Mergi la conţinut

MOTOBOOM

Autentifica-te  
  • postări
    237
  • comentarii
    7
  • vizualizări
    63.827

Review Triumph Tiger 800 Xr Si Xrx - 2015

Lansata pentru prima data in urma cu patru ani, una dintre cele mai populare motociclete ale constructorului britanic Triumph a ajuns in 2015 la a doua generatie. De fapt este vorba despre patru versiuni noi ale modelului Tiger 800, fiecare dintre acestea fiind dotata cu pachete diferite de echipare. In acest review vom prezenta cele doua versiuni de strada: Tiger 800 XR si Tiger 800 XRx.

Toate cele patru versiuni ale Tiger-ului de 800 pot fi descrise printr-un singur cuvant: „aventura”. Acest lucru nu inseamna doar traseul sau ruta pe care o parcurgeti, ci si povestile sau experientele unice traite alaturi de noua motocicleta Triumph. Tiger 800 XR este o motocicleta din segmentul adventure-touring, avand caracteristici specifice modelelor de strada, in timp ce versiunea XRx vine in plus cu cateva accesorii si functii suplimentare care sporesc confortul si siguranta pasagerilor.

Ambele modele sunt propulsate de acelasi motor, revizuit pentru 2015, cu trei cilindri in linie si o capacitate de 800cc. Acesta ofera o putere de 95 cp la o turatie de 9.250 rpm si un cuplu maxim de 79 Nm la 7.850 rpm. Fata de modelul precedent, acesta asigura un consum de combustibil mai mic cu 17%, un plin de rezervor fiind suficient pentru parcurgerea a 400 km.

Sistemul de acceleratie ride-by-wire face parte echiparea standard a noului adventure de la Triumph, asigurand un control mai precis si un raspuns mai rapid al acceleratiei, reducand in acelasi timp emisiile de noxe. Tot in echiparea standard a motocicletei mai regasim sistemul ABS decuplabil si functia de control a tractiunii TTC (Triumph Traction Control). Aceasta previne deraparea rotilor, reducand puterea motorului atunci cand conditiile de drum ofera o aderenta scazuta.

In ceea ce priveste partea electronica, versiunea imbunatatita, Tiger 800 XRx, vine in plus fata de modelul standard XR cu cateva functii suplimentare. Astfel, aceasta este echipata cu un sistem ABS mai performant care ii permite rider-ului sa aleaga, in functie de conditiile de drum, unul dintre cele trei moduri de setari: ROAD, OFF-ROAD sau OFF. In modul OFF-ROAD, sistemul ABS este dezactivat complet pentru roata din spate iar pentru roata din fata este permisa o usoara alunecare a acesteia, oferindu-i pilotului un condus specific traseelor off-road. Pe modul ROAD, sistemul ABS functioneaza normal in timp ce pe modul OFF, acesta este dezactivat complet.

De asemenea, functia de control a tractiunii TTC pentru versiunea XRx ofera trei moduri de setari: ROAD, OFF-ROAD sau OFF. In modul ROAD aceasta functioneaza normal iar in modul OFF este dezactivata complet. In schimb, in modul OFF-ROAD, functia TTC permite alunecarea/deraparea rotii spate. O alta noutate adusa de modelul Triumph Tiger 800 XRx se refera la sistemul de mapare a acceleratiei TTM (Triumph Throttle Maps). Acesta ii ofera pilotului posibilitatea setarii acceleratiei in functie de conditiile de drum, fiind disponibile patru moduri: Rain, Road, Sport sau Off-Road.

Toate cele trei functii electronice de mai sus (ABS, TTC si TTM), prezente pe versiunea XRx, pot fi controlate si configurate cu ajutorul sistemul Triumph Riding Modes (TRM). Astfel, rider-ul poate configura mult mai simplu functiile electronice, alegand una dintre cele trei moduri oferite de sistemul TRM: ROAD, OFF-ROAD sau PROGRAMMABLE RIDER MODE. Primele doua moduri (Road si Off-Road) seteaza automat, in functie de conditiile de drum, toate celelalte functii electronice (ABS, TTC si TTM), in timp ce modul Programmable Rider Mode ii permite pilotului sa …

Citeste AICI articolul complet!

https://www.youtube.com/watch?x-yt-cl=84838260&v=SVjo7qqVOao&x-yt-ts=1422327029

https://www.youtube.com/watch?v=KW9ODNw-ecI&x-yt-ts=1422327029&x-yt-cl=84838260

https://www.youtube.com/watch?v=eMWih1KRoBc&x-yt-ts=1422327029&x-yt-cl=84838260



0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De luca.stere
      Incep acest topic pentru a prezenta restaurarea unei motociclete Triumph BD250 model militar produs pentru armata germana (Wermacht). Numarul total de bucati fabricate intre 1939-1943 a fost de 13.000 bucati din care 12.000 au fost pentru armata germana vopsite in culorile armatei germane iar 1000 de bucati au fost pentru uz civil vopsite numai in rosu. Dupa terminarea razboiului au mai fost fabricate un numar de 500 bucati doar pentru anumite oficialitati vopsite in negru.
       
      Un scurt istoric al companiei Triumph Werke Nurnberg AG:
       
      Comerciantul german Siegfried Bettmann emigreaza in Anglia in anul 1884 unde infiinteaza o fabrica de biciclete cu denumirea TRIUMPH. Mai tarziu aceasta fabrica avea sa devina "TRIUMPH Motorcycles".
      In anul 1896 fondeaza o filiala cu acelasi nume si in Germania, in orasul sau natal  Nürnberg, unde incepe de asemenea productia de biciclete. Aici incepe in anul 1903 si productia de motociclete (cu motoare importate de la alti producatori), dar in 1907 este oprita din cauza cererii scazute din Reichul German.
      In anul 1911 Compania germana isi schimba numele in "Triumph Werke Nürnberg AG" (T.W.N.), iar in 1913 se separa complet de Compania din Anglia.
      In 1919 productia de motociclete se reia, aceasta rezumandu-se doar la modele cu motoare 2T derivate de la englezescul Triumph Junior. Folosirea motoarelor 4T incepe din perioada anului 1924, in 1938 acestea incetand a mai fi montate.
      Fabrica TRIUMPH din Germania a inclinat mereu spre modelele 2T, care aveau un cost de productie mai redus si erau mai puternice. Decisiva in completarea acestor idealuri a fost si venirea lui Otto Reitz de la NSU.
       
      Exemplarul la care lucrez a fost fabricat in 1939 fiind din primul an de fabricatie. A fost inmatriculata in Romania inca din anii '50 ceea ce ar putea indica faptul ca motocicleta er fi fost folosita de armata germana in Romania, dar asta este doar o ipoteza. Vopseaua originala a acestui exemplar este culoarea Stahlblau (albastru otel) si era caracteristica corpului Luftschutz care ar insemna Aparare Civila Antiaeriana. Pe furca are prinsa o placuta pe care scrie Enstort Nach Gruppe 3 care indica grupa de ecranare impotriva sistemelor de detectare, pe aceeasi placa se afla si vulturul cu svastica Waffenamt.
       
      Cateva imagini cu modelul respectiv:
       

       

       


       

       
      Datele tehnice:
       

       
       
      archive.zip
    • Oaspete
      De Oaspete


      Vezi fişier Catalog Accesorii PUIG 2015
      Catalog Accesorii PUIG 2015
      Piesele din catalog se pot comanda pe www.motorteam.ro
      Contribuitor MOTORTEAM Încărcat 14.12.2015 Categorie Cataloage de Echipamente, piese si accesorii
    • De Noni
      Catalog Accesorii PUIG 2015
      Piesele din catalog se pot comanda pe www.motorteam.ro
    • Oaspete
      De Oaspete


      Vezi fişier Catalog imbracaminte Suzuki 2015
      Catalog imbracaminte Suzuki 2015
      Produsele se pot comanda de pe www.motorteam.ro
      Contribuitor MOTORTEAM Încărcat 14.12.2015 Categorie Cataloage de Echipamente, piese si accesorii
    • De Noni
      Catalog imbracaminte Suzuki 2015
      Produsele se pot comanda de pe www.motorteam.ro
×