Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    8.784

Piloti sustiunuti de Dementor KTM

Autentifica-te  
ktmbv

94 vizualizări

{becssg}stiri/diverse/piloti_sustinuti{/becssg}
Trei victorii la Moreni

  • Trei victorii si o clasare pe podium pentru pilotii Top Cross TCS powered by Dementor KTM la Moreni
  • Adrian Raduta a mai facut un pas spre titlul de campion national la clasa MX1
  • Urmatoarea cursa: Lazarea pe 27 iunie
Echipa Top Cross TCS powered by Dementor KTM a avut un sfarsit de saptamana excelent in etapa din Campionatul National de Motocross de la Moreni.

Dupa etapa de Campionat European de la Zarnesti, Adrian Raduta, Julian Raduta, Virgil Corbea, Ionut Gradinaru si Alin Corbea, pilotii echipei Top Cross TCS powered by Dementor KTM, au luat startul, din nou, in Campionatul National de Motocross. Programata pe circuitul de la Moreni, in apropiere de Ploiesti, etapa a sasea a sezonului a fost una dificila mai ales din punct de vedere meteorologic. „A plouat torential vineri si sambata si a fost foarte multa apa pe circuit. Pentru a proteja motocicletele am renuntat la antrenamente”, a spus Adrian Raduta.

In prima mansa de la clasa MX1, Adrian Raduta s-a acrosat cu un alt pilot, in primul viraj dupa start, si a retrogradat pana pe ultima pozitie. Dupa o cursa fantastica de recuperare, pilotul Top Cross TCS powered by Dementor KTM a reusit sa se impuna. Mansa a doua a fost una mai usoara pe care Adrian Raduta a transat-o in favoarea sa inca din primele tururi. „Au fost doua manse spectaculoase si sunt foarte multumit cu modul in care am castigat aici mai ales ca am facut un pas important acum spre titlul national”, a mai adaugat Adrian Raduta, la finalul etapei de la Moreni.

La clasa MX2, Julian Raduta a avut un parcus excelent in prima mansa, pe care a si castigat-o, dar in mansa secunda, din cauza unei cazaturi, a terminat pe locul locul trei. „As fi castigat fara probleme aceasta etapa, dar asa trebuie sa ma multumesc doar cu locul 2. E important insa ca am ajuns pe

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv

      Noutăţile KTM prezentate la EICMA

      Dorindu-şi să inoveze în continuare aşa cum face de peste 50 de ani, KTM a prezentat la EICMA 2009 (Salonul Moto de la Milano – cel mai important salon moto din an) concepte menite să-i atragă către marea familie portocalie pe mai mulţi împătimiţi ai asfaltului şi pe cei care doresc să deţină următoarea motocicletă ce va face istorie în motocross.

      Astfel, în anii următori gama de modele KTM care începe în prezent cu 50 SX (motocicletă de motocross care se adresează copiilor şi poate fi condusă începând cu vârsta de trei ani) şi se termină cu superbikeul 1190 RC8 va include şi o motocicletă de 125 cmc destinată rulării pe asfalt, precum şi Duke 690 R (aceasta este definiţia pentru 70 CP pe o motocicletă care cântăreşte 148 de kg).
      KTM 350 SX-F Factory Racing

      Conceptul menit să creeze o nouă tendinţă în motocross a fost creat de KTM după ce modelele 250 SXF şi 450 SX-F au avut succes în Campionatul Mondial de Motocross, aceasta fiind prima motocicletă al cărei motor are o capacitate cilindrică de 350 cmc. Motocicleta, care va fi ready to race începând cu 2010, este un model asupra căruia Stefan Everts (multiplu campion mondial de motocross) şi-a lăsat amprenta colaborând la realizarea fiecărui detaliu.

      KTM 125
      Cu un motor care are patru valve pe cilindru este răcit cu apă şi dezvoltă 15 CP, 125 este o motocicletă care îi va atrage pe tinerii care vor să se bucure de asfalt. Cu un design proaspăt KTM 125 este încă un produs reuşit al colaborării dintre constructorul austriac şi Kiska Design.

      Duke 690 R
      Monocilindrul LC4 pentru KTM reprezintă tradiţie, iar ultimul model pentru care a fost îmbunătăţit acest motor este Duke 690 R.  Propulsat de un LC4 ce dezvoltă 70 de CP în condiţiile în care el cântăreşte doar 148 de kg Duke 690 R este un pachet greu de refuzat.

      Modelele din gama 2010

      Minicycles
      50 SX, 65 SX, 85 SX

      Motocross 2 timpi
      125 SX, 150 SX, 250 SX

      Motocross 4 timpi
      250 SX-F, 450 SX-F

      Enduro 2 timpi
      125 EXC, 200 EXC, 250 EXC, 300 EXC

      Enduro 4 timpi
      250 EXC-F, 400 EXC, 450 EXC, 530 EXC

      ATV
      450 SX, 505 SX, 525 XC

      Hard Enduro
      690 Enduro, 690 Enduro R

      Adventure
      990 Adventure, 990 Adventure R, 690 Rally Replica

      Supermoto
      450 SMR, 690 SMC, 690 SM Limited Edition, 990 SM R, 990 SM T

      Naked
      690 Duke, 690 Duke R, 990 Super Duke, 990 Super Duke R,

      Superbike
      1190 RC8, 1190 RC8 R, 1190 RC8 R Red Bull Replica, 1190 RC8 R Akrapovic Replica,

      Sursa
    • De ktmbv


      Asa, acum am ajuns sa dam stiri cu accidente, veti fi spunand, dar asta e realmente interesanta si speram sa nu se mai intampla a doua oara! Castile Arai  sunt manufacturate de familia Arai deja de trei generatii. Ele sunt confectionate pentru piloti, de catre piloti iar acest lucru a iesit din nou la iveala, dupa patania domnului M. Arai, care a  suferit recent un accident destul de urat in timp ce a iesit la o plimbare cu al sau BMW GS. El a lovit asfaltul cu casca la o viteza mult mai mare decat cea la care castile Arai sunt testate. Noroc ca la fel ca si celelalte casti Arai, modelul RX-7 GP ofera o calota extrem de dura, rotunda si fina, calitatile de baza a unei casti performante. Domnul Arai nu a suferit leziuni ale capului in urma accidentului, in urma caruia se poate observa cum furca GS-ului s-a “imprietenit” cu rezervorul unei motociclete pe buna dreptate descrisa drept “soldatul universal” al bavarezilor. Importatorul in Romania al marcii Arai este Dual Motors.


      Sursa
    • De ktmbv

      Istoria Ready to Race
      Povestea constructorului care domină segementul off-road a început în 1934 când Hans Trunkenpolz şi-a deschis un atelier de reparaţii în Mattighofen, Upper Austria. După trei ani, a mărit afacerea începând să vândă motociclete DKW, iar 1951 a creat prima motocicletă. Producţia de serie a primului KTM (KTM R100) a început în 1953, iar compania care se numea Kronreif, Trunkenpolz, Mattighofen şi-a început implicarea în competiţii.
      În 1968, decid să intre pe piaţa din Statele Unite ale Americii cu o motocicletă de motocross de 125 cmc, iar în 1974 KTM obţine primul titlu în Campionatul Mondial de Motocross. Pilotul care a adus titlul în Austria a fost rusul Gennadij Moiseev care s-a impus la clasa 250 cmc.
      În anii `80, Heinz Kinigadner (actualul director sportiv al KTM) şi Trampas Parker contribuie decisiv la crearea legendei KTM aducând la Mattighofen încă trei titluri mondiale în motocross.
      1984 este anul în care KTM a început lucrul la primul său motor în patru timpi răcit cu lichid, iar 1987 primul LC4 intra în producţia de serie.
      Problemele economice de la sfârşitul anilor `80 afectează extrem de grav compania austriacă, şi în 1991 KTM Motorfahrzeugbau AG intră în faliment.
      Din fericire, un an mai târziu îşi începe activitatea nou-înfiinţata divizie KTM Sportmotorcycle GmbH cu o strategie nouă focusată pe hard enduro şi raliuri, iar în 1994 este produs primul Duke.
      Din 2001 KTM domină celebrul raliu cunoscut sub titulatura Paris Dakar, iar experienţa acumulată în raliuri a început să fie transpusă în modelele de serie odată cu lansarea în 2003 a modelului 950 Adventure (un travel enduro).  În acelaşi an, KTM începe să intre şi în segementul on-road datorită succesului înregistrat la clasa 125 cmc a Campionatului Mondial de Motociclism Viteză. Astfel gama on-road s-a mărit prin apariţia lui 990 Super Duke şi a modelului 950 Supermoto. Primul superbike KTM a fost produs în 2008. Este vorba despre 1190 RC8, model în şaua căruia Stefan Nebal a terminat pe locul doi în Campionatul de Superbike al Germaniei sezonul 2009.
      Din 1950 până în prezent, KTM a câştigat 165 de titluri mondiale toate produsele sale, indiferent că este vorba despre motociclete, quaduri şi mai nou maşini, fiind vândute sub filosofia "Ready to Race". Practic, îţi poţi achiziţiona o motocicletă şi doar cu setări ce ţin de greutatea pilotului a doua zi te poţi înscrie într-o competiţie.
      Sursa
    • De ktmbv


      Dementor KTM Motocross Cup începe sâmbătă la Prundu cu premii pentru piloţi şi pentru spectatori: după cursă, piloţii se pot „documenta” live la etapa de mondial din Bulgaria
      Prima etapă a Dementor KTM Motocross Cup se va desfăşura sâmbătă, 21 aprilie, pe circuitul din imediata apropiere a comunei Prundu (judeţul Giurgiu), începând cu orele 10:00, momentul în care piloţii de clasele Amatori şi Veterani vor începe antrenamentele libere. Startul primei manşe a piloţilor de top, cei de la clasele MX1 şi respectiv MX2 este programat pentru ora 15:35, urmând ca festivitatea de premiere să se desfăşoare la orele 18:15. Cluburile organizatoare, Dual Racing Team şi Top Cross TCS oferă astfel un nou format competiţional sportivilor, cel al unei curse ce se desfăşoară într-o singură zi.
      Noutăţile nu se opresc însă aici. Organizatorii pun la dispoziţia sportivilor un autocar de 34 de locuri, oferit de Corsarul Roşu, prin amabilitatea lui Ion Roşu, autocar care se va deplasa a doua zi după cursă la Sevlievo, pentru etapa de Campionat Mondial de Motocross. Mai întâi însă, piloţii de clasele MX1 şi MX2 se vor lupta, desigur în spiritul fair-play-ului pentru premii (250 de euro/150 de euro/100 de euro), cu care vor fi răsplătiţi sportivii de pe primele trei locuri de la fiecare dintre cele două clase. Aceste premii se vor acorda pentru fiecare etapă din cele şase, premiile de la etapa de sâmbătă urmând a fi oferite de compania Tot Agro Prundu.
       „Până acum, în ţara noastră credem că nu au mai fost oferite asemenea premii în bani pentru sportivii de pe podium de la clasele MX 1 şi MX2.Am pregătit şi premii pentru toţi sportivii care vor lua startul la fiecare clasă, fiecare practicant al motocrosului merită recompensat şi încurajat”, spune Ciprian Popescu (Dual Racing Team).
      Organizatorii au pregătit şi un site special al competiţiei, www.dementormotocrosscup.ro, ca un instrument de comunicare cu sportivii şi cu publicul. Acest site integrează pe lângă informaţii despre circuite, şi o galerie de piloţi de motocross, în care sunt aşteptaţi să se înscrie participanţii în competiţie. Înscrierea la newsletter-ul Dementor KTM Motocross Cup este recompensată printr-un premiu oferit prin tragere la sorţi, iar fanii prezenţi la Prundu pot câştiga şi ei premii, urmărind pagina de Facebook Dementor KTM Motocross Cup (http://www.facebook.com/pages/Dementor-Motocross-Cup/125131300950645)


      Sursa
×