Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    9.324

Discounturi pentru Red Bull Romaniacs

Autentifica-te  
ktmbv

121 vizualizări

romaniacsDiscounturi pentru Red Bull Romaniacs

În perioada 25 -30 iunie, Dementor KTM este prezent la cel mai dificil raliu hard enduro din lume și oferă discounturi celor care își achiziționează piese de la reprezentanții noștrii. Ne găsiți în riders paddock, unde mecanicii Dementor KTM te pot ajuta să îți achiziționezi piesele care se potrivesc motocicletei tale și te pot îndruma în ceea ce privește modul în care poți să îți repari, provizoriu, motocicleta în condițiile extreme de pe traseul de la Romaniacs.

 

Program Dementor la Red Bull Romaniacs

Vineri 25 iunie

Riders Paddock – B.dul Coposu – Sibiu  11.00 – 19.00

Sâmbătă 26 iunie

Riders Paddock – B.dul Coposu – Sibiu 08.30 – 19.00

Duminică 27 iunie

Riders Paddock – B.dul Coposu – Sibiu 09.00 – 19.00

Luni 28 iunie

Riders Paddock – Hotel Petroșani – Petroșani  14.00 – 19.00

Marți 29 iunie

Riders Paddock – B.dul Copsou – Sibiu 14.00 – 19.00

Miercuri 30 iunie

Riders Paddock – B.dul Coposu – Sibiu 09.00 – 16.00

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv


      Ciprian Popescu, locul doi la Castrol Extreme Adventure (clasa Old Boys), despre cele şase zile de off-road extrem prin Munţii Buzăului



      Pilotând un KTM 350 EXC-F model 2012, Ciprian Popescu (Dual Racing Team Powered by Dementor Braşov) a obţinut locul doi la clasa Moto Old Boys a proaspăt încheiatei ediţii a Castrol Extrem Adventure. “Desigur, este un rezultat bun, dar şi mai bine era dacă terminam pe primul loc. Spun asta pentru că am încheiat fiecare zi de concurs pe primul loc, cu excepţia celei dintâi, în care am pierdut 40 de minute, căutând traseul, la o ieşire din rău, traseu ce trecea printr-un punct care din cauza vegetaţiei abundente părea neverosimil”, ne-a declarat Ciprian Popescu. Pilotul fondator al Dual Racing Team a recuperat apoi în fiecare zi, dar nu a fost suficient pentru a-l “detrona” pe Daniel Teodorescu de pe prima treaptă a podiumului. Pe locul trei s-a clasat Tudor Simon.








      Anul acesta, concurenţii înscrisi la Castrol Extreme Adventure au fost scutiţi de ploaie, fenomen meoteorologic care şi-a arătat colţii doar duminica trecută, când râul din zona Mărăcineni s-a umflat, dar nu suficient încât să-i sperie pe sportivi. Cea mai grea zi de concurs a fost cea de miercuri, consideră Ciprian Popescu: “chiar dacă ultimii kilometri au fost parcurşi pe un forestier ce cobora, pentru a ajunge la Pentelui, am avut 17 kilometri de urcare prin pădure, pe bolovani acoperiţi de muşchi, un segment ce poate fi descris drept infernal”, a mai spus pilotul Dual Racing.




      Lipsa zilei de pauză s-a făcut simţită, concurenţii fiind puternic solicitaţi de cei 80, 90 de kilometri pe care îi parcurgeau în fiecare zi. “Mi-ar fi plăcut să văd mai mulţi sportivi la Castrol Extreme Adventure, însă doar să-l urmăreşti pe Graham Jarvis la lucru a fost privelegiu, omul e pur şi simplu de pe altă planetă”, a mai adăugat Ciprian, sportivul fiind impresionat şi de prestaţia KTM-ului EXC 350-F model 2012. “Motocicleta mi-a plăcut foarte mult, se simte că generaţia de modele 2012 este una care a suferit modificări radicale. În situaţiile extreme, în care mă aşteptam să opresc motorul, nemaireuşind să selectez o treaptă inferioară, programul de gestiune a injecţiei a intervenit prompt, oferind surplus de putere necesar”.




      Clasament Moto EXTREM
      1 12  GRAHAM JARVIS 862 07:55,0 79,17 941
      2 6  OLAH LASZLO 884 14:37,0 146,17 1030
      3 7  SZEREDAY DOMINIK 939 11:36,0 116,00 1055
      4 8  FRATILA PAUL 1037 11:25,0 114,17 1151
      5 14 LUKE COPESTAKE 2144 09:00,0 90,00 2234
      6 1  CRIVOIRUC VICTOR 1936 00:00,0 500,00 2436
      7 5  BURADA NICOLAE 2195 00:00,0 500,00 2695
      8 4  DINU CRISTIAN 2206 00:00,0 500,00 2706
      9 3  DOBRESCU STEFAN 2212 00:00,0 500,00 2712
      10 2 IONESCU ALEXANDRU 2647 00:00,0 500,00 3147















      Clasament Moto OLD Boys
      1 303  TEODORESCU DANIEL 1144 10:13,0 102,17 1246
      2 301  POPESCU CIPRIAN 1238 08:10,0 81,67 1320
      3 310  SIMON TUDOR 1454 10:12,0 102,00 1556
      4 304  CIZMARIU DRAGOS 1810 09:30,0 95,00 1905
      5 309   NEDELCU LAURENTIU 2533 00:00,0 500,00 3033
      6 308  SZEREDAY PETER 2776 00:00,0 500,00 3276
      7 302  TOADER CRISTIAN 3314 00:00,0 500,00 3814
      8 305  BALBA ALEXANDRU 4480 00:00,0 500,00 4980
      9 306  TEODORESCU VALENTIN 4630 00:00,0 500,00 5130
      10 307 DEMIAN OVIDIU DANIEL 4630 00:00,0 500,00 5130













      Clasament Moto HOBBY
      1 207  BARBU ION 1201 11:48,6 118,17 1319
      2 205  POPESCU CRISTIAN 3134 00:00,0 500,00 3634
      3 204  DELCEA MARIAN 3140 00:00,0 500,00 3640
      4 206  ADUMITROAIEI CRISTIAN 3141 00:00,0 500,00 3641
      5 203  OSIAK FLOREA 3541 00:00,0 500,00 4041
      6 201  CRACIUNESCU CATALIN IONUT 3939 00:00,0 500,00 4439
      7 208  BOBOC VICTOR – -
      8 11  CIUBOTARU BOGDAN -




      Sursa
    • De ktmbv


      Dementor KTM Motocross Cup începe sâmbătă la Prundu cu premii pentru piloţi şi pentru spectatori: după cursă, piloţii se pot „documenta” live la etapa de mondial din Bulgaria
      Prima etapă a Dementor KTM Motocross Cup se va desfăşura sâmbătă, 21 aprilie, pe circuitul din imediata apropiere a comunei Prundu (judeţul Giurgiu), începând cu orele 10:00, momentul în care piloţii de clasele Amatori şi Veterani vor începe antrenamentele libere. Startul primei manşe a piloţilor de top, cei de la clasele MX1 şi respectiv MX2 este programat pentru ora 15:35, urmând ca festivitatea de premiere să se desfăşoare la orele 18:15. Cluburile organizatoare, Dual Racing Team şi Top Cross TCS oferă astfel un nou format competiţional sportivilor, cel al unei curse ce se desfăşoară într-o singură zi.
      Noutăţile nu se opresc însă aici. Organizatorii pun la dispoziţia sportivilor un autocar de 34 de locuri, oferit de Corsarul Roşu, prin amabilitatea lui Ion Roşu, autocar care se va deplasa a doua zi după cursă la Sevlievo, pentru etapa de Campionat Mondial de Motocross. Mai întâi însă, piloţii de clasele MX1 şi MX2 se vor lupta, desigur în spiritul fair-play-ului pentru premii (250 de euro/150 de euro/100 de euro), cu care vor fi răsplătiţi sportivii de pe primele trei locuri de la fiecare dintre cele două clase. Aceste premii se vor acorda pentru fiecare etapă din cele şase, premiile de la etapa de sâmbătă urmând a fi oferite de compania Tot Agro Prundu.
       „Până acum, în ţara noastră credem că nu au mai fost oferite asemenea premii în bani pentru sportivii de pe podium de la clasele MX 1 şi MX2.Am pregătit şi premii pentru toţi sportivii care vor lua startul la fiecare clasă, fiecare practicant al motocrosului merită recompensat şi încurajat”, spune Ciprian Popescu (Dual Racing Team).
      Organizatorii au pregătit şi un site special al competiţiei, www.dementormotocrosscup.ro, ca un instrument de comunicare cu sportivii şi cu publicul. Acest site integrează pe lângă informaţii despre circuite, şi o galerie de piloţi de motocross, în care sunt aşteptaţi să se înscrie participanţii în competiţie. Înscrierea la newsletter-ul Dementor KTM Motocross Cup este recompensată printr-un premiu oferit prin tragere la sorţi, iar fanii prezenţi la Prundu pot câştiga şi ei premii, urmărind pagina de Facebook Dementor KTM Motocross Cup (http://www.facebook.com/pages/Dementor-Motocross-Cup/125131300950645)


      Sursa
    • De ktmbv

      Acţiunea se reia in Dementor KTM Motocross Cup! După două etape desfăşurate „la câmpie”, cea inaugurala de la Prundu, pe malul Dunării si cea de la circuitul Gorgota-Ciolpani, anulată din cauza precipitaţiilor masive, pe 30 iunie, motocrosiştii se vor muta cu mic cu mare la munte, pe circuitul de Breghina-Zărneşti, operat de către clubul sportiv Vectra.

      Marcel Butuza, motociclistul care a pus bazele clubului Vectra Zărneşti se declară încântat de noutăţile care descriu Dementor KTM Motocross Cup: „Faptul că sunt promovaţi copiii este îmbucurător. Mă bucură faptul că se întâmplă ceva nou în motociclism, că un grup de oameni a luat o iniţiativă care ajută sportul cu motor”. Circuitul   de la Zărneşti este cel mai vechi circuit de motocros din ţară, un loc cu foarte multe amintiri pentru Marcel Butuza: „Aici am urmărit pentru prima dată o etapă de motocros, se întâmpla prin 1975, 1976, sunt mai bine de 35 de ani de atunci. Tot aici m-am îndrăgostit de sportul cu motor, după care am făcut tot ce am putut pentru a ajunge să îl practic. Nici în anii ’70, sportul cu motor nu era la îndemâna oricui, si pe atunci era dificil să practici astfel de sporturi”, spune Marcel Butuza.

      Campionul braşovean nu a uitat nici cursele la care a alergat împreună cu legendele motocrosului românesc: „Pe circuitul de la Zărneşti, mulţi campioni români şi-au arătat priceperea la motocros, este vorba despre Ernest Mulner, Dorin Titilincu, Alexandru Ilieş. Tot la Zărneşti şi-a desfăşurat activitatea Paul Mulner, tatăl lui Ernest Mulner, unul dintre cei mai buni antrenori de motocros pe care i-a avut România, un nume lăsat în umbră până în 1989, datorită rezonanţelor săseşti”.
      Dementor KTM Motocross Cup ajunge aşadar pe 30 iunie pe un circuit ce poate fi privit ca un templu al motocrosului românesc, un circuit care este o adevărată provocare pentru sportivi: „Deşi conţine toate elementele tehnice necesare pentru a testa abilităţile piloţilor, circuitul rămâne foarte rapid. Se creează un ritm căruia nu-i poţi face faţă dacă nu eşti foarte bine antrenat fizic, riscând să te accidentezi”, spune Marcel Butuza.


      Sursa
    • De ktmbv



      Un nou sezon, o noua casca moto! De data aceasta de la Lazer, brand “secular” de casti, reprezentat in Romania de Dual Motors. Si trebuie sa va mai spun ca e foarte placut sa te gasesti in fata standului de casti Lazer, liber sa alegi orice model disponibil. Evident, baiat cu gusturi fine cum sunt, am pus dintai ochii pe o casca Lazer MX7 Steve Ramon Replica, care insa din pacate imi era putin mica, trebuie sa recunosc aici si ca am o ditamai capatana… Imediat, ochii mi-au cazut insa asupra “ei”: o casca pentru enduro/motocross X7 Magic, model 2012, intr-o schema coloristica stil camuflaj, cu portocaliu, negru, galben, alb si altele… Am incercat-o, imi venea foarte bine, asa ca la drum copii! Am purtat mereu casti off-road si pe strada, ceea ce inseamna ca pe langa iesirile pe off-road, aceasta casca ar trebui sa vada destul de multe (numai sa imi pun la punct KTM-urile…).
      Casca a ajuns direct in… teren, adica pe circuitul de la Gorgota-Ciolpani, la testarea KTM-ului 250 SX-F oferit de catre Dementor KTM Brasov, iata un articol cu care tot amenint de o vreme… Am fost multumit sa constat cum casca a ramas fixa pe capatina-mi, pe tot parcursul turelor de circuit, deoarece pe cand alergam in mod glorios la etapele de motocros din campionatul national, aveam o casca de alta marca, mai scumpa, care desi imi venea ca si marime, imi aluneca mereu pe frunte, obturandu-mi campul vizual si obligandu-ma sa iau mana de pe ghidon sa o ajustez. Nu a fost cazul de data acesta si merita sa pomenesc si interiorul, care se simte ca al unei casti dintr-un segment superior de pret.

      Aceasta este si ideea cu casca Lazer X7 Magic: face parte din segmentul entry-level al castilor Lazer pentru enduro si motocros, insa nu ai spune, daca te iei dupa aspect, caracteristici tehnice si felul in care se simte luata la purtare. Interiorul este complet detasabil si lavabil, ceea ce nu prea am intalnit in aceasta categorie de pret (412 lei), casca fiind “insotita” si de o garantie pe cinci ani, iar inchiderea se face asa cum trebuie, adica cu bucla  tip dublu D (racing). Mie personal nu imi trebuie nimic mai mult, poate doar o pereche de ochelari off-road, si am primit si din acestia!
      Iar acum o descriere tehnica, pe scurt: fabricata din tehnopolimer injectat cu dubla densitate, cantareste aproximativ 1.390 de grame, si integreaza un foarte elegant deflector pentru nas, banda anti-alunecare pentru ochelari (a propos, ochelarii MX/Enduro sunt Ariete Terra), ventilatie anodizata pentru barbie, doua guri de ventilatie frontale, doua extractoare dorsale si desigur o husa pe care sper sa o pierd peste cat mai mult timp. Sper utilizez aceasta casca Lazer cat mai mult si in conditii cat mai diverse, pentru a vedea cum se comporta pe termen lung. Pana acum ma declar foarte multumit de ea. Alaturi, “dovada” ca am luat-o la purtat direct pe circuitul de motocros. Si e foarte ok!




      Sursa
    • De ktmbv
      {flippingbook_book 12}

      Sursa
×