Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    9.836

Povestea din 2010 a celui mai dificil raliu hard enduro din lume

Autentifica-te  
ktmbv

113 vizualizări

redbull_romaniac

Povestea din 2010 a celui mai dificil raliu hard enduro din lume este duminică la Sport.ro

 

Cea de a șaptea ediție a Red Bull Romaniacs ți se dezvăluie duminică, 18 iulie, ora 09:30 la Sport.ro. Imagini incredibile cu bărbați care ajung la limita puterilor pe un traseu extrem - care a devenit aproape imposibil din cauza ploii, un show în centrul Sibiului - care a dovedit lumii întregi că atunci când pasiunea pentru motorsport e mare înfrunți orice condiții pentru a-ți susține favoriții, peisaje incredibile ce confirmă că cel mai dificil raliu hard enduro al lumii se desfășoară în locații unice, acestea sunt câteva din ingredientele Highlightului Red Bull Romaniacs (RBR) 2010.

În cele 26 de minute rezervate poveștii acestei ediții se ajunge de la bucurie la epuizare și lacrimi pentru că, așa cum este de multe ori caracterizată această cursă, la clasa PRO (cea care are cel mai dificil traseu) este locul unde bărbați în toată firea ajung să plângă. La final însă toți cei care au rezistat celor aproape 1000 de km de hard enduro, duși aproape de limita imposibilului de către ploaie, confirmă că RBR este o competiție la care trebuie să revină. Și așa cum declara Graham Jarvis, câștigătorul ediției din 2008 și ocupantul locului doi din acest an, la acest raliu hard enduro ai ocazia să concurezi în cea mai faină locație de enduro din lume.

 

O parte dintre cei mai buni rideri ai lumii: Chris Birch, Graham Jarvis, Andreas Lettenbichler, Taddy Blazusiak, Paul Bolton, Mani Gyenes, alături de Lucian Neaga – câștigătorul clasei Hobby Single – și Krisztian Nagy – câștigătorul Prologului la clasa Hobby Team – sunt actorii Highlightului Red Bull Romaniacs 2010.

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv


      Gama de aditivi a fost imbogatita cu doua noi produse: Putoline Fuel Inject & Valve Cleaner si Putoline Fuel Conditioner, aditivi speciali ce curata sistemul de injectie si supapele motocicletelor. Primul produs inlatura toate depunerile cum ar fi gudron, lacuri si rasina din sistemul de alimentare, curatand rezervorul, pompa de injectie, carburatorul, injectoarele, supapele si camerele de ardere. Putoline Fuel Inject & Valve Cleaner asigura o intretinere optima motorului, marind puterea acestuia si reducand in acelasi timp consumul de carburant. Aditivul asigura si o pornire usoara a motorului cand afara este rece, previne relantiul neregulat, rateurile si reduce emisiile de gaze. Poate fi folosit  pentru motoarele in 2 si 4 timpi.


       
      Un alt produs Putoline, chiar recomandat pe aceasta perioada a iernii este Putoline Fuel Conditioner. Putoline Fuel Conditioner curata, protejeaza si lubrifiaza intregul sistem de alimentare. Inlatura depunerile din carburator, injectoare, depunerile de pe supape si curata camera de ardere. Previne condensul si neutralizeaza apa din rezervor. Putoline Fuel Conditioner imbunatateste performanta motorului, scade consumul de carburant. De asemenea previne formarea de gheata in carburatoare, credeti-ma ca nu vreti sa stiti cum e sa ai un firicel de gheata in carburator, iarna, in padure… groaznic!




      Putoline Fuel Stabilizer previne oxidarea benzinei. Atunci cand motocicleta este lasata la odihna o perioada indelingata de timp, aici vorbim de mai mult de o luna, exista riscul ca benzina din rezervor sa isi piarda din calitati. In acest timp se vor forma depuneri in rezervor si in parti esentiale ale carburatorului. Influentate direct de acest fenomen sunt pornirile si relantiul neregulat. Putoline Fuel Stabilizer va preveni astfel de neplaceri sa apara. Modul de utilizare este unul simplu, la 25 de litri de carburant, o sticluta de aditiv. Inainte de a pune la “pastrat” motocicleta puneti in rezervor aditivul, adaugati benzina,  miscati motocicleta pentru ca aditivul sa se amestece cu benzina dupa care motocicleta se lasa pornita cateva minute si voila, motocicleta este gata sa treaca peste perioada de iarna!

      Sursa
    • De ktmbv
      Fie ca vrei sa iti accesorizezi motocicleta, fie ca iti cauti echipament, imbracaminte sau doar accesorii KTM in showroomul nostru le gasesti pe toate. Te asteptam sa ne vizitezi de Luni pana Vineri intre orele 10-19 si Sambata intre orele 10-14.
       
      Echipa KTM

      Sursa
    • De ktmbv

      Noutăţile KTM prezentate la EICMA

      Dorindu-şi să inoveze în continuare aşa cum face de peste 50 de ani, KTM a prezentat la EICMA 2009 (Salonul Moto de la Milano – cel mai important salon moto din an) concepte menite să-i atragă către marea familie portocalie pe mai mulţi împătimiţi ai asfaltului şi pe cei care doresc să deţină următoarea motocicletă ce va face istorie în motocross.

      Astfel, în anii următori gama de modele KTM care începe în prezent cu 50 SX (motocicletă de motocross care se adresează copiilor şi poate fi condusă începând cu vârsta de trei ani) şi se termină cu superbikeul 1190 RC8 va include şi o motocicletă de 125 cmc destinată rulării pe asfalt, precum şi Duke 690 R (aceasta este definiţia pentru 70 CP pe o motocicletă care cântăreşte 148 de kg).
      KTM 350 SX-F Factory Racing

      Conceptul menit să creeze o nouă tendinţă în motocross a fost creat de KTM după ce modelele 250 SXF şi 450 SX-F au avut succes în Campionatul Mondial de Motocross, aceasta fiind prima motocicletă al cărei motor are o capacitate cilindrică de 350 cmc. Motocicleta, care va fi ready to race începând cu 2010, este un model asupra căruia Stefan Everts (multiplu campion mondial de motocross) şi-a lăsat amprenta colaborând la realizarea fiecărui detaliu.

      KTM 125
      Cu un motor care are patru valve pe cilindru este răcit cu apă şi dezvoltă 15 CP, 125 este o motocicletă care îi va atrage pe tinerii care vor să se bucure de asfalt. Cu un design proaspăt KTM 125 este încă un produs reuşit al colaborării dintre constructorul austriac şi Kiska Design.

      Duke 690 R
      Monocilindrul LC4 pentru KTM reprezintă tradiţie, iar ultimul model pentru care a fost îmbunătăţit acest motor este Duke 690 R.  Propulsat de un LC4 ce dezvoltă 70 de CP în condiţiile în care el cântăreşte doar 148 de kg Duke 690 R este un pachet greu de refuzat.

      Modelele din gama 2010

      Minicycles
      50 SX, 65 SX, 85 SX

      Motocross 2 timpi
      125 SX, 150 SX, 250 SX

      Motocross 4 timpi
      250 SX-F, 450 SX-F

      Enduro 2 timpi
      125 EXC, 200 EXC, 250 EXC, 300 EXC

      Enduro 4 timpi
      250 EXC-F, 400 EXC, 450 EXC, 530 EXC

      ATV
      450 SX, 505 SX, 525 XC

      Hard Enduro
      690 Enduro, 690 Enduro R

      Adventure
      990 Adventure, 990 Adventure R, 690 Rally Replica

      Supermoto
      450 SMR, 690 SMC, 690 SM Limited Edition, 990 SM R, 990 SM T

      Naked
      690 Duke, 690 Duke R, 990 Super Duke, 990 Super Duke R,

      Superbike
      1190 RC8, 1190 RC8 R, 1190 RC8 R Red Bull Replica, 1190 RC8 R Akrapovic Replica,

      Sursa
    • De ktmbv



      In luna decembrie te asteptam cu noi reduceri la produsele Putoline, Goldfren si Hiflo, dupa cum urmeaza:
       - 20% Putoline
       - 20% Goldfren
       - 20% Hiflo
       - 20% Lazer
       - 20% Dainese




      Sursa
×