Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    9.324

Dementor te așteaptă la Cheile Grădiștei Endurocross

Autentifica-te  
ktmbv

106 vizualizări

chei_big2

Dementor te așteaptă la Cheile Grădiștei Endurocross

 

 Sâmbătă, 7 august, la Cheile Grădiștei Endurocross, Dementor aduce aproape de tine două din modelele de top ale constructorului austriac KTM. Vei putea vedea, din gama 2011, KTM 350 SX-F și KTM 300 EXC-E. În plus, KTM 300 EXC 2011 va fi motocicleta utilizată de triplul campion național de endurocross, Mani Gyenes.

La Cheile Grădiștei (zona Bran-Moeciu) cei mai buni rideri din România vin să își dovedească măiestria în cea de a doua ediție a Cheile Grădiștei Endurocross. Alex Gârbacea și Romeo Duicu, doi din piloții români care concurează în Campionatul Mondial de Rally-Raid, sunt cei care au creionat traseul cursei de sâmbătă.

După ediția din 2009, Alex Gârbacea (gazda acestei competiții), alături de coechipierii săi din Vectra Racing și-a dorit să facă din Cheile Gradistei Endurocross un eveniment de tradiție în zona Brașov – Moeciu. Așa că în acest an alături de Romeo Duicu, Alex s-a oprit din antrenamentele pentru Raliul Faraonilor (Egipt, etapa din C.M. de Rally-Raid) pentru a face traseul pe care sâmbătă sunt așteptați atât piloți de enduro cât și de motocros.

Evenimentul este inclus în Campionatul Național de Endurocross, fiind a șaptea etapă din acest sezon și totodată cursa la care pentru clasa A se va decide campionul acestui an.

Mani Gyenes, triplu campion național de enduro și endurocross și dublu câștigător al Red Bull Romaniacs clasa Expert, este principalul favorit la câștigarea cursei de la clasa A (avansați). Iar Lucian Neaga, snowboarderul care a câștigat în acest an Red Bull Romaniacs la clasa Hobby Single, vine la Moeciu să dovedească că se simte într-adevăr bine la munte și când rulează cu motocicleta.

Pentru că este vară și Dani Oțil a decis să profite cât se poate de mult de vacanță, vedeta tv pe 2 roți va debuta sâmbătă în Campionatul Național de Endurocross.

Program Cheile Gradistei Endurocross

Sâmbătă 7 august

08:00 – 11:00 Înscrieri și verificări tehnice (Complexul Cheile Grădiștei Fundata)

11:00 – briefing

11:30 – Antrenament clasa C (hobby)

11:50 – Antrenament clasa A (avansați) și B (sport)

12: 10 – Antrenament clasa Quad

12:30 – Formare grilă clasa C

12:40 – Start în cursa clasei C (1h + 1 tur)

14:10 - Formare grilă clasa A și B

14:20 – Start în cursa clasele A și B (clasa A 2h+1 tur, clasa B 1h30min+1 tur)

16:50 – Formare grilă clasa Quad

17:00 – Start cursa clasa Quad (1h+1tur)

18:30 – Festivitatea de premiere

 

Programul poate suferi modificări în funcție de condițiile meteo și de nr. de concurenți.

 

Cum ajungi?

Traseul de endurocross este amenajat în apropierea complexului Cheile Grădiștei Fundata.

Pentru a ajunge la Cheile Gradistei din Brașov respectiv București puteți urma ruta:

Cale de acces din Brașov: (31km) Brasov - Cristian - Rasnov - Tohan - Bran - Moeciu.

Cale de acces din București: București - Ploiești - Sinaia - Predeal - Râșnov - Bran – Moeciu.

Complexul se află între Moeciu de Jos și Moeciu de Sus, iar în acest an cartierul general al cursei va fi în partea nouă a mini stațiunii, zona numită Cheile Grădiștei Fundata. Pentru a ajunge la traseul de endurocross și la cartierul general al evenimentului urcați din Cheile Grădiștei Holiday Complex către Cheile Grădiștei Fundata.

Vezi harta: http://endurocross.creatie-site.ro/acces.html

harta_rutiera

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv



        Am stat de vorbă cu amândoi şi iată ce am aflat. Începem cu pilotul belgian, triplu campion în patria sa, dar şi vice-campion al Franţei şi medaliat cu aur la ISDE, împreună cu echipa Franţei. Goblet a reuşit un superb loc cinci la infernalul Mare Premiu al Greciei, propunându-şi acelaşi obiectiv şi la Buzău.
      “Mi-am imbunătăţit constant rezultatele la clasa E2 unde alerg şi acum doresc să termin cursa în primii cinci, şase piloţi. Voi încerca să rămân calm şi concentrat în fiecare zi, probele speciale sunt splendide. Va dificil, şi din cauza caniculei care se anunţă dar şi pentru că deja ne apropiem de sfârşitul sezonului şi cu toţii, am acumulat oboseală”, a declarat pentru Dirt Bike Zone, belgianul Jeff Goblet.









      Ca întotdeauna, Julian Răduţă era bine dispus, chiar şi în înaintea dificilei întreceri care-l aşteaptă mâine. Am rămas surpins de prezenţa sa “motocrosistică” la Marele Premiu al României, dar Juli mi-a explicat că nu putea să rateze participarea la o asemenea cursă! “Am discutat cu Dementor pentru nişte motociclete de enduro cu care să participăm la etapa de Campionat Mondial, dar din păcat acestea nu au ajuns în timp util, aşa că iată-mă cu motocicleta tatălui meu“, a spus Juli.
      Este vorba despre o Yamaha WR 450, în variantă stock, pe care Juli a pus o pereche de mousse-uri noi şi o evacuare şi iată, fără alte preparative, pilotul Top Cross TCS e gata de a lua startul! “Aştept să văd cum mă descurc în primul tur, după aceea mai vedem, am înţeles că specialele nu sunt tocmai uşoare (n.r. Andras Elek- Bondi- a fost se pare eroul unei trânte spectaculoase pe Extrem Test, din care a ieşit însă intact)”, a mai spus Juli.


      Căştile moto Lazer sunt importate în România de Dual Motors. Cedric Melotte, celălalt pilot susţinut de Lazer, nu a făcut deplasarea în România, fiind accidentat.

      Sursa
    • De ktmbv


      Dupa ce in 2011 Ciprian Popescu a alergat in Campionatul National de Enduro dar si la Castrol Extreme Adventure in saua noului KTM 350 EXC-F, obtinand rezultate foarte bune, pilotul Dual Racing Team a optat sa piloteze un KTM si in Campionatul National de Motocros. Este vorba despre un KTM 250 SX-F model 2012, care va fi alergat de Cipian de-a lungul acestui sezon, in urma parteneriatului cu Dementor KTM Brasov. Echipa Dual Racing Team este sustinuta si de catre Lazer pe partea de echipamente si respectiv de Putoline si Goldfren pe partea tehnica.









      “In urma testelor pe care le-am efectuat saptamana trecuta, pot sa ma declar multumit de motocicleta”, a declarat Ciprian Popescu. “Este prima data cand alerg la motocross pe o motocicleta cu injectie, echipata si cu demaror electric, ceea ce te poate salva in situatiile critice. Suspensia este placul meu, a trebuit sa schimb doar arcurile, cele din fabrica fiind in opinia mea prea moi”, spune Ciprian, care a optat si pentru o evacuare HGS, un powerflow kit de la TwinAir si un ghidon Renthal mai inalt.




      Echipa Dual Racing Team este asadar “Ready To Race” in noul sezon de motocross, obiectivul lui Ciprian Popescu fiind obtinerea titlului national la clasa Veterani in care el alearga cu placheta numarul 66.



      Sursa
    • De ktmbv

      Adi Răduță și KTM 350 SX-F
      Multiplu campion național de motocross, Adi Răduță și unul din piloții susținuți de Dementor KTM a testat noua creație de la Mattighofen. Modelul dezvoltat de Stefan Everts a fost testat de Adi, care luna trecută a redevenit campion al României MX 1, atât pe circuitul de motocross de la Sibiu cât și pe circuitul său de la Ciolpani. Cel mai probabil Adi, care în prezent se luptă pentru a câștiga și în 2010 titlul de campion est european la MX1, va utiliza modelul KTM 350 SX-F începând cu prima cursă din 2011.


      Adi Răduță: ”Cei de la KTM au schimbat sistemul de suspensie spate de la PDS la Prolink, adică amortizorul spate nu se mai prinde direct pe bascula, ci printr-un sistem de parghii numit Prolink ceea ce face ca amortizarea să fie mult mai lina. În plus, motocicleta este dotată cu injecție Keihin și are pornire la buton în loc de pedală. De asemenea modelul KTM 350 SX- F este foarte manevrabil și comportamentul se apropie de cel al modelului 250 SX-F. Cuplu este foarte bun. Imi place faptul că puterea vine într-o curbă lineara datorită faptului că sistemul de alimentare este pe injecție spre deosebire de modelul vechi care era pe carburație. Motocicleta nu rupe aderența și este mai ușor de pilotat din punctul de vedere al efortului fizic decât una cu un motor de capacitate mai mică”.
      KTM 350 SX-F este disponibil începând cu 7.170 euro fără TVA.

      Sursa
    • De ktmbv



      Un nou sezon, o noua casca moto! De data aceasta de la Lazer, brand “secular” de casti, reprezentat in Romania de Dual Motors. Si trebuie sa va mai spun ca e foarte placut sa te gasesti in fata standului de casti Lazer, liber sa alegi orice model disponibil. Evident, baiat cu gusturi fine cum sunt, am pus dintai ochii pe o casca Lazer MX7 Steve Ramon Replica, care insa din pacate imi era putin mica, trebuie sa recunosc aici si ca am o ditamai capatana… Imediat, ochii mi-au cazut insa asupra “ei”: o casca pentru enduro/motocross X7 Magic, model 2012, intr-o schema coloristica stil camuflaj, cu portocaliu, negru, galben, alb si altele… Am incercat-o, imi venea foarte bine, asa ca la drum copii! Am purtat mereu casti off-road si pe strada, ceea ce inseamna ca pe langa iesirile pe off-road, aceasta casca ar trebui sa vada destul de multe (numai sa imi pun la punct KTM-urile…).
      Casca a ajuns direct in… teren, adica pe circuitul de la Gorgota-Ciolpani, la testarea KTM-ului 250 SX-F oferit de catre Dementor KTM Brasov, iata un articol cu care tot amenint de o vreme… Am fost multumit sa constat cum casca a ramas fixa pe capatina-mi, pe tot parcursul turelor de circuit, deoarece pe cand alergam in mod glorios la etapele de motocros din campionatul national, aveam o casca de alta marca, mai scumpa, care desi imi venea ca si marime, imi aluneca mereu pe frunte, obturandu-mi campul vizual si obligandu-ma sa iau mana de pe ghidon sa o ajustez. Nu a fost cazul de data acesta si merita sa pomenesc si interiorul, care se simte ca al unei casti dintr-un segment superior de pret.

      Aceasta este si ideea cu casca Lazer X7 Magic: face parte din segmentul entry-level al castilor Lazer pentru enduro si motocros, insa nu ai spune, daca te iei dupa aspect, caracteristici tehnice si felul in care se simte luata la purtare. Interiorul este complet detasabil si lavabil, ceea ce nu prea am intalnit in aceasta categorie de pret (412 lei), casca fiind “insotita” si de o garantie pe cinci ani, iar inchiderea se face asa cum trebuie, adica cu bucla  tip dublu D (racing). Mie personal nu imi trebuie nimic mai mult, poate doar o pereche de ochelari off-road, si am primit si din acestia!
      Iar acum o descriere tehnica, pe scurt: fabricata din tehnopolimer injectat cu dubla densitate, cantareste aproximativ 1.390 de grame, si integreaza un foarte elegant deflector pentru nas, banda anti-alunecare pentru ochelari (a propos, ochelarii MX/Enduro sunt Ariete Terra), ventilatie anodizata pentru barbie, doua guri de ventilatie frontale, doua extractoare dorsale si desigur o husa pe care sper sa o pierd peste cat mai mult timp. Sper utilizez aceasta casca Lazer cat mai mult si in conditii cat mai diverse, pentru a vedea cum se comporta pe termen lung. Pana acum ma declar foarte multumit de ea. Alaturi, “dovada” ca am luat-o la purtat direct pe circuitul de motocros. Si e foarte ok!




      Sursa
    • De ktmbv




      KTM-Brasov, va ofera spatiu de depozitare/gazduire a motocicletei dvs pe perioada intregii ierni, intr-un spatiu special amenajat, curat si incalzit, cu posibilitatea expunerii pentru vanzare.

      Taxa de gazduire este de 50 lei/luna.

      In primavara, se asigura manopera unui schimb de ulei efectuat cu ulei Putoline si filtru Hiflo cumparate din magazin incluse in pretul gazduirii.


      Sursa
×