Mergi la conţinut

MOTOBOOM

Autentifica-te  
  • postări
    237
  • comentarii
    7
  • vizualizări
    66.035

Se Pregateste Noul Triumph Tiger Explorer 2016

Se pare ca anul 2016 va fi unul foarte important pentru constructorul britanic Triumph, fiind anuntate deja cateva versiuni noi ale celor mai populare modele din gama britanicilor. Astfel, dupa un nou cafe racer de 1100 cc, surprins zilele trecute la teste in Spania, si o noua versiune a modelului Speed Triple, cei de la Triumph pregatesc a doua generatie a modelului Tiger Explorer.

Triumph Tiger Explorer 2016 a fost surprins la teste, tot in Spania, in apropriere de Barcelona, de catre jurnalistii de la Visordown. Acestia sustin ca noua versiune 2016 a rivalului modelului BMW R1200GS va beneficia de update-uri majore, atat pe partea tehnica cat si in ceea ce priveste design-ul motocicletei.

Principalele noutati pentru 2016, ce se pot observa din pozele spion publicate de britanici, sunt: frane si suspensii noi, carenaje reproiectate, un cioc nou, roti noi, semnalizatoare repozitionate si un parbriz refacut complet. Noul Tiger Explorer va avea frane Brembo (modelul actual are Nissin) si suspensii ajustabile electronic, imprumutate de la modelul touring, Triumph Trophy.

Cei de la Visordown mai sustin ca pilotii de teste s-au concentrat pe setarea noilor suspensii si pe raspunsul acceleratiei, fapt ce ar putea sugera schimbari in ceea ce priveste maparea motorului. Tiger Explorer 2016 a fost testat impreuna cu rivalul R1200GS si cu actuala versiune a Tiger-ului de 1215cc pentru a scoate in evidenta imbunatatirile aduse noii versiuni.

Noua abordare a constructorului britanic de a se concentra pe revizuirea celor mai importante modele din gama sa (Bonneville, Speed Triple, Tiger Explorer), vine dupa ce managerul Simon Warburton, care a condus compania din 2006, a plecat in toamna anului trecut la Royal Enfield. Vom vedea ce alte surprize ne mai pregatesc cei de la Triumph pentru 2016.

Sursa



0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De Martin Sebastian
      Poate cineva sa imi dea o parere despre motoarele Ajs? Găsesc piese de schimb in românia? Ce probleme as întâmpina fiind din Anglia? E modelul Ajs tn-12, an 2016. 
    • De luca.stere
      Incep acest topic pentru a prezenta restaurarea unei motociclete Triumph BD250 model militar produs pentru armata germana (Wermacht). Numarul total de bucati fabricate intre 1939-1943 a fost de 13.000 bucati din care 12.000 au fost pentru armata germana vopsite in culorile armatei germane iar 1000 de bucati au fost pentru uz civil vopsite numai in rosu. Dupa terminarea razboiului au mai fost fabricate un numar de 500 bucati doar pentru anumite oficialitati vopsite in negru.
       
      Un scurt istoric al companiei Triumph Werke Nurnberg AG:
       
      Comerciantul german Siegfried Bettmann emigreaza in Anglia in anul 1884 unde infiinteaza o fabrica de biciclete cu denumirea TRIUMPH. Mai tarziu aceasta fabrica avea sa devina "TRIUMPH Motorcycles".
      In anul 1896 fondeaza o filiala cu acelasi nume si in Germania, in orasul sau natal  Nürnberg, unde incepe de asemenea productia de biciclete. Aici incepe in anul 1903 si productia de motociclete (cu motoare importate de la alti producatori), dar in 1907 este oprita din cauza cererii scazute din Reichul German.
      In anul 1911 Compania germana isi schimba numele in "Triumph Werke Nürnberg AG" (T.W.N.), iar in 1913 se separa complet de Compania din Anglia.
      In 1919 productia de motociclete se reia, aceasta rezumandu-se doar la modele cu motoare 2T derivate de la englezescul Triumph Junior. Folosirea motoarelor 4T incepe din perioada anului 1924, in 1938 acestea incetand a mai fi montate.
      Fabrica TRIUMPH din Germania a inclinat mereu spre modelele 2T, care aveau un cost de productie mai redus si erau mai puternice. Decisiva in completarea acestor idealuri a fost si venirea lui Otto Reitz de la NSU.
       
      Exemplarul la care lucrez a fost fabricat in 1939 fiind din primul an de fabricatie. A fost inmatriculata in Romania inca din anii '50 ceea ce ar putea indica faptul ca motocicleta er fi fost folosita de armata germana in Romania, dar asta este doar o ipoteza. Vopseaua originala a acestui exemplar este culoarea Stahlblau (albastru otel) si era caracteristica corpului Luftschutz care ar insemna Aparare Civila Antiaeriana. Pe furca are prinsa o placuta pe care scrie Enstort Nach Gruppe 3 care indica grupa de ecranare impotriva sistemelor de detectare, pe aceeasi placa se afla si vulturul cu svastica Waffenamt.
       
      Cateva imagini cu modelul respectiv:
       

       

       


       

       
      Datele tehnice:
       

       
       
      archive.zip
    • De Noni
      Am dat peste un site special pentru aventurieri. Contine trackuri gps din toate zonele europei si diverse informatii despre acestea.
      Vi-l recomand pentru orice aventura aveti de gand sa planuiti. 
       
      EUROPE'S DIRT ROAD ADVENTURE
      A 34,000km GPX route from the edge of Africa to the Arctic Circle.
      Created by our community.
      Provided for free.
       
      The Trans Euro Trail is a cultural dirt road adventure from deep within the Arctic Circle to the doorstep of Africa...
      ...and back.
       
      Comprising of over 34,000km of dirt road, the TET is an epic motorcycle journey through some of Europe's most remote, diverse and inspirational landscapes.
      Influenced by the pioneering Trans America Trail, the TET encourages adventurous riders to travel light and experience the rich diversity of Europe's land and culture.
      Powered by a team of enthusiastic volunteers called Linesmen, the TET relies on its community to find and manage the evolving network of tracks that criss cross thirty countries.
      We are not a commercial entity, we are not a tour company, we are not profit driven. Everyone involved in the TET has the same goal, to celebrate lightweight motorcycle adventure and the rich experience of exploring landscapes, cultures and borders.
       

       
    • De Noni
      Un site cu si pentru aventurieri
    • De United Motors


      Vezi fişier Catalog Piese si Accesorii Aprilia 2016
      Piese si accesorii Aprilia 2016
       
      Adresa: 
      Șos. Pipera nr. 44, Sector 2, București
       
      Telefoane:
      Showroom & Echipamente: +40 726 700 384

      Service: +40 726 700 383
      E-mail: office@unitedmotors.ro

      Program (Luni-Vineri)
      Service: 09.00 – 17.30
      Showroom: 10.00 – 19.00

      Program Sâmbătă:
      Showroom: 10.00 – 14.00
      Contribuitor United Motors Încărcat 18.12.2016 Categorie Cataloage de Echipamente, piese si accesorii  
×