Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    9.836

Dementor KTM Track Days

Autentifica-te  
ktmbv

192 vizualizări

{becssg}galerii_foto/serres_track_days/poze_articol{/becssg}

Dementor KTM Track Days Serres

În weekendul 23-24 octombrie peste 20 de împătimiți ai asfaltului s-au convins, pe circuitul de la Serres, de performanțele gamei KTM. Pentru a fi testate de piloții români în condiții de circuit (nivel începător), Dementor a dus în Grecia atât modele din gama SuperBike cât și din gama Naked și Supermoto, vedeta sesiunii de teste fiind KTM RC8 Red Bull Replica.

 

KTM RC8, KTM 990 SuperDuke, KTM 990 SuperDuke R, KTM 690 Duke, KTM 690 Duke R, KTM 950 SMR, KTM 690 SMC, KTM 690 SMR, KTM 450 SMR și KTM 530 EXC cu kit pentru Supermoto sunt modelele care au completat lista motocicletelor aduse pe circuitul de la Serres pentru a fi testate. Dementor KTM Track Days a fost un bun prilej pentru ca românii, care concurează în ROSBK și clienți KTM care sunt fideli gamei de off-road să se familiarizeze cu gama on-road a constructorului austriac. Printre cei care au urcat în șaua lui KTM RC8 Red Bull Replica, un Superbike creat după filozofia ”Ready to Race”, s-au numărat Ionel Pascotă (câștigător al titlului Alpe Adria, multiplu campion balcanic de SuperBike și SuperSport, câștigător al ROSBK clasa SuperSport) și Ionuț Mistode ( câștigător al ROSBK clasa SuperBike și primul pilot român care va concura în Campionatul Mondial de Anduranță).

Ionuț Mistode: ”Am rămas surprins în mod plăcut de cât de manevrabil și stabil este KTM RC8 Red Bull Replica în viraje. Este o motocicletă care te ajută mult pe un astfel de circuit și faptul că am putut să mergem cu ea exact pe același traseu pe care concurăm în ROSBK a contat foarte mult, sper să am ocazia să o pilotez și pe alte circuite”.

Dan Tatoiu (Dementor KTM): ”Ne-am implicat într-un astfel de eveniment din dorința de a aduce cât mai aproape de potențialii noștri clienți motocicletele din gama on-road. KTM RC8 Red Bull Replica este o motocicletă care stă bine pe viraje și m-a surprins încă din primul tur cu manevrabilitatea sa, cea mai bună soluție pentru un test cu o astfel de motocicletă fiind câteva tururi de pistă.Vom continua să susținem evenimente din ROSBK și sezonul viitor, când pe piața din România va fi disponibil și noul naked KTM, 125 Duke”.

 

Fotografii de la Dementor KTM Track Days - Serres gasiți accesând: galeria foto

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv
      {flippingbook_book 23}

      Sursa
    • De ktmbv


      Tony Cairoli a devenit campion mondial în șaua lui KTM 350 SX-F
      După câștigarea etapei din Brazilia, Tony Cairoli a devenit campion mondial la MX 1 aducând pentru KTM prima victorie cu revoluționarul model 350 SX-F. Datorită succesului din acest sezon, italianul are acum patru titluri mondiale.
      Câștigarea titlului cu două etape înainte de final le-a adus celor de la KTM confirmarea unui succes care se întrevedea încă de la prima cursă din 2010. Stefan Everts, de 10 ori campion mondial și inginerii austrieci au creeat o motocicletă ușoară și agilă care să reușească în lupta cu mult mai puternicele motociclete de 450.
      KTM 350 SX-F, versiunea cu setările din fabrică, poate fi văzută în showroomul Dementor KTM din Șos. Pipera Nr. 48, București de luni până vineri între orele 10.00 – 19.00 și sâmbăta între orele 10.00 – 13.00.  
      KTM 350 SX-F este disponibil începând cu 7.170 euro fără TVA.

      Sursa
    • De ktmbv


      Le-am mai folosit si inainte, dar niciodata atat de intens ca zilele trecute la antrenamentul Patrick Moto: doua zile fierbinti de endureala, pigmentate cu foarte, foarte mult praf, niste stropi de ploaie, plus deplasarea pana la Gheorgheni. Iar cand lucrurile merg bine, e usor sa spui ca totul a fost ok, uitand ca sunt niste “dedesubturi”, care fac ca situatia sa se prezinte atat de favorabil. Sa luam de exemplu casca enduro/motocross Lazer X7 Magic. Desi face parte din linia de modele entry-level ale traditionalului producator belgian de casti, ce am luat eu la purtare arata si se simte ca o casca din liga superioara. Are garantie pentru cinci ani, interior complet detasabil – tocmai am testat usurinta cu care se face acest lucru si “sfanta” inchidere racing, cu bucla din aluminiu. Spre deosebire de alte modele testate pana acum, dintre care unele cu nume de staif, nu imi joaca pe cap si nu mi-a luat din pielea de pe frunte – bine, in acel caz reusisem sa termin Drachones Rally Raid, desi nu prea cred ca e normal. Dupa spalare, exteriorul castii si-a recapatat aspectul de nou, vopseaua arata inca foarte fresh, iar interiorul e la fel de imbietor.

      In fine, manusile Fox Pawtector, manusi cum nu a mai avut neamul meu, bine oricum sunt primul motociclist din neamul meu (si nimeni nu intelege cui naiba seaman…), dar oricum ideea e ca sunt cele mai misto pe care le-am avut. In primul rand sunt cam… sofisticate adica au un  material ce arata de spui ca sunt pantofi de alergat, dublu strat de piele in palma, puncte de silicon pe cele patru  degeete, intaritutri discrete in zona incheieturilor si sunt foarte bine aerisite, e suficient sa deschizi degetele si simti fluxul de aer. Ma simt asadar ca un chirurg, asa ca nu ezit sa le folosesc si la cursele de MTB, sper sa nu le iau la purtat si in bucatarie!
       Trecem la ochelari, este vorba despre o pereche de Ariete Palladium. Rama este solida si suficient de flexibila, lentila nu s-a zgariat in ciuda cantitatii enorme de praf la care a fost expusa si nici nu s-a aburit. Spuma care acopera rama este compusa din patru straturi, din care unul cu memorie, iar cel care vine in contact cu fata este hipo-alergenic. Banda elastica se mentine si ea solida, fixand bine ochelarii pe casca.
      Echipamentele sunt disponibile prin Dual Motors.

      Sursa
    • De ktmbv



      Dementor te așteaptă la Cheile Grădiștei Endurocross

       
       Sâmbătă, 7 august, la Cheile Grădiștei Endurocross, Dementor aduce aproape de tine două din modelele de top ale constructorului austriac KTM. Vei putea vedea, din gama 2011, KTM 350 SX-F și KTM 300 EXC-E. În plus, KTM 300 EXC 2011 va fi motocicleta utilizată de triplul campion național de endurocross, Mani Gyenes.
      La Cheile Grădiștei (zona Bran-Moeciu) cei mai buni rideri din România vin să își dovedească măiestria în cea de a doua ediție a Cheile Grădiștei Endurocross. Alex Gârbacea și Romeo Duicu, doi din piloții români care concurează în Campionatul Mondial de Rally-Raid, sunt cei care au creionat traseul cursei de sâmbătă. După ediția din 2009, Alex Gârbacea (gazda acestei competiții), alături de coechipierii săi din Vectra Racing și-a dorit să facă din Cheile Gradistei Endurocross un eveniment de tradiție în zona Brașov – Moeciu. Așa că în acest an alături de Romeo Duicu, Alex s-a oprit din antrenamentele pentru Raliul Faraonilor (Egipt, etapa din C.M. de Rally-Raid) pentru a face traseul pe care sâmbătă sunt așteptați atât piloți de enduro cât și de motocros.
      Evenimentul este inclus în Campionatul Național de Endurocross, fiind a șaptea etapă din acest sezon și totodată cursa la care pentru clasa A se va decide campionul acestui an.
      Mani Gyenes, triplu campion național de enduro și endurocross și dublu câștigător al Red Bull Romaniacs clasa Expert, este principalul favorit la câștigarea cursei de la clasa A (avansați). Iar Lucian Neaga, snowboarderul care a câștigat în acest an Red Bull Romaniacs la clasa Hobby Single, vine la Moeciu să dovedească că se simte într-adevăr bine la munte și când rulează cu motocicleta.
      Pentru că este vară și Dani Oțil a decis să profite cât se poate de mult de vacanță, vedeta tv pe 2 roți va debuta sâmbătă în Campionatul Național de Endurocross.
      Program Cheile Gradistei Endurocross
      Sâmbătă 7 august
      08:00 – 11:00 Înscrieri și verificări tehnice (Complexul Cheile Grădiștei Fundata)
      11:00 – briefing
      11:30 – Antrenament clasa C (hobby)
      11:50 – Antrenament clasa A (avansați) și B (sport)
      12: 10 – Antrenament clasa Quad
      12:30 – Formare grilă clasa C
      12:40 – Start în cursa clasei C (1h + 1 tur)
      14:10 - Formare grilă clasa A și B
      14:20 – Start în cursa clasele A și B (clasa A 2h+1 tur, clasa B 1h30min+1 tur)
      16:50 – Formare grilă clasa Quad
      17:00 – Start cursa clasa Quad (1h+1tur)
      18:30 – Festivitatea de premiere
       
      Programul poate suferi modificări în funcție de condițiile meteo și de nr. de concurenți.
       
      Cum ajungi?
      Traseul de endurocross este amenajat în apropierea complexului Cheile Grădiștei Fundata.
      Pentru a ajunge la Cheile Gradistei din Brașov respectiv București puteți urma ruta:
      Cale de acces din Brașov: (31km) Brasov - Cristian - Rasnov - Tohan - Bran - Moeciu.
      Cale de acces din București: București - Ploiești - Sinaia - Predeal - Râșnov - Bran – Moeciu.
      Complexul se află între Moeciu de Jos și Moeciu de Sus, iar în acest an cartierul general al cursei va fi în partea nouă a mini stațiunii, zona numită Cheile Grădiștei Fundata. Pentru a ajunge la traseul de endurocross și la cartierul general al evenimentului urcați din Cheile Grădiștei Holiday Complex către Cheile Grădiștei Fundata.
      Vezi harta: http://endurocross.creatie-site.ro/acces.html


      Sursa
    • De ktmbv

      Kimi Raikkonen este cel mai nou membru al Familiei Orange
      Campionul mondial de Formula 1 din sezonul 2007 şi actualul pilot al Citroen J-WRC a devenit posesorul unei motociclete KTM 250 SX-F. Cu această motocicletă Kimi Raikkonen şi-a mai adăugat încă un vehicul de curse la colecţie. Iar după ce a dovedit că se descurcă şi pe macadam nu doar pe asfaltul circuitelor de Formula 1, finlandezul îşi va încerca norocul şi pe două roţi urmând să meargă pe câteva circuite de motocross şi la enduro.

      Sursa
×