Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    8.932

Piloti sustiunuti de Dementor KTM

Autentifica-te  
ktmbv

102 vizualizări

{becssg}stiri/diverse/piloti_sustinuti{/becssg}
Trei victorii la Moreni

  • Trei victorii si o clasare pe podium pentru pilotii Top Cross TCS powered by Dementor KTM la Moreni
  • Adrian Raduta a mai facut un pas spre titlul de campion national la clasa MX1
  • Urmatoarea cursa: Lazarea pe 27 iunie
Echipa Top Cross TCS powered by Dementor KTM a avut un sfarsit de saptamana excelent in etapa din Campionatul National de Motocross de la Moreni.

Dupa etapa de Campionat European de la Zarnesti, Adrian Raduta, Julian Raduta, Virgil Corbea, Ionut Gradinaru si Alin Corbea, pilotii echipei Top Cross TCS powered by Dementor KTM, au luat startul, din nou, in Campionatul National de Motocross. Programata pe circuitul de la Moreni, in apropiere de Ploiesti, etapa a sasea a sezonului a fost una dificila mai ales din punct de vedere meteorologic. „A plouat torential vineri si sambata si a fost foarte multa apa pe circuit. Pentru a proteja motocicletele am renuntat la antrenamente”, a spus Adrian Raduta.

In prima mansa de la clasa MX1, Adrian Raduta s-a acrosat cu un alt pilot, in primul viraj dupa start, si a retrogradat pana pe ultima pozitie. Dupa o cursa fantastica de recuperare, pilotul Top Cross TCS powered by Dementor KTM a reusit sa se impuna. Mansa a doua a fost una mai usoara pe care Adrian Raduta a transat-o in favoarea sa inca din primele tururi. „Au fost doua manse spectaculoase si sunt foarte multumit cu modul in care am castigat aici mai ales ca am facut un pas important acum spre titlul national”, a mai adaugat Adrian Raduta, la finalul etapei de la Moreni.

La clasa MX2, Julian Raduta a avut un parcus excelent in prima mansa, pe care a si castigat-o, dar in mansa secunda, din cauza unei cazaturi, a terminat pe locul locul trei. „As fi castigat fara probleme aceasta etapa, dar asa trebuie sa ma multumesc doar cu locul 2. E important insa ca am ajuns pe

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv

      {becssg}galerii_foto/serres_track_days/poze_articol{/becssg} Dementor KTM Track Days Serres


      În weekendul 23-24 octombrie peste 20 de împătimiți ai asfaltului s-au convins, pe circuitul de la Serres, de performanțele gamei KTM. Pentru a fi testate de piloții români în condiții de circuit (nivel începător), Dementor a dus în Grecia atât modele din gama SuperBike cât și din gama Naked și Supermoto, vedeta sesiunii de teste fiind KTM RC8 Red Bull Replica.
       
      KTM RC8, KTM 990 SuperDuke, KTM 990 SuperDuke R, KTM 690 Duke, KTM 690 Duke R, KTM 950 SMR, KTM 690 SMC, KTM 690 SMR, KTM 450 SMR și KTM 530 EXC cu kit pentru Supermoto sunt modelele care au completat lista motocicletelor aduse pe circuitul de la Serres pentru a fi testate. Dementor KTM Track Days a fost un bun prilej pentru ca românii, care concurează în ROSBK și clienți KTM care sunt fideli gamei de off-road să se familiarizeze cu gama on-road a constructorului austriac. Printre cei care au urcat în șaua lui KTM RC8 Red Bull Replica, un Superbike creat după filozofia ”Ready to Race”, s-au numărat Ionel Pascotă (câștigător al titlului Alpe Adria, multiplu campion balcanic de SuperBike și SuperSport, câștigător al ROSBK clasa SuperSport) și Ionuț Mistode ( câștigător al ROSBK clasa SuperBike și primul pilot român care va concura în Campionatul Mondial de Anduranță).
      Ionuț Mistode: ”Am rămas surprins în mod plăcut de cât de manevrabil și stabil este KTM RC8 Red Bull Replica în viraje. Este o motocicletă care te ajută mult pe un astfel de circuit și faptul că am putut să mergem cu ea exact pe același traseu pe care concurăm în ROSBK a contat foarte mult, sper să am ocazia să o pilotez și pe alte circuite”.
      Dan Tatoiu (Dementor KTM): ”Ne-am implicat într-un astfel de eveniment din dorința de a aduce cât mai aproape de potențialii noștri clienți motocicletele din gama on-road. KTM RC8 Red Bull Replica este o motocicletă care stă bine pe viraje și m-a surprins încă din primul tur cu manevrabilitatea sa, cea mai bună soluție pentru un test cu o astfel de motocicletă fiind câteva tururi de pistă.Vom continua să susținem evenimente din ROSBK și sezonul viitor, când pe piața din România va fi disponibil și noul naked KTM, 125 Duke”.
       
      Fotografii de la Dementor KTM Track Days - Serres gasiți accesând: galeria foto
      Sursa
    • De ktmbv


      Adi Răduţă a fost cel mai bine clasat pilot român în prima sa cursă internaţională din acest sezon Echipa Top Cross TCS powerd by Dementor KTM a concurat în prima etapă din Campionatul Est-European de Motocros, programată în weekendul 27-28 martie pe circuitul de la Megalopoli în sudul Greciei.

      La doar o săptămână după prima etapă din Campionatul Naţional de Motocros, echipa Top Cross TCS powerd by Dementor KTM a luat startul şi în prima etapă din Campionatul Est-European de Motocros. „A fost o experienţă obositoare pentru toată echipa. Am plecat imediat după etapa din România şi acest lucru şi-a spus cuvântul asupra evoluţiei noastre”, a spus Adrian Răduţă, cel mai bine clasat pilot al echipei la etapa din Grecia.

      Pe circuitul de la Megalopoli, situat în sudul Greciei la aproximativ 230 km de Atena, Adrian Răduţă a avut o evoluţie bună şi a reuşit să se claseze pe poziţia a patra în clasamentul general, după cele două manşe. „A fost o competiţie dificilă pentru că la start au fost cei mai buni piloţi din Grecia şi nu numai. În aceste condiţii, locul 4 este un rezultat bun şi sunt sigur că la următoarele etape mă voi putea lupta pentru un loc pe podium”, a mai adăugat Adrian Răduţă.

      La clasa MX2, Julian Răduţă a fost nevoit să abandoneze în urma unei căzături foarte grave în care au mai fost implicaţi alţi cinci piloţi. „Sunt puţin dezamăgit de modul în care s-a terminat această cursă, dar acum cel mai important lucru este că accidentarea nu este grava şi că pot lua startul la următoarea cursă”, a spus Julian Răduţă. La clasa MX2 Juniori, Virgil Corbea a terminat prima manşă pe locul 14, iar în manşa secundă s-a clasat pe locul 12, ceea ce a însemnat locul 11 în clasamentul general.

      La clasa MX85, Ionuţ Corbea a fost aproape de un abandon după o acroşare, dar a revenit în cursă şi a recuperat foarte multe din locurile pierdute. În final, pilotul echipei Top Cross TCS powerd by Dementor KTM s-a clasat pe locul 8 în clasamentul general. La clasa MX65, Alin Grădinaru a făcut o cursă bună şi a terminat pe poziţia a 5-a în clasamentul general.
      Următoarea etapă din Campionatul Est-European de Motocros se va desfăşura la Gevgjelia, Macedonia, în weekendul 10-11 aprilie, iar echipa Top Cross TCS powerd by Dementor KTM va avea aceeaşi componenţă ca şi în Grecia: MX1 Adrian Răduţă, MX2 Julian Răduţă, MX2 Juniori Virgil Corbea, MX85 Ionuţ Corbea, MX65 Alin Grădinaru.

      Sursa
    • De ktmbv

      KTM = 10 victorii în Dakar
      Victoria lui Marc Coma din cea de a 33-a ediție a Dakar-ului a venit să confirme că cel mai dur raliu din lume este portocaliu. Fabrizio Meoni, Richard Sainct, Nani Roma, Cyril Despres și Marc Coma sunt cei cinci piloți care au făcut din KTM constructorul cu cele mai multe victorii în competiția creată de Thierry Sabine.
       
      După 9.500 de km în care s-a concurat în Argentina și Chile, KTM a confirmat că nou creata motocicletă, KTM 450 Rally este un model care poate câștiga Dakar-ul. Ediția din 2011 a fost un duel între Marc Coma și Cyril Despres, ambii dorind să intre în istoria KTM prin obținerea primei victorii cu motocicleta dezvoltată în mai puțin de 14 luni. În penultima probă specială (San Juan – Cordoba), după  555 de km în care s-a rulat în noroi, pe nisip ud și în porțiuni cu fesh fesh (nisip foarte fin) ecartul dintre cei doi a fost de doar 37 de secunde. Cel care a câștigat duelul a fost pilotul catalan, care la finalul celor 13 probe speciale (6 dintre ele au fost în Atacama – cel mai arid deșert din lume) a avut un avans de 15min04sec în fața lui Cyril Despres.
      În urma succesului din Dakar 2011 Stefan Pierer, CEO-ul KTM, a confirmat că, pe lângă dezvoltarea celei mai bune motociclete de rally-raid, planurile KTM includ și introducerea unor pachete interesante atât pentru echipele private cât și pentru amatorii acestui sport. Prețul estimat pentru KTM 450 Rally este de 25.000 euro fără tva.

       
      10 titluri consecutive aduse de  5 piloți
      Seria victoriilor KTM a început în 2001 când Fabrizio Meoni a câștigat ultima ediție desfășurată pe ruta Paris – Dakar. Dacă în 2001 pilotul italian s-a impus în șaua unei motociclete KTM LC4 660R, la ediția următoare a câștigat cu un KTM LC8 950R. Richard Sainct a readus modelul LC4 660R pe prima treaptă a podiumului în 2003. Acest model este înscris în istoria constructorului austriac cu cinci victorii în Dakar, după succesul din 2003 urmând cele din 2004, 2005 și 2006. Juan Nani Roma este riderul care s-a impus în ediția Clermont Ferrand (Franța) – Dakar (Senegal). În 2005 a urmat Cyril Despres, pentru ca în 2006 Marc Coma să închidă ciclul victoriilor obținute de KTM cu LC4 660R. KTM 690 Rally a fost motocicleta în șaua căreia Cyril Despres a terminat pe primul loc Dakar 2007. În 2009, după ce ediția din 2008 a fost anulată, Dakar-ul a schimbat continentul și după 30 de ani în Africa s-a pornit către necunoscut. Prima ediție desfășurată în Argentina și Chile a fost câștigată de Marc Coma în șaua lui KTM 690 Rally. Dakar-ul din America Latină a fost cucerit în 2010 și de Cyril Despres, acesta fiind ultimul succes a lui 690 Rally în clasamentul general. La mijlocul anului 2009, organizatorii au anunțat obligativitatea utilizării motoarelor de 450 cmc de către echipele de uzină și KTM s-a văzut nevoit să dezvolte un nou model. După ce a câștigat prima competiție la care a luat startul – Raliul Marocului din octombrie 2010 – KTM 450 Rally a pornit în Dakar. La finalul raliului, opt din primele 15 motociclete care au terminat Dakar 2011 au fost KTM 450 Rally. Patru din acestea au fost utilizate de piloții din cele două echipe oficiale și patru de piloți privați. Marc Coma și Cyril Despres au ocupat primele poziții ale podiumului și acesta este doar începutul.
       
      KTM preferat de toți piloții români care au concurat în Dakar
      Mani Gyenes a obținut ultimul succes a lui KTM 690 Rally în Dakar
      Istoria participărilor piloților români în Dakar a început în 2005, când Romeo Dunca a fost primul care s-a aventurat în competiția ce a fost asemănată cu escaladarea Everstului. Romeo a utilizat un KTM LC4, model pe care au mers și Zsolt Szilveszter în 2006, Marcel Butuza și Mani Gyenes în 2007. În 2009 toți cei trei piloți care au luat startul Mani Gyenes, Marcel Butuza și Romeo Duicu au concurat pe KTM 690 Rally. Același model a fost preferat și în 2011, când piloții Vectra Racing, Marcel Butuza și Mani Gyenes au obținut clasări în premieră pentru sportul cu motor din România. Mani Gyenes a câștigat raliul la clasa Maraton (la această categorie nu este permisă schimbarea motorului de-a lungul raliului) și a terminat pe locul 18 la general. Iar Marcel Butuza s-a clasat pe 6 la Maraton și a încheiat raliul cu al 59-lea timp la general.
      Un exemplar KTM 690 Rally, care nu a fost folosit încă în competiții, poate fi văzut în showroom-ul Dementor KTM din Șos.Pipera Nr.48, București.
       
      {yoogallery src=[/images/stories/stiri/dakar/images/] width=[109]}

      Sursa
    • De ktmbv


      Gama de aditivi a fost imbogatita cu doua noi produse: Putoline Fuel Inject & Valve Cleaner si Putoline Fuel Conditioner, aditivi speciali ce curata sistemul de injectie si supapele motocicletelor. Primul produs inlatura toate depunerile cum ar fi gudron, lacuri si rasina din sistemul de alimentare, curatand rezervorul, pompa de injectie, carburatorul, injectoarele, supapele si camerele de ardere. Putoline Fuel Inject & Valve Cleaner asigura o intretinere optima motorului, marind puterea acestuia si reducand in acelasi timp consumul de carburant. Aditivul asigura si o pornire usoara a motorului cand afara este rece, previne relantiul neregulat, rateurile si reduce emisiile de gaze. Poate fi folosit  pentru motoarele in 2 si 4 timpi.


       
      Un alt produs Putoline, chiar recomandat pe aceasta perioada a iernii este Putoline Fuel Conditioner. Putoline Fuel Conditioner curata, protejeaza si lubrifiaza intregul sistem de alimentare. Inlatura depunerile din carburator, injectoare, depunerile de pe supape si curata camera de ardere. Previne condensul si neutralizeaza apa din rezervor. Putoline Fuel Conditioner imbunatateste performanta motorului, scade consumul de carburant. De asemenea previne formarea de gheata in carburatoare, credeti-ma ca nu vreti sa stiti cum e sa ai un firicel de gheata in carburator, iarna, in padure… groaznic!




      Putoline Fuel Stabilizer previne oxidarea benzinei. Atunci cand motocicleta este lasata la odihna o perioada indelingata de timp, aici vorbim de mai mult de o luna, exista riscul ca benzina din rezervor sa isi piarda din calitati. In acest timp se vor forma depuneri in rezervor si in parti esentiale ale carburatorului. Influentate direct de acest fenomen sunt pornirile si relantiul neregulat. Putoline Fuel Stabilizer va preveni astfel de neplaceri sa apara. Modul de utilizare este unul simplu, la 25 de litri de carburant, o sticluta de aditiv. Inainte de a pune la “pastrat” motocicleta puneti in rezervor aditivul, adaugati benzina,  miscati motocicleta pentru ca aditivul sa se amestece cu benzina dupa care motocicleta se lasa pornita cateva minute si voila, motocicleta este gata sa treaca peste perioada de iarna!

      Sursa
    • De ktmbv


      Dupa ce in 2011 Ciprian Popescu a alergat in Campionatul National de Enduro dar si la Castrol Extreme Adventure in saua noului KTM 350 EXC-F, obtinand rezultate foarte bune, pilotul Dual Racing Team a optat sa piloteze un KTM si in Campionatul National de Motocros. Este vorba despre un KTM 250 SX-F model 2012, care va fi alergat de Cipian de-a lungul acestui sezon, in urma parteneriatului cu Dementor KTM Brasov. Echipa Dual Racing Team este sustinuta si de catre Lazer pe partea de echipamente si respectiv de Putoline si Goldfren pe partea tehnica.









      “In urma testelor pe care le-am efectuat saptamana trecuta, pot sa ma declar multumit de motocicleta”, a declarat Ciprian Popescu. “Este prima data cand alerg la motocross pe o motocicleta cu injectie, echipata si cu demaror electric, ceea ce te poate salva in situatiile critice. Suspensia este placul meu, a trebuit sa schimb doar arcurile, cele din fabrica fiind in opinia mea prea moi”, spune Ciprian, care a optat si pentru o evacuare HGS, un powerflow kit de la TwinAir si un ghidon Renthal mai inalt.




      Echipa Dual Racing Team este asadar “Ready To Race” in noul sezon de motocross, obiectivul lui Ciprian Popescu fiind obtinerea titlului national la clasa Veterani in care el alearga cu placheta numarul 66.



      Sursa
×