Mergi la conţinut

MOTOBOOM

Autentifica-te  
  • postări
    237
  • comentarii
    7
  • vizualizări
    65.028

Review Kawasaki Z1000Sx / Tourer - 2014

Al doilea membru nou-venit in 2014 in familia modelelor din seria Z al constructorului japonez este versiunea Kawasaki Z1000SX. Aceasta motocicleta este construita pe baza modelului Z1000, ambele versiuni fiind propulsate de acelasi motor. Kawasaki Z1000SX beneficiaza in plus de cateva caracteristici si accesorii orientate spre segmentul sport-touring.

Astfel, noul Z1000SX dispune de un cadru carenat complet ce ofera o pozitie diferita de condus, mai relaxanta, inaltimea seii si garda la sol fiind mai mari fata de modelul standard Z1000. Alte caracteristici specifice modelului SX sunt parbrizul reglabil pe trei pozitii, rezervorul mai mare cu 2 litri si manerele ergonomice pentru pasager.

Probabil cele mai importante deosebiri fata de modelul Z1000 se refera la partea electronica. Kawasaki Z1000SX este echipata cu sistemul electronic de control a tractiunii KTRC (Kawasaki Traction Control) ce ofera rider-ului 3 moduri selectabile de condus in functie de conditiile de drum si de preferintele fiecaruia. De asemenea, aceasta functie poate fi dezactivata complet.

Modul 1 este pentru tractiune maxima in conditii de drum uscat si aderenta foarte buna, Modul 2 pentru tractiune intermediara iar Modul 3 pentru conditii de sosea umeda si alunecoasa. Dispunand de senzori plasati pe fiecare roata, sistemul KTRC monitorizeaza acceleratia, rpm-ul, ambreiajul, viteza si de asemenea prevede conditiile nefavorabile de tractiune si comanda reducerea puterii inainte de aparitia derapajelor, asigurand aderenta maxima.

Pe langa sistemul KTRC, Kawasaki Z1000SX mai dispune si de functia de mapare a puterii motorului, oferind 2 tipuri de setari: Full sau Low Power. Modul Full Power este recomandat pentru un condus mai sportiv, rider-ul putandu-se baza pe toata puterea dezvoltata de motor, in timp ce modul Low Power limiteaza cu aproximativ 75-80% puterea motorului, fiind recomandat pentru oras sau conditii de drum alunecos. Cele doua functii electronice, KTRC si Power Mode, ofera pilotului 8 moduri diferite de setari pentru motocicleta.

Kawasaki Z1000SX este propulsata de acelasi motor prezent si pe Z1000, in patru timpi cu 4 cilindri in linie si 16 valve. Avand o capacitate cilindrica de 1043 cc, acesta dezvolta o putere de 142 cp la o turatie de 10.000 rpm si un cuplu maxim de 111 Nm la 7.300 rpm. Cutia de viteze este prevazuta cu 6 trepte iar transmisia finala este pe lant.

Imbunatatiri au fost aduse si in ceea ce priveste suspensiile. Sistemul de suspensii a lui Z1000SX este asigurat pe fata de noua furca SFF-BP reglabila (Separate Function Fork-Big Piston) de 41 mm, iar pe spate de un amortizor pe ...

Citeste AICI articolul complet!

http://www.youtube.com/watch?v=B_xjdapPOVc

http://www.youtube.com/watch?v=y5wKUfg--J0



0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De MIGrider
      De la o vreme am ceva probleme la pornire cu o Kawasaki ER-5 (an 2005). Bateria este nouă. Din câte (zgomote) mi-am dat seama, starterul nu învârte (corespunzător) volanta. Dacă cuplez treapta I și o împing un pic în față (motorul "dat peste cap"), starterul cuplează corect, învârte volanta și pornește. Atașez video. 
      Care ar putea fi cauza (și remedierea)? 
       
    • De DesertFox
      vand Kawasaki Z1000SX (2017)
      5250 km
      unic proprietar
      motocicleta a rulat si este inmatriculata in germania
      pret 12500 euro(usor negociabil)
      pentru alte detali Tel.: +49 1578 161118
      valoare ei + accesori 15-16000 euro
      pe scurt:nevasta gravida, vreau sa cumpar casa ,am nevoie de banii etc.
      https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=279459451















    • De victort89
      Salutare tuturor! Sunt un motociclist incepator, mi-am luat recent A-ul si vreau sa imi cumpar prima motocicleta. Ma gandeam la un Kawasaki sau o Yamaha de 500-600 street pentru inceput, pana ma obisnuiesc. Nu am un buget exagerat de mare dar vreau neaparat sa fie noua, nu vreau sa pierd timpul pe la service-uri. Am tot cautat si am gasit aici niste modele care mi se par ok dar nu stiu ce sa zic de preturi, nu prea am termen de comparatie fiindca nu stiu piata prea bine.
      https://www.atvrom.ro/motociclete/kawasaki
      https://www.atvrom.ro/motociclete/yamaha
      Voua cum vi se par? Merita sau sa mai caut?
      Multumesc anticipat!
    • De nicon
      Si pentru ca cea mai mare parte a  motoveteranilor nu cunosc sau ignora acest sport , voi cauta sa-l aduc in atentia domniilor voastre  .
       
      Am sa incep eu cu cateva videoclipuri mai vechi , dragi mie .
       
       
       
       
       
       
       
       
    • De Bodobodo
      Am un kawasaki zzr 600 din 93  si nu imi porneste,electromotorul invarte se invarte si pinionul unisens acela care vine pe rulmentul unisens dar se invarte in gol adica nu invarte si bendixul,cine are idee ce ar putea fi rog sa ma ajute.
×