Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    8.779

Povestea din 2010 a celui mai dificil raliu hard enduro din lume

Autentifica-te  
ktmbv

77 vizualizări

redbull_romaniac

Povestea din 2010 a celui mai dificil raliu hard enduro din lume este duminică la Sport.ro

 

Cea de a șaptea ediție a Red Bull Romaniacs ți se dezvăluie duminică, 18 iulie, ora 09:30 la Sport.ro. Imagini incredibile cu bărbați care ajung la limita puterilor pe un traseu extrem - care a devenit aproape imposibil din cauza ploii, un show în centrul Sibiului - care a dovedit lumii întregi că atunci când pasiunea pentru motorsport e mare înfrunți orice condiții pentru a-ți susține favoriții, peisaje incredibile ce confirmă că cel mai dificil raliu hard enduro al lumii se desfășoară în locații unice, acestea sunt câteva din ingredientele Highlightului Red Bull Romaniacs (RBR) 2010.

În cele 26 de minute rezervate poveștii acestei ediții se ajunge de la bucurie la epuizare și lacrimi pentru că, așa cum este de multe ori caracterizată această cursă, la clasa PRO (cea care are cel mai dificil traseu) este locul unde bărbați în toată firea ajung să plângă. La final însă toți cei care au rezistat celor aproape 1000 de km de hard enduro, duși aproape de limita imposibilului de către ploaie, confirmă că RBR este o competiție la care trebuie să revină. Și așa cum declara Graham Jarvis, câștigătorul ediției din 2008 și ocupantul locului doi din acest an, la acest raliu hard enduro ai ocazia să concurezi în cea mai faină locație de enduro din lume.

 

O parte dintre cei mai buni rideri ai lumii: Chris Birch, Graham Jarvis, Andreas Lettenbichler, Taddy Blazusiak, Paul Bolton, Mani Gyenes, alături de Lucian Neaga – câștigătorul clasei Hobby Single – și Krisztian Nagy – câștigătorul Prologului la clasa Hobby Team – sunt actorii Highlightului Red Bull Romaniacs 2010.

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv

      Campion naţional şi est-european en-titre la clasa MX2, George Căbăl (Vectra Zărneşti) este pilotul care trebuie urmărit în această sâmbătă, pe circuitul de la Breghina-Zărneşti, în etapa trei a Dementor KTM Motocross Cup. Proaspătul bacalaureat al liceului Johannes Honterus, unul dintre cele mai vechi licee din ţară este considerat de către specialişti „produsul de vârf” al şcolii de motocross care gravitează în jurul circuitul de la Breghina-Zărneşti, la rândul său cel mai vechi circuit din acest gen din România.
      „Mă simt perfect!”, spune George Căbăl: „Ca sportiv, am susţinut examenul de bacalaureat în doar două săptămâni, am rămas uimit de exigenţa comisiei, însă totul s-a încheiat cu bine, iar acum mă pot concentra pe antrenamente”, răsuflă George uşurat. Cu un stil de pilotaj foarte tehnic si spectaculos, cu sărituri abordate „în plin gaz”, tânărul braşovean îşi doreşte să fie cel mai rapid pilot pe circuitul de la Zărneşti, profitând de nenumăratele ore de antrenament petrecute în acest loc de referinţă pentru motocrosul românesc.

      „Încet-încet, încep şi la noi să intre bani şi premii în motocros, aşa se întâmplă în Dementor KTM Motocross Cup, este foarte greu ca sportiv doar să investeşti în acest sport. Trebuie să creştem ca număr de sportivi, pentru public e mult mai spectaculos să urmărească zece piloţi din care fiecare poate ajunge pe podium”, punctează George. În acest moment ,după două etape desfăşurate în campionatul est-european, George este lider în clasamentul general provizoriu şi studiază oportunitatea participării la o etapă de campionat european de motocros. „Ţinta mea este să mă clasez în prima jumătate la o etapă de european, să mă antrenez cât mai mult în acest sezon, pentru a putea participa anul viitor cu rezultate bune la toate etapele europeanului de motocross”, a declarat George în timpul ultimelor pregătiri pentru etapa de sâmbătă din Dementor KTM Motocross Cup. 

      Sursa
    • De ktmbv


      Tony Cairoli a devenit campion mondial în șaua lui KTM 350 SX-F
      După câștigarea etapei din Brazilia, Tony Cairoli a devenit campion mondial la MX 1 aducând pentru KTM prima victorie cu revoluționarul model 350 SX-F. Datorită succesului din acest sezon, italianul are acum patru titluri mondiale.
      Câștigarea titlului cu două etape înainte de final le-a adus celor de la KTM confirmarea unui succes care se întrevedea încă de la prima cursă din 2010. Stefan Everts, de 10 ori campion mondial și inginerii austrieci au creeat o motocicletă ușoară și agilă care să reușească în lupta cu mult mai puternicele motociclete de 450.
      KTM 350 SX-F, versiunea cu setările din fabrică, poate fi văzută în showroomul Dementor KTM din Șos. Pipera Nr. 48, București de luni până vineri între orele 10.00 – 19.00 și sâmbăta între orele 10.00 – 13.00.  
      KTM 350 SX-F este disponibil începând cu 7.170 euro fără TVA.

      Sursa
    • De ktmbv

       
      Inceputa ca o afacere de familie in 1919, Lazer este cea mai veche companie producatoare de casti de protectie dintre toate cele care isi desfasoara activitatea in prezent. Peste 300.000 de casti marca Lazer au fost realizate din acel indepartat an 1919 si pana in zilele noastre, respectandu-se mereu cele mai inalte standarde de calitate ale fiecarei vremi.  Pentru anul 2012, Lazer aduce pe piata vizorul Lumino. Acest vizor ofera protectie impotriva razelor solare, adaptandu-se in functie de lumina ambientala prin modificarea opacitatatii de la 90% pana la 20% in mai putin de 15 secunde. Pentru cei interesati, modelele 2012 au sosit deja in showroom-ul importatorului Lazer in Romania, Dual Motors








      Pentru iubitorii asfaltului, Dual Motors recomanda Lazer Kite. Aceasta este o casca din fibra de carbon dispuse in patru straturi, desigur, foarte usoara. Vizorul este unul clar, fiind tratat impotriva aburirii, zgarierii si vine ranforsat cu un suport de aluminiu. Poate fi inlocuit cu unul Lazer Lumino, vizor ce isi schimba opacitatea in functie de intensitatea luminii. Alte caracteristici ale noii casti Kite sunt: vopsea reflectorizanta in partea dorsala pentru o mai buna vizibilitate pe timp de  noapte in trafic, sistem de ventilare performant, cu guri de extragere a aerului, interior detasabil, lavabil si este tratat impotriva bacteriilor. Accesorii: Vizor Lumino, Vizor WideRace cu opacitate 80%, Vizor WideRace Clar, Wide Race Lumino.






      Pentru cei care evita sa stea in trafic si aleg scuterul ca mijloc de transport in oras, casca Lazer Bolero promite sa va asigure protectia in jungla urbana. Confectionata din tehnopolimer injectat, casca are o greutate scazuta, cantarind doar 1150 grame. Vizorul este tratat anti-zgariere  iar ochelarii de soare sunt deja “integrati” in casca. Prinderea este asigurata prin bucla micrometrica. Interiorul este complet detasabil pentru a fi spalat usor, exista trei  guri de aerisire, pe laterale si in spate, si nu in ultimul rand sistemul RingO permite comunicarea prin bluetooth intre difuzorul si microfonul integrate in casca si telefonul mobil. Ride on!




      Pentru final, am pregatit impatimitilor de off-road doua casti Lazer sa le tina minte, de asta  v-am lasat pentru ultimele randuri, cele mai bune modele, cu care Lazer ne uimeste in anul care vine.Prima pe care o sa o prezentam este MX 8, urmata de Lazer SMR, doua casti cu greutati mici si foarte flexibile.









      Lazer MX8. Aceasta este o casca din fibre de carbon dispuse in patru straturi diferite, intarite cu adeziv pentru a deveni rigide si in acelasi timp elastice. MX8 vine si intr-o  versiune  compusa din sapte  straturi de fibre de carbon. Ambele versiuni sunt usoare si flexibile, fiind practic indestructibile. Partea dorsala a castii integreaza  un suport semi-rigid adaptat pentru protectia pentru gat iar paisprezece guri de ventilatie asigura un fluxul de aer permanent in casca, aceasta fiind si foarte aerodinamic, reducandu-se lucrul mecanic cu aerul. Interiorul Coolmax este complet detasabil si  ramane intodeauna uscat, deoarece materialul capteaza umiditatea spre straturile interioare, avand filtre si loc de depozitare a acesteaia. Noua casca off-road Lazer MX8 este dotata si cu indicator de… impact: acesta masoara fortele in cazul unei cazaturi. Daca fortele trec de 100G si indicatorul devine rosu, casca trebuie verificata de o persoana abilitata. Accesorii: Masca pentru zapada, Ochelari off-road.







      Lazer SMX, este o casca off-road ce cantareste doar 1250 grame, cu o foarte buna aerodinamica si care ofera un camp vizual larg. Interiorul complet detasabil este tratat anti-bacterian, aerisire tip F.A.S. (Full Air System) isi face bine treaba iar casca poate fi comandata si in versiunea Lazer SMX Superskin. Aceasta ofera cu 70% mai multe protectie datorita stratului special ce reduce frecarea la impact, capul ramanad fix, eliminand rotirea.



















































      Sursa
    • De ktmbv

       
      In luna decembrie te asteptam cu noi reduceri la produsele Putoline, Goldfren si Hiflo, dupa cum urmeaza:
       - 15% Putoline
       - 15% Goldfren
       - 20% Hiflo



      Sursa
×