Mergi la conţinut

MOTOBOOM

  • postări
    237
  • comentarii
    7
  • vizualizări
    73.721

MOTOBOOM

588 vizualizări

Modelul street/naked Z1000 al constructorului japonez Kawasaki a dominat in ultimii ani acest segment de piata, fiind printre cele mai cautate motociclete din aceasta categorie. Dupa ce anul trecut, japonezii au prezentat o versiune noua a fratiorului sau mai mic, Z800 (inlocuitorul lui Z750), pentru 2014 Kawasaki a lansat a patra generatie a modelului Z1000.

Noua versiune a primit importante update-uri, atat pe partea de motorizare si caracteristici tehnice, cat si in ceea ce priveste design-ul. Denumita de constructor „Sugomi”, noua imagine a lui Z1000 este specifica familiei de motociclete din seria Z a gamei Kawasaki, oferind un aspect mai agresiv si unic in categoria sa.

Termenul de "Sugomi" semnifica ceva cu o statura marcanta, ce impune respect, degajand o energie intensa simtita de toti cei din apropiere. Prin aceste caracteristici descrie constructorul noua motocicleta Kawasaki Z1000. Noile setari ECU aduc un plus de putere motorului, care in combinatie cu un sasiu mai rigid fac din Z1000 cea mai radicala motocicleta super-naked de pe piata.

Kawasaki Z1000 este propulsata de un motor in patru timpi cu 4 cilindri in linie si 16 valve. Avand o capacitate cilindrica de 1043 cc, acesta dezvolta o putere de 142 cp la o turatie de 10.000 rpm si un cuplu maxim de 111 Nm la 7.300 rpm. Cutia de viteze este prevazuta cu 6 trepte iar transmisia finala este pe lant.

Imbunatatiri au fost aduse si in ceea ce priveste suspensiile. Sistemul de suspensii a lui Z1000 este asigurat pe fata de noua furca SFF-BP reglabila (Separate Function Fork-Big Piston) de 41 mm, avand o cursa de 120 mm, iar pe spate de un amortizor pe gaz pozitionat orizontal, de asemenea reglabil, cu o cursa de 122 mm.

Pentru a tine in frau cei 142 cp, Kawasaki a echipat noul Z1000 cu frane de la Tokico si sistem ABS, avand pe fata 2 discuri tip petala cu diametrul de 310 mm actionate de etriere monobloc cu 4 pistoane, iar pe spate un disc de 250 mm actionat de un etrier cu un piston.

Spre deosebire de modelul anterior, noul Z1000 dispune de o masa mult mai centralizata datorita reproiectarii sistemului de evacuare (mai scurt si mai silentios) si a suspensiei spate prevazuta cu un amortizor pozitionat orizontal. Versiunea standard a lui Kawasaki Z1000 cantareste 220 de kilograme in timp ce versiunea cu ABS dispune de 1 kilogram in plus.

Design-ul agresiv „Sugomi” este completat de forma noilor oglinzi retrovizoare si de noul sistem de lumini, stopuri si semnalizatoare prevazute cu tehnologie LED. Cadrul motocicletei este din aluminiu, fiind mult mai rigid si mai usor. Acesta este format din 5 piese turnate, oferind o manevrabilitate si un echilibru excelent, in special pe viraje. Pozitia de condus pe noul Z1000 este…

Citeste AICI articolul complet!

http://www.youtube.com/watch?v=1jNiQn40eRQ

http://www.youtube.com/watch?v=BYo7uW_ojgI

0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Participa la conversatie

You are posting as a guest. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Adaugă un comentariu...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Creează O Nouă...