Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    215
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    32.859

Noul KLX150L înalţă gama Off-Road a celor de la Kawasaki

Autentifica-te  
United Motors

227 vizualizări

După o serie de noi motociclete orientate către mersul pe stradă pentru 2014, Kawasaki s-a hotărât să sporească şi gama pentru off-road. Un nou început pentru piaţa Europeană, noul KLX150L oferă clienţilor posibilitatea de a avea o experienţă off-road pură, fără a sacrifica confortul şi distracţia dobândite în plimbările pe asfalt.

Noul KLX150L înalţă gama Off-Road a celor de la Kawasaki

 

După o serie de noi motociclete orientate către mersul pe stradă pentru 2014, Kawasaki s-a hotărât să sporească şi gama pentru off-road. Un nou început pentru piaţa Europeană, noul KLX150L oferă clienţilor posibilitatea de a avea o experienţă off-road pură, fără a sacrifica confortul şi distracţia dobândite în plimbările pe asfalt.

Vândut în trecut în Asia, pentru a satisface cererea mare, fratele mai mic al KLX450R va fi disponibil în ţările Europei, momentan pe listă fiind Turcia, Rusia, Elveţia. Cu toate acestea, funcţionalitatea nu a fost singurul lucru la care inginerii de la Akashi s-au gândit în timp ce extindeau piaţa pentru KLX150L în Europa. Aceştia doreau şi „să intre în ADN-ul” companiilor de curse cu ajutorul ultimului membru al familiei KLX.

Bazat pe platforma solidă a modelului KLX150, KLX150L dă dovadă de o performanţă off-road mult mai puternică, datorită diametrului roţilor, care a fost crescut la 21” pe faţă şi 18” pe spate, acestea determinând creşterea gărzii la sol cu aproximativ 50 milimetri. Roţile sunt acum realizate din aluminiu, ceea ce înseamnă reducerea greutăţii cu 1.2 kilograme. Această evoluţie este foarte importantă, deoarece îmbunătăţeşte atât acceleraţia şi deceleraţia, cât şi manevrabilitatea precisă, cu ajutorul levierelor ergonomice. În plus, numărul de spiţe pe roţi a fost crescut de la 28 la 36, deci durabilitatea este maximizată în timp ce faci slalom printre obstacolele de pe traseu.

Cadrul a fost şi el revizuit, pentru a se potrivi roţilor mai mari şi a creşte manevrabilitatea modelului KLX150L. Bascula a fost prelungită cu 37 milimetri, însă raza de întoarcere s-a minimizat la 2.1 metri, pentru a face noua motocicletă ergonomică şi performantă. Cadrul din spate este prelungit cu 52 milimetri pentru a permite îmbinarea perfectă cu roata din spate.

KLX150L este ajutat de un motor în 4 timpi, de 144 centimetri cubi, răcit cu aer, cu o putere de 12 PS, alimentat de un carborator Keihin NCV24, care asigură o acceleraţie excelentă. Transmisia cu cinci trepte face din KLX150L o motocicletă perfectă şi confortabilă de croazieră la viteze foarte mari. Acceleraţia este îmbunătăţită pentru o transmisie finală mai scurtă.

Noua motocicletă a gamei KLX porneşte foarte uşor la simpla apăsare a unui buton, iar rezervorul are o capacitate totală de 7 litri, pentru a permite o zi întreagă de plimbare, în combinaţie cu un consum redus de combustibil, iar emisiile se încadrează în clasa Euro III.

Roata din faţă este susţinută de o furcă telescopică, ce dispune de o cursă de 33 milimetri. Aceasta se poate regla până la 30 milimetri, mai scurtă sau mai lungă. Frânele sunt dotate cu discuri de frână pentru a optimiza uzura, discul din faţă fiind de 240 milimetri, iar cel de pe spate de 190 milimetri. Caracteristic Kawasaki, suspensia spate este Uni-Trak cu azot sub presiune. Cauciucul faţă este 2.75-21 45P, iar cel pe spate 4.10-18 59P, pentru o aderenţă perfectă.

Stilul sportiv enduro a fost inspirat de la popularul KLX250, la care au fost adăugate orificiile de ventilaţie în radiator şi capacele laterale. 

O motocicletă ideală pentru mersul pe asfalt sau off-road, KLX150L este proiectat pentru a oferi distracţie şi funcţionalitate în orice condiţie!

{AG}klx150l{/AG}

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare
×