Mergi la conţinut

Dual Motors

  • postări
    163
  • comentarii
    3
  • vizualizări
    52.438

Riderii Yamaha in Top Ten la Dakar. Concluzii dupa 9000 de kilometri de infern


Dual Motors

409 vizualizări

 Riderii Yamaha in Top Ten la Dakar. Concluzii dupa 9000 de kilometri de infern

Editia 2015 a  Dakarului putea doar sa reconfirme reputatia competitiei de cel mai dificil rally raid. Frans Verhoeven (Yamaha Olanda) si Olivier Pain (Yamaha Facotry Racing Rally Team Yamalube) au infruntat conditii dure pentru a termina sambata, ultima etapa, pe pozitiile sapte si respectiv unsprezece.

Startul etapei cu numarul 13 era deja unul atipic, din cauza ordinii inverse in care s-a plecat in cursa, dar si mai mult haos ii astepta pe piloti. O ploie torentiala a facut ca traseul sa fie extrem de alunecos. Riderii s-au grupat in drumul lor spre Buenos Aires, acolo unde podiumul de la Tecnopolis astepta, insa conditiile au devenit atat de dificile, incat s-a decis oprirea cursei la CP2.

Asa se face ca proba speciala scurtata la 101 kilometri nu a adus schimbari in clasamentul general. Olivier Pain a terminat pe locul 10 la general, in fata pilotului privat Xavier De Soultrait, locul 13, iar colegul lor olandez, Frans Verhoeven a incheiat aceasta editie a Dakarului pe locul 15 la general.

La categoria quad, Rafal Sonik a castigat cu avantaj de aproape trei ore in fata unui alt rider Yamaha, in varsta de doar 18 ani, este vorba despre Jeremias González Ferioli.

Putem doar sa salutam performanta riderului roman Mani Gyenes, care a castigat din nou clasa Maraton, incheind aceasta editie a Dakarului pe un extraordinar loc 22 la general!

Dupa ceremonia de premiere riderii au trecut la bine meritata odihna dupa 9000 de kilometri in care au avut de infruntat temperaturi caniculare, deserturi inghetate, stanci, noroi, nisip, fesh-fesh, asa cum doar cei mai puternici piloti stiu sa o faca. Orice sportiv care a trecut linia de finish a Dakarului poate sa fie mandru!
     
 
Olivier Pain: Sa inchei un Dakar pe locul 10 este o realizare si sunt fericit ca voi duce motocicleta inapoi acasa, intreaga, asa cum am primit-o de la mecanicii care au lucrat atat de mult sa o puna la punct. Desigur, noi am venit la Dakar pentru a obtine victoria si din acest punct de vedere rezultatul este o dezamagire. Desi am sustinut multe teste inaintea Dakarului, ne-au lipsit kilometri alergati la curse. Baza motocicletei Yamaha WR450F Rally este foarte buna, motorul este puternic si fiabil, dar motocicleta este efectiv prea noua, ceea ce inseamna ca trebuie sa o dezvoltam in continuare, pentru a-i atinge adevaratul potential.
Z
  

Xavier De Soultrait: Obiectivul meu pentru al doilea Dakar era sa termin in primii 20. Cred ca inca pot sa mai progresez ca pilot privat, dar exista o limita pana unde poti merge. Solutia este sa fiu capabil sa particip si la alte curse de-a lungul anului, sa pot face teste si sa ma antrenez in Maroc, cam aceasta este directia in care vreau sa ma indrept.

 

P

0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Participa la conversatie

You are posting as a guest. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Adaugă un comentariu...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Creează O Nouă...