Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    8.678

Adrian şi Hulian Răduţă concurează în acest weekend

Autentifica-te  
ktmbv

91 vizualizări

imageAdrian şi Hulian Răduţă concurează în acest weekend în a 4-a etapă a Campionatului European de Motocross

Susţinuţi de Dementor KTM, Adrian Răduţă şi fratele său Hulian Răduţă participă în acest weekend în cea de a patra etapă a Campionatului European de Motocross, ce se va desfăşura pe circuitul din Zărneşti.

La eveniment sunt înscrişi peste 100 de piloţi din 20 de ţări, această etapă contând pentru clasamentul general al claselor 65 cmc, 85 cmc şi Open. Cei doi sunt înscrişi la clasa Open, unde sunt admise motoare în 2 timpi cu cilindree cuprinsă între 125 şi 520 cmc şi motoare în 4 timpi cu cilindree cuprinsă între 250 şi 640 de cmc.

Program

Campionatul European de Motocross etapa 4-a

Zărneşti, Braşov

 

Sâmbătă 5 iunie

10.00 – 10.20  Antrenament liber nr.1 clasa 85 cmc

10.30 – 10.50 Antrenament liber nr.1 clasa 65 cmc

11.00 – 11.20 Antrenament liber nr.1 clasa Open

12.00 – Briefing

12.30 – 12.50  Antrenament liber nr.2 clasa 85 cmc

13.00 – 13.20 Antrenament liber nr.2 clasa 65 cmc

13.30 – 13.50 Antrenament liber nr.2 clasa Open

14.55 – 15.15 Calificări clasa 85 cmc

15.25 – 15.45 Calificări clasa 65 cmc

15.55 – 16.15 Calificări clasa Open

 

Duminică 6 iunie

11.50 Ceremonia de deschidere

12.40 Cursa 1 clasa 85 cmc

13.25 Cursa 1 clasa 65 cmc

14.05 Cursa 1 clasa Open

14.50 Cursa 2 clasa 85 cmc

15.35 Cursa 2 clasa 65 cmc

16.15 Cursa 2 clasa Open

 

Mai multe detalii legate de programul şi regulamentul competiţiei, precum şi lista completă a piloţilor înscrişi, găsiţi pe http://www.frm.ro/.

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv

      Adi Răduță și KTM 350 SX-F
      Multiplu campion național de motocross, Adi Răduță și unul din piloții susținuți de Dementor KTM a testat noua creație de la Mattighofen. Modelul dezvoltat de Stefan Everts a fost testat de Adi, care luna trecută a redevenit campion al României MX 1, atât pe circuitul de motocross de la Sibiu cât și pe circuitul său de la Ciolpani. Cel mai probabil Adi, care în prezent se luptă pentru a câștiga și în 2010 titlul de campion est european la MX1, va utiliza modelul KTM 350 SX-F începând cu prima cursă din 2011.


      Adi Răduță: ”Cei de la KTM au schimbat sistemul de suspensie spate de la PDS la Prolink, adică amortizorul spate nu se mai prinde direct pe bascula, ci printr-un sistem de parghii numit Prolink ceea ce face ca amortizarea să fie mult mai lina. În plus, motocicleta este dotată cu injecție Keihin și are pornire la buton în loc de pedală. De asemenea modelul KTM 350 SX- F este foarte manevrabil și comportamentul se apropie de cel al modelului 250 SX-F. Cuplu este foarte bun. Imi place faptul că puterea vine într-o curbă lineara datorită faptului că sistemul de alimentare este pe injecție spre deosebire de modelul vechi care era pe carburație. Motocicleta nu rupe aderența și este mai ușor de pilotat din punctul de vedere al efortului fizic decât una cu un motor de capacitate mai mică”.
      KTM 350 SX-F este disponibil începând cu 7.170 euro fără TVA.

      Sursa
    • De ktmbv




      KTM-Brasov, va ofera spatiu de depozitare/gazduire a motocicletei dvs pe perioada intregii ierni, intr-un spatiu special amenajat, curat si incalzit, cu posibilitatea expunerii pentru vanzare.

      Taxa de gazduire este de 50 lei/luna.

      In primavara, se asigura manopera unui schimb de ulei efectuat cu ulei Putoline si filtru Hiflo cumparate din magazin incluse in pretul gazduirii.


      Sursa
    • De ktmbv



      Un nou sezon, o noua casca moto! De data aceasta de la Lazer, brand “secular” de casti, reprezentat in Romania de Dual Motors. Si trebuie sa va mai spun ca e foarte placut sa te gasesti in fata standului de casti Lazer, liber sa alegi orice model disponibil. Evident, baiat cu gusturi fine cum sunt, am pus dintai ochii pe o casca Lazer MX7 Steve Ramon Replica, care insa din pacate imi era putin mica, trebuie sa recunosc aici si ca am o ditamai capatana… Imediat, ochii mi-au cazut insa asupra “ei”: o casca pentru enduro/motocross X7 Magic, model 2012, intr-o schema coloristica stil camuflaj, cu portocaliu, negru, galben, alb si altele… Am incercat-o, imi venea foarte bine, asa ca la drum copii! Am purtat mereu casti off-road si pe strada, ceea ce inseamna ca pe langa iesirile pe off-road, aceasta casca ar trebui sa vada destul de multe (numai sa imi pun la punct KTM-urile…).
      Casca a ajuns direct in… teren, adica pe circuitul de la Gorgota-Ciolpani, la testarea KTM-ului 250 SX-F oferit de catre Dementor KTM Brasov, iata un articol cu care tot amenint de o vreme… Am fost multumit sa constat cum casca a ramas fixa pe capatina-mi, pe tot parcursul turelor de circuit, deoarece pe cand alergam in mod glorios la etapele de motocros din campionatul national, aveam o casca de alta marca, mai scumpa, care desi imi venea ca si marime, imi aluneca mereu pe frunte, obturandu-mi campul vizual si obligandu-ma sa iau mana de pe ghidon sa o ajustez. Nu a fost cazul de data acesta si merita sa pomenesc si interiorul, care se simte ca al unei casti dintr-un segment superior de pret.

      Aceasta este si ideea cu casca Lazer X7 Magic: face parte din segmentul entry-level al castilor Lazer pentru enduro si motocros, insa nu ai spune, daca te iei dupa aspect, caracteristici tehnice si felul in care se simte luata la purtare. Interiorul este complet detasabil si lavabil, ceea ce nu prea am intalnit in aceasta categorie de pret (412 lei), casca fiind “insotita” si de o garantie pe cinci ani, iar inchiderea se face asa cum trebuie, adica cu bucla  tip dublu D (racing). Mie personal nu imi trebuie nimic mai mult, poate doar o pereche de ochelari off-road, si am primit si din acestia!
      Iar acum o descriere tehnica, pe scurt: fabricata din tehnopolimer injectat cu dubla densitate, cantareste aproximativ 1.390 de grame, si integreaza un foarte elegant deflector pentru nas, banda anti-alunecare pentru ochelari (a propos, ochelarii MX/Enduro sunt Ariete Terra), ventilatie anodizata pentru barbie, doua guri de ventilatie frontale, doua extractoare dorsale si desigur o husa pe care sper sa o pierd peste cat mai mult timp. Sper utilizez aceasta casca Lazer cat mai mult si in conditii cat mai diverse, pentru a vedea cum se comporta pe termen lung. Pana acum ma declar foarte multumit de ea. Alaturi, “dovada” ca am luat-o la purtat direct pe circuitul de motocros. Si e foarte ok!




      Sursa
    • De ktmbv


      Povestea din 2010 a celui mai dificil raliu hard enduro din lume este duminică la Sport.ro
       
      Cea de a șaptea ediție a Red Bull Romaniacs ți se dezvăluie duminică, 18 iulie, ora 09:30 la Sport.ro. Imagini incredibile cu bărbați care ajung la limita puterilor pe un traseu extrem - care a devenit aproape imposibil din cauza ploii, un show în centrul Sibiului - care a dovedit lumii întregi că atunci când pasiunea pentru motorsport e mare înfrunți orice condiții pentru a-ți susține favoriții, peisaje incredibile ce confirmă că cel mai dificil raliu hard enduro al lumii se desfășoară în locații unice, acestea sunt câteva din ingredientele Highlightului Red Bull Romaniacs (RBR) 2010.
      În cele 26 de minute rezervate poveștii acestei ediții se ajunge de la bucurie la epuizare și lacrimi pentru că, așa cum este de multe ori caracterizată această cursă, la clasa PRO (cea care are cel mai dificil traseu) este locul unde bărbați în toată firea ajung să plângă. La final însă toți cei care au rezistat celor aproape 1000 de km de hard enduro, duși aproape de limita imposibilului de către ploaie, confirmă că RBR este o competiție la care trebuie să revină. Și așa cum declara Graham Jarvis, câștigătorul ediției din 2008 și ocupantul locului doi din acest an, la acest raliu hard enduro ai ocazia să concurezi în cea mai faină locație de enduro din lume.
       
      O parte dintre cei mai buni rideri ai lumii: Chris Birch, Graham Jarvis, Andreas Lettenbichler, Taddy Blazusiak, Paul Bolton, Mani Gyenes, alături de Lucian Neaga – câștigătorul clasei Hobby Single – și Krisztian Nagy – câștigătorul Prologului la clasa Hobby Team – sunt actorii Highlightului Red Bull Romaniacs 2010.


      Sursa
    • De ktmbv



      Miercuri a fost o zi bogata in revelatii: cat de minunat e sa practici  enduro si cat de misto e sa faci asta pe o motocicleta ca lumea. Aproape ca uitasem. Daca ar fi sa trag linie dupa zecile de minute in care m-am indeletnicit cu manuirea noului KTM 350 EXC-F, in cap imi ramane extraordinara eficienta a suspensiilor si gradul ridicat de control pe care il ofera aceasta motocicleta, despre care “manualul” spune ca ar combina agilitatea unui 250 cmc cu puterea dezvoltata de un 450 cmc.Am verificat,asa e asa                                                                                                                                                                             
      Asadar, l-am corupt sa ma insoteasca si pe Marius Bacila, comandantul navei Motociclismo, ne-am imbarcat intr-o antica Toyota si am dat o fuga pana la circuitul de la Prundu, nerabdatori sa dam piept cu motocicleta oferita de catre Dementor KTM Brasov.  Dar vai, Marius arbora un nou costum personalizat de la Kenny Racing, iar eu nici cozoroc la casca (ma rog, nu m-a pus nimeni sa o folosesc si la snowboard…) nu mai aveam, un fapt de natura sa ma motiveze teribil in lupta cu coclaurii.


      Dupa un inceput mai mult decat ezitant din partea amandoura, l-am corupt pe Marius la niste wheelies si coborari – urcarile pareau a fi dificile pentru colegul meu de breasla despre care trebuie insa sa stiti ca e mai rapid cu vreo zece secunde decat mine pe Serres asa ca e iertat, eu trecand asadar la urcarea de rampe si “escalada” motorizata a terasatelor coline ce se gasesc din belsug in jurul circuitul de motocros de la Prundu.
      Suspensia 350-ului lucreaza atat de bine incat zici ca e preparata pe la cine stie ce specialisti (de fapt e stock), indiferent ca abordezi mai agresiv suprafete puternic pigmentate cu bolovani sau cu bulgari de pamant sau ca urci si cobori terase naturale destul de abrupte. O fi si antrenamentul de la mountain-bike, dar comportamentul acesta al suspensiei pe mina m-a tinut “fresh” mult timp. Daca la prima abordare din lateral a trambulinei din punctul cel mai inalt al circuitului am reusit sa ma opresc in  pamantul destul de afanat, evitand insa o nemernica poseta, cu un pic de concentrare la pozitionarea corpului si cateva rasuciri ale manetei de gaz, urcarea s-a rezolvat pana la urma, ceea ce m-a facut sa repet manevra de nenumarate ori. Din nou, motocicleta mi se pare extrem de responsiva, comportandu-te asa cum iti doresti tu sa se comporte, indiferent daca esti un etern incepator ca mine sau vreu profi ca baietii de la A. Spun asta ca putere este din belsug si am testat asta pe lungile urcari ale circuitului de motocro de la Prundu, ocazie cu care am observat ca noul venit in familia KTM se tureaza mai degraba ca un 250 cmc, decat ca “big brother”, 450 cmc.


      Aici in rol de pilot de test vioara intai, Ciprian Popescu a folosit aceasta motocicleta cu succes la Castrol Extreme Adventure, ocupand locul doi la Old Boys


      La motocros, KTM a inchis gura concurentei cu 350 SX-F, motocicleta despre care s-a spus ca a inaugurat o noua era si cu care Toni Cairoli are deja doua titluri la MX1. Aparitia lui 350 EXC-F pare un pas firesc si nu este vorba doar despre un crosser cu lumini, deoarece suspensiile, bascula, cadrul, sistemul de injectie, amortizorul PDS, toate acestea au fost dezvoltate specific pentru enduro.









      Se pare ca desi luat din scurt si "smuls" din fata monitorului , inca nu am uitat "chestii" de la motocros... De notat, ca suspensiile nu se "inchid" pe aterizare.

      Aici Marius coboara, dar... seducator este si modul in care functioneaza injectia la 350 EXC-F, in special in momentele in care esti nevoit sa pornesti din rampa, foarte lin, de parca motorul ar sti asta si ar vrea sa te ajute... Caracteristica a motoarelor mai mari, 350-ul merge si in ture mici, controlat din ambreiaj in stil "tractorist". Tractorist, tractorist, dar urci ce e de urcat, ia uitati-va la poza de deschidere.

      Sursa
×