Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    9.057

Povestea din 2010 a celui mai dificil raliu hard enduro din lume

Autentifica-te  
ktmbv

84 vizualizări

redbull_romaniac

Povestea din 2010 a celui mai dificil raliu hard enduro din lume este duminică la Sport.ro

 

Cea de a șaptea ediție a Red Bull Romaniacs ți se dezvăluie duminică, 18 iulie, ora 09:30 la Sport.ro. Imagini incredibile cu bărbați care ajung la limita puterilor pe un traseu extrem - care a devenit aproape imposibil din cauza ploii, un show în centrul Sibiului - care a dovedit lumii întregi că atunci când pasiunea pentru motorsport e mare înfrunți orice condiții pentru a-ți susține favoriții, peisaje incredibile ce confirmă că cel mai dificil raliu hard enduro al lumii se desfășoară în locații unice, acestea sunt câteva din ingredientele Highlightului Red Bull Romaniacs (RBR) 2010.

În cele 26 de minute rezervate poveștii acestei ediții se ajunge de la bucurie la epuizare și lacrimi pentru că, așa cum este de multe ori caracterizată această cursă, la clasa PRO (cea care are cel mai dificil traseu) este locul unde bărbați în toată firea ajung să plângă. La final însă toți cei care au rezistat celor aproape 1000 de km de hard enduro, duși aproape de limita imposibilului de către ploaie, confirmă că RBR este o competiție la care trebuie să revină. Și așa cum declara Graham Jarvis, câștigătorul ediției din 2008 și ocupantul locului doi din acest an, la acest raliu hard enduro ai ocazia să concurezi în cea mai faină locație de enduro din lume.

 

O parte dintre cei mai buni rideri ai lumii: Chris Birch, Graham Jarvis, Andreas Lettenbichler, Taddy Blazusiak, Paul Bolton, Mani Gyenes, alături de Lucian Neaga – câștigătorul clasei Hobby Single – și Krisztian Nagy – câștigătorul Prologului la clasa Hobby Team – sunt actorii Highlightului Red Bull Romaniacs 2010.

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv

      Adi Răduță și KTM 350 SX-F
      Multiplu campion național de motocross, Adi Răduță și unul din piloții susținuți de Dementor KTM a testat noua creație de la Mattighofen. Modelul dezvoltat de Stefan Everts a fost testat de Adi, care luna trecută a redevenit campion al României MX 1, atât pe circuitul de motocross de la Sibiu cât și pe circuitul său de la Ciolpani. Cel mai probabil Adi, care în prezent se luptă pentru a câștiga și în 2010 titlul de campion est european la MX1, va utiliza modelul KTM 350 SX-F începând cu prima cursă din 2011.


      Adi Răduță: ”Cei de la KTM au schimbat sistemul de suspensie spate de la PDS la Prolink, adică amortizorul spate nu se mai prinde direct pe bascula, ci printr-un sistem de parghii numit Prolink ceea ce face ca amortizarea să fie mult mai lina. În plus, motocicleta este dotată cu injecție Keihin și are pornire la buton în loc de pedală. De asemenea modelul KTM 350 SX- F este foarte manevrabil și comportamentul se apropie de cel al modelului 250 SX-F. Cuplu este foarte bun. Imi place faptul că puterea vine într-o curbă lineara datorită faptului că sistemul de alimentare este pe injecție spre deosebire de modelul vechi care era pe carburație. Motocicleta nu rupe aderența și este mai ușor de pilotat din punctul de vedere al efortului fizic decât una cu un motor de capacitate mai mică”.
      KTM 350 SX-F este disponibil începând cu 7.170 euro fără TVA.

      Sursa
    • De ktmbv

       










      Sursa
    • De ktmbv







      Promiteam ieri in articolul despre Supercross Bercy ca vom reveni  cu parerile lui Adrian Raduta si Ciprian Popescu, doi rideri romani aflati la fata locului. Ce poate fi mai relaxant dupa un sezon de curse decat sa privesti… o cursa, desi Adrian – suntem siguri ca si Ciprian a fost afectat de acest fenomen, ne-a declarat ca nu s-a simtit prea “implinit” in postura de privitor. Spectacolul de la Bercy  l-a inspirat pe campionul nostru la MX1, care este hotarat sa pregateasca un circuit de supercros la Ciolpani. Sa vedem si de ce…



      Mai intai ii dam insa cuvantul lui Ciprian Popescu, el declarandu-se impresionat de prestatia publicului, care animat asa cum trebuie de catre un M.C. a fost unul din ingredientele de baza ale succesului showului.










      “Nu sunt strain de evenimente de acest gen, am asistat si la Genoa Supercross, dar francezii se pricep sa faca spectacol, de la cursele in stil american, la demonstratiile de freestyle, publicul a fost tinut in priza pe durata unui intreg weekend! Traseul a fost foarte tehnic si merita mentionat ca organizatorii gasesc mereu noi provocari pentru piloti.”

      Adrian Raduta s-a declarat impresionat de show, de viteza si de motricitatea pilotilor si este hotarat sa pregateasca un circuit de supercross la Ciolpani. “Este complet diferit fata de ceea ce facem noi la motocros. Supercrossul te obliga sa iei decizii fulgeratoare, fie ca e vorba de o depasire, de alegerea unei trase sau de abordarea unei sarituri. Iar acestea sunt deprinderi pe care trebuie sa si le formeze orice pilot de motocros.”

















      Justin Barcia surprins la sesiunea de autografe            Eli Tomac, "vice-regele" de la Supercross Bercy


      Sursa
    • De ktmbv

        Au alergat pe motociclete Yamaha si au facut, fiecare in felul sau, o figura frumoasa in etapa de campionat mondial. Juli a avut curajul sa se alinieze la start cu “motocicleta lui tata”, o Yamaha WR 450 F, goala asa cum a scos-o fabrica, adica nepreparata, in conditiile in care “bolizii de concurs” – asta ca sa-i citez si eu pe onorabilii mei colegi din presa main stream huo – ai pilotilor WEC sar si de 50.000 de euro. Apoi, Jeff Goblet, la fel ca si Julian Raduta, a venit la concurs cu o duba oarecare, printre atatea tiruri de uzina, a fost asistat de doar de parintii sai si fara a avea o mare echipa in spate a reusit performanta de a se clasa pe locul sase in prima zi si pe locul sapte in a doua zi a GP Romania, aflandu-se acum pe locul sapte in clasamentul general al clasei E2.
       






      Am fost surprins cand am aflat ca Jeff ar fi preferat ca specialele sa fie un pic mai dure si ca nu a avut probleme cu temperatura de aproape 40 de grade Celsius de la Buzau. Pilotul belgian s-a declarat multumit de experienta romaneasca, spunand ca spera sa se intoarca in tara noastra.





        Am stat destul de mult la povesti cu Julian dupa cursa de ieri si am aflat ca etapa romaneasca a WEC intra in topul celor mai aprige curse pentru pilotul TOP Cross TCS, alaturi de cele din Campionatul de Motocros al Olandei. La a doua trecere pe Enduro Test, mi-a crescut inima cand l-am vazut pe Juli presandu-l pe unul din “juniorii mondiali”, care a si fost obligat sa se lase depasit in prima line (mai) dreapta. Juli a scos timpi buni pe Cross Test si pe Extreme Test, i-a incantat pe spectatori cu sariturile sale, s-a luptat pentru trase cat mai bune cu o suspensie total nepreparata, insa din pacate a fost nevoit sa abandoneze in ultimul tur, deoarece simeringul de la schimbatorul de viteze a cedat, motorul pierzand uleiul. Sa fi castigat enduristii inca un pilot de top? Ramane de vazut.

      Sursa
    • De ktmbv
      {flippingbook_book 23}

      Sursa
×