Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    9.324

Gama off-road KTM 2011: 350 SX-F, 300 EXC

Autentifica-te  
ktmbv

136 vizualizări

Gama off-road KTM 2011: 350 SX-F, 300 EXC

Topul gamei KTM pentru 2011 este fără îndoială KTM 350 SX-F motocicletă care în prezent domină Campionatul Mondial MX1 avându-l în șa pe Antonio Cairoli. Printre noutăți se află și KTM 300 EXC-E, care din 2011 are o transmisie cu șase rapoarte.

Gama pentru 2011 începe cu modelul de 50 cmc în doi timpi (50 SX) şi se termină cu puternicul 530 EXC-R. Între cele două există o întreagă gamă de vehicule sport adaptate fiecărui tip de pilotaj off-road şi fiecărui profil de pilot. Iar toate se încadrează perfect în filozofia KTM "Ready to race". KTM are motocicleta potrivită atât pentru cei care practică enduro-ul şi motocrossul ca pe un hobby, cât şi pentru cei care participă la campionate mondiale.

 

KTM 350 SX-F

În 2006, Stefan Everts a redevenit campionul mondial (14 victorii în 15 Grand Prix) și în același an a preluat și postul de director al departamentului Racing de la KTM. Pe atunci, el a avut o viziune asupra viitorului motocrosului şi în KTM a găsit un partener ideal pentru a dezvolta un pachet, care să se traducă în eficiență și performanță maximă și care să se muleze după cerințele pilotului. 4 ani mai târziu proiectul este gata: noul 350 SX-F.

Specificații tehnice

Specificatii Tehnice: Vezi 350 SX-F în acțiune:
Motor: Monocilindru în 4 timpi {yoogallery src=[/images/stories/stiri/diverse/modele_2011/imagini/300exc] width=[133]}{youtube}HsaLWqGPkqc{/youtube}
Capacitate cilindrică: 349.7 cmc
Cursă xAlezaj: 88/57.5 mm
Compresie: 13.5:1
Starter: starter electric /12V 3 Ah
Transmisie: 5 trepte
Carburator: Keihin EFI
Ungere: cu presiune 2 pompe de ulei
Ulei pentru motor: Motorex, SAE 10W50
Răcire: cu lichid
Ambreiaj: multidisc acționat hidraulic
Aprindere: Keihin EMS
Ghidon: Renthal, Aluminium Ø 28/22 mm (1.10/0.87")
Suspensie față: WP USD Ø 48 mm (1.89")
Suspensie spate: WP-Monoshock with linkage
Cursa suspensiei față/spate: 300/330 mm
Frâne, față/spate: discuri de frână 260/220 mm (10.24/8.66")
Jante, față/spate: 1.60 x 21"; 2.15 x 19" Excel
Anvelope, față/spate: 80/100-21"; 110/90-19"
Lanț: 5/8 x 1/4"
Ampatament: 1495±10 mm
Garda la sol (fără a fi încărcat): 375 mm
Înălțimea șeii: 992 mm
Capacitate rezervor: aproximativ 7.5 litri
Greutate (fără carburant): aproximativ 103.9 kg

 

KTM 300 EXC/ Six Days

Pentru orice eveniment hard enduro, 300 EXC este alegerea potrivită! Un ansamblu net optimizat, o motocicletă ușoară cu un cuplu incredibil de puternic, care este uşor de a controlat în orice moment. Starterul electric este inclus în echiparea standard.

EXC SIXDAYS

Motor

Modelele Six Days își iau puterea din motoarele de curse în doi şi patru timpi, motoare care au fost optimizate pentru cursele de enduro. Six Days= Energie pură

Rezervor

Rezervorul este ergonomic. Flux de aer cu sistem de conducte sub spoilere pentru o aprovizionare optimă cu aer proaspăt a Airbox. Un alt avantaj pentru curse: polietilena transparentă îți permite să vezi din exterior nivelul de combustibil.

Șaua

Șaua pentru modele Six Days este furnizată cu buzunare suplimentare. Are de asemenea o greutate redusă, iar pentru o durată de viață mai lungă și confort interiorul este realizat din spumă.

Specificații tehnice KTM 300 EXC
Motor: Monocilindru în 2 timpi {yoogallery src=[/images/stories/stiri/diverse/modele_2011/imagini/300exc] width=[133]}
Capacitate cilindrică: 293.2 cmc
Cursă xAlezaj: 72x72 mm
Starter/ baterie: pornire la pedală și starter electric /12V 3 Ah
Transmisie: 6 trepte
Carburator: Keihin PWK 36 S AG
Ulei pentru transmisie: Motorex, SAE 10W50
Răcire: cu lichid
Ambreiaj: multidisc acționat hidraulic
Aprindere: Kokusan
Ghidon: Renthal, Aluminium Ø 28/22 mm (1.10/0.87")
Suspensie față: WP USD Ø 48 mm (1.89")
Suspensie spate: WP PDS
Cursa suspensiei față/spate: 300/335 mm
Frâne, față/spate: discuri de frână 260/220 mm (10.24/8.66")
Jante, față/spate: 1.60 x 21"; 2.15 x 18" Excel
Anvelope, față/spate: 90/90-21"; 140/80-18"
Lanț: X-ring 5/8 x 1/4"
Ampatament: 1475±10 mm
Garda la sol (fără a fi încărcat): 385 mm
Înălțimea șeii: 985 mm
Capacitate rezervor: aproximativ 9.5 litri
Greutate (fără carburant): aproximativ 103.1 kg

 

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv

         Ieri, pe deja faimosul deal al Gusteritei, cluburile sibiene EMA si Black Ryders au organizat etapa a cincea din Campionatul National de Motocros, alaturi de Cupa Sibiului la aceasta disciplina moto. Ca de obicei in campionatul nostru, praful a ridicat probleme riderilor, dar asta nu i-a impiedicat pe Adiran Raduta si pe George Cabal sa castige la MX1, respectiv MX2.
      Adrian Raduta a castigat ambele manse, chiar daca o cazatura in prima mansa l-a facut sa ruleze prudent in mansa doi, permitandu-i lui George Cabal sa se apropie foarte mult. Pilotul Top Cross TCS a fost urmat de coechipierul sau Lajos Bacescu, iar timisoreanul Andre Gregoire a urcat pe treapta trei a podiumului.

      Suprafata pe care s-a alergat la Sibiu a fost foarte dura, putand fi abordata chiar si cu un supermoto! La o adica, Adi Raduta ar fi avut pe ce sa se bazeze, carevasazica pe a sa casca Lazer!





      La MX2, George Cabal a fost mult timp in prima mansa in urmarirea lui Julian Raduta, care din cauza problemelor de la o mana – am aflat ca este vorba despre infamul scafoid, s-a retras in paddock, nemailuand startul in mansa doi. Asa se face ca podiumul la MX2 a aratat astfel la finalul zilei de ieri: 1 George Cabal (Vectra Zarnesti),  2 Ionut Cojanu si 3 Catalin Kantor.
       Despre intrecerea Vetaranilor ne vorbeste un rider implicat direct, este vorba despre Ciprian Popescu, Dual Racing Team: “In mansa unu am avut un start mai slab, insa am reusit sa recuperez si am terminat pe doi, iar in mansa doi am reusit sa fiu la conducere pentru zece minute. Am inceput sa ma resimt la nivelul antebratelor si am terminat si aceasta mansa pe doi, pozitie pe care am ocupat-o si la general”.
      Ciprian Popescu considera insa ca circuitul a fost slab, cu mult praf, si cu o grila de start care nu indeplinea normele tehnice. “Grila nu cadea uniform si desi conform regulamentului ar fi trebuit sa fie de jumatate de metru, in unele parti era inaltata si la un metru”, ne-a declarat Ciprian Popescu. Problema prafului a fost ridicata si de George Cabal, iar Liviu Jigmond considera ca nu este o solutie udarea circuitului intre manse, deoarece se formeaza un noroi tip glazura, foarte alunecos care mai mult ii incomodeaza pe piloti, riscul accidentarilor la intrarea pe trambuline fiind foarte mare. Pentru ca l-am mentionat pe Jigmond, trebuie si sa spunem ca Mihai Stoichescu nu a participat la aceasta cursa, avand o coasta fracturata la o etapa de motocros din Ungaria si fiind indisponibil pana la sfarsitul lui august.

      Sursa
    • De ktmbv


      Povestea din 2010 a celui mai dificil raliu hard enduro din lume este duminică la Sport.ro
       
      Cea de a șaptea ediție a Red Bull Romaniacs ți se dezvăluie duminică, 18 iulie, ora 09:30 la Sport.ro. Imagini incredibile cu bărbați care ajung la limita puterilor pe un traseu extrem - care a devenit aproape imposibil din cauza ploii, un show în centrul Sibiului - care a dovedit lumii întregi că atunci când pasiunea pentru motorsport e mare înfrunți orice condiții pentru a-ți susține favoriții, peisaje incredibile ce confirmă că cel mai dificil raliu hard enduro al lumii se desfășoară în locații unice, acestea sunt câteva din ingredientele Highlightului Red Bull Romaniacs (RBR) 2010.
      În cele 26 de minute rezervate poveștii acestei ediții se ajunge de la bucurie la epuizare și lacrimi pentru că, așa cum este de multe ori caracterizată această cursă, la clasa PRO (cea care are cel mai dificil traseu) este locul unde bărbați în toată firea ajung să plângă. La final însă toți cei care au rezistat celor aproape 1000 de km de hard enduro, duși aproape de limita imposibilului de către ploaie, confirmă că RBR este o competiție la care trebuie să revină. Și așa cum declara Graham Jarvis, câștigătorul ediției din 2008 și ocupantul locului doi din acest an, la acest raliu hard enduro ai ocazia să concurezi în cea mai faină locație de enduro din lume.
       
      O parte dintre cei mai buni rideri ai lumii: Chris Birch, Graham Jarvis, Andreas Lettenbichler, Taddy Blazusiak, Paul Bolton, Mani Gyenes, alături de Lucian Neaga – câștigătorul clasei Hobby Single – și Krisztian Nagy – câștigătorul Prologului la clasa Hobby Team – sunt actorii Highlightului Red Bull Romaniacs 2010.


      Sursa
    • De ktmbv

       
      Inceputa ca o afacere de familie in 1919, Lazer este cea mai veche companie producatoare de casti de protectie dintre toate cele care isi desfasoara activitatea in prezent. Peste 300.000 de casti marca Lazer au fost realizate din acel indepartat an 1919 si pana in zilele noastre, respectandu-se mereu cele mai inalte standarde de calitate ale fiecarei vremi.  Pentru anul 2012, Lazer aduce pe piata vizorul Lumino. Acest vizor ofera protectie impotriva razelor solare, adaptandu-se in functie de lumina ambientala prin modificarea opacitatatii de la 90% pana la 20% in mai putin de 15 secunde. Pentru cei interesati, modelele 2012 au sosit deja in showroom-ul importatorului Lazer in Romania, Dual Motors








      Pentru iubitorii asfaltului, Dual Motors recomanda Lazer Kite. Aceasta este o casca din fibra de carbon dispuse in patru straturi, desigur, foarte usoara. Vizorul este unul clar, fiind tratat impotriva aburirii, zgarierii si vine ranforsat cu un suport de aluminiu. Poate fi inlocuit cu unul Lazer Lumino, vizor ce isi schimba opacitatea in functie de intensitatea luminii. Alte caracteristici ale noii casti Kite sunt: vopsea reflectorizanta in partea dorsala pentru o mai buna vizibilitate pe timp de  noapte in trafic, sistem de ventilare performant, cu guri de extragere a aerului, interior detasabil, lavabil si este tratat impotriva bacteriilor. Accesorii: Vizor Lumino, Vizor WideRace cu opacitate 80%, Vizor WideRace Clar, Wide Race Lumino.






      Pentru cei care evita sa stea in trafic si aleg scuterul ca mijloc de transport in oras, casca Lazer Bolero promite sa va asigure protectia in jungla urbana. Confectionata din tehnopolimer injectat, casca are o greutate scazuta, cantarind doar 1150 grame. Vizorul este tratat anti-zgariere  iar ochelarii de soare sunt deja “integrati” in casca. Prinderea este asigurata prin bucla micrometrica. Interiorul este complet detasabil pentru a fi spalat usor, exista trei  guri de aerisire, pe laterale si in spate, si nu in ultimul rand sistemul RingO permite comunicarea prin bluetooth intre difuzorul si microfonul integrate in casca si telefonul mobil. Ride on!




      Pentru final, am pregatit impatimitilor de off-road doua casti Lazer sa le tina minte, de asta  v-am lasat pentru ultimele randuri, cele mai bune modele, cu care Lazer ne uimeste in anul care vine.Prima pe care o sa o prezentam este MX 8, urmata de Lazer SMR, doua casti cu greutati mici si foarte flexibile.









      Lazer MX8. Aceasta este o casca din fibre de carbon dispuse in patru straturi diferite, intarite cu adeziv pentru a deveni rigide si in acelasi timp elastice. MX8 vine si intr-o  versiune  compusa din sapte  straturi de fibre de carbon. Ambele versiuni sunt usoare si flexibile, fiind practic indestructibile. Partea dorsala a castii integreaza  un suport semi-rigid adaptat pentru protectia pentru gat iar paisprezece guri de ventilatie asigura un fluxul de aer permanent in casca, aceasta fiind si foarte aerodinamic, reducandu-se lucrul mecanic cu aerul. Interiorul Coolmax este complet detasabil si  ramane intodeauna uscat, deoarece materialul capteaza umiditatea spre straturile interioare, avand filtre si loc de depozitare a acesteaia. Noua casca off-road Lazer MX8 este dotata si cu indicator de… impact: acesta masoara fortele in cazul unei cazaturi. Daca fortele trec de 100G si indicatorul devine rosu, casca trebuie verificata de o persoana abilitata. Accesorii: Masca pentru zapada, Ochelari off-road.







      Lazer SMX, este o casca off-road ce cantareste doar 1250 grame, cu o foarte buna aerodinamica si care ofera un camp vizual larg. Interiorul complet detasabil este tratat anti-bacterian, aerisire tip F.A.S. (Full Air System) isi face bine treaba iar casca poate fi comandata si in versiunea Lazer SMX Superskin. Aceasta ofera cu 70% mai multe protectie datorita stratului special ce reduce frecarea la impact, capul ramanad fix, eliminand rotirea.



















































      Sursa
    • De ktmbv

       
      In luna decembrie te asteptam cu noi reduceri la produsele Putoline, Goldfren si Hiflo, dupa cum urmeaza:
       - 15% Putoline
       - 15% Goldfren
       - 20% Hiflo



      Sursa
×