Mergi la conţinut

MOTOBOOM

Autentifica-te  
  • postări
    237
  • comentarii
    7
  • vizualizări
    65.904

Primele Poze Cu Noul Naked Suzuki Gsx-S1000

Primele zvonuri despre noul naked al japonezilor de la Suzuki au aparut in presa de specialitate inca de luna trecuta, cand nemtii de la revista Motorrad au publicat un articol referitor la noul model, denumit initial de acestia GSR1000. In aceste zile au aparut pe internet si primele fotografii spion cu naked-ul de 1000cc.

Potrivit jurnalistilor, este de asteptat ca noua motocicleta Suzuki sa mosteneasca o versiune mai cuminte a motorului cu patru cilindri in linie si o capacitate cilindrica de 999cc ce dezvolta 182,5 cp, motor ce echipeaza modelul super-sport GSX-R1000.

Din pozele spion aparute pe internet se pot distinge sistemul de franare Brembo cu ABS si design-ul asemanator cu cel al fratelui mai mic, Suzuki GSR750. Dupa noile poze aparute, jurnalistii moto i-au schimbat denumirea noului naked, acesta fiind denumit GSX-S1000, dupa ce initial nemtii de la Motorrad l-au botezat GSR1000.

Este de asteptat ca lansarea oficiala a super-nakedului Suzuki GSX-S1000 sa aiba loc in cadrul salonului Intermot de la Koln (Germania) din luna octombrie a acestui an. Intermot este cel mai mare salon moto din lume, fiind organizat o data la 2 ani. Cei mai mari constructori din lume isi prezinta in cadrul show-ului cele mai importante noutati pentru anul viitor.

Inca din 2013 au aparut zvonurile conform carora constructorul japonez Suzuki va lansa o versiune naked a modelului GSX-R1000, bazat pe acelasi motor si sasiu, dar se pare ca abia din 2015 va fi disponibil noul Suzuki GSX-S1000. Deocamdata, constructorul nu a dezvaluit nicio informatie despre noua motocicleta.

Sursa



0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De nicon
      Si pentru ca cea mai mare parte a  motoveteranilor nu cunosc sau ignora acest sport , voi cauta sa-l aduc in atentia domniilor voastre  .
       
      Am sa incep eu cu cateva videoclipuri mai vechi , dragi mie .
       
       
       
       
       
       
       
       
    • De Dorog Ovidiu
      Salutari ProBikeri, astazi am patit ceva care este in opinia mea ciudat. Detin o Suzuki GSX 600 F din 2000 cu care rulam cu aproximativ 160 KMh, la un moment dat motorul nu a mai tras deloc, am tras ambreiajul ; motorul s-a oprit, dupa care am mai rulat aproximativ 100m am schimbat in viteza a 5 -a si am dat drumul ambreiajului - motorul a pornit dar se auzea ca si cum ar merge in 2 pistoane, am schimbat in viteza a 4-a iar dupa cateva secunde motorul s-a auzit din nou normal si a inceput sa traga bine. In momentul de fata motorul functioneaza din nou absolut normal. Oare care  ar fi motivul pentru care s-a intamplat asta si la ce ar trebui sa fiu atent.
    • De broascadilie
      Buna ziua la toata lumea!
      Ma numesc Viorel si tocmai mi-am achizitionat o ''motocicleta'' si as avea cateva intrebari ca sunt cam nou la chestiile astea.
       
      Cred ca ar trebuii sa va spun intai povestea cu achizitionatul motocicletei si de ce am eu anumite griji legate de chestia asta.
      Modelul este un  First Bike de prin 2012 produs (vedeti imaginea mai jos) dar, aici e un dar mare :).Ea originala a fost moped asa este trecuta si acuma in CIV-ul ei, tin sa mentionez ca am cumparato de la varul meu care la randul lui a cumparato de la cineva din Timisioara.Ziceam originala pt ca din ea sa scos motorul original si sa pus unul mai puternic (100cm cubi).Banuiesc, ca primul propietar a cumparato ca si moped si dupa ce a inregistrato ca si moped, ia schimbat motorul.
      Intrebari care ma ingrijoreaza un pic momentan :
       
      Daca ma opreste politia si-mi verifica, actele, asi putea sa dau de belele ? Isi pot da ei seama ca nu este de 49cm  cubi (moped, cum este ea trecuta in acte)
      La ea am certificatul de identitate si asigurarea care expira peste cateva zile.
      Mai trebuie sa detin alte acte ?
      Daca merg sa-mi fac alta asigurare, cu ce documente trebuie sa ma prezint ?
      Are 4 viteze si nu are ambreiaj (trebuie doar sa las de acceleratie sa pot schimba viteza)
      Vreau sa precizez ca seria sasiului corespunde cu cea din acte si in continuare este trecuta pe numele primului propietar.Pot avea probleme din cauza asta ?
      De ce seria sasiului se trece in acte si nu seria motorului ?
      Trebuie neaparat sa fie trecuta pe numele meu, chiar daca am permis ?
      Mi sa mai zis ca trebuie platit impozit....?
       
      Va rog frumos sa-mi raspundeti ca eu saptamanile astea fac scoala pt cat. A si oarecum nu as vrea sa o fac degeaba.
      Momentan nu-mi mai vin in minte alte intrebari dar daca, credeti ca ar trebuii sa stiu si altceva despre chestiunea asta, va rog...
      Va multumesc anticipat!

    • De leevii
      Salut tuturor,
      Ma adresez la voi ca sa va cer opinia ce motocicleta sa-mi cumpar. Am avut un Honda CBR 600F3 (fabricatie 1996), timp de 3 ani, dar anul trecut am vandut-o, si acuma as vrea sa cumpar iarasi ceva motocileta, tot sport dar ceva mai nou, si de aceea as vrea sa stiu cine ce experienta are cu anumite modele, care ar fi mai bun pe carburatie sau pe injectie?
      Bugetul ar fi cam pana in 2000 de euro, si m-am uitat la niste modele tot de 600, gen Yamaha R6, CBR 600F4, Kawasaki ZX6R sau eventual Suzuki.
      Am auzit multe despre acestea, dar vreau sa aud si niste opinii de la detinatorii acestor modele. Unii zic ca la R6 sunt probleme cu cutia de viteze Deltabox 2, altii zic ca la F4 sunt probleme cu injectoarele, deci fiecare model are problemele lui specifice.
      Ce imi recomandati, care este un model fiabil, si cam pana la ce numar de kilometrii merita cumparat, ca am gasit unele la 60-70de mii de kilometrii, ceea ce ii mult deja la o motocicleta.
      Nu trebe sa fie neaparat de 600, poate sa fie si cu motor mai mare, dar se simte ceva diferenta intre 600-750? ca intre 600 si 1000 este deja diferenta. La impozit si asigurare este mare diferenta?
      Astept opiniile si sfaturile voastre. 
    • De Luigi Riggio
      Buna, vreau sa-mi aduc motocicleta Honda Hornet 2007 din Messina - Sicilia in Timisoara. Cunoasteti vreo metoda de a face asta? As fi recunoscator si pentru niste date de contact. Multumesc anticipat.
×