Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    9.817

Mani Gyenes și KTM 300 EXC 2011

Autentifica-te  
ktmbv

120 vizualizări

many_300exc_bigMani Gyenes și KTM 300 EXC 2011

Dublu câștigător al Red Bull Romaniacs clasa Expert Team și medaliat cu argint la International Six Days Enduro, Mani Gyenes utilizează încă de la mijlocul lunii iunie noul KTM 300 EXC. Pilotul Vectra Racing are experiență cu acest model având în vedere că de peste 5 ani concurează cu diverse versiuni ale 300 EXC. Cu KTM 300 EXC 2011, Mani a terminat pe locul 9 la clasa PRO Red Bull Romaniacs, a câștigat Romanian Extreme Adventure și a obținut cel de al 4 lea titlu în Campionatul Național de Endurocross.

Mani Gyenes: ”Am mers cu suspensiile de serie la o etapă din Campionatul Național de Endurocross, însă după aceea a trebuit să adaptez motocicleta la cerințele curselor la care am mers. Pentru că în iunie când am luat această motocicletă nu era disponibilă încă versiunea 6Days, pentru Romaniacs am luat suspensiile WP de pe generația anterioară KTM 300 EXC Six Days. În cursele de enduro clasic și endurocross trebuie să te obișnuiești că ai șase trepte în loc de cinci, însă în condiții de enduro extrem noua cutie te ajută mult. KTM 300 EXC 2011 ca și generațiile anterioare nu este o motocicletă pentru începători. Este o motocicletă pe care o exploatezi la adevărata ei capacitate în condiții dure și care ,după ce am concurat într-o cursă cu setările din fabrică, pot să afirmă că este într-adevăr Ready To Race. Pentru începători, din noua gamă KTM, recomand un 125 în doi timpi sau un 250 în 4 timpi ”.

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv

      Discounturi pentru Red Bull Romaniacs
      În perioada 25 -30 iunie, Dementor KTM este prezent la cel mai dificil raliu hard enduro din lume și oferă discounturi celor care își achiziționează piese de la reprezentanții noștrii. Ne găsiți în riders paddock, unde mecanicii Dementor KTM te pot ajuta să îți achiziționezi piesele care se potrivesc motocicletei tale și te pot îndruma în ceea ce privește modul în care poți să îți repari, provizoriu, motocicleta în condițiile extreme de pe traseul de la Romaniacs.  
      Program Dementor la Red Bull Romaniacs
      Vineri 25 iunie
      Riders Paddock – B.dul Coposu – Sibiu  11.00 – 19.00
      Sâmbătă 26 iunie
      Riders Paddock – B.dul Coposu – Sibiu 08.30 – 19.00
      Duminică 27 iunie
      Riders Paddock – B.dul Coposu – Sibiu 09.00 – 19.00
      Luni 28 iunie
      Riders Paddock – Hotel Petroșani – Petroșani  14.00 – 19.00
      Marți 29 iunie
      Riders Paddock – B.dul Copsou – Sibiu 14.00 – 19.00
      Miercuri 30 iunie
      Riders Paddock – B.dul Coposu – Sibiu 09.00 – 16.00

      Sursa
    • De ktmbv

       Piloţii şi spectatorii s-au obişnuit cu îmbunătăţiri permanente atunci când vine vorba despre circuitul de la Gorgota-Ciolpani. Care sunt noutăţile pentru etapa doi a Dementor KTM Motocross Cup, care se va alerga pe acest circuit, sâmbătă, 19 mai?
      În opinia mea, circuitul are un nivel tehnic destul de înalt şi nu necesită deocamdată modificări. Desigur, la o săptămână rămasă până la cursă, ne concentrăm ca trambulinele să se prezinte în stare perfectă. Reparăm şi curăţăm decolările, nu doar centrul trambulinei, apoi, este foarte important ca unghiurile să fie cele bune. La multe curse la care am participat, în stânga rampei este un unghi, în dreapta este un altul şi de aceea este chiar periculos să încerci să depăşeşti la intrarea pe o trambulină. Nu va fi cazul la Ciolpani. Desigur, mai sunt şi celelalte pregătiri, legate de aspect, care-i vor face pe piloţi şi pe spectatori să se simtă bine şi în siguranţă: gazonul să fie pus la punct, pregătirea gardurilor, decorarea cu bannerele sponsorilor. Dorim ca totul să fie cât mai „profi”!

      Gorgota-Ciolpani este circuitul pe care-l cunoşti cel mai bine şi de care te leagă multe amintiri. Care sunt cele mai interesante momente pe care le-ai trăit pe acest circuit?
      În varianta veche a circuitului, în 2004, aici am alergat la prima mea etapă de campionat mondial, la clasa MX3. Apoi, în 2010, pe acest circuit am câştigat o etapă dificilă din Campionatul Est-European de Motocros, cu mari emoţii, concurând cu nişte piloţi de un nivel foarte bun. Totuşi, Ciolpani rămâne unul din circuitele pe care nu îmi place să alerg în competiţii, deoarece sunt implicat şi în organizare şi e dificil să te concentrezi şi pe cursă. Chiar îmi aduc aminte că în 2010, înainte de cursă, m-am încuiat într-o cabană, pentru a mă putea concentra aşa cum trebuie înainte de start! Apoi, cunoscând circuitul foarte bine, ritmul de pilotaj poate deveni monoton şi de aceea prefer un circuit care mă ţină în priză prin faptul că nu-i cunosc toate detaliile. Să nu mai punem la îndoială că la Ciolpani toată lumea se aşteaptă să câştig!
      Cum trebuie un pilot de motocros să abordeze circuitul de la Ciolpani?
      Pentru a închide bine un tur, trebuie să fii bine pregătit tehnic, sunt câteva locuri care pun probleme. Trebuie să ştii să sari corect şi să abordezi trambulinele corect. Tocmai de aceea, sunt mulţi piloţi care nu apreciază acest circuit, dar nu am de gând să-l fac mai uşor de abordat. Nu doresc un circuit pe care-l înveţi în două-trei săptămâni, ci unul care să te oblige să înveţi mereu.
      Care sunt obiectivele tale pentru sezonul 2012?
      Îmi doresc doar să mă bucur de curse şi să o termin cu bine pe fiecare. Desigur, îmi doresc în continuare să câştig. Anul trecut am muncit mult şi mi-am asumat riscuri pentru a obţine titulatura de Maestru al Sportului, după trei trei titluri de campion naţional consecutive, aşa ca anul acesta am alte priorităti, vreau să contribui la dezvoltarea motocrosul în România, iar asta nu se poate face decât concentrându-ne toată atenţia asupra copiiilor, adică exact ceea ce şi-a propus Dementor KTM Motocross Cup.


      Sursa
    • De ktmbv

       
      Inceputa ca o afacere de familie in 1919, Lazer este cea mai veche companie producatoare de casti de protectie dintre toate cele care isi desfasoara activitatea in prezent. Peste 300.000 de casti marca Lazer au fost realizate din acel indepartat an 1919 si pana in zilele noastre, respectandu-se mereu cele mai inalte standarde de calitate ale fiecarei vremi.  Pentru anul 2012, Lazer aduce pe piata vizorul Lumino. Acest vizor ofera protectie impotriva razelor solare, adaptandu-se in functie de lumina ambientala prin modificarea opacitatatii de la 90% pana la 20% in mai putin de 15 secunde. Pentru cei interesati, modelele 2012 au sosit deja in showroom-ul importatorului Lazer in Romania, Dual Motors








      Pentru iubitorii asfaltului, Dual Motors recomanda Lazer Kite. Aceasta este o casca din fibra de carbon dispuse in patru straturi, desigur, foarte usoara. Vizorul este unul clar, fiind tratat impotriva aburirii, zgarierii si vine ranforsat cu un suport de aluminiu. Poate fi inlocuit cu unul Lazer Lumino, vizor ce isi schimba opacitatea in functie de intensitatea luminii. Alte caracteristici ale noii casti Kite sunt: vopsea reflectorizanta in partea dorsala pentru o mai buna vizibilitate pe timp de  noapte in trafic, sistem de ventilare performant, cu guri de extragere a aerului, interior detasabil, lavabil si este tratat impotriva bacteriilor. Accesorii: Vizor Lumino, Vizor WideRace cu opacitate 80%, Vizor WideRace Clar, Wide Race Lumino.






      Pentru cei care evita sa stea in trafic si aleg scuterul ca mijloc de transport in oras, casca Lazer Bolero promite sa va asigure protectia in jungla urbana. Confectionata din tehnopolimer injectat, casca are o greutate scazuta, cantarind doar 1150 grame. Vizorul este tratat anti-zgariere  iar ochelarii de soare sunt deja “integrati” in casca. Prinderea este asigurata prin bucla micrometrica. Interiorul este complet detasabil pentru a fi spalat usor, exista trei  guri de aerisire, pe laterale si in spate, si nu in ultimul rand sistemul RingO permite comunicarea prin bluetooth intre difuzorul si microfonul integrate in casca si telefonul mobil. Ride on!




      Pentru final, am pregatit impatimitilor de off-road doua casti Lazer sa le tina minte, de asta  v-am lasat pentru ultimele randuri, cele mai bune modele, cu care Lazer ne uimeste in anul care vine.Prima pe care o sa o prezentam este MX 8, urmata de Lazer SMR, doua casti cu greutati mici si foarte flexibile.









      Lazer MX8. Aceasta este o casca din fibre de carbon dispuse in patru straturi diferite, intarite cu adeziv pentru a deveni rigide si in acelasi timp elastice. MX8 vine si intr-o  versiune  compusa din sapte  straturi de fibre de carbon. Ambele versiuni sunt usoare si flexibile, fiind practic indestructibile. Partea dorsala a castii integreaza  un suport semi-rigid adaptat pentru protectia pentru gat iar paisprezece guri de ventilatie asigura un fluxul de aer permanent in casca, aceasta fiind si foarte aerodinamic, reducandu-se lucrul mecanic cu aerul. Interiorul Coolmax este complet detasabil si  ramane intodeauna uscat, deoarece materialul capteaza umiditatea spre straturile interioare, avand filtre si loc de depozitare a acesteaia. Noua casca off-road Lazer MX8 este dotata si cu indicator de… impact: acesta masoara fortele in cazul unei cazaturi. Daca fortele trec de 100G si indicatorul devine rosu, casca trebuie verificata de o persoana abilitata. Accesorii: Masca pentru zapada, Ochelari off-road.







      Lazer SMX, este o casca off-road ce cantareste doar 1250 grame, cu o foarte buna aerodinamica si care ofera un camp vizual larg. Interiorul complet detasabil este tratat anti-bacterian, aerisire tip F.A.S. (Full Air System) isi face bine treaba iar casca poate fi comandata si in versiunea Lazer SMX Superskin. Aceasta ofera cu 70% mai multe protectie datorita stratului special ce reduce frecarea la impact, capul ramanad fix, eliminand rotirea.



















































      Sursa
    • De ktmbv







      Promiteam ieri in articolul despre Supercross Bercy ca vom reveni  cu parerile lui Adrian Raduta si Ciprian Popescu, doi rideri romani aflati la fata locului. Ce poate fi mai relaxant dupa un sezon de curse decat sa privesti… o cursa, desi Adrian – suntem siguri ca si Ciprian a fost afectat de acest fenomen, ne-a declarat ca nu s-a simtit prea “implinit” in postura de privitor. Spectacolul de la Bercy  l-a inspirat pe campionul nostru la MX1, care este hotarat sa pregateasca un circuit de supercros la Ciolpani. Sa vedem si de ce…



      Mai intai ii dam insa cuvantul lui Ciprian Popescu, el declarandu-se impresionat de prestatia publicului, care animat asa cum trebuie de catre un M.C. a fost unul din ingredientele de baza ale succesului showului.










      “Nu sunt strain de evenimente de acest gen, am asistat si la Genoa Supercross, dar francezii se pricep sa faca spectacol, de la cursele in stil american, la demonstratiile de freestyle, publicul a fost tinut in priza pe durata unui intreg weekend! Traseul a fost foarte tehnic si merita mentionat ca organizatorii gasesc mereu noi provocari pentru piloti.”

      Adrian Raduta s-a declarat impresionat de show, de viteza si de motricitatea pilotilor si este hotarat sa pregateasca un circuit de supercross la Ciolpani. “Este complet diferit fata de ceea ce facem noi la motocros. Supercrossul te obliga sa iei decizii fulgeratoare, fie ca e vorba de o depasire, de alegerea unei trase sau de abordarea unei sarituri. Iar acestea sunt deprinderi pe care trebuie sa si le formeze orice pilot de motocros.”

















      Justin Barcia surprins la sesiunea de autografe            Eli Tomac, "vice-regele" de la Supercross Bercy


      Sursa
×