Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    163
  • comentarii
    3
  • vizualizări
    40.258

MX-V, noua cască off-road de la Arai

Autentifica-te  
Dual Motors

194 vizualizări

MX-V, noua cască off-road de la Arai

Arai este un producător de căşti sau poate ar trebui să spunem producătorul de căşti care nu îşi face un obicei de a arunca prea des pe piaţă scheme de culoare, modele noi, felurite versiuni (Doamne, de ce nu vedem asta şi la smart phones), ceea ce înseamnă că atunci când lansează un produs nou e vorba despre un obiect de valoare. Casca off-road MX-V este un concept nou nouţ, care se inspiră totuşi din iubitul VX-3, iar absenţa protuberanţelor sau artificiilor de design nu înseamnă câtuşi de puţin lipsă de creativitate, ci este pur şi simplu angajamentul celor de la Arai de a produce o calotă care îşi păstrează integritatea indiferent de şocurile la care este supusă în lumea. Reală şi nu atât cea a laboratoarelor de testare.

MX-V_WHITE_P.jpg

Pentru descrierea construcţiei calotei, cei de la Arai folosesc termenul ScLc – construcţie laminată super complexă, cu 40% mai puternică decât fibra de sticlă obişnuită atunci când vine vorba despre extensie şi îndoire, cu un strat mijlociu despre care Arai spune doar că e utilizat exclusiv la ei în uzină… În tradiţia Arai, MX-V este dotat cu “bumper”, stratul de material care încercuieşte casca, întârind-o şi coborându-i centrul de greutate, iar interiorul din Dry-Cool® (dezvoltat şi testat de Arai în MotoGP) se poate customiza, bucăţile de material având o peliculă de 5 mm în zona obrajilor şi a tâmplelor care se poate îndepărta la nevoie pentru un reglaj fin.

FCS, Facial Contour System, este o inovaţie care face exact ceea ce-i spune numele, “ajută” panelurile interiorului căştii să ia forma feţei pilotului. Desigur, casca integrează şi un sistem de desfacere de urgenţă, un filtru în zona gurii, pentru a împiedica praful să intre în interior şi un cozoroc care contribuie activ la funcţionarea sistemului de ventilaţie, fiind astfel proiectat încât să nu acţioneze ca un eleron la viteze mari. Sistemul de ventilaţie este şi el o lucrare complexă, integrând un extractor cu trei guri în partea posterioară a căştii care creează un puternic efect de vacuum, în timp ce evacuările laterale produc o presiune scăzută, pentru a elimina aerul încălzit. Nu în ultimul rând, sistemul de ventilaţie are şi rolul de a reduce zgomotul excesiv.

Deocamdată, MX-V noua cască de la Arai este disponibilă în alb şi negru,   japonezii lucrând acum la versiunile colorate. Le vom găsi în primăvara 2014 în showroom-ul Dual Motors, importator oficial Arai în România. Adrian Răduţă, pilotul Arai România,  în prezent echipat cu un Arai VX-3, va alerga pe circuitele de motocross cu noua cască MX-V.



<a href="
Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare
×