Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    41.810

Kawasaki a pregătit mari surprize pentru Intermot 2014

Autentifica-te  
United Motors

163 vizualizări

Kawasaki a pregătit mari surprize pentru Intermot 2014 Kawasaki a pregătit mari surprize pentru Intermot 2014

Salonul Intermot din Cologne, Germania va fi locul unde noile modele Kawasaki ale sezonului 2015 îşi vor face apariţia. Kawasaki Motors Europe a anunţat mai multe modele noi din gama 2015, printre care Versys 1000, Versys 650 şi Ninja H2.

Kawasaki Ninja H2

Atunci când Kawasaki a conceput prima dată Ninja H2R, ideea a fost de a oferi motociclistului o acceleraţie pe care nu mai experimentat-o vreodată. Motocicleta urmează principiile Kawasaki şi este, după cum spun cei de la Kawasaki, distractiv de condus. Dar, în timp ce sunt multe moduri prin care o motocicletă poate fi distractivă, s-a constatat că acest mod de accelerare a fost un factor important în bucuria motociclistului.

Sufletul lui Ninja H2R este un motor supraalimentat, ce dezvoltă 300 CP. Totuşi, Khi Group nu s-a limitat la supraalimentare. Tehnologia avansată se găseşte şi în design-ul motorului şi în şasiu.

Atunci când a venit timpul pentru a pune un nume noului erou, Kawasaki a folosit „Ninja", un nume sinonim cu performanţa Kawasaki demnostrată de-a lungul ultimelor trei decenii prin modele legendare. „H2" vine de la istoricul Mach IV 750, cunoscut pentru motorul în 2 timpi, de 748.2 cmc, care a dat o acceleraţie atât de mare, încât a făcut senzaţie în întreaga lume. Pentru o motocicletă concepută pentru a impresiona prin acceleraţie, nici nu exista un nume mai bun.

Pentru a fi în măsură să poată oferi o acceleraţie intensă şi o viteză de top într-un interval pe care cei mai mulţi piloţi nu au nicio şansă să o atingă, a fost esenţial ca motorul să fie în măsură să producă o putere mare. În timp ce un motor de mare cilindree ar putea oferi cu uşurinţă o putere mare a motorului, pentru a menţine totuşi greutatea motocicletei scăzută, s-a dorit un motor compact. Utilizând un motor supraalimentat, au reuşit să producă o putere maximă de 300 CP, capacitatea motorului fiind de 998 cmc.

Specificaţii tehice:

Motor: Supraalimentat, răcit cu lichid, 4 cilindri în linie

Cilindree: 998 cmc

Putere maximă: 300 CP

Cadru: Trellis, oţel de înaltă rezistenţă

Anvelope: Faţă: 120/600R17 ; Spate: 190/650R17

Kawasaki Versys 1000

Versys 1000 a fost reproiectat inteligent, completând familia renăscută a tuturor motocicletelor de stradă din noua gamă de modele Kawasaki. Are un aspect nou, iar caracterul sportiv şi distracţia sunt principalele atribute ale noului model Versys 1000.

Stilul familiei Kawasaki este inconfundabilă numai văzând farurile, iar carenele nu doar arată ideal, ci asigură şi o aerodinamică îmbunătăţită.

Fanii predecsorului său sunt deja familiarizaţi cu turaţile nesfârşite şi răsunătoarea evacuare. Cursa mare a suspensiei şi roţile de 17 inch râmân de la modelul anterior, dar toate sunt îmbunătăţite, pentru a putea oferi performanţa şi distracţia pe care o promit.

Şasiul promite să ofere un caracter sportiv motocicletei, fiind uşor şi rezistent, consolidat pentru a susţine o greutate şi mai mare a bagajelor sau a pasagerilor. Îmbunătăţirile au fost făcute şi la montare, acum aceasta fiind standard, pentru ca întreţinerea şi controalele să fie mult mai convenabile.

Cunoscut pentru confortul oferit şi caracterul practic, Versys 1000 asigură motociclistului o poziţie verticală, pentru un nivel ridicat de control. Caracteristicile touring au fost şi ele îmbunătăţite, parbrizul fiind complet nou şi reglabil, cu o gamă largă de ajustare a înălţimii, de la 30 mm la 65 mm. Adiţional, a fost implementat pentru genţi sistemul cu o singură cheie, iar o serie de noi accesorii sunt disponibile pentru modelele 2015.

La capitolul accesorii, Versys 1000 nu duce deloc lipsă: genţile laterale sunt perfect integrate şi uşor de montat, top case-ul are un volum mare, de 47 litri (2 căşti integrale), lămpi de ceaţă cu LED, protecţii pentru mâini, parbriz fumuriu, şa gel confort şi multe altele.

Prin noile carene, calitatea răcirii a fost îmbunătăţită şi ea, iar creşterea intensităţii de ieşire a generatorului în regim de relanti asigură o capacitate de generare suficientă, cu o gamă completă de accesorii.

{AG}versys1000{/AG}

Kawasaki Versys 650

Cea mai recentă reîncarnare a lui Versys 650 va fi lansată şi ea de Kawasaki la Cologne, Germania. Versys 650 este deja popular pentru capacitatea sa de a se adapta în orice situaţie şi pentru distacţia pe care o oderă, fiind reproiectat pentru a reflecta caracterul sportiv tipic Kawasaki, ADN-ul fiindu-i modificat semnificativ pentru 2015.

Dispunând de un nou design, Versys 650 este proeminent, farurile frontale sunt duble, iar carena arată perfect şi asigură o protecţie la vânt foarte mare. Eficienţa consumului de combustibil a fost şi ea îmbunătăţită, pentru a asigura ore întregi suplimentare de bucurie pe orice fel de stradă.

Cursa suspensiei a mai crescut, iar acum este de 41 de mm, iar confortul şi manipularea sunt sporite. Cu toate acestea, Versys 650 nu este bun doar la deplasarea zilnică prin oraş, de unul singur. Acest model va devora deopotrivă şi drumurile lungi şi nu-l deranjează nici pasagerul. Trebuie să ai în vedere acest lucru, atunci când te gândeşti că Versys 650 are şi caracteristici touring, care nu pot trece neobservate.

Rezervorul are acum 21 de litri, depăşind cu 2 litri capacitatea modelului anterior. Astfel, călătoriile tale nu vor fi disturbate de prea multe opriri pentru realimentare.

Este greu de explicat şi imposibil de clasificat. Versys este una din acele motociclete care depăşeşte orice aşteptări. Pentru 2015, noul pachet de design, natura sportivă, îmbunătăţirile şasiului şi o serie de noi accesorii, face călătoriile mai plăcute şi duc motociclistul mai departe cu fiecare plimbare.

Motorul de 649 cmc, Parallel Twin este puternic şi , iar pentru a optimiza performanţa condusului zi de zi, Kawasaki a avut grijă să maximizeze cuplul. La deschiderea acceleraţiei vei observa un motor extrem de fin şi puternic, care oferă un nivel ridicat de control în orice situaţie.

Toate controalele de reglare a suspensiei sunt amplasate în partea superioară a furcii (pe capac), fiecare componentă trebuind ajustată o singură dată, facilitând configurarea suspensiei. În scopul de a căpăta o cursă mai lungă a suspensiei spate, a fost aleasă o basculă de aluminiu, ajutând şi la reducerea greutăţii. Prin atenţia deosebită acordată la construirea suspensiei pe spate, Versys 650 asigură o doză crescută de plăcere motociclistului, indiferent că se află pe asfalt, străzi pietruite, de cărămidă, cu pietre sau pline de gropi.

Rezervorul scurt poziţionează motociclistul mai aproape de ghidon, pentru o manevrabilitate sporită şi oferă posibilitatea de a opta pentru o poziţie mai înainte sau mai înapoi în şa. Design-ul subţire al şeii şi spaţiile pentru prindere cu genunchii de rezervor permit o libertate de mişcare suficient de mare, iar pilotul îşi poate schiba poziţia destul de uşor.

Poziţia motociclistului va fi foarte naturală, relaxată, pentru că Versys 650 chiar asta vrea să ofere: un nivel ridicat de control şi confort.

Display-ul din bord are un meniu uşor de citit şi controlat. Tahometrul analog utilizează lumini LED, pentru o perfectă vizibilitate pe timp de noapte, iar ecranul LCD multifuncţional este luminat în culoarea chihlimbarului.

{AG}versys650{/AG}

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

×