Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    163
  • comentarii
    3
  • vizualizări
    40.262

Rulmentii SKF disponibili in Romania prin Dual Motors. Cautam dealeri in toata tara!

Autentifica-te  
Dual Motors

196 vizualizări

Rulmentii SKF disponibili in Romania prin Dual Motors. Cautam dealeri in toata tara!

Sezonul rece este o perioada buna pentru a analiza cum putem sa ne extindem portofoliul de produse si cum sa venim mai bine in intampinarea nevoilor clientilor nostri. Tocmai de aceea, Dual Motors a devenit importator oficial in Romania al produselor SKF destinate motocicletelor si scuterelor.  Compania suedeza infiintata in 1907 este lider mondial in proiectarea si producerea lagarelor cu rulmenti si a lagarelor de alunecare, fiind un nume pe care cu siguranta l-ati mai intalnit.

Experienta SKF in designul si proiectarea rulmentilor pentru camioane si masini a fost transferata cu success si la vehiculele pe doua roti, suedezii venind cu solutii si aplicatii care ofera o foarte buna experienta a rulajului, o frictiune redusa, intervale de service crescute si o durata de viata mai mare. In special in off-road, acolo unde rulmentii rotilor si suspensiilor trebuie sa suporte niveluri ridicate de “contaminare” cu praf sau noroi, toate aceste avantaje capata o greutate si mai mare. Rulmentii SKF isi pot gasi locul in roti, in jugul furcii, in motor sau in parghiile amortizorului, suedezii producand si semeringuri, de praf si de noroi pentru furci. 

Rulmentii SKF minimalizeaza pierderile de putere gratie materialelor si designului, fiind ermetic inchisi. Includ si distantierii si rezista la spalarea cu presiune, integrand un scut din plastic, rotativ, cu un design patentat. SKF inseamna pur si simplu mai multa eficienta si mai putina energie consumata! Iata asadar, cum alegand cu atentie si “mici” consumabile, performantele motocicletei, la fel ca si satisfactia ta in utilizarea acesteia pot fi crescute!Z

Foarte interesant este noul dispozitiv de etansare a furcii lansat in premiera de SKF pentru motocicletele de enduro, cross, snowmobile si quaduri, care integreaza intr-o singura piesa, garnitura, saiba de etansare, bucsa si protectia pentru noroi. Unitatea opereaza la temperaturi cuprinse intre -40 si 150 de grade Celsius si pe langa usurinta in instalare, operatiuni de service si o viata prelungita., este si o foarte buna solutie pentru a seta si mai fin cursa suspensiilor.

Iata si cum arata rulmentii de roata SKF dupa 50 de ore pe un circuit de motocross, in conditii de noroi, cu spalare sub jet puternic de apa, la fiecare 4 ore:

Z

 

Iata cum s-a cumportat un rulment OEM oarecare in aceleasi conditii:

 

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare
×