Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    8.929

Dementor te așteaptă la Cheile Grădiștei Endurocross

Autentifica-te  
ktmbv

79 vizualizări

chei_big2

Dementor te așteaptă la Cheile Grădiștei Endurocross

 

 Sâmbătă, 7 august, la Cheile Grădiștei Endurocross, Dementor aduce aproape de tine două din modelele de top ale constructorului austriac KTM. Vei putea vedea, din gama 2011, KTM 350 SX-F și KTM 300 EXC-E. În plus, KTM 300 EXC 2011 va fi motocicleta utilizată de triplul campion național de endurocross, Mani Gyenes.

La Cheile Grădiștei (zona Bran-Moeciu) cei mai buni rideri din România vin să își dovedească măiestria în cea de a doua ediție a Cheile Grădiștei Endurocross. Alex Gârbacea și Romeo Duicu, doi din piloții români care concurează în Campionatul Mondial de Rally-Raid, sunt cei care au creionat traseul cursei de sâmbătă.

După ediția din 2009, Alex Gârbacea (gazda acestei competiții), alături de coechipierii săi din Vectra Racing și-a dorit să facă din Cheile Gradistei Endurocross un eveniment de tradiție în zona Brașov – Moeciu. Așa că în acest an alături de Romeo Duicu, Alex s-a oprit din antrenamentele pentru Raliul Faraonilor (Egipt, etapa din C.M. de Rally-Raid) pentru a face traseul pe care sâmbătă sunt așteptați atât piloți de enduro cât și de motocros.

Evenimentul este inclus în Campionatul Național de Endurocross, fiind a șaptea etapă din acest sezon și totodată cursa la care pentru clasa A se va decide campionul acestui an.

Mani Gyenes, triplu campion național de enduro și endurocross și dublu câștigător al Red Bull Romaniacs clasa Expert, este principalul favorit la câștigarea cursei de la clasa A (avansați). Iar Lucian Neaga, snowboarderul care a câștigat în acest an Red Bull Romaniacs la clasa Hobby Single, vine la Moeciu să dovedească că se simte într-adevăr bine la munte și când rulează cu motocicleta.

Pentru că este vară și Dani Oțil a decis să profite cât se poate de mult de vacanță, vedeta tv pe 2 roți va debuta sâmbătă în Campionatul Național de Endurocross.

Program Cheile Gradistei Endurocross

Sâmbătă 7 august

08:00 – 11:00 Înscrieri și verificări tehnice (Complexul Cheile Grădiștei Fundata)

11:00 – briefing

11:30 – Antrenament clasa C (hobby)

11:50 – Antrenament clasa A (avansați) și B (sport)

12: 10 – Antrenament clasa Quad

12:30 – Formare grilă clasa C

12:40 – Start în cursa clasei C (1h + 1 tur)

14:10 - Formare grilă clasa A și B

14:20 – Start în cursa clasele A și B (clasa A 2h+1 tur, clasa B 1h30min+1 tur)

16:50 – Formare grilă clasa Quad

17:00 – Start cursa clasa Quad (1h+1tur)

18:30 – Festivitatea de premiere

 

Programul poate suferi modificări în funcție de condițiile meteo și de nr. de concurenți.

 

Cum ajungi?

Traseul de endurocross este amenajat în apropierea complexului Cheile Grădiștei Fundata.

Pentru a ajunge la Cheile Gradistei din Brașov respectiv București puteți urma ruta:

Cale de acces din Brașov: (31km) Brasov - Cristian - Rasnov - Tohan - Bran - Moeciu.

Cale de acces din București: București - Ploiești - Sinaia - Predeal - Râșnov - Bran – Moeciu.

Complexul se află între Moeciu de Jos și Moeciu de Sus, iar în acest an cartierul general al cursei va fi în partea nouă a mini stațiunii, zona numită Cheile Grădiștei Fundata. Pentru a ajunge la traseul de endurocross și la cartierul general al evenimentului urcați din Cheile Grădiștei Holiday Complex către Cheile Grădiștei Fundata.

Vezi harta: http://endurocross.creatie-site.ro/acces.html

harta_rutiera

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv

      Aventura Dakar 2011 se încheie pentru echipa Vectra Racing miercuri când revin în România


      Mani Gyenes, câștigătorul clasei Maraton de la Dakar 2011 și Marcel Butuza, ocupantul locului șase la aceeași clasă a categoriei moto, revin în România miercuri, 19 ianuarie. Riderii echipei Vectra Racing vor ateriza pe aeroportul Henri Coandă – Otopeni, la ora 17.45, cu o aeronavă ce vine de la Roma.
      Din cauza dificultății, Dakar-ul este asemănat, atât de concurenți cât și de echipele de asistență și de organizatori, cu escaladarea Everestului. Cei doi piloți români au izbutit să termine ediția din 2011 după ce au parcurs în total 9.500 de km în Argentina și Chile, revenind acasă cu rezultate în premieră pentru sportul cu motor din România. Mani Gyenes a reușit să încheie raliul, ce a avut în total 13 probe speciale, pe primul loc la clasa Maraton (la această categorie nu este permisă schimbarea propulsorului de-a lungul celor două săptămâni) și pe locul 18 la general. În clasamentul Amatorilor (acest clasament se adreseză concurenților ce nu sunt piloți oficiali ai nici unui constructor), riderul se află pe locul 4. În topul piloților ce au folosit, în Dakar 2011, motociclete cu motoare mai mari de 450 cmc sătmăreanul se află pe locul 3.
      Marcel Butuza a încheiat cea mai dificilă competiție la care a luat startul în cariera sa, ce numără peste 30 de ani de motocilism, pe locul 6 la Maraton și pe 59 la general. Pilotul, care în 2007 a ocupat locul șase în clasamentul final al Campionatului Mondial de Rally-Raid, este pregătit să ducă mai departe team-ul  considerat  una din cele mai bune echipe private din rally-raidul mondial.

       
      Q&A Emanuel -Mani - Gyenes și Marcel Butuza
      Acum când sunteți la finalul raliului și vă pregătiți pentru revenirea în România, cum priviți Dakar 2011 ?

      Mani Gyenes: Comparativ cu 2007, când am participat la primul Dakar, acesta mi s-a părut mai dificil. Atunci nu aveam experiența de acum, iar raliul a măsurat în total cu 1000 de km mai puțin decât cel din 2011. În plus, în America de Sud condițiile sunt diferite. Aici raliul este mult mai obositor pentru că avem etape de legătură foarte lungi. Am mers aproape în fiecare zi sute de km până la startul pe proba specială. 
      Marcel Butuza: Toți concurenții privesc Dakar 2011 ca fiind cea mai grea ediție de la mutarea raliului din Africa în Argentina și Chile. Pentru mine a fost cel mai dificil raliu în care am concurat. Am avut o probă specială unde foarte mulți dintre noi ne-am depășit limitele. La revenirea din Chile în Argentina, după ce am fost în Anzi la -3˚C am concurat în proba specială la peste 40˚C, iar eu am ajuns într-un canion cu câțiva concurenți de la quad. În acel canion era foarte cald, piatra și nisipul erau extrem de încinse și m-am chinuit foarte mult timp să scot motocicleta.
       
      Care a fost pentru voi cea mai grea porbă specială?
       
      Mani Gyenes: Pentru mine cea mai grea zi a fost cea de pe șapte ianuarie, când eram în Atacama și am avut 456 de km de probă specială cu multe dune, piatră și praf.
      Marcel Butuza: Au fost multe porbe grele, însă penultima a fost cea mai dificilă pentru mine. Au fost 555 de km cu noroi, foarte mult nisip ud care se lipea de motociclete, a fost și fesh fesh (nisip foarte fin). După primii 20 de km toți eram aproape extenuați.

      Marcel Butuza ai fost dezavantajat încă din prima zi de poziția la start. Cât de dificil a fost raliul din acest punct de vedere?
       
      Am avut numărul de concurs 80 și încă din prima zi am plecat după primii 70 pentru că s-a pornit în ordinea numerelor. Este foarte greu pentru că deja traseul se strică după ce trec primii 30-40 de concurenți. În plus sunt multe urme, pentru că nu pleacă doar motociclete în fața ta ci și quaduri.
       
      Victoria din acest an de la clasa Maraton este a doua pe care Vectra Racing o obține în Dakar?
       
      Marcel Butuza: Da. În 2009 Frans Verhoeven, care pe atunci era coechipierul nostru, a câștigat Dakar-ul la calsa Maraton și a fost o performanță extraordinară pentru o echipă din România. Anul acesta Mani a mers foarte bine și a reușit să câștige la Maraton.
      Amândoi am avut noroc cu cei doi colegi din echipa de asistență, Liviu Butuza și Romeo Duicu făcându-și extraordinar de bine treaba. Datorită lor am reușit să ajungem la finiș și ținem să le mulțumim pentru tot efortul depus în cele peste două săptămâni cât a durat Dakar 2011.

      Ce urmează în acest sezon, pentru că Dakar-ul a fost doar începutul?

      Marcel Butuza: Vom încerca să concurăm la cât mai multe etape din Campionatul Mondial de Rally-Raid.
       
      Notă: În attachment aveți clasamentul oficial al Dakar 2011 după cele 13 probe speciale. Din cauza unor erori de pe site-ul oficial și după omologarea rezultatelor Mani Gyenes apărea cu locul 17 la general, însă a terminat raliul pe 18 iar Marcel Butuza pe 59.
      Credit foto: Maindru

      Sursa
    • De ktmbv


       Schimbare program de lucru

      Incepand din luna ianuarie, magazinul nu va mai fi deschis sambata. Programul ramane insa acelasi in timpul saptamanii:
      Luni - Vineri: 09:00 - 17:00


      *In perioada 2 - 6 ianuarie 2012, magazinul va fi inchis.*

      Sursa
    • De ktmbv

      Putoline, marca reprezentata in Romania de Dual Motors, isi imbogateste linia de produse Nano Tech cu un nou ulei si anunta imbunatatiri pentru solutia antipana Tyre Sealent si pentru uleiul de filtre aer Action Fluid Bio. Uleiurile moto din gama Nano Tech 4 + sunt varful de gama Putoline, 100% sintetice, produse pentru motoare in patru timpi, pe deplin compatibile cu materialele de frictiune din ambreiajele moderene, contribuind la buna lor functionare. Noul venit in gama, Nano Tech 4+ 10W-60 este destinat in special motocicletelor de strada, fiind foarte potrivit pentru marcile MV Agusta, Ducati si Aprilia si intrunind normele  JASO MA-2 si API SM.













      Un produs care-i va interesa insa pe practicantii de enduro si motocros este Putoline Action Fluid Bio, considerat uleiul de filtru de aer biodegradabil numarul unu de pe piata! Destinat filtrelor de aer din doua straturi, de inalta calitate, cu spuma cu pori deschisi, acest ulei vine acum intr-un nou ambalaj, standardizat pe masurile celui in care se gaseste Action Fluid.
      Putoline Tyre Sealant vine acum o forumula reinnoita, functionand atat pentru cauciucuri cu camera cat si pentru cauciucuri tubeless, pe intreaga durata de viata a acestora! Solutia anti-pana vine intr-un nou recipient, de 400 ml, care se deschide mai rapid si contine in capac unealta pentru deschiderea valvei.



      Sursa
    • De ktmbv

      Adi Răduță și KTM 350 SX-F
      Multiplu campion național de motocross, Adi Răduță și unul din piloții susținuți de Dementor KTM a testat noua creație de la Mattighofen. Modelul dezvoltat de Stefan Everts a fost testat de Adi, care luna trecută a redevenit campion al României MX 1, atât pe circuitul de motocross de la Sibiu cât și pe circuitul său de la Ciolpani. Cel mai probabil Adi, care în prezent se luptă pentru a câștiga și în 2010 titlul de campion est european la MX1, va utiliza modelul KTM 350 SX-F începând cu prima cursă din 2011.


      Adi Răduță: ”Cei de la KTM au schimbat sistemul de suspensie spate de la PDS la Prolink, adică amortizorul spate nu se mai prinde direct pe bascula, ci printr-un sistem de parghii numit Prolink ceea ce face ca amortizarea să fie mult mai lina. În plus, motocicleta este dotată cu injecție Keihin și are pornire la buton în loc de pedală. De asemenea modelul KTM 350 SX- F este foarte manevrabil și comportamentul se apropie de cel al modelului 250 SX-F. Cuplu este foarte bun. Imi place faptul că puterea vine într-o curbă lineara datorită faptului că sistemul de alimentare este pe injecție spre deosebire de modelul vechi care era pe carburație. Motocicleta nu rupe aderența și este mai ușor de pilotat din punctul de vedere al efortului fizic decât una cu un motor de capacitate mai mică”.
      KTM 350 SX-F este disponibil începând cu 7.170 euro fără TVA.

      Sursa
    • De ktmbv



      La final de sezon 2011, Ciprian Popescu se mândreşte cu o performanţă cât se poate de interesantă, regăsindu-se în postura de vice-campion naţional la clasa Veterani şi locul patru la enduro, datorită unei interpuneri între etapa de enduro de la Lupeni şi cea de motocros de la Băicoi. Poate cel mai important lucru pe care l-am aflat din interviul pe care-l puteţi citi mai departe este că Ciprian nu regretă titlul de campion  ci apreciază toate momentele grozave pe care le-a petrecut în şaua motocicletei, alergând la cele două discipline, enduro şi motocros.

      DBZ: Ciprian, cum ai caracteriza acest sezon, referindu-ne strict la motocros?
      CP: 2011 a fost un sezon bun, pe care l-am termint cap-coadă cum s-ar spune, fără accidentare. Am avut două obiective, locul întâi la motocros, la Veterani şi locul doi la enduro. Din punct de vedere al etapelor a fost greu, au existat probleme din punct de vedere  al organizărilor, însă sper că se va învăţa din greşeli. Pentru mine, singura problemă a fost  lipsa antrenamentelor, în special la început de sezon şi ţinând cont de faptul că merg din cursă în cursă.  La prima mansă mi se umflau mâinile, în rest nu aveam probleme cu suflul, cu condiţia fizică. Am împletit grija pentru familie, pentru busines, cu  sportul, nu e tocmai uşor, dar la mijloc fiind pasiunea cred că am reuşit destul de bine. Am luat o uşor la începutul campionatului, iar regula de a se tăia cele mai slabe patru manşe ale fiecărui sportiv nu m-a avantajat.




      DBZ: Care a fost cea mai frumoasă cursă a sezonului?
      Prundu şi nu neapărat pentru că eram acasă şi co-organizator – consider că a fost cea mai bună cursă din punct de vedere organizatoric, ci pentru plăcerea pe care am avut-o în timpul celor două manşe. Am câştigat, şi efectiv m-am luptat în mansă doi ghidon la ghidon cu Schultz (n.r. Alexandru Enceanu).

      DBZ: Cum descrii „rivalitatea” cu Enceanu pe care ai avut- pe tot parcursul sezonului?
      CP: În primul rând îl felicit pentru titlul de campion şi pentru că la vârsta lui ţine pasul la motocros, îmi doresc fiu şi eu ca el când voi ajunge la vârsta sa. A fost o luptă frumoasă, etapă de etapă,  purtată însă cu fair-play.


      DBZ: Cum s a impăcat motocrosul cu enduro?

      CP: Motocrosul te ajută foarte mult să ai un stil corect de pilotaj, să ştii cum să abordezi un viraj şi anumite porţiuni din enduro cu viteză mare. Însă e nevoie de atenţie căci poţi pune în practică viteza de la motocros, dar totul e nou şi necunoscut, nu ai puncte de referinţă, şi nici alţi sportivi cu care să te compari. Nu ai feedback, un mecanic de pe margine care să îţi spună că ai înmuiat ritmul… Iar ritmul la enduro se formează prin antrenamente şi participări la curse, am văzut asta când sâmbăta, în curse, aveam probleme de adaptare. La fel a fost şi la REA, a durat ceva până să intru în atmosferă, după care a fost bine. E limpede înaintea etapelor de enduro, trebuie să mă pregătesc….


      DBZ: După două titluri de vice-campion naţional, te vei concentra sezonul viitor doar pe o ramură?

      CP:Dacă aş fi avut 20 de ani, m-aş fi concentrat să iau titlul cum s-ar spune,  vreau să ies pe primul loc, e normal , dar mai important e să mă simt bine, am cules destule, am o istorie destul de mare, nu trebuie să arăt rezultatele nimănui, nu e o presiune. Ceea ce  pentru mine latura fun.

      DBZ: Cum s-a comportat Yamaha YZ 250 F? Urmează sezonul viitor să alergi pe modelul 2012?

      CP: Motocicleta s-a comportat foarte bine, nu am avut probleme tehnice, suspensia e foarte bună, iar motorul e foarte fiabil, nu a fost nevoie să-l desfacem. Cu întreţinerea corespunzătoare Yamaha e foarte fiabilă, nu am avut nici un abandon tehnic, am făcut doar un revalving la suspensii, am schimbat uleiul, filtrele şi nici măcar nu a fost nevoie să înlocuim ambreiajul. Totuşi, pentru că la enduro am trecut pe KTM există posibilitatea să  fac acelaşi lucru şi la motocros.







      Sursa
×