Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    676
  • comentarii
    113
  • vizualizări
    260.178

Cele Mai Bune Motociclete De Plimbat Fete

green.kecske

1.201 vizualizări

Apare un moment în viața fiecărui motociclist când devine romantic și ține să-și urce prietena în șa și s-o ia după el în lume. Iar atunci, ar fi bine să se asigure că partenera nu va începe să bâzâie după primii 100 de km.

blogentry-41220-0-53554300-1393265059_th

În urma unui brainstorming, echipa PeMotoare.ro a ales câteva motociclete numai bune de plimbat fete. În principiu, dacă vrei să călătorești mult cu partenera, ar trebui să ai în vedere o motocicletă adventure touring de clasă mare, o motocicletă touring sau una sport-touring. Desigur, opțiuni există și la alte clase, dar nu te vei simți la fel de bine.

BMW R 1200 GS nu mai are nevoie de nicio prezentare. Este nava-amiral a bavarezilor, deosebit de prietenoasă când vine vorba de confort și destul de puternică încât să nu simtă dacă ai pasager. Modelul 2014 are ajustare electronică pentru suspensii și poți seta duritatea în funcție de suprafața pe care mergi și în funcție de încărcătură. Este numai bună dacă vrei să explorezi viața de dincolo de asfalt sau drumurile județene cu gropi din România.

blogentry-41220-0-00273800-1393265058_th

Adventure, clasă mijlocie

Suzuki V-Strom 650 este o variată foarte bună dacă vrei ceva aventură de clasă mijlocie și ai de gând să stai mai mult pe asfalt decât prin noroaie. Motorul de 650 cc în V îți oferă 66 de cai putere, cu care să poți călători până să golești rezervorul. Nu este la fel de bună în off-road, dar pe șoselele din România se descurcă de minune.

Pentru off-road, mergi pe mâna Yamaha XTZ 660 Tenere. Are un monocilindru de 660 cc și este bună atât pentru aventură cât și pentru mersul la film. Carenajul rally-raid te face să pari ca și când ai fi venit de la Dakar, iar rezervorul de 23 de litri te ajută să te tot duci fără să alimentezi. În plus, dacă-ți lași prietena acasă, te poți băga destul de serios în off-road.

Touring – BMW R 1200 RT

Pentru R 1200 RT 2014, BMW a adus răcire cu lichid la boxer și tot felul de opțiuni pentru drum lung. Pe lângă controlul electronic al stabilității și moduri de mers, noul BMW R 1200 RT are Hill Start Control (asistență la pornirea în pantă) și Gear Shift Assistant Pro: permite selectarea treptelor fără folosirea ambreiajului, atâta timp cât ești în anumiți parametri de turație. În plus, e dotat cu un far care poate face lumină și pe National Arena.

Alternativa 4 în linie – Yamaha FJR 1300.

blogentry-41220-0-32483500-1393265056_th

Dacă preferi japoneze touring și vrei un patru în linie, mergi pe mâna celor de la Yamaha: FJR 1300 este o legendă în lumea touring și are un motor cu 4 cilindri în linie ce dezvoltă 146 de cai putere.

Pentru ceva mai sport-touring, uită-te cu încredere la Kawasaki Z1000 SX. Este mai agilă, mai ușoară și mai agresivă. Motorul dezvoltă 140 de cai putere și are 230 de kg, cu 30 mai puțin față de R 1200 RT și cu 60 mai puțin față de FJR 1300.

blogentry-41220-0-67563600-1393265060_th

Cruiser – Harley-Davidson Electra Glide Ultra Classic Rushmore

Dacă ești fanul cruiserelor, când vine vorba de touring, nimic nu se compară o Harley-Davidson din seria Touring. Noi recomandăm Electra Glide Ultra Cassic Rushmore (până și numele e touring, îți ia o săptămână ca să-l ții minte). Are motorul de 1.6 litri (103 cubic inches), cu doi cilindri în V, revizuit pentru un cuplu mai mare, și un sistem de infotainment cu display color de 4.3 inch, care-și schimbă setările de volum și tonalitate în funcție de tonalitate.

blogentry-41220-0-45742200-1393265057_th

Sportive – Suzuki Hayabusa

Dacă vrei o sportivă pe care pasagera să nu stea călare pe tine (iar pe motocicletă nu ții neapărat la asta), alege o Hayabusa. Șaua este destul de lată, iar scărițele pasagerului sunt destul de jos pentru o motocicletă sport. De putere nu mai zicem nimic.

Categoria clasic – Triumph Boneville

O motocicletă din această categorie nu este cea mai bună alegere pentru touring. Dacă, totuși, vrei ceva clasic, poți merge pe mâna englezilor. Șaua este mare și încăpătoare, arată bine, iar cei 67 de cai putere ar trebui să fie de ajuns pentru o tură mai scurtă. Dacă preferi ceva cu sânge latin, mergi pe Ducati GT1000. Cât despre japoneze, nu uita de Honda CB 1100. Este mai puternică decât Triumph și e inspirată de superbike-ul anilor 70.

blogentry-41220-0-77024800-1393265055_th

Naked – Suzuki Bandit 1250

Dacă vrei o motocicletă naked, destul de confortabilă și pentru consoartă, mergi pe mâna Suzuki Bandit. Modelul 1250, dacă ne întrebi pe noi. Are un cuplu maxim disponibil încă de la 3.700 de rpm, suficient cât să care toate lucrurile inutile ale partenerei.

Categoria excentric – Ural

Singurul mod în care poți să-i faci cu ochiul partenerei în timpul mersului (exclus oglinzi) este s-o pui pe o motocicletă cu ataș. Indiferent de model, Uralul este o alegere bună. Și atașul, la fel. Pentru modelul 2014, rușii au venit cu alimentare prin injecție și frâne pe disc. Motorul dă 41 de cai putere la 5.500 rpm, iar cuplul pleacă de la 4.300. Desigur, s-ar putea să te prindă noaptea pe drum, dar călătoria contează.

blogentry-41220-0-20064900-1393265060_th

Scutere

În principiu, fetele ar trebui să se simtă bine pe orice maxi-scuter. Și ca să poți pleca de la semafor cum trebuie, ar fi bine să ai cel puțin 250-300 cc. Desigur, o Yamaha T-Max ar fi cea mai bună alegere. Mai ales că arată și destul de bine ca să nu fii confundat cu un livrator de pizza.

Categoria „uber-touring“ – Honda Gold Wing

E la fel de încăpătoare ca un autobuz și poți fi sigur că vor intra în case-uri absolut toate fardurile pe care și le-ar dori o femeie. Singura problemă: ar fi bine să ai deja o prietenă, pentru că dacă vrei să ieși la agățat cu Honda Gold Wing, n-o să se uite nimeni la tine.

blogentry-41220-0-84797200-1393265054_th

Așteptăm și completările voastre. Care vi se pare c-ar fi cea mai potrivită motocicletă pentru plimbat fete și de ce?

Sursa articolului aici.



0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare
×