Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    9.046

Adrian şi Hulian Răduţă concurează în acest weekend

Autentifica-te  
ktmbv

114 vizualizări

imageAdrian şi Hulian Răduţă concurează în acest weekend în a 4-a etapă a Campionatului European de Motocross

Susţinuţi de Dementor KTM, Adrian Răduţă şi fratele său Hulian Răduţă participă în acest weekend în cea de a patra etapă a Campionatului European de Motocross, ce se va desfăşura pe circuitul din Zărneşti.

La eveniment sunt înscrişi peste 100 de piloţi din 20 de ţări, această etapă contând pentru clasamentul general al claselor 65 cmc, 85 cmc şi Open. Cei doi sunt înscrişi la clasa Open, unde sunt admise motoare în 2 timpi cu cilindree cuprinsă între 125 şi 520 cmc şi motoare în 4 timpi cu cilindree cuprinsă între 250 şi 640 de cmc.

Program

Campionatul European de Motocross etapa 4-a

Zărneşti, Braşov

 

Sâmbătă 5 iunie

10.00 – 10.20  Antrenament liber nr.1 clasa 85 cmc

10.30 – 10.50 Antrenament liber nr.1 clasa 65 cmc

11.00 – 11.20 Antrenament liber nr.1 clasa Open

12.00 – Briefing

12.30 – 12.50  Antrenament liber nr.2 clasa 85 cmc

13.00 – 13.20 Antrenament liber nr.2 clasa 65 cmc

13.30 – 13.50 Antrenament liber nr.2 clasa Open

14.55 – 15.15 Calificări clasa 85 cmc

15.25 – 15.45 Calificări clasa 65 cmc

15.55 – 16.15 Calificări clasa Open

 

Duminică 6 iunie

11.50 Ceremonia de deschidere

12.40 Cursa 1 clasa 85 cmc

13.25 Cursa 1 clasa 65 cmc

14.05 Cursa 1 clasa Open

14.50 Cursa 2 clasa 85 cmc

15.35 Cursa 2 clasa 65 cmc

16.15 Cursa 2 clasa Open

 

Mai multe detalii legate de programul şi regulamentul competiţiei, precum şi lista completă a piloţilor înscrişi, găsiţi pe http://www.frm.ro/.

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv


      Tony Cairoli a devenit campion mondial în șaua lui KTM 350 SX-F
      După câștigarea etapei din Brazilia, Tony Cairoli a devenit campion mondial la MX 1 aducând pentru KTM prima victorie cu revoluționarul model 350 SX-F. Datorită succesului din acest sezon, italianul are acum patru titluri mondiale.
      Câștigarea titlului cu două etape înainte de final le-a adus celor de la KTM confirmarea unui succes care se întrevedea încă de la prima cursă din 2010. Stefan Everts, de 10 ori campion mondial și inginerii austrieci au creeat o motocicletă ușoară și agilă care să reușească în lupta cu mult mai puternicele motociclete de 450.
      KTM 350 SX-F, versiunea cu setările din fabrică, poate fi văzută în showroomul Dementor KTM din Șos. Pipera Nr. 48, București de luni până vineri între orele 10.00 – 19.00 și sâmbăta între orele 10.00 – 13.00.  
      KTM 350 SX-F este disponibil începând cu 7.170 euro fără TVA.

      Sursa
    • De ktmbv


      Ciprian Popescu, locul doi la Castrol Extreme Adventure (clasa Old Boys), despre cele şase zile de off-road extrem prin Munţii Buzăului



      Pilotând un KTM 350 EXC-F model 2012, Ciprian Popescu (Dual Racing Team Powered by Dementor Braşov) a obţinut locul doi la clasa Moto Old Boys a proaspăt încheiatei ediţii a Castrol Extrem Adventure. “Desigur, este un rezultat bun, dar şi mai bine era dacă terminam pe primul loc. Spun asta pentru că am încheiat fiecare zi de concurs pe primul loc, cu excepţia celei dintâi, în care am pierdut 40 de minute, căutând traseul, la o ieşire din rău, traseu ce trecea printr-un punct care din cauza vegetaţiei abundente părea neverosimil”, ne-a declarat Ciprian Popescu. Pilotul fondator al Dual Racing Team a recuperat apoi în fiecare zi, dar nu a fost suficient pentru a-l “detrona” pe Daniel Teodorescu de pe prima treaptă a podiumului. Pe locul trei s-a clasat Tudor Simon.








      Anul acesta, concurenţii înscrisi la Castrol Extreme Adventure au fost scutiţi de ploaie, fenomen meoteorologic care şi-a arătat colţii doar duminica trecută, când râul din zona Mărăcineni s-a umflat, dar nu suficient încât să-i sperie pe sportivi. Cea mai grea zi de concurs a fost cea de miercuri, consideră Ciprian Popescu: “chiar dacă ultimii kilometri au fost parcurşi pe un forestier ce cobora, pentru a ajunge la Pentelui, am avut 17 kilometri de urcare prin pădure, pe bolovani acoperiţi de muşchi, un segment ce poate fi descris drept infernal”, a mai spus pilotul Dual Racing.




      Lipsa zilei de pauză s-a făcut simţită, concurenţii fiind puternic solicitaţi de cei 80, 90 de kilometri pe care îi parcurgeau în fiecare zi. “Mi-ar fi plăcut să văd mai mulţi sportivi la Castrol Extreme Adventure, însă doar să-l urmăreşti pe Graham Jarvis la lucru a fost privelegiu, omul e pur şi simplu de pe altă planetă”, a mai adăugat Ciprian, sportivul fiind impresionat şi de prestaţia KTM-ului EXC 350-F model 2012. “Motocicleta mi-a plăcut foarte mult, se simte că generaţia de modele 2012 este una care a suferit modificări radicale. În situaţiile extreme, în care mă aşteptam să opresc motorul, nemaireuşind să selectez o treaptă inferioară, programul de gestiune a injecţiei a intervenit prompt, oferind surplus de putere necesar”.




      Clasament Moto EXTREM
      1 12  GRAHAM JARVIS 862 07:55,0 79,17 941
      2 6  OLAH LASZLO 884 14:37,0 146,17 1030
      3 7  SZEREDAY DOMINIK 939 11:36,0 116,00 1055
      4 8  FRATILA PAUL 1037 11:25,0 114,17 1151
      5 14 LUKE COPESTAKE 2144 09:00,0 90,00 2234
      6 1  CRIVOIRUC VICTOR 1936 00:00,0 500,00 2436
      7 5  BURADA NICOLAE 2195 00:00,0 500,00 2695
      8 4  DINU CRISTIAN 2206 00:00,0 500,00 2706
      9 3  DOBRESCU STEFAN 2212 00:00,0 500,00 2712
      10 2 IONESCU ALEXANDRU 2647 00:00,0 500,00 3147















      Clasament Moto OLD Boys
      1 303  TEODORESCU DANIEL 1144 10:13,0 102,17 1246
      2 301  POPESCU CIPRIAN 1238 08:10,0 81,67 1320
      3 310  SIMON TUDOR 1454 10:12,0 102,00 1556
      4 304  CIZMARIU DRAGOS 1810 09:30,0 95,00 1905
      5 309   NEDELCU LAURENTIU 2533 00:00,0 500,00 3033
      6 308  SZEREDAY PETER 2776 00:00,0 500,00 3276
      7 302  TOADER CRISTIAN 3314 00:00,0 500,00 3814
      8 305  BALBA ALEXANDRU 4480 00:00,0 500,00 4980
      9 306  TEODORESCU VALENTIN 4630 00:00,0 500,00 5130
      10 307 DEMIAN OVIDIU DANIEL 4630 00:00,0 500,00 5130













      Clasament Moto HOBBY
      1 207  BARBU ION 1201 11:48,6 118,17 1319
      2 205  POPESCU CRISTIAN 3134 00:00,0 500,00 3634
      3 204  DELCEA MARIAN 3140 00:00,0 500,00 3640
      4 206  ADUMITROAIEI CRISTIAN 3141 00:00,0 500,00 3641
      5 203  OSIAK FLOREA 3541 00:00,0 500,00 4041
      6 201  CRACIUNESCU CATALIN IONUT 3939 00:00,0 500,00 4439
      7 208  BOBOC VICTOR – -
      8 11  CIUBOTARU BOGDAN -




      Sursa
    • De ktmbv

       
      In luna decembrie te asteptam cu noi reduceri la produsele Putoline, Goldfren si Hiflo, dupa cum urmeaza:
       - 15% Putoline
       - 15% Goldfren
       - 20% Hiflo



      Sursa
    • De ktmbv



      Un nou sezon, o noua casca moto! De data aceasta de la Lazer, brand “secular” de casti, reprezentat in Romania de Dual Motors. Si trebuie sa va mai spun ca e foarte placut sa te gasesti in fata standului de casti Lazer, liber sa alegi orice model disponibil. Evident, baiat cu gusturi fine cum sunt, am pus dintai ochii pe o casca Lazer MX7 Steve Ramon Replica, care insa din pacate imi era putin mica, trebuie sa recunosc aici si ca am o ditamai capatana… Imediat, ochii mi-au cazut insa asupra “ei”: o casca pentru enduro/motocross X7 Magic, model 2012, intr-o schema coloristica stil camuflaj, cu portocaliu, negru, galben, alb si altele… Am incercat-o, imi venea foarte bine, asa ca la drum copii! Am purtat mereu casti off-road si pe strada, ceea ce inseamna ca pe langa iesirile pe off-road, aceasta casca ar trebui sa vada destul de multe (numai sa imi pun la punct KTM-urile…).
      Casca a ajuns direct in… teren, adica pe circuitul de la Gorgota-Ciolpani, la testarea KTM-ului 250 SX-F oferit de catre Dementor KTM Brasov, iata un articol cu care tot amenint de o vreme… Am fost multumit sa constat cum casca a ramas fixa pe capatina-mi, pe tot parcursul turelor de circuit, deoarece pe cand alergam in mod glorios la etapele de motocros din campionatul national, aveam o casca de alta marca, mai scumpa, care desi imi venea ca si marime, imi aluneca mereu pe frunte, obturandu-mi campul vizual si obligandu-ma sa iau mana de pe ghidon sa o ajustez. Nu a fost cazul de data acesta si merita sa pomenesc si interiorul, care se simte ca al unei casti dintr-un segment superior de pret.

      Aceasta este si ideea cu casca Lazer X7 Magic: face parte din segmentul entry-level al castilor Lazer pentru enduro si motocros, insa nu ai spune, daca te iei dupa aspect, caracteristici tehnice si felul in care se simte luata la purtare. Interiorul este complet detasabil si lavabil, ceea ce nu prea am intalnit in aceasta categorie de pret (412 lei), casca fiind “insotita” si de o garantie pe cinci ani, iar inchiderea se face asa cum trebuie, adica cu bucla  tip dublu D (racing). Mie personal nu imi trebuie nimic mai mult, poate doar o pereche de ochelari off-road, si am primit si din acestia!
      Iar acum o descriere tehnica, pe scurt: fabricata din tehnopolimer injectat cu dubla densitate, cantareste aproximativ 1.390 de grame, si integreaza un foarte elegant deflector pentru nas, banda anti-alunecare pentru ochelari (a propos, ochelarii MX/Enduro sunt Ariete Terra), ventilatie anodizata pentru barbie, doua guri de ventilatie frontale, doua extractoare dorsale si desigur o husa pe care sper sa o pierd peste cat mai mult timp. Sper utilizez aceasta casca Lazer cat mai mult si in conditii cat mai diverse, pentru a vedea cum se comporta pe termen lung. Pana acum ma declar foarte multumit de ea. Alaturi, “dovada” ca am luat-o la purtat direct pe circuitul de motocros. Si e foarte ok!




      Sursa
    • De ktmbv

      Istoria Ready to Race
      Povestea constructorului care domină segementul off-road a început în 1934 când Hans Trunkenpolz şi-a deschis un atelier de reparaţii în Mattighofen, Upper Austria. După trei ani, a mărit afacerea începând să vândă motociclete DKW, iar 1951 a creat prima motocicletă. Producţia de serie a primului KTM (KTM R100) a început în 1953, iar compania care se numea Kronreif, Trunkenpolz, Mattighofen şi-a început implicarea în competiţii.
      În 1968, decid să intre pe piaţa din Statele Unite ale Americii cu o motocicletă de motocross de 125 cmc, iar în 1974 KTM obţine primul titlu în Campionatul Mondial de Motocross. Pilotul care a adus titlul în Austria a fost rusul Gennadij Moiseev care s-a impus la clasa 250 cmc.
      În anii `80, Heinz Kinigadner (actualul director sportiv al KTM) şi Trampas Parker contribuie decisiv la crearea legendei KTM aducând la Mattighofen încă trei titluri mondiale în motocross.
      1984 este anul în care KTM a început lucrul la primul său motor în patru timpi răcit cu lichid, iar 1987 primul LC4 intra în producţia de serie.
      Problemele economice de la sfârşitul anilor `80 afectează extrem de grav compania austriacă, şi în 1991 KTM Motorfahrzeugbau AG intră în faliment.
      Din fericire, un an mai târziu îşi începe activitatea nou-înfiinţata divizie KTM Sportmotorcycle GmbH cu o strategie nouă focusată pe hard enduro şi raliuri, iar în 1994 este produs primul Duke.
      Din 2001 KTM domină celebrul raliu cunoscut sub titulatura Paris Dakar, iar experienţa acumulată în raliuri a început să fie transpusă în modelele de serie odată cu lansarea în 2003 a modelului 950 Adventure (un travel enduro).  În acelaşi an, KTM începe să intre şi în segementul on-road datorită succesului înregistrat la clasa 125 cmc a Campionatului Mondial de Motociclism Viteză. Astfel gama on-road s-a mărit prin apariţia lui 990 Super Duke şi a modelului 950 Supermoto. Primul superbike KTM a fost produs în 2008. Este vorba despre 1190 RC8, model în şaua căruia Stefan Nebal a terminat pe locul doi în Campionatul de Superbike al Germaniei sezonul 2009.
      Din 1950 până în prezent, KTM a câştigat 165 de titluri mondiale toate produsele sale, indiferent că este vorba despre motociclete, quaduri şi mai nou maşini, fiind vândute sub filosofia "Ready to Race". Practic, îţi poţi achiziţiona o motocicletă şi doar cu setări ce ţin de greutatea pilotului a doua zi te poţi înscrie într-o competiţie.
      Sursa
×