Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    9.836

Gama off-road KTM 2011: 350 SX-F, 300 EXC

Autentifica-te  
ktmbv

188 vizualizări

Gama off-road KTM 2011: 350 SX-F, 300 EXC

Topul gamei KTM pentru 2011 este fără îndoială KTM 350 SX-F motocicletă care în prezent domină Campionatul Mondial MX1 avându-l în șa pe Antonio Cairoli. Printre noutăți se află și KTM 300 EXC-E, care din 2011 are o transmisie cu șase rapoarte.

Gama pentru 2011 începe cu modelul de 50 cmc în doi timpi (50 SX) şi se termină cu puternicul 530 EXC-R. Între cele două există o întreagă gamă de vehicule sport adaptate fiecărui tip de pilotaj off-road şi fiecărui profil de pilot. Iar toate se încadrează perfect în filozofia KTM "Ready to race". KTM are motocicleta potrivită atât pentru cei care practică enduro-ul şi motocrossul ca pe un hobby, cât şi pentru cei care participă la campionate mondiale.

 

KTM 350 SX-F

În 2006, Stefan Everts a redevenit campionul mondial (14 victorii în 15 Grand Prix) și în același an a preluat și postul de director al departamentului Racing de la KTM. Pe atunci, el a avut o viziune asupra viitorului motocrosului şi în KTM a găsit un partener ideal pentru a dezvolta un pachet, care să se traducă în eficiență și performanță maximă și care să se muleze după cerințele pilotului. 4 ani mai târziu proiectul este gata: noul 350 SX-F.

Specificații tehnice

Specificatii Tehnice: Vezi 350 SX-F în acțiune:
Motor: Monocilindru în 4 timpi {yoogallery src=[/images/stories/stiri/diverse/modele_2011/imagini/300exc] width=[133]}{youtube}HsaLWqGPkqc{/youtube}
Capacitate cilindrică: 349.7 cmc
Cursă xAlezaj: 88/57.5 mm
Compresie: 13.5:1
Starter: starter electric /12V 3 Ah
Transmisie: 5 trepte
Carburator: Keihin EFI
Ungere: cu presiune 2 pompe de ulei
Ulei pentru motor: Motorex, SAE 10W50
Răcire: cu lichid
Ambreiaj: multidisc acționat hidraulic
Aprindere: Keihin EMS
Ghidon: Renthal, Aluminium Ø 28/22 mm (1.10/0.87")
Suspensie față: WP USD Ø 48 mm (1.89")
Suspensie spate: WP-Monoshock with linkage
Cursa suspensiei față/spate: 300/330 mm
Frâne, față/spate: discuri de frână 260/220 mm (10.24/8.66")
Jante, față/spate: 1.60 x 21"; 2.15 x 19" Excel
Anvelope, față/spate: 80/100-21"; 110/90-19"
Lanț: 5/8 x 1/4"
Ampatament: 1495±10 mm
Garda la sol (fără a fi încărcat): 375 mm
Înălțimea șeii: 992 mm
Capacitate rezervor: aproximativ 7.5 litri
Greutate (fără carburant): aproximativ 103.9 kg

 

KTM 300 EXC/ Six Days

Pentru orice eveniment hard enduro, 300 EXC este alegerea potrivită! Un ansamblu net optimizat, o motocicletă ușoară cu un cuplu incredibil de puternic, care este uşor de a controlat în orice moment. Starterul electric este inclus în echiparea standard.

EXC SIXDAYS

Motor

Modelele Six Days își iau puterea din motoarele de curse în doi şi patru timpi, motoare care au fost optimizate pentru cursele de enduro. Six Days= Energie pură

Rezervor

Rezervorul este ergonomic. Flux de aer cu sistem de conducte sub spoilere pentru o aprovizionare optimă cu aer proaspăt a Airbox. Un alt avantaj pentru curse: polietilena transparentă îți permite să vezi din exterior nivelul de combustibil.

Șaua

Șaua pentru modele Six Days este furnizată cu buzunare suplimentare. Are de asemenea o greutate redusă, iar pentru o durată de viață mai lungă și confort interiorul este realizat din spumă.

Specificații tehnice KTM 300 EXC
Motor: Monocilindru în 2 timpi {yoogallery src=[/images/stories/stiri/diverse/modele_2011/imagini/300exc] width=[133]}
Capacitate cilindrică: 293.2 cmc
Cursă xAlezaj: 72x72 mm
Starter/ baterie: pornire la pedală și starter electric /12V 3 Ah
Transmisie: 6 trepte
Carburator: Keihin PWK 36 S AG
Ulei pentru transmisie: Motorex, SAE 10W50
Răcire: cu lichid
Ambreiaj: multidisc acționat hidraulic
Aprindere: Kokusan
Ghidon: Renthal, Aluminium Ø 28/22 mm (1.10/0.87")
Suspensie față: WP USD Ø 48 mm (1.89")
Suspensie spate: WP PDS
Cursa suspensiei față/spate: 300/335 mm
Frâne, față/spate: discuri de frână 260/220 mm (10.24/8.66")
Jante, față/spate: 1.60 x 21"; 2.15 x 18" Excel
Anvelope, față/spate: 90/90-21"; 140/80-18"
Lanț: X-ring 5/8 x 1/4"
Ampatament: 1475±10 mm
Garda la sol (fără a fi încărcat): 385 mm
Înălțimea șeii: 985 mm
Capacitate rezervor: aproximativ 9.5 litri
Greutate (fără carburant): aproximativ 103.1 kg

 

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv

      Istoria Ready to Race
      Povestea constructorului care domină segementul off-road a început în 1934 când Hans Trunkenpolz şi-a deschis un atelier de reparaţii în Mattighofen, Upper Austria. După trei ani, a mărit afacerea începând să vândă motociclete DKW, iar 1951 a creat prima motocicletă. Producţia de serie a primului KTM (KTM R100) a început în 1953, iar compania care se numea Kronreif, Trunkenpolz, Mattighofen şi-a început implicarea în competiţii.
      În 1968, decid să intre pe piaţa din Statele Unite ale Americii cu o motocicletă de motocross de 125 cmc, iar în 1974 KTM obţine primul titlu în Campionatul Mondial de Motocross. Pilotul care a adus titlul în Austria a fost rusul Gennadij Moiseev care s-a impus la clasa 250 cmc.
      În anii `80, Heinz Kinigadner (actualul director sportiv al KTM) şi Trampas Parker contribuie decisiv la crearea legendei KTM aducând la Mattighofen încă trei titluri mondiale în motocross.
      1984 este anul în care KTM a început lucrul la primul său motor în patru timpi răcit cu lichid, iar 1987 primul LC4 intra în producţia de serie.
      Problemele economice de la sfârşitul anilor `80 afectează extrem de grav compania austriacă, şi în 1991 KTM Motorfahrzeugbau AG intră în faliment.
      Din fericire, un an mai târziu îşi începe activitatea nou-înfiinţata divizie KTM Sportmotorcycle GmbH cu o strategie nouă focusată pe hard enduro şi raliuri, iar în 1994 este produs primul Duke.
      Din 2001 KTM domină celebrul raliu cunoscut sub titulatura Paris Dakar, iar experienţa acumulată în raliuri a început să fie transpusă în modelele de serie odată cu lansarea în 2003 a modelului 950 Adventure (un travel enduro).  În acelaşi an, KTM începe să intre şi în segementul on-road datorită succesului înregistrat la clasa 125 cmc a Campionatului Mondial de Motociclism Viteză. Astfel gama on-road s-a mărit prin apariţia lui 990 Super Duke şi a modelului 950 Supermoto. Primul superbike KTM a fost produs în 2008. Este vorba despre 1190 RC8, model în şaua căruia Stefan Nebal a terminat pe locul doi în Campionatul de Superbike al Germaniei sezonul 2009.
      Din 1950 până în prezent, KTM a câştigat 165 de titluri mondiale toate produsele sale, indiferent că este vorba despre motociclete, quaduri şi mai nou maşini, fiind vândute sub filosofia "Ready to Race". Practic, îţi poţi achiziţiona o motocicletă şi doar cu setări ce ţin de greutatea pilotului a doua zi te poţi înscrie într-o competiţie.
      Sursa
    • De ktmbv

      Să ridicam cortina de pe World KTM de la EICMA 2011
      KTM este mândru să prezinte noi evoluţii, inovaţii şi actualizări directe pe gama de modele de la EICMA 2011. În plus faţă de cele patru modele noi restante s-au înregistrat numeroase imbunatatiri la modelele existente.690 SMC R şi 690 Enduro R au fost complet revizuite pentru a fi mai puternice şi dispun de un design nou, proaspăt. Fie că este vorba actualizarea SM 990 R pentru a include ABS în 2012, sau de a acorda 990 Super Duke R un loc din spate, echipa de dezvoltare KTM, mânaţi de pasiunea pură, continuă misiunea sa de a dezvolta  cele mai bune motociclete sport din lume.


















      Freeride E
      Acest model captivant este rodul a 3 ani de munca intensa combinata cu inovatia. E Freeride intruchipeaza tot colectivul KTM care a acumulat experienta in decursul anilor in motoarele conventionale cu combustie interna, si a dus la o motocicleta care nu e pur KTM, care este unica la nivel global. Motorul electric dezvoltat in-house care este inima acestei masini, nu are doar emisii zero, ci este si foarte silentios.














      Freeride 350 este o motocicleta usoara capabila sa transmita fiorul de experienţă Enduro clasic intr-unul care necesită cea mai mica cantitate de efort fizic. Freeride 350 este introducerea perfecta pentru emotia si bucuria de sport Enduro.











      Sursa
    • De ktmbv
      {flippingbook_book 12}

      Sursa
    • De ktmbv

      Acţiunea se reia in Dementor KTM Motocross Cup! După două etape desfăşurate „la câmpie”, cea inaugurala de la Prundu, pe malul Dunării si cea de la circuitul Gorgota-Ciolpani, anulată din cauza precipitaţiilor masive, pe 30 iunie, motocrosiştii se vor muta cu mic cu mare la munte, pe circuitul de Breghina-Zărneşti, operat de către clubul sportiv Vectra.

      Marcel Butuza, motociclistul care a pus bazele clubului Vectra Zărneşti se declară încântat de noutăţile care descriu Dementor KTM Motocross Cup: „Faptul că sunt promovaţi copiii este îmbucurător. Mă bucură faptul că se întâmplă ceva nou în motociclism, că un grup de oameni a luat o iniţiativă care ajută sportul cu motor”. Circuitul   de la Zărneşti este cel mai vechi circuit de motocros din ţară, un loc cu foarte multe amintiri pentru Marcel Butuza: „Aici am urmărit pentru prima dată o etapă de motocros, se întâmpla prin 1975, 1976, sunt mai bine de 35 de ani de atunci. Tot aici m-am îndrăgostit de sportul cu motor, după care am făcut tot ce am putut pentru a ajunge să îl practic. Nici în anii ’70, sportul cu motor nu era la îndemâna oricui, si pe atunci era dificil să practici astfel de sporturi”, spune Marcel Butuza.

      Campionul braşovean nu a uitat nici cursele la care a alergat împreună cu legendele motocrosului românesc: „Pe circuitul de la Zărneşti, mulţi campioni români şi-au arătat priceperea la motocros, este vorba despre Ernest Mulner, Dorin Titilincu, Alexandru Ilieş. Tot la Zărneşti şi-a desfăşurat activitatea Paul Mulner, tatăl lui Ernest Mulner, unul dintre cei mai buni antrenori de motocros pe care i-a avut România, un nume lăsat în umbră până în 1989, datorită rezonanţelor săseşti”.
      Dementor KTM Motocross Cup ajunge aşadar pe 30 iunie pe un circuit ce poate fi privit ca un templu al motocrosului românesc, un circuit care este o adevărată provocare pentru sportivi: „Deşi conţine toate elementele tehnice necesare pentru a testa abilităţile piloţilor, circuitul rămâne foarte rapid. Se creează un ritm căruia nu-i poţi face faţă dacă nu eşti foarte bine antrenat fizic, riscând să te accidentezi”, spune Marcel Butuza.


      Sursa
    • De ktmbv
      {flippingbook_book 23}

      Sursa
×