Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    9.834

Tony Cairoli a devenit campion mondial în șaua lui KTM 350 SX-F

Autentifica-te  
ktmbv

143 vizualizări

tony_big

Tony Cairoli a devenit campion mondial în șaua lui KTM 350 SX-F

După câștigarea etapei din Brazilia, Tony Cairoli a devenit campion mondial la MX 1 aducând pentru KTM prima victorie cu revoluționarul model 350 SX-F. Datorită succesului din acest sezon, italianul are acum patru titluri mondiale.

Câștigarea titlului cu două etape înainte de final le-a adus celor de la KTM confirmarea unui succes care se întrevedea încă de la prima cursă din 2010. Stefan Everts, de 10 ori campion mondial și inginerii austrieci au creeat o motocicletă ușoară și agilă care să reușească în lupta cu mult mai puternicele motociclete de 450.

KTM 350 SX-F, versiunea cu setările din fabrică, poate fi văzută în showroomul Dementor KTM din Șos. Pipera Nr. 48, București de luni până vineri între orele 10.00 – 19.00 și sâmbăta între orele 10.00 – 13.00.  

KTM 350 SX-F este disponibil începând cu 7.170 euro fără TVA.

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv


      Despre KLIM am vorbit nu o data pe Dirt Bike Zone, este vorba despre compania producatoare de echipamente moto si snowmobile localizata in Idaho, nord-vestul Statelor Unite, tocmai la hotarul cu British Columbia, iar asta ar trebui sa va spuna ceva, ca staff-ul companiei mai mult pe acolo o ard…  KLIM este lider mondial in proiectarea, dezvoltarea si producerea celor mai avansate echipamente pentru motociclisti si riderii de snowmobile, utilizand tehnologii de varf pentru impermeabilizare, durabilitate, respirabilitate si confort in ceea ce priveste echipamentele. Proaspat achizitionati de Polaris, americaniii asculta cu atentie ce au de spus pilotii de teste si clientii pasionati, caci unul din primele mesaje de care ti se lipesc ochii pe pagina de Facebook a Klim este “Ai o idee sau o sugestie de echipament? Vrem sa o auzim!”
      .

      Iar intr-un oras de munte ca Brasovul, o astfel de marca nu se putea sa lipseasca. Fisa le-a cazut celor de la Dementor KTM Brasov asa, ca iata, echipamentele KLIM pot fi achizitionate si din orasul de la poalele Tampei, ca sa ne exprimam asa. O scurta vizita pe situl KLIM, va va convinge de calitatea si caracteristicile inovatoare ale acestor echipamente pentru aventura pe snowmobil sau motocicleta.
      .





      Merita sa mai spunem ca riderii Husaberg care au ajuns la peste 6.600 de metri altitudine cu motocicletele erau “investmantati” in echipamente KLIM, la fel cum un alt galben/albastru de seama, de fapt cel mai de seama rider Husaberg (ever…), Graham Jarvis nu se urca pe motor fara echipamentul Klim.

      Canadianca Julie Ann-Chapman ne arata cum se merge pe snowmobil, echipata cu KLIM, desigur.



      Sursa
    • De ktmbv



      Pe 8 octombrie se va desfășura cea de a treia ediție a Cheile Grădiștei Endurocross, eveniment anual ce este inclus în calendarul Campionatului Național de Endurocross. Ca în fiecare an traseul singurei competiții de endurocross ce se desfășoară într-un holiday complex este creionat de Alex Gârbacea, unul din piloții Vectra Racing ce concurează în Mondialul de Rally-Raid.

      Din dorința de a face ceva pentru sportul cu motor din România în 2009 Alex Gârbacea alături de ceilalți membri ai echipei Vectra Racing au decis să organizeze una din etapele Campionatului Național de Endurocross. În fiecare an, în zona Moeciu de Sus (Bran, jud.Brașov) se creionează unul din cele mai spectaculoase trasee de endurocross. Pentru ediția din 2011 riderilor li s-a pregătit un start de la 1.300 metri altitudine chiar din incinta complexului Cheile Grădiștei Fundata. Endurocrossul este o îmbinare între motocros și enduro traseul conținând obligatoriu o porțiune asemănătoare cu ce se întâlnește pe circuitele de motocros. În acest an zona caracterisitcă motocrosului va fi cea creionată pe traseul de schi fond.
      Endurocrossul este o îmbinare între enduro și motocros. aAceastă formulă a fost aleasă pentru a le oferi piloților și spectatorilor un adevărat show care dureaza o singura zi și în care adrenalina, oferită de lupta cu secundele, este la ea acasă. Traseul este format dintr-o parte asemănătoare cu cea de pe circuitele de motocros și o parte (de regula peste 70% din întreaga lungime) de enduro.


      O cursă de endurocross = aproximativ 2 ore în care trebuie să îți depășești limitele în off-road, să sari ca pe circuitele de motocros, să navighezi după semne și să urci pante abrupte în ritmul competițiilor de enduro. Timpul de parcurgere al traseului pentru: clasa A = 2h + 1 tur, clasa B= 1h:30min + 1 tur, clasa C =1h + 1 tur.
      Pentru un plus de spectacol startul la endurocross se dă în stilul Le Mans (concurenții aleargă către motociclete le pornesc și ulterior pleacă în cursă)
      Categorie pentru fete – in campionat nu există clasament pentru fete însă la Cheile Gradistei Endurocross temerarele acestui sport vor fi premiate.
      Locația: Cheile Gradistei Holiday Complex (Moeciu-Fundata)
      Pentru a ajunge la Cheile Gradiștei din Brașov respectiv București puteți urma ruta:
      Cale de acces din Brașov: (31km) Brasov – Cristian – Rasnov – Tohan – Bran – Moeciu.
      Cale de acces din București: București – Ploiești – Sinaia – Predeal – Râșnov – Bran – Moeciu. Complexul se află între Moeciu de Jos și Moeciu de Sus, iar în acest an cartierul general al cursei va fi în partea nouă a mini stațiunii, zona numită Cheile Grădiștei Fundata. Pentru a ajunge la traseul de endurocross și la cartierul general al evenimentului urcați din Cheile Grădiștei Holiday Complex (Moeciu de Sus) către Cheile Grădiștei Fundata.
      Program
      Vineri 7 octombrie
      16.00 - 21.00 Înscrieri Cheile Grădiștei Fundata - recepție
      Sâmbătă 8 octombrie
      08:00 – 11:00 Înscrieri și verificări tehnice
      11:00 – briefing
      11:30 – antrenament clasa C
      11:50 – antrenament clasa A și B
      12:30 – formare grilă clasa C
      12:40 – start în cursa clasei C (1h + 1 tur)
      14:10 -  formare grilă clasa A și B
      14:20 – start în cursă clasele A și B (clasa A 2h+1 tur, clasa B 1h30min+1 tur)
      17.00 – festivitatea de premiere
      Programul poate suferi modificări în funcțtie de condițiile meteo și de nr. de concurenți.
      Facebook: Cheile Gradistei Endurocross


      Sursa
    • De ktmbv

      Discounturi pentru Red Bull Romaniacs
      În perioada 25 -30 iunie, Dementor KTM este prezent la cel mai dificil raliu hard enduro din lume și oferă discounturi celor care își achiziționează piese de la reprezentanții noștrii. Ne găsiți în riders paddock, unde mecanicii Dementor KTM te pot ajuta să îți achiziționezi piesele care se potrivesc motocicletei tale și te pot îndruma în ceea ce privește modul în care poți să îți repari, provizoriu, motocicleta în condițiile extreme de pe traseul de la Romaniacs.  
      Program Dementor la Red Bull Romaniacs
      Vineri 25 iunie
      Riders Paddock – B.dul Coposu – Sibiu  11.00 – 19.00
      Sâmbătă 26 iunie
      Riders Paddock – B.dul Coposu – Sibiu 08.30 – 19.00
      Duminică 27 iunie
      Riders Paddock – B.dul Coposu – Sibiu 09.00 – 19.00
      Luni 28 iunie
      Riders Paddock – Hotel Petroșani – Petroșani  14.00 – 19.00
      Marți 29 iunie
      Riders Paddock – B.dul Copsou – Sibiu 14.00 – 19.00
      Miercuri 30 iunie
      Riders Paddock – B.dul Coposu – Sibiu 09.00 – 16.00

      Sursa
    • De ktmbv


      Ce informaţii ne puteti oferi despre circuitul de la Prundu, unul dintre cele mai “fresh” circuite de motocross ale României, acum când mai sunt doar trei zile până la etapa inaugurală a Dementor KTM Motocross Cup?
      Circuitul a fost construit în 2010, an în care a fost şi inaugurat prin Cupa “Dunarii”, un eveniment considerat de toata lumea drept un success, după care, anul trecut a fost organizată aici o etapă de Campionat National de Motocros. În urma acesteia am primit titlurile de “organizarea anului” dar şi de “circuitul anului”.
      Cum a apărut ideea construirii acestui circuit de motocross?
      Acest sport este o pasiune mai veche de a mea, iar copiii mei practică motocrosul. Exista un circuit mai mic, de antrenament, pe care l-am adus la această formă. Aşa se întâmplă atunci când oamenii au o pasiune comună!
      Sunteti probabil foarte prinşi cu pregătirile la Prundu…
      Nu neaparăt, acum se fac doar ultimele ajustari, noi ne-am pregătit temeinic încă din toamnă, atunci când circuitul a fost modificat în proporţie de o treime, sub supravegherea şi după recomandările lui Greg Atkins.
      Care sunt noutăţile pe care le puteţi anunţa despre noua formulă a circuitului de la Prundu?
      Circuitul a devenit mai tehnic, mai spectaculos şi mai sigur, având aproape toate elementele tehnice ce se impun: step ups, step downs, două secţiuni de valuri, mai mari şi mai mici, table tops, sărituri duble sau triple, viraje de viteză mica şi mare, urcări care vor pune în prim plan puterea motoarelor dar şi coborari unde frânele vor fi cele testate.Apoi, textura suprafeţei circuitului este diferită pe mai multe zone. S-a lucrat “inginereşte”, am adus sute de camioane de pământ, logistica fiind asigurată integral de firma Tot Agro. Dacă plouă, desigur, în limite normale, nu există riscul să se faca noroi, circuitul este drenat şi solul a fost în aşa mod ales încât să încarce cât mai puţin motocicleta. Apoi, circuitul ofera şi o foarte buna vizibilitate spectatorilor, orice punct al său garantând o vizibilitate de 80-90%. S-a muncit foarte mult pentru ca circuitul să se prezinte în cele mai bune condiţii pentru prima etapă a Dementor KTM Motocross Cup, singura mea emoţie este legată de vreme. Sper sa fie o zi însorita, pentru ca toata lumea să se bucure, de aceea am şi ales această zi cât mai “înaintată” în primăvară, 21 aprilie.


      Sursa
    • De ktmbv

      La Salonul Moto de la Milano, KTM și-a prezentat noile modele care intră în gamă începând cu 2011. Vedeta de la capitolul noutăți a fost KTM 350 EXC-F, model ce va lupta pentru titlu în Campionatul Mondial de Enduro la E2.
      Nu putem începe prezentarea noutăților produse la Mattighofen fără să aruncăm o privire către 2009, când Stefan Piere (CEO-ul KTM) și Stefan Everts (director al departamentului racing pentru motocross) prezentau 350 SX-F, modelul care a schimbat fața motocrossului. La mai puțin de un an de la prezenatrea sa, motocicleta dezvoltată de KTM și de multiplu campion mondial de motocross, Stefan Everts, a obținut titlul mondial la MX1, avându-l în șa pe Antonio "Tony" Cairoli. Acum 350 atacă și segmentul enduro, în 2011 urmând să fie prezent la cele mai importante evenimente atât de enduro cât și de enduro extrem. Așadar, KTM 350 EXC-F va concura și în România urmând să fie utilizat de piloții KTM în iulie 2011, când se va desfășura cea de 8-a ediție a Red Bull Romaniacs.
      350 EXC-F Factory
      Motocicleta, ce dă o altă față noii generații de modele încadrate la categoria E2, este propulsată de același monocilindru de 350 cmc care a câștigat titlul în Campionatul Mondial MX1. 350 EXC-F combină agilitatea unui 250 cu puterea unui 450. Pentru a urma filozofia "Ready to Race", ca și cu ruda sa din motocross, cu 350 EXC KTM urmărește obținerea titlului mondial și ulterior intrarea în producția de serie.
      125 DUKE
      Disponibil începând cu primăvara viitoare, 125 Duke este o motocicletă dezvoltată pentru adolescenții pasionați de două roți. Aceeași echipă care în urmă cu câțiva ani realiza Super Duke, ridicând standardele când vine vorba de dinamism, a realizat și 125 Duke. Motorul este un monocilindru în 4 timpi de 124,7 cmc ce dezvoltă 15 CP la 10.500 rpm.
      1190 RC8 R
      Cel mai rapid model din gama KTM, 1190 RC8 R s-a transformat într-o motocicletă pe care fanii superbike-urilor o așteptau. Este mai puternică (175 CP), are o distribuție a greutății  mult mai bună , este mai accesibilă și mai rapidă decât orice RC8 R realizat până acum. La dezvoltarea acestei generații a contribuit experiența acumulată în Campionatul de Superbike al Germaniei, unde KTM a câștigat titlul la constructori.
      990 SM T
      Extrem de rapid, 990 SMT, acest supermoto foarte dinamic care are toate calitățile unui touring, a fost îmbunătățit și din 2011 este echipat cu sistem de frânare ABS.

      990 Adventure Dakar
      Dakar-ul va rămâne întotdeauna Dakar, chiar dacă se desfășoară în America de Sud. Ediția limitată Adventure Dakar cu albastrul său inspriat din culoarea touaregilor (pentru acești oameni ai deșertului albastru simbolizează lumea) și cu Beduinul inscripționat are menirea de a menține în viață spiritul celor mai extraordinare raiduri ale tuturor timpurilor. Suspensiile care au o cursă de 210 mm și sistemul de frânare ABS (Bosch) sunt de la Adventure, iar motorul este cel de pe Adventure R, fiind vorba de propulsorul ce dezvoltă 115 CP.

      Sursa
×