Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    9.902


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De ktmbv



      La final de sezon 2011, Ciprian Popescu se mândreşte cu o performanţă cât se poate de interesantă, regăsindu-se în postura de vice-campion naţional la clasa Veterani şi locul patru la enduro, datorită unei interpuneri între etapa de enduro de la Lupeni şi cea de motocros de la Băicoi. Poate cel mai important lucru pe care l-am aflat din interviul pe care-l puteţi citi mai departe este că Ciprian nu regretă titlul de campion  ci apreciază toate momentele grozave pe care le-a petrecut în şaua motocicletei, alergând la cele două discipline, enduro şi motocros.

      DBZ: Ciprian, cum ai caracteriza acest sezon, referindu-ne strict la motocros?
      CP: 2011 a fost un sezon bun, pe care l-am termint cap-coadă cum s-ar spune, fără accidentare. Am avut două obiective, locul întâi la motocros, la Veterani şi locul doi la enduro. Din punct de vedere al etapelor a fost greu, au existat probleme din punct de vedere  al organizărilor, însă sper că se va învăţa din greşeli. Pentru mine, singura problemă a fost  lipsa antrenamentelor, în special la început de sezon şi ţinând cont de faptul că merg din cursă în cursă.  La prima mansă mi se umflau mâinile, în rest nu aveam probleme cu suflul, cu condiţia fizică. Am împletit grija pentru familie, pentru busines, cu  sportul, nu e tocmai uşor, dar la mijloc fiind pasiunea cred că am reuşit destul de bine. Am luat o uşor la începutul campionatului, iar regula de a se tăia cele mai slabe patru manşe ale fiecărui sportiv nu m-a avantajat.




      DBZ: Care a fost cea mai frumoasă cursă a sezonului?
      Prundu şi nu neapărat pentru că eram acasă şi co-organizator – consider că a fost cea mai bună cursă din punct de vedere organizatoric, ci pentru plăcerea pe care am avut-o în timpul celor două manşe. Am câştigat, şi efectiv m-am luptat în mansă doi ghidon la ghidon cu Schultz (n.r. Alexandru Enceanu).

      DBZ: Cum descrii „rivalitatea” cu Enceanu pe care ai avut- pe tot parcursul sezonului?
      CP: În primul rând îl felicit pentru titlul de campion şi pentru că la vârsta lui ţine pasul la motocros, îmi doresc fiu şi eu ca el când voi ajunge la vârsta sa. A fost o luptă frumoasă, etapă de etapă,  purtată însă cu fair-play.


      DBZ: Cum s a impăcat motocrosul cu enduro?

      CP: Motocrosul te ajută foarte mult să ai un stil corect de pilotaj, să ştii cum să abordezi un viraj şi anumite porţiuni din enduro cu viteză mare. Însă e nevoie de atenţie căci poţi pune în practică viteza de la motocros, dar totul e nou şi necunoscut, nu ai puncte de referinţă, şi nici alţi sportivi cu care să te compari. Nu ai feedback, un mecanic de pe margine care să îţi spună că ai înmuiat ritmul… Iar ritmul la enduro se formează prin antrenamente şi participări la curse, am văzut asta când sâmbăta, în curse, aveam probleme de adaptare. La fel a fost şi la REA, a durat ceva până să intru în atmosferă, după care a fost bine. E limpede înaintea etapelor de enduro, trebuie să mă pregătesc….


      DBZ: După două titluri de vice-campion naţional, te vei concentra sezonul viitor doar pe o ramură?

      CP:Dacă aş fi avut 20 de ani, m-aş fi concentrat să iau titlul cum s-ar spune,  vreau să ies pe primul loc, e normal , dar mai important e să mă simt bine, am cules destule, am o istorie destul de mare, nu trebuie să arăt rezultatele nimănui, nu e o presiune. Ceea ce  pentru mine latura fun.

      DBZ: Cum s-a comportat Yamaha YZ 250 F? Urmează sezonul viitor să alergi pe modelul 2012?

      CP: Motocicleta s-a comportat foarte bine, nu am avut probleme tehnice, suspensia e foarte bună, iar motorul e foarte fiabil, nu a fost nevoie să-l desfacem. Cu întreţinerea corespunzătoare Yamaha e foarte fiabilă, nu am avut nici un abandon tehnic, am făcut doar un revalving la suspensii, am schimbat uleiul, filtrele şi nici măcar nu a fost nevoie să înlocuim ambreiajul. Totuşi, pentru că la enduro am trecut pe KTM există posibilitatea să  fac acelaşi lucru şi la motocros.







      Sursa
    • De ktmbv




      KTM-Brasov, va ofera spatiu de depozitare/gazduire a motocicletei dvs pe perioada intregii ierni, intr-un spatiu special amenajat, curat si incalzit, cu posibilitatea expunerii pentru vanzare.

      Taxa de gazduire este de 50 lei/luna.

      In primavara, se asigura manopera unui schimb de ulei efectuat cu ulei Putoline si filtru Hiflo cumparate din magazin incluse in pretul gazduirii.


      Sursa
    • De ktmbv



      Miercuri a fost o zi bogata in revelatii: cat de minunat e sa practici  enduro si cat de misto e sa faci asta pe o motocicleta ca lumea. Aproape ca uitasem. Daca ar fi sa trag linie dupa zecile de minute in care m-am indeletnicit cu manuirea noului KTM 350 EXC-F, in cap imi ramane extraordinara eficienta a suspensiilor si gradul ridicat de control pe care il ofera aceasta motocicleta, despre care “manualul” spune ca ar combina agilitatea unui 250 cmc cu puterea dezvoltata de un 450 cmc.Am verificat,asa e asa                                                                                                                                                                             
      Asadar, l-am corupt sa ma insoteasca si pe Marius Bacila, comandantul navei Motociclismo, ne-am imbarcat intr-o antica Toyota si am dat o fuga pana la circuitul de la Prundu, nerabdatori sa dam piept cu motocicleta oferita de catre Dementor KTM Brasov.  Dar vai, Marius arbora un nou costum personalizat de la Kenny Racing, iar eu nici cozoroc la casca (ma rog, nu m-a pus nimeni sa o folosesc si la snowboard…) nu mai aveam, un fapt de natura sa ma motiveze teribil in lupta cu coclaurii.


      Dupa un inceput mai mult decat ezitant din partea amandoura, l-am corupt pe Marius la niste wheelies si coborari – urcarile pareau a fi dificile pentru colegul meu de breasla despre care trebuie insa sa stiti ca e mai rapid cu vreo zece secunde decat mine pe Serres asa ca e iertat, eu trecand asadar la urcarea de rampe si “escalada” motorizata a terasatelor coline ce se gasesc din belsug in jurul circuitul de motocros de la Prundu.
      Suspensia 350-ului lucreaza atat de bine incat zici ca e preparata pe la cine stie ce specialisti (de fapt e stock), indiferent ca abordezi mai agresiv suprafete puternic pigmentate cu bolovani sau cu bulgari de pamant sau ca urci si cobori terase naturale destul de abrupte. O fi si antrenamentul de la mountain-bike, dar comportamentul acesta al suspensiei pe mina m-a tinut “fresh” mult timp. Daca la prima abordare din lateral a trambulinei din punctul cel mai inalt al circuitului am reusit sa ma opresc in  pamantul destul de afanat, evitand insa o nemernica poseta, cu un pic de concentrare la pozitionarea corpului si cateva rasuciri ale manetei de gaz, urcarea s-a rezolvat pana la urma, ceea ce m-a facut sa repet manevra de nenumarate ori. Din nou, motocicleta mi se pare extrem de responsiva, comportandu-te asa cum iti doresti tu sa se comporte, indiferent daca esti un etern incepator ca mine sau vreu profi ca baietii de la A. Spun asta ca putere este din belsug si am testat asta pe lungile urcari ale circuitului de motocro de la Prundu, ocazie cu care am observat ca noul venit in familia KTM se tureaza mai degraba ca un 250 cmc, decat ca “big brother”, 450 cmc.


      Aici in rol de pilot de test vioara intai, Ciprian Popescu a folosit aceasta motocicleta cu succes la Castrol Extreme Adventure, ocupand locul doi la Old Boys


      La motocros, KTM a inchis gura concurentei cu 350 SX-F, motocicleta despre care s-a spus ca a inaugurat o noua era si cu care Toni Cairoli are deja doua titluri la MX1. Aparitia lui 350 EXC-F pare un pas firesc si nu este vorba doar despre un crosser cu lumini, deoarece suspensiile, bascula, cadrul, sistemul de injectie, amortizorul PDS, toate acestea au fost dezvoltate specific pentru enduro.









      Se pare ca desi luat din scurt si "smuls" din fata monitorului , inca nu am uitat "chestii" de la motocros... De notat, ca suspensiile nu se "inchid" pe aterizare.

      Aici Marius coboara, dar... seducator este si modul in care functioneaza injectia la 350 EXC-F, in special in momentele in care esti nevoit sa pornesti din rampa, foarte lin, de parca motorul ar sti asta si ar vrea sa te ajute... Caracteristica a motoarelor mai mari, 350-ul merge si in ture mici, controlat din ambreiaj in stil "tractorist". Tractorist, tractorist, dar urci ce e de urcat, ia uitati-va la poza de deschidere.

      Sursa
    • De ktmbv

      Campion naţional şi est-european en-titre la clasa MX2, George Căbăl (Vectra Zărneşti) este pilotul care trebuie urmărit în această sâmbătă, pe circuitul de la Breghina-Zărneşti, în etapa trei a Dementor KTM Motocross Cup. Proaspătul bacalaureat al liceului Johannes Honterus, unul dintre cele mai vechi licee din ţară este considerat de către specialişti „produsul de vârf” al şcolii de motocross care gravitează în jurul circuitul de la Breghina-Zărneşti, la rândul său cel mai vechi circuit din acest gen din România.
      „Mă simt perfect!”, spune George Căbăl: „Ca sportiv, am susţinut examenul de bacalaureat în doar două săptămâni, am rămas uimit de exigenţa comisiei, însă totul s-a încheiat cu bine, iar acum mă pot concentra pe antrenamente”, răsuflă George uşurat. Cu un stil de pilotaj foarte tehnic si spectaculos, cu sărituri abordate „în plin gaz”, tânărul braşovean îşi doreşte să fie cel mai rapid pilot pe circuitul de la Zărneşti, profitând de nenumăratele ore de antrenament petrecute în acest loc de referinţă pentru motocrosul românesc.

      „Încet-încet, încep şi la noi să intre bani şi premii în motocros, aşa se întâmplă în Dementor KTM Motocross Cup, este foarte greu ca sportiv doar să investeşti în acest sport. Trebuie să creştem ca număr de sportivi, pentru public e mult mai spectaculos să urmărească zece piloţi din care fiecare poate ajunge pe podium”, punctează George. În acest moment ,după două etape desfăşurate în campionatul est-european, George este lider în clasamentul general provizoriu şi studiază oportunitatea participării la o etapă de campionat european de motocros. „Ţinta mea este să mă clasez în prima jumătate la o etapă de european, să mă antrenez cât mai mult în acest sezon, pentru a putea participa anul viitor cu rezultate bune la toate etapele europeanului de motocross”, a declarat George în timpul ultimelor pregătiri pentru etapa de sâmbătă din Dementor KTM Motocross Cup. 

      Sursa
    • De ktmbv

      Reducem din nou preturile de sarbatori!
      Incepand de astazi, te asteptam in showroom cu reduceri de 20% la piese si accesorii si 10% la motociclete!

      Te asteptam!
      *Reducerea de 10% nu se aplica la Freeride.

      Sursa
×