Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    42.002

Noile Moto Guzzi şi Aprilia vor fi prezentate la Intermot 2014

Autentifica-te  
United Motors

158 vizualizări

Noile Moto Guzzi şi Aprilia vor fi prezentate la Intermot 2014

Noile Moto Guzzi şi Aprilia vor fi prezentate la Intermot 2014

 

Intermot va deschide sezonul moto 2015 la nivel internaţional săptămâna viitoare în Cologne, Germania. Aici vor fi prezentate cele două inovaţii de la Aprilia şi Moto Guzzi, mărci de motociclete ale Piaggio Group, lider European al segmentului de vehicule cu două roţi.

Între 1 şi 5 Octombrie, şi Aprilia şi Moto Guzzi  vor arăta publicului două modele noi, evoluţii decisive în industria motocicletelor şi extreme de reprezentative pentru gamele din care acestea fac parte.

Aprilia Caponord Rally şi Moto Guzzi V7 II sunt cele două sclipiri ale viitoarelor game de motociclete ale Piaggio Group, care vor fi prezentate la EICMA 2014, la Milano.

Noul Moto Guzzi V7 II: noua generaţie a unei legende

Introducerea pe piaţă a unei noi generaţii a uneia dintre cele mai bine vândute şi populare modele din toată lumea este promiţătoare. Noul model Moto Guzzi V7 II a fost numit în conformitate cu tradiţia Mandellon şi este disponivil în trei versiuni diferite, fiecare cu identitatea ei: Stone, Racer şi Special.

Moto Guzzi V7 II are, literalmente vorbind, o treaptă în plus. De fapt, este o nouă cutie cu şase trepte de viteză cu spaţiere, care a permis ca primul şi ultimul raport să fie reduse, scăzând rotaţiile dintre o treaptă de viteză şi alta. Ambreiajul a fost şi el îmbunătăţit, pentru a putea fi acţionat mai uşor şi chiar pentru o eliberare mai facilă.

Moto Guzzi continuă să dezvolte soluţii pentru a creşte caracteristicile de siguranţă, aşa că noul V7 II dispune de un sistem de frânare cu ABS şi MGCT (Moto Guzzi Controllo Trazione). Primul este un sistem cu două canale, în timp ce acesta din urmă este un sistem electronic sofisticat, care asigură o tracţiune excelentă indiferent de condiţii, prevenind alunecarea roţii spate în timpul accelerării, astfel eliminând riscul de pierdere al aderenţei şi crescând siguranţa motociclistului.

Aspectul a evoluat şi el, motorul fiind înclinat la 4 grade faţă de axul din faţă şi coborât cu 10 mm. Acceastă soluţie nu doar că îmbunătăţeşte estetica semnificativ din vedere laterală, dar creează şi mai mult spaţiu pentru genunchi. De fapt, noul ZV7 II, care are şi scăriţele cu 25 de milimetri mai jos, oferă o poziţie mult mai confortabilă chiar şi pentru piloţii înalţi, rămânând prietenos pentru toţi motocicliştii, indiferent că sunt femei, bărbaţi, scunzi sau înalţi.

Noul Moto Guzzi V7 II este disponibil în trei dimensiuni: V7 II Stone este caracterizat printr-o schemă de culori tipică anilor `70; V7 II Special este cel mai asemănător cu strămoşul său, inspirat din celebrul V750 S3 dub 1975; V7 II Racerîntruchipează spiritual sportiv Moto Guzzi.

Cu un ghidon jos şi rezervor din crom, cu o curea de fixare, V7 II Racer este o motocicletă care s-a născut pentru a fi condusă cu stil şi îmbrăcat în piele neagră.  Noul Moto Guzzi V7 II va fi disponibil pe piaţa europeană din Noiembrie 2014.

 

Noul Aprilia Caponord 1200 Rally: nu există limite de neatins

Aprilia introduce o versiune nouă a super tehnologicului Caponord 1200, o motocicletă nouă care este pregătită să facă faţă oricărui tip de teren. Noul model prezintă jante noi cu spiţe, cu o dimensiune de 19 inch în faţă, genţi dure, cu închideri de aluminiu, rezervor de 24 de litri, parbriz nou supradimensionat, lumini suplimentare LED şi crashbar-uri noi. Cu noul Aprilia Caponord 1200 Rally, capeţi mai multă protecţie, mai mult confort şi nişte super dotări.

Motorul performant V-twin  de 1200 centimetri cubi se potriveşte perfect cu şasiul excepţional, prezentând caracteristicile tipice Aprilia. Dotările tehnologice sunt şi ele uimitoare, cum ar fi Ride-by-wire, control al tracţiunii, control al modului de mers şi ABS (ce poate fi dezactivat).

Caponord 1200 Rally abordează orice traseu inteligent: de fapt, dispune de suspensie semi-activă şi exclusivă ADD (Aprilia Dynamic Damping), un sistem extrem de avansat de control dinamic dezvoltat de către Aprilia, care stabileşte noi standarde la nivel global pentru industria de motociclete din punct de vedere al tehnologiei, al eficacităţii şi al fiabilităţii. ADD a făcut posibilă, pentru prima dată, atingerea unor nivele înalte de performanţă la toate furcile şi gamele de amortizoare.

Cu generaţia anterioară de sisteme de suspensie ajustate electromecanic, pilotul ajusta electric suspensia, printr-un selector de pe ghidon. Cu sistemul ADD al modelului Caponord 1200 Rally, tot ce trebuie să facă motociclistul este să se plimbe. Sistemul măsoară forţele transmise vehiculului de neregulile de pe suprafaţa în contact şi starea dinamică a vehiculului (modul „Acceleration”, „Wide-open-throttle”, „Braking” sau „Cruising”) şi adaptează setările suspensiei în consecinţă, în timp real, pentru a maximiza confortul şi a menţine stabilitatea vehiculului.  

Noul Aprilia Caponord 1200 Rally va fi disponibil pe pieţele europene din Ianuarie 2015.

{AG}intermot{/AG}

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

×