Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    9.902

Lazer 2012

Autentifica-te  
ktmbv

163 vizualizări

 X7-Magic-ORANGE-BLUE-300x272

Inceputa ca o afacere de familie in 1919, Lazer este cea mai veche companie producatoare de casti de protectie dintre toate cele care isi desfasoara activitatea in prezent. Peste 300.000 de casti marca Lazer au fost realizate din acel indepartat an 1919 si pana in zilele noastre, respectandu-se mereu cele mai inalte standarde de calitate ale fiecarei vremi.  Pentru anul 2012, Lazer aduce pe piata vizorul Lumino. Acest vizor ofera protectie impotriva razelor solare, adaptandu-se in functie de lumina ambientala prin modificarea opacitatatii de la 90% pana la 20% in mai putin de 15 secunde. Pentru cei interesati, modelele 2012 au sosit deja in showroom-ul importatorului Lazer in Romania, Dual Motors

kite-300x194


Pentru iubitorii asfaltului, Dual Motors recomanda Lazer Kite. Aceasta este o casca din fibra de carbon dispuse in patru straturi, desigur, foarte usoara. Vizorul este unul clar, fiind tratat impotriva aburirii, zgarierii si vine ranforsat cu un suport de aluminiu. Poate fi inlocuit cu unul Lazer Lumino, vizor ce isi schimba opacitatea in functie de intensitatea luminii. Alte caracteristici ale noii casti Kite sunt: vopsea reflectorizanta in partea dorsala pentru o mai buna vizibilitate pe timp de  noapte in trafic, sistem de ventilare performant, cu guri de extragere a aerului, interior detasabil, lavabil si este tratat impotriva bacteriilor. Accesorii: Vizor Lumino, Vizor WideRace cu opacitate 80%, Vizor WideRace Clar, Wide Race Lumino.

bolero-300x193

Pentru cei care evita sa stea in trafic si aleg scuterul ca mijloc de transport in oras, casca Lazer Bolero promite sa va asigure protectia in jungla urbana. Confectionata din tehnopolimer injectat, casca are o greutate scazuta, cantarind doar 1150 grame. Vizorul este tratat anti-zgariere  iar ochelarii de soare sunt deja “integrati” in casca. Prinderea este asigurata prin bucla micrometrica. Interiorul este complet detasabil pentru a fi spalat usor, exista trei  guri de aerisire, pe laterale si in spate, si nu in ultimul rand sistemul RingO permite comunicarea prin bluetooth intre difuzorul si microfonul integrate in casca si telefonul mobil. Ride on!

Pentru final, am pregatit impatimitilor de off-road doua casti Lazer sa le tina minte, de asta  v-am lasat pentru ultimele randuri, cele mai bune modele, cu care Lazer ne uimeste in anul care vine.Prima pe care o sa o prezentam este MX 8, urmata de Lazer SMR, doua casti cu greutati mici si foarte flexibile.

2855_MX8-Legend-BLACK-BROWN-RED-300x279

Lazer MX8. Aceasta este o casca din fibre de carbon dispuse in patru straturi diferite, intarite cu adeziv pentru a deveni rigide si in acelasi timp elastice. MX8 vine si intr-o  versiune  compusa din sapte  straturi de fibre de carbon. Ambele versiuni sunt usoare si flexibile, fiind practic indestructibile. Partea dorsala a castii integreaza  un suport semi-rigid adaptat pentru protectia pentru gat iar paisprezece guri de ventilatie asigura un fluxul de aer permanent in casca, aceasta fiind si foarte aerodinamic, reducandu-se lucrul mecanic cu aerul. Interiorul Coolmax este complet detasabil si  ramane intodeauna uscat, deoarece materialul capteaza umiditatea spre straturile interioare, avand filtre si loc de depozitare a acesteaia. Noua casca off-road Lazer MX8 este dotata si cu indicator de… impact: acesta masoara fortele in cazul unei cazaturi. Daca fortele trec de 100G si indicatorul devine rosu, casca trebuie verificata de o persoana abilitata. Accesorii: Masca pentru zapada, Ochelari off-road.

2869_product_790_11-300x300

Lazer SMX, este o casca off-road ce cantareste doar 1250 grame, cu o foarte buna aerodinamica si care ofera un camp vizual larg. Interiorul complet detasabil este tratat anti-bacterian, aerisire tip F.A.S. (Full Air System) isi face bine treaba iar casca poate fi comandata si in versiunea Lazer SMX Superskin. Aceasta ofera cu 70% mai multe protectie datorita stratului special ce reduce frecarea la impact, capul ramanad fix, eliminand rotirea.



Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv


      Gama de aditivi a fost imbogatita cu doua noi produse: Putoline Fuel Inject & Valve Cleaner si Putoline Fuel Conditioner, aditivi speciali ce curata sistemul de injectie si supapele motocicletelor. Primul produs inlatura toate depunerile cum ar fi gudron, lacuri si rasina din sistemul de alimentare, curatand rezervorul, pompa de injectie, carburatorul, injectoarele, supapele si camerele de ardere. Putoline Fuel Inject & Valve Cleaner asigura o intretinere optima motorului, marind puterea acestuia si reducand in acelasi timp consumul de carburant. Aditivul asigura si o pornire usoara a motorului cand afara este rece, previne relantiul neregulat, rateurile si reduce emisiile de gaze. Poate fi folosit  pentru motoarele in 2 si 4 timpi.


       
      Un alt produs Putoline, chiar recomandat pe aceasta perioada a iernii este Putoline Fuel Conditioner. Putoline Fuel Conditioner curata, protejeaza si lubrifiaza intregul sistem de alimentare. Inlatura depunerile din carburator, injectoare, depunerile de pe supape si curata camera de ardere. Previne condensul si neutralizeaza apa din rezervor. Putoline Fuel Conditioner imbunatateste performanta motorului, scade consumul de carburant. De asemenea previne formarea de gheata in carburatoare, credeti-ma ca nu vreti sa stiti cum e sa ai un firicel de gheata in carburator, iarna, in padure… groaznic!




      Putoline Fuel Stabilizer previne oxidarea benzinei. Atunci cand motocicleta este lasata la odihna o perioada indelingata de timp, aici vorbim de mai mult de o luna, exista riscul ca benzina din rezervor sa isi piarda din calitati. In acest timp se vor forma depuneri in rezervor si in parti esentiale ale carburatorului. Influentate direct de acest fenomen sunt pornirile si relantiul neregulat. Putoline Fuel Stabilizer va preveni astfel de neplaceri sa apara. Modul de utilizare este unul simplu, la 25 de litri de carburant, o sticluta de aditiv. Inainte de a pune la “pastrat” motocicleta puneti in rezervor aditivul, adaugati benzina,  miscati motocicleta pentru ca aditivul sa se amestece cu benzina dupa care motocicleta se lasa pornita cateva minute si voila, motocicleta este gata sa treaca peste perioada de iarna!

      Sursa
    • De ktmbv

      {becssg}stiri/diverse/piloti_sustinuti{/becssg} Trei victorii la Moreni
      Trei victorii si o clasare pe podium pentru pilotii Top Cross TCS powered by Dementor KTM la Moreni Adrian Raduta a mai facut un pas spre titlul de campion national la clasa MX1 Urmatoarea cursa: Lazarea pe 27 iunie Echipa Top Cross TCS powered by Dementor KTM a avut un sfarsit de saptamana excelent in etapa din Campionatul National de Motocross de la Moreni.
      Dupa etapa de Campionat European de la Zarnesti, Adrian Raduta, Julian Raduta, Virgil Corbea, Ionut Gradinaru si Alin Corbea, pilotii echipei Top Cross TCS powered by Dementor KTM, au luat startul, din nou, in Campionatul National de Motocross. Programata pe circuitul de la Moreni, in apropiere de Ploiesti, etapa a sasea a sezonului a fost una dificila mai ales din punct de vedere meteorologic. „A plouat torential vineri si sambata si a fost foarte multa apa pe circuit. Pentru a proteja motocicletele am renuntat la antrenamente”, a spus Adrian Raduta.

      In prima mansa de la clasa MX1, Adrian Raduta s-a acrosat cu un alt pilot, in primul viraj dupa start, si a retrogradat pana pe ultima pozitie. Dupa o cursa fantastica de recuperare, pilotul Top Cross TCS powered by Dementor KTM a reusit sa se impuna. Mansa a doua a fost una mai usoara pe care Adrian Raduta a transat-o in favoarea sa inca din primele tururi. „Au fost doua manse spectaculoase si sunt foarte multumit cu modul in care am castigat aici mai ales ca am facut un pas important acum spre titlul national”, a mai adaugat Adrian Raduta, la finalul etapei de la Moreni.

      La clasa MX2, Julian Raduta a avut un parcus excelent in prima mansa, pe care a si castigat-o, dar in mansa secunda, din cauza unei cazaturi, a terminat pe locul locul trei. „As fi castigat fara probleme aceasta etapa, dar asa trebuie sa ma multumesc doar cu locul 2. E important insa ca am ajuns pe


      Sursa
    • De ktmbv



      LUMINO VISOR - Perfect in toate conditiile meteorologice

      Va invitam sa descoperiti anuntul nostru pentru parasolarele Lumino. Anuntul a aparut atat in presa cat si pe site-urile moto de specialitate.


      Pentru aceasta ocazie, site-ul www.motocicle.com.ro va sta la dispozitie pentru toata gama de modele, si pentru a va oferi informatii cu privire la acest parasolar.
      Nu ezitati sa ne contactati.


      Sursa
    • De ktmbv

      Gama off-road KTM 2011: 350 SX-F, 300 EXC
      Topul gamei KTM pentru 2011 este fără îndoială KTM 350 SX-F motocicletă care în prezent domină Campionatul Mondial MX1 avându-l în șa pe Antonio Cairoli. Printre noutăți se află și KTM 300 EXC-E, care din 2011 are o transmisie cu șase rapoarte.
      Gama pentru 2011 începe cu modelul de 50 cmc în doi timpi (50 SX) şi se termină cu puternicul 530 EXC-R. Între cele două există o întreagă gamă de vehicule sport adaptate fiecărui tip de pilotaj off-road şi fiecărui profil de pilot. Iar toate se încadrează perfect în filozofia KTM "Ready to race". KTM are motocicleta potrivită atât pentru cei care practică enduro-ul şi motocrossul ca pe un hobby, cât şi pentru cei care participă la campionate mondiale.
       
      KTM 350 SX-F

      În 2006, Stefan Everts a redevenit campionul mondial (14 victorii în 15 Grand Prix) și în același an a preluat și postul de director al departamentului Racing de la KTM. Pe atunci, el a avut o viziune asupra viitorului motocrosului şi în KTM a găsit un partener ideal pentru a dezvolta un pachet, care să se traducă în eficiență și performanță maximă și care să se muleze după cerințele pilotului. 4 ani mai târziu proiectul este gata: noul 350 SX-F.
      Specificații tehnice
      Specificatii Tehnice: Vezi 350 SX-F în acțiune: Motor: Monocilindru în 4 timpi {yoogallery src=[/images/stories/stiri/diverse/modele_2011/imagini/300exc] width=[133]}{youtube}HsaLWqGPkqc{/youtube} Capacitate cilindrică: 349.7 cmc Cursă xAlezaj: 88/57.5 mm Compresie: 13.5:1 Starter: starter electric /12V 3 Ah Transmisie: 5 trepte Carburator: Keihin EFI Ungere: cu presiune 2 pompe de ulei Ulei pentru motor: Motorex, SAE 10W50 Răcire: cu lichid Ambreiaj: multidisc acționat hidraulic Aprindere: Keihin EMS Ghidon: Renthal, Aluminium Ø 28/22 mm (1.10/0.87") Suspensie față: WP USD Ø 48 mm (1.89") Suspensie spate: WP-Monoshock with linkage Cursa suspensiei față/spate: 300/330 mm Frâne, față/spate: discuri de frână 260/220 mm (10.24/8.66") Jante, față/spate: 1.60 x 21"; 2.15 x 19" Excel Anvelope, față/spate: 80/100-21"; 110/90-19" Lanț: 5/8 x 1/4" Ampatament: 1495±10 mm Garda la sol (fără a fi încărcat): 375 mm Înălțimea șeii: 992 mm Capacitate rezervor: aproximativ 7.5 litri Greutate (fără carburant): aproximativ 103.9 kg  
      KTM 300 EXC/ Six Days
      Pentru orice eveniment hard enduro, 300 EXC este alegerea potrivită! Un ansamblu net optimizat, o motocicletă ușoară cu un cuplu incredibil de puternic, care este uşor de a controlat în orice moment. Starterul electric este inclus în echiparea standard.
      EXC SIXDAYS
      Motor
      Modelele Six Days își iau puterea din motoarele de curse în doi şi patru timpi, motoare care au fost optimizate pentru cursele de enduro. Six Days= Energie pură
      Rezervor
      Rezervorul este ergonomic. Flux de aer cu sistem de conducte sub spoilere pentru o aprovizionare optimă cu aer proaspăt a Airbox. Un alt avantaj pentru curse: polietilena transparentă îți permite să vezi din exterior nivelul de combustibil.
      Șaua
      Șaua pentru modele Six Days este furnizată cu buzunare suplimentare. Are de asemenea o greutate redusă, iar pentru o durată de viață mai lungă și confort interiorul este realizat din spumă.
      Specificații tehnice KTM 300 EXC Motor: Monocilindru în 2 timpi {yoogallery src=[/images/stories/stiri/diverse/modele_2011/imagini/300exc] width=[133]} Capacitate cilindrică: 293.2 cmc Cursă xAlezaj: 72x72 mm Starter/ baterie: pornire la pedală și starter electric /12V 3 Ah Transmisie: 6 trepte Carburator: Keihin PWK 36 S AG Ulei pentru transmisie: Motorex, SAE 10W50 Răcire: cu lichid Ambreiaj: multidisc acționat hidraulic Aprindere: Kokusan Ghidon: Renthal, Aluminium Ø 28/22 mm (1.10/0.87") Suspensie față: WP USD Ø 48 mm (1.89") Suspensie spate: WP PDS Cursa suspensiei față/spate: 300/335 mm Frâne, față/spate: discuri de frână 260/220 mm (10.24/8.66") Jante, față/spate: 1.60 x 21"; 2.15 x 18" Excel Anvelope, față/spate: 90/90-21"; 140/80-18" Lanț: X-ring 5/8 x 1/4" Ampatament: 1475±10 mm Garda la sol (fără a fi încărcat): 385 mm Înălțimea șeii: 985 mm Capacitate rezervor: aproximativ 9.5 litri Greutate (fără carburant): aproximativ 103.1 kg  

      Sursa
×