Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    8.779

Adrian şi Hulian Răduţă concurează în acest weekend

Autentifica-te  
ktmbv

98 vizualizări

imageAdrian şi Hulian Răduţă concurează în acest weekend în a 4-a etapă a Campionatului European de Motocross

Susţinuţi de Dementor KTM, Adrian Răduţă şi fratele său Hulian Răduţă participă în acest weekend în cea de a patra etapă a Campionatului European de Motocross, ce se va desfăşura pe circuitul din Zărneşti.

La eveniment sunt înscrişi peste 100 de piloţi din 20 de ţări, această etapă contând pentru clasamentul general al claselor 65 cmc, 85 cmc şi Open. Cei doi sunt înscrişi la clasa Open, unde sunt admise motoare în 2 timpi cu cilindree cuprinsă între 125 şi 520 cmc şi motoare în 4 timpi cu cilindree cuprinsă între 250 şi 640 de cmc.

Program

Campionatul European de Motocross etapa 4-a

Zărneşti, Braşov

 

Sâmbătă 5 iunie

10.00 – 10.20  Antrenament liber nr.1 clasa 85 cmc

10.30 – 10.50 Antrenament liber nr.1 clasa 65 cmc

11.00 – 11.20 Antrenament liber nr.1 clasa Open

12.00 – Briefing

12.30 – 12.50  Antrenament liber nr.2 clasa 85 cmc

13.00 – 13.20 Antrenament liber nr.2 clasa 65 cmc

13.30 – 13.50 Antrenament liber nr.2 clasa Open

14.55 – 15.15 Calificări clasa 85 cmc

15.25 – 15.45 Calificări clasa 65 cmc

15.55 – 16.15 Calificări clasa Open

 

Duminică 6 iunie

11.50 Ceremonia de deschidere

12.40 Cursa 1 clasa 85 cmc

13.25 Cursa 1 clasa 65 cmc

14.05 Cursa 1 clasa Open

14.50 Cursa 2 clasa 85 cmc

15.35 Cursa 2 clasa 65 cmc

16.15 Cursa 2 clasa Open

 

Mai multe detalii legate de programul şi regulamentul competiţiei, precum şi lista completă a piloţilor înscrişi, găsiţi pe http://www.frm.ro/.

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv



      Miercuri a fost o zi bogata in revelatii: cat de minunat e sa practici  enduro si cat de misto e sa faci asta pe o motocicleta ca lumea. Aproape ca uitasem. Daca ar fi sa trag linie dupa zecile de minute in care m-am indeletnicit cu manuirea noului KTM 350 EXC-F, in cap imi ramane extraordinara eficienta a suspensiilor si gradul ridicat de control pe care il ofera aceasta motocicleta, despre care “manualul” spune ca ar combina agilitatea unui 250 cmc cu puterea dezvoltata de un 450 cmc.Am verificat,asa e asa                                                                                                                                                                             
      Asadar, l-am corupt sa ma insoteasca si pe Marius Bacila, comandantul navei Motociclismo, ne-am imbarcat intr-o antica Toyota si am dat o fuga pana la circuitul de la Prundu, nerabdatori sa dam piept cu motocicleta oferita de catre Dementor KTM Brasov.  Dar vai, Marius arbora un nou costum personalizat de la Kenny Racing, iar eu nici cozoroc la casca (ma rog, nu m-a pus nimeni sa o folosesc si la snowboard…) nu mai aveam, un fapt de natura sa ma motiveze teribil in lupta cu coclaurii.


      Dupa un inceput mai mult decat ezitant din partea amandoura, l-am corupt pe Marius la niste wheelies si coborari – urcarile pareau a fi dificile pentru colegul meu de breasla despre care trebuie insa sa stiti ca e mai rapid cu vreo zece secunde decat mine pe Serres asa ca e iertat, eu trecand asadar la urcarea de rampe si “escalada” motorizata a terasatelor coline ce se gasesc din belsug in jurul circuitul de motocros de la Prundu.
      Suspensia 350-ului lucreaza atat de bine incat zici ca e preparata pe la cine stie ce specialisti (de fapt e stock), indiferent ca abordezi mai agresiv suprafete puternic pigmentate cu bolovani sau cu bulgari de pamant sau ca urci si cobori terase naturale destul de abrupte. O fi si antrenamentul de la mountain-bike, dar comportamentul acesta al suspensiei pe mina m-a tinut “fresh” mult timp. Daca la prima abordare din lateral a trambulinei din punctul cel mai inalt al circuitului am reusit sa ma opresc in  pamantul destul de afanat, evitand insa o nemernica poseta, cu un pic de concentrare la pozitionarea corpului si cateva rasuciri ale manetei de gaz, urcarea s-a rezolvat pana la urma, ceea ce m-a facut sa repet manevra de nenumarate ori. Din nou, motocicleta mi se pare extrem de responsiva, comportandu-te asa cum iti doresti tu sa se comporte, indiferent daca esti un etern incepator ca mine sau vreu profi ca baietii de la A. Spun asta ca putere este din belsug si am testat asta pe lungile urcari ale circuitului de motocro de la Prundu, ocazie cu care am observat ca noul venit in familia KTM se tureaza mai degraba ca un 250 cmc, decat ca “big brother”, 450 cmc.


      Aici in rol de pilot de test vioara intai, Ciprian Popescu a folosit aceasta motocicleta cu succes la Castrol Extreme Adventure, ocupand locul doi la Old Boys


      La motocros, KTM a inchis gura concurentei cu 350 SX-F, motocicleta despre care s-a spus ca a inaugurat o noua era si cu care Toni Cairoli are deja doua titluri la MX1. Aparitia lui 350 EXC-F pare un pas firesc si nu este vorba doar despre un crosser cu lumini, deoarece suspensiile, bascula, cadrul, sistemul de injectie, amortizorul PDS, toate acestea au fost dezvoltate specific pentru enduro.









      Se pare ca desi luat din scurt si "smuls" din fata monitorului , inca nu am uitat "chestii" de la motocros... De notat, ca suspensiile nu se "inchid" pe aterizare.

      Aici Marius coboara, dar... seducator este si modul in care functioneaza injectia la 350 EXC-F, in special in momentele in care esti nevoit sa pornesti din rampa, foarte lin, de parca motorul ar sti asta si ar vrea sa te ajute... Caracteristica a motoarelor mai mari, 350-ul merge si in ture mici, controlat din ambreiaj in stil "tractorist". Tractorist, tractorist, dar urci ce e de urcat, ia uitati-va la poza de deschidere.

      Sursa
    • De ktmbv


      Povestea din 2010 a celui mai dificil raliu hard enduro din lume este duminică la Sport.ro
       
      Cea de a șaptea ediție a Red Bull Romaniacs ți se dezvăluie duminică, 18 iulie, ora 09:30 la Sport.ro. Imagini incredibile cu bărbați care ajung la limita puterilor pe un traseu extrem - care a devenit aproape imposibil din cauza ploii, un show în centrul Sibiului - care a dovedit lumii întregi că atunci când pasiunea pentru motorsport e mare înfrunți orice condiții pentru a-ți susține favoriții, peisaje incredibile ce confirmă că cel mai dificil raliu hard enduro al lumii se desfășoară în locații unice, acestea sunt câteva din ingredientele Highlightului Red Bull Romaniacs (RBR) 2010.
      În cele 26 de minute rezervate poveștii acestei ediții se ajunge de la bucurie la epuizare și lacrimi pentru că, așa cum este de multe ori caracterizată această cursă, la clasa PRO (cea care are cel mai dificil traseu) este locul unde bărbați în toată firea ajung să plângă. La final însă toți cei care au rezistat celor aproape 1000 de km de hard enduro, duși aproape de limita imposibilului de către ploaie, confirmă că RBR este o competiție la care trebuie să revină. Și așa cum declara Graham Jarvis, câștigătorul ediției din 2008 și ocupantul locului doi din acest an, la acest raliu hard enduro ai ocazia să concurezi în cea mai faină locație de enduro din lume.
       
      O parte dintre cei mai buni rideri ai lumii: Chris Birch, Graham Jarvis, Andreas Lettenbichler, Taddy Blazusiak, Paul Bolton, Mani Gyenes, alături de Lucian Neaga – câștigătorul clasei Hobby Single – și Krisztian Nagy – câștigătorul Prologului la clasa Hobby Team – sunt actorii Highlightului Red Bull Romaniacs 2010.


      Sursa
    • De ktmbv


      Tony Cairoli a devenit campion mondial în șaua lui KTM 350 SX-F
      După câștigarea etapei din Brazilia, Tony Cairoli a devenit campion mondial la MX 1 aducând pentru KTM prima victorie cu revoluționarul model 350 SX-F. Datorită succesului din acest sezon, italianul are acum patru titluri mondiale.
      Câștigarea titlului cu două etape înainte de final le-a adus celor de la KTM confirmarea unui succes care se întrevedea încă de la prima cursă din 2010. Stefan Everts, de 10 ori campion mondial și inginerii austrieci au creeat o motocicletă ușoară și agilă care să reușească în lupta cu mult mai puternicele motociclete de 450.
      KTM 350 SX-F, versiunea cu setările din fabrică, poate fi văzută în showroomul Dementor KTM din Șos. Pipera Nr. 48, București de luni până vineri între orele 10.00 – 19.00 și sâmbăta între orele 10.00 – 13.00.  
      KTM 350 SX-F este disponibil începând cu 7.170 euro fără TVA.

      Sursa
    • De ktmbv


      Un vizor fotocromatic? Da, exista si se numeste Lazer Lumino.

      Lazer aduce pe piata vizorul Lumino. Acest vizor ofera protectie impotriva razelor solare, adaptandu-se in functie de lumina ambientala prin modificarea opacitatatii de la 90% pana la 20% in mai putin de 15 secunde. Pentru cei interesati, modelele 2012 au sosit deja in showroom-ul importatorului Lazer in Romania, Dual Motors.
      Vizorul Lazer Lumino este singurul vizor care isi modifica opacitatea in functie de lumina de afara. De la un vizor clar ce permite trecerea luminii in proportie de 90%, 15 secunde sunt necesare pentru ca vizorul sa fie fumuriu permitand doar ca 20% din lumina sa il patrunda. Starile fizice ale vizorului se modifica automat in functie de intesitatea luminii. Acest lucru il face un vizor complet fie ca ploua, fie ca e soare, fie ca esti pe un drum neiluminat noaptea, Lazer Lumino nu oboseste ochii.




      Xavier Simeon - Pilot Moto2, folosind cu incredere
      Vizorul Lazer Lumino





      Vizorul vine montat din fabrica pe castile Lazer Monaco, Paname Z-Line Lumino
      si Kestrel Z-Line Lumino, dar poate fi comandat si montat pe orice casca Lazer.


      “De indata ce iesi de la boxe pe o zi insorita, vizorul se innegreste imediat si elimina orice stralucire ce deranjeaza ochii. Acest vizor nu oboseste vederea, iar timpul de recuperare dupa o sesiune de antrenamente este mult mai mic. Inainte sa apara Lumino, a trebuit ca pentru fiecare cursa sa am pregatite 3 casti cu 3 vizoare diferite. Acum una singura este de ajuns, echipata cu Lumino Lazer, pentru ca el isi schimba opacitatea in functie de conditiile meteo imi ofera o vedere perfecta intodeauna.” Xavier Simeon – Pilot Moto2

      Gama 2012 Lazer, impreuna cu vizorul Lazer Lumino poate fi comandata prin Dual Motors, importatorul Lazer in Romania. Pentru a vedea intreaga oferta accesati www.motociclete.com.ro sau selectati din categoriile urmatoare: Casti Lazer Enduro/Motocross, Casti Lazer Full Face, Casti Lazer Open Face, Casti Lazer Modulare. De retinut faptul ca toate castile au 5 ani garantie!




      Sursa
    • De ktmbv

       
      In luna decembrie te asteptam cu noi reduceri la produsele Putoline, Goldfren si Hiflo, dupa cum urmeaza:
       - 15% Putoline
       - 15% Goldfren
       - 20% Hiflo



      Sursa
×