este cel mai nou membru al Familiei Orange

Campionul mondial de Formula 1 din sezonul 2007 şi actualul pilot al Citroen J-WRC a devenit posesorul unei motociclete KTM 250 SX-F. Cu această motocicletă Kimi Raikkonen şi-a mai adăugat încă un vehicul de curse la colecţie. Iar după ce a dovedit că se descurcă şi pe macadam nu doar pe asfaltul circuitelor de Formula 1, finlandezul îşi va încerca norocul şi pe două roţi urmând să meargă pe câteva circuite de motocross şi la enduro.

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv

      Mani Gyenes și KTM 300 EXC 2011


      Dublu câștigător al Red Bull Romaniacs clasa Expert Team și medaliat cu argint la International Six Days Enduro, Mani Gyenes utilizează încă de la mijlocul lunii iunie noul KTM 300 EXC. Pilotul Vectra Racing are experiență cu acest model având în vedere că de peste 5 ani concurează cu diverse versiuni ale 300 EXC. Cu KTM 300 EXC 2011, Mani a terminat pe locul 9 la clasa PRO Red Bull Romaniacs, a câștigat Romanian Extreme Adventure și a obținut cel de al 4 lea titlu în Campionatul Național de Endurocross.
      Mani Gyenes: ”Am mers cu suspensiile de serie la o etapă din Campionatul Național de Endurocross, însă după aceea a trebuit să adaptez motocicleta la cerințele curselor la care am mers. Pentru că în iunie când am luat această motocicletă nu era disponibilă încă versiunea 6Days, pentru Romaniacs am luat suspensiile WP de pe generația anterioară KTM 300 EXC Six Days. În cursele de enduro clasic și endurocross trebuie să te obișnuiești că ai șase trepte în loc de cinci, însă în condiții de enduro extrem noua cutie te ajută mult. KTM 300 EXC 2011 ca și generațiile anterioare nu este o motocicletă pentru începători. Este o motocicletă pe care o exploatezi la adevărata ei capacitate în condiții dure și care ,după ce am concurat într-o cursă cu setările din fabrică, pot să afirmă că este într-adevăr Ready To Race. Pentru începători, din noua gamă KTM, recomand un 125 în doi timpi sau un 250 în 4 timpi ”.

      Sursa
    • De ktmbv



        Am stat de vorbă cu amândoi şi iată ce am aflat. Începem cu pilotul belgian, triplu campion în patria sa, dar şi vice-campion al Franţei şi medaliat cu aur la ISDE, împreună cu echipa Franţei. Goblet a reuşit un superb loc cinci la infernalul Mare Premiu al Greciei, propunându-şi acelaşi obiectiv şi la Buzău.
      “Mi-am imbunătăţit constant rezultatele la clasa E2 unde alerg şi acum doresc să termin cursa în primii cinci, şase piloţi. Voi încerca să rămân calm şi concentrat în fiecare zi, probele speciale sunt splendide. Va dificil, şi din cauza caniculei care se anunţă dar şi pentru că deja ne apropiem de sfârşitul sezonului şi cu toţii, am acumulat oboseală”, a declarat pentru Dirt Bike Zone, belgianul Jeff Goblet.









      Ca întotdeauna, Julian Răduţă era bine dispus, chiar şi în înaintea dificilei întreceri care-l aşteaptă mâine. Am rămas surpins de prezenţa sa “motocrosistică” la Marele Premiu al României, dar Juli mi-a explicat că nu putea să rateze participarea la o asemenea cursă! “Am discutat cu Dementor pentru nişte motociclete de enduro cu care să participăm la etapa de Campionat Mondial, dar din păcat acestea nu au ajuns în timp util, aşa că iată-mă cu motocicleta tatălui meu“, a spus Juli.
      Este vorba despre o Yamaha WR 450, în variantă stock, pe care Juli a pus o pereche de mousse-uri noi şi o evacuare şi iată, fără alte preparative, pilotul Top Cross TCS e gata de a lua startul! “Aştept să văd cum mă descurc în primul tur, după aceea mai vedem, am înţeles că specialele nu sunt tocmai uşoare (n.r. Andras Elek- Bondi- a fost se pare eroul unei trânte spectaculoase pe Extrem Test, din care a ieşit însă intact)”, a mai spus Juli.


      Căştile moto Lazer sunt importate în România de Dual Motors. Cedric Melotte, celălalt pilot susţinut de Lazer, nu a făcut deplasarea în România, fiind accidentat.

      Sursa
    • De ktmbv


      Dupa ce in 2011 Ciprian Popescu a alergat in Campionatul National de Enduro dar si la Castrol Extreme Adventure in saua noului KTM 350 EXC-F, obtinand rezultate foarte bune, pilotul Dual Racing Team a optat sa piloteze un KTM si in Campionatul National de Motocros. Este vorba despre un KTM 250 SX-F model 2012, care va fi alergat de Cipian de-a lungul acestui sezon, in urma parteneriatului cu Dementor KTM Brasov. Echipa Dual Racing Team este sustinuta si de catre Lazer pe partea de echipamente si respectiv de Putoline si Goldfren pe partea tehnica.









      “In urma testelor pe care le-am efectuat saptamana trecuta, pot sa ma declar multumit de motocicleta”, a declarat Ciprian Popescu. “Este prima data cand alerg la motocross pe o motocicleta cu injectie, echipata si cu demaror electric, ceea ce te poate salva in situatiile critice. Suspensia este placul meu, a trebuit sa schimb doar arcurile, cele din fabrica fiind in opinia mea prea moi”, spune Ciprian, care a optat si pentru o evacuare HGS, un powerflow kit de la TwinAir si un ghidon Renthal mai inalt.




      Echipa Dual Racing Team este asadar “Ready To Race” in noul sezon de motocross, obiectivul lui Ciprian Popescu fiind obtinerea titlului national la clasa Veterani in care el alearga cu placheta numarul 66.



      Sursa
    • De ktmbv

      Putoline, marca reprezentata in Romania de Dual Motors, isi imbogateste linia de produse Nano Tech cu un nou ulei si anunta imbunatatiri pentru solutia antipana Tyre Sealent si pentru uleiul de filtre aer Action Fluid Bio. Uleiurile moto din gama Nano Tech 4 + sunt varful de gama Putoline, 100% sintetice, produse pentru motoare in patru timpi, pe deplin compatibile cu materialele de frictiune din ambreiajele moderene, contribuind la buna lor functionare. Noul venit in gama, Nano Tech 4+ 10W-60 este destinat in special motocicletelor de strada, fiind foarte potrivit pentru marcile MV Agusta, Ducati si Aprilia si intrunind normele  JASO MA-2 si API SM.













      Un produs care-i va interesa insa pe practicantii de enduro si motocros este Putoline Action Fluid Bio, considerat uleiul de filtru de aer biodegradabil numarul unu de pe piata! Destinat filtrelor de aer din doua straturi, de inalta calitate, cu spuma cu pori deschisi, acest ulei vine acum intr-un nou ambalaj, standardizat pe masurile celui in care se gaseste Action Fluid.
      Putoline Tyre Sealant vine acum o forumula reinnoita, functionand atat pentru cauciucuri cu camera cat si pentru cauciucuri tubeless, pe intreaga durata de viata a acestora! Solutia anti-pana vine intr-un nou recipient, de 400 ml, care se deschide mai rapid si contine in capac unealta pentru deschiderea valvei.



      Sursa
    • De ktmbv

       Piloţii şi spectatorii s-au obişnuit cu îmbunătăţiri permanente atunci când vine vorba despre circuitul de la Gorgota-Ciolpani. Care sunt noutăţile pentru etapa doi a Dementor KTM Motocross Cup, care se va alerga pe acest circuit, sâmbătă, 19 mai?
      În opinia mea, circuitul are un nivel tehnic destul de înalt şi nu necesită deocamdată modificări. Desigur, la o săptămână rămasă până la cursă, ne concentrăm ca trambulinele să se prezinte în stare perfectă. Reparăm şi curăţăm decolările, nu doar centrul trambulinei, apoi, este foarte important ca unghiurile să fie cele bune. La multe curse la care am participat, în stânga rampei este un unghi, în dreapta este un altul şi de aceea este chiar periculos să încerci să depăşeşti la intrarea pe o trambulină. Nu va fi cazul la Ciolpani. Desigur, mai sunt şi celelalte pregătiri, legate de aspect, care-i vor face pe piloţi şi pe spectatori să se simtă bine şi în siguranţă: gazonul să fie pus la punct, pregătirea gardurilor, decorarea cu bannerele sponsorilor. Dorim ca totul să fie cât mai „profi”!

      Gorgota-Ciolpani este circuitul pe care-l cunoşti cel mai bine şi de care te leagă multe amintiri. Care sunt cele mai interesante momente pe care le-ai trăit pe acest circuit?
      În varianta veche a circuitului, în 2004, aici am alergat la prima mea etapă de campionat mondial, la clasa MX3. Apoi, în 2010, pe acest circuit am câştigat o etapă dificilă din Campionatul Est-European de Motocros, cu mari emoţii, concurând cu nişte piloţi de un nivel foarte bun. Totuşi, Ciolpani rămâne unul din circuitele pe care nu îmi place să alerg în competiţii, deoarece sunt implicat şi în organizare şi e dificil să te concentrezi şi pe cursă. Chiar îmi aduc aminte că în 2010, înainte de cursă, m-am încuiat într-o cabană, pentru a mă putea concentra aşa cum trebuie înainte de start! Apoi, cunoscând circuitul foarte bine, ritmul de pilotaj poate deveni monoton şi de aceea prefer un circuit care mă ţină în priză prin faptul că nu-i cunosc toate detaliile. Să nu mai punem la îndoială că la Ciolpani toată lumea se aşteaptă să câştig!
      Cum trebuie un pilot de motocros să abordeze circuitul de la Ciolpani?
      Pentru a închide bine un tur, trebuie să fii bine pregătit tehnic, sunt câteva locuri care pun probleme. Trebuie să ştii să sari corect şi să abordezi trambulinele corect. Tocmai de aceea, sunt mulţi piloţi care nu apreciază acest circuit, dar nu am de gând să-l fac mai uşor de abordat. Nu doresc un circuit pe care-l înveţi în două-trei săptămâni, ci unul care să te oblige să înveţi mereu.
      Care sunt obiectivele tale pentru sezonul 2012?
      Îmi doresc doar să mă bucur de curse şi să o termin cu bine pe fiecare. Desigur, îmi doresc în continuare să câştig. Anul trecut am muncit mult şi mi-am asumat riscuri pentru a obţine titulatura de Maestru al Sportului, după trei trei titluri de campion naţional consecutive, aşa ca anul acesta am alte priorităti, vreau să contribui la dezvoltarea motocrosul în România, iar asta nu se poate face decât concentrându-ne toată atenţia asupra copiiilor, adică exact ceea ce şi-a propus Dementor KTM Motocross Cup.


      Sursa
×