Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    42.416

Kawasaki va prezenta şase modele noi la EICMA 2014

Autentifica-te  
United Motors

470 vizualizări

Kawasaki va prezenta şase modele noi la EICMA

Kawasaki va prezenta şase modele noi la EICMA 2014

EICMA 2014 (6-9 Noiembrie) este un eveniment important pentru Kawasaki, ce va fi marcat prin prezentarea a şase modele noi: 1400GTR, Ninja 250SL, Z250SL, Z300, Ninja H2 şi Ninja H2R.

1400GTR

Caracterizat de atributele Supersport impresionante şi confortul pe care-l oferă la plimbările lungi, 1400GTR iese în evidenţă în faţa celorlalte modelele din aceeaşi categorie.

Noul Kawasaki 1400GTR a fost conceput pentru a oferi confort suprem pe distanţe mari, dispunând în acelaşi timp şi de performanţe rafinate Supersport. Motorul foarte cunoscut şi iubit are o echipare puternică VVT, cu patru cilindri în linie şi dezvoltă o putere imensă, cuplul fiind de asemenea superb. Cu un nou parbriz optimizat şi aerodinamic, plus o formă ergonomică şi sportivă a şeii şi alte accesorii opţionale, modelul 1400GTR face ca nicio hartă să nu pară prea mare.

Bazat pe legendarul ZZR1400, motorul cu patru cilindri în linie prezintă caracteristici inovatoare. Indiferent dacă vrei să fii mai rapid într-o călătorie sau vrei doar să ai parte de un weekend sportiv, noul motor de 1352 cmc este apt să accepte provocarea.

Şaua pilotului, sculptată pentru a fi ergonomică este complet nouă, ajutând motociclistul să ajungă mai uşor la sol, iar cea a pasagerului are o lăţime mai mare şi este mai plată, pentru ca acesta să se poată sprijini mai bine. Parbrizul se poate regla electronic în două poziţii, pentru a oferi un caracter aerodinamic motocicletei şi un confort sporit motociclistului.

Pentru a îmbunătăţi şi mai mult caracterul prietenos al motocicletei, GTR dispune de pornire fără cheie, control al tracţiunii avansat KTRC, monitorizare a presiunii în pneuri, setări diferite pentru reglarea puterii şi manşoane încălzite, fiecare dintre acestea ajutând la o plimbare fără griji în orice condiţii. Ieşirea de 12V DC permite motociclistului să îşi încarce telefonul mobil sau GPS-ul în timpul mersulu, iar  top case-ul electromagnetic oferă posibilitatea depozitării obiectelor mici în siguranţă. Cadrul subţire şi rigid din aluminiu lucrează în armonie alături de calitatea superioară a suspensiilor şi a frânelor cu ABS.

Inelele de oţel inoxidabil presate în jurul vitezometrului şi a tahometrului oferă o imagine care reflectă calitatea superioară a motocicletei. Protecţia pentru evacuare asigură o siguranţă sporită pentru piciorul motociclistului şi chiar al pasagerului, creând în acelaşi timp şi un design care se integrează perfect cu aspectul capacului amortizorului de sunet.

Ieşind în evidenţă printre vehiculele pe două roţi, 1400GTR nu te va lăsa la nevoie, venind echipată standard cu genţi laterale de 37 de litri, dar poţi găsi pe lista opţionalelor şi un top case de 47 de litri. În plus, sistemele de montare pentru acestea nu vor fi vizibile. O altă caracteristică importantă în acest sens este sistemul cu o singură cheie, care este standard pentru toate genţile originale.

{AG}eicma_1400gtr{/AG}

Ninja 250SL

Cea mai recentă apariţie în categoria modelelor Supersport de 250 cmc o reprezintă Ninja 250SL.

Propulsată de un motor cu un singur cilindru, în patru tipi, montat pe un cadru uşor, cel mai nou model Ninja oferă performanţe sportive într-un pachet subţire, uşor şi compact. Cu performanţe cometitive, manipulare rapidă, fiind agil şi ergonomic, Ninja 250SL reprezintă o alternativă mult mai manevrabilă pentru multe motociclete din clasa ei.

Pentru inimile tinere cu aspiraţii înalte, pentru cei care îşi doresc emoţia dată de un Suportsport, Ninja 250SL oferă sentientul suprem al puterii, totul fiind datorat motorului monocilindru în patru timpi. Design-ul  subţire şi compact al cadrului este completat de caracteristicile care creează o motocicletă confortabilă şi ergonomică. Stlul acestei motociclete este clar agresiv, adresându-se în mod clar motocicliştilor care vor un model Supersport. Multe caracteristici, cum ar fi panoul de instrumente  complet digital, carenajul, culoarea şi finisajul, indică atenţia de care s-a dat dovadă la construirea modelului.

Nou în gama de motociclete a Kawasaki, 250SL dispune de motor cu injecţie de carburant reglată fin şi arbori cu came duble, pentru a oferi cea  mai bună performanţă posibilă. Chiar dacă vrei să mergi în oraş sau în afară, motorul de 249 cmc răcit cu lichid te va ajuta şi te va recompensa pe măsură ce vei schimba vitezele.

Elementele ergonomice ale modelului Ninja 250SL sunt cele ale unui adevărat Supersport, oferind manevrabilitate sporită. Şaua şi poziţia scăriţelor asigură un confort sporit, iar tu vei observa asta de la prima plimbare, indiferent de condiţii.  Panoul de instrumente este uşor de citit şi completează aspectul unei motociclete de curse, în timp ce suspensia sport lucrează în armonie cu sistemul de frânare cu ABS (opţional), pentru siguranţă şi încredere la fiecare viraj.

Pentru cei care nu sunt străini de modelele Kawasaki, aceştia vor găsi pe modelul Ninja 250SL multe caracteristici pe care motocicliştii le apreciază, în general întâlnite pe motociclete Supersport de capacitate mai mare. Pentru noii veniţi în lumea motocicletelor, aceste caracteristici vor fi un avantaj enorm, aceştia fiind în siguranţă absolută pe motocicletă.

{AG}eicma_ninja250{/AG}

Z250SL

Salonul EICMA 2014 a marcat dezvăluirea încă unui model recent adăugat în gama agresivelor Supernaked-uri seria Z şi anume modelul Z250SL.

Propulsat de un motor monocilindru, de 249 cmc, în patru timpi, montat pe un cadru rezistent şi compact, cel mai nou model din seria Z oferă performanţe sportive, fiind compact şi uşor. Proiectat pentru cei care fac naveta cu motocicleta şi care apreciază stipul sport, acest model se poate compara la capitolul performanţe cu modelul Ninja 250SL, fiind rapid, uşor şi ultra manevrabil.

Acest nou nivel Supernaked este adresat celor care îşi doresc emoţia stilului sportiv, dar apreciază şi aspectul ascuţit şi agresiv al lui Sugomi. Suspensia sport, cadrul subţire şi compact, alături de confortul pe care îl resimte motociclistul, fac din Z250SL motocicleta Supernaked perfectă şi ergonomică pe care ţi-o doreşti, oferind stabilitate şi manevrabilitate la nivel maxim.

Inima motocicletei are 249 cmc şi este răcită cu lichid, ceea ce înseamnă că va dori mereu să fie scoasă la plimbări mai scurte sau mai lungi, indiferent de traficul dens sau de destinaţie. În plus, starterul electric te va scăpa de grijă de fiecare dată.

Inginerii de la Akashi au proiectat Z250SL astfel încât rezervorul să fie ergonomic, cadrul subţire şi compact, iar motociclistul să poată sta într-o poziţie comodă şi datorită ghidonului lat, ce îl va ajuta să manevreze cu uşurinţă.

Modelul Z250SL prezintă suspensie sport pe faţă, încadrată în furca telescopică, ce are o cursă de 37 mm, iar în spate dispune de o suspensie Uni-Trak ce poate fi reglată pe 5 nivele. Discul de frână din faţă are un diametru de 290 mm, iar cel din spate 220 mm, fiind ajutate de ABS (opţional), oferind înalta tehnologie de ultimă oră Nissin.

Kawasaki te provoacă să visezi şi să intri în lumea emoţiilor date de vehiculele pe două roţi cu Z250SL, care stabileşte un nou standard pentru clasa sa.

{AG}eicma_z250sl{/AG}

Z300

Cu ocazia EICMA 2014, Kawasaki îşi va anunţa şi modelul Z300, primul Supernaked din lume de 300 cmc, creat pentru a fi un concurent important în clasa entry-level.

Bazat pe succesul Ninja 300, Z300 umple un gol din segmentul de piaţă al Supernaked-urilor. Combinând stilul Z cu performanţele Ninja, noua motocicletă are un design ascuţit şi agresiv, oferind fiorii tipici familiei Z. Modelul Z300 a fost proiectat pentru a fi accesibil unui public larg de noi piloţi care se află în căutarea de motociclete practice şi în acelaşi timp sportive, dar şi motocicliştilor cu experienţă, care au nevoie de o motocicletă pentru plimbări zilnice şi distracţie.

Inima noului model este reprezentată de motorul de 296 cmc cu Parallel Twin, pe injecţie de carburant, acelaşi motor de pe Ninja 300. În ciuda dimesiunii sale, tehnologia utilizată este comparabilă cu cea de pe alte modele de capacitate mult mai mare din familia Z. Printre caracteristicile cheie se află supapele duble, care  livrează putere şi cuplu puternic indiferent de turaţie, iar un alt mare avantaj este reprezentat de acţionarea foarte facilă a ambreiajului.

Potenţialul de conducere dinamică al noului Z300 oferă o senzaţie minunată, chiar şi în traficul urban, fapt datorat în egală măsură şi cadrului conceput special pentru a valorifica puterea şi pentru a echilibra motorul. Ghidonul lat facilitează controlul motocicletei, iar furca telescopică ce dispune de o cursă a suspensiei de 37 mm nu se lasă deloc mai prejos. În partea din spate, Z300 dispune de celebra suspensie Uni-Trak, ce îţi va oferi şi aceasta un confort de invidiat, stabilitate şi manevrabilitate uşoară, pentru o scară largă de viteze şi condiţii de drum.

Adăugând la această imagine în acelaşi timp sportivă şi touring frâne puternice, oprirea nu va fi nici ea vreodată o problemă, iar controlul este perfect. Mai mult decât atât, poţi opta pentru un model dotat cu cea mai compactă şi avansată ABS de pe piaţă.

Aspectul agresiv şi ascuţit, în stilul Sugomi, este completat de un pachet de instrumente sportive, care îmbină cu stil tahometrul analog mare, cu ecran LCD multifuncţional. Imaginea dură este completată în egală măsură şi de iluminarea de fundal Amber Led, făcând din plimbările tale zilnice o adevărată plăcere.

{AG}eicma_z300{/AG}

Ninja H2 şi Ninja H2R

Ca urmare a imensului interes al mass-media pentru recentul model dezvăluit Ninja H2R, Kawasaki s-a simţit dator să dezvăluie modelul Ninja H2 la EICMA. Cu marea majoritate a componentelormotorului şi şasiunui comune cu modelul Ninja H2R, suntem siguri că Ninja H2 va stârni acelaşi interes enorm.

Ştim deja că Ninja H2 şi Ninja H2R sunt rezultatul îmbinării mai multor domenii de activitate ale Kawasaki Heavy Industries, incluzând cunoştinţe din ingineria aerospaţială. Nicio limită nu a existat când au fost proiectate cele două modele, astfel că puterea dezvoltată de Ninja H2 este de 200 CP, iar cea dezvoltată de Ninja H2R este de 310 CP, ambele motociclete dovedind performanţe demne de clasa Supersport.

Ceea ce diferenţiază modelele H2 şi H2R de motocicletele din clasa lor este cuplul puternic, datorat supraalimentării. Oferind un avantaj considerabil în ceea ce priveşte acceleraţia, cele două modele oferă un cuplu fantastic la orice turaţie, în orice unitate de timp, iar motociclistul nu trebuie să îşi facă griji, datorită setărilor avansate, cum ar fi KIBS.

În ceea ce priveşte caracteristicile cheie prin care se va remarca Ninja H2, există o listă formidabilă, incluzând KYB AOS-II aer-ulei, furca inversată cu o cursă de 43 mm şi transmisia cunoscută sub denumirea de „dog ring”, întâlnită anterior pe maşinile de curse.  În egală măsură, elementele precum controlul frânei de motor KEBC, controlul demarării KLCM şi multe alte funcţii şi setări pentru control, asigură performanţele şi siguranţa motociclistului indiferent de condiţii.

La capitolul design, culoarea negru lucioasă a modelului Ninja H2 este rezultatul unei reacţii chimice induse, ce creează un strat de argint fin, ca un strat de bază. În cazul Ninja H2R, utilizarea fibrei de carbon nu doar că reduce considerabil greutatea, dar şi oferă aspectul unui avion de luptă.

Calitatea design-ului şi a componentelor nu se sfârşeşte însă aici. De fapt, este doar începutul listei, care indică faptul că bradul Kawasaki stabileşte noi standarde şi este atent la orice detaliu. Ca motociclete de serie, Ninja H2 şi Ninja H2R sunt create de la prima piesă şi până la ultima în incinta fabricii celebre Kawasaki Akashi, din Japonia. Pentru a asigura cel mai înalt nivel de control al calităţii, fiecare motor supraalimentat este creat de câte o persoană.  

Până şi tipurile de sudură utilizate sunt inovatoare, iar elementele de fixare sunt special fabricate, pentru ca totul să fie perfect şi să reflecte calitatea supremă. Pentru că numărul de modele Ninja H2 este limitat pentru sezonul de vânzări al anului 2015, iar Ninja H2R este aşteptat în cursul primăverii 2015, deja lista de comenzi se umple rapid. 

{AG}eicma_ninja_h2_h2r{/AG}

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

×