Mergi la conţinut

Freerider

  • postări
    4.275
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    300.287

A fost anunţat concursul Cozia MTB 2016

Autentifica-te  
freeriderro

151 vizualizări

Asociaţia Sportivilor Cozia Racing Team organizează şi în acest am maratonul mtb cu numele Cozia MTB. Ajuns la ediţia a 5a maratonul va avea loc pe data de 21 mai pentru adulţi, iar duminică pe 22 va fi organizată Tura Junior.

La data publicării articolului nostru website-ul oficial al concursului nu este încă actualizat însă diferenţe mari la traseu faţă de anul trecut nu anticipăm. În cazul în care situaţia va fi similară atunci vom dispune de două trasee pentru adulţi – Tura Lungă (55 km şi 1470 m urcare) şi Tura Scurtă (32 km şi 960 m urcare) cât şi un traseu pentru copii Tura Family (1 km şi aproape deloc diferenţă de nivel).

maraton cozia mtb 2014 foto george iorgulescu

Am mai participat la Cozia MTB şi ne-a plăcut aşa că recomandăm cu încredere concursul organizat de Asociaţia Sportivilor Cozia Racing Team. Marcarea traseului este foarte bună, iar punctele de alimentare sunt amplasate în aşa fel încât majoritatea concurenţilor le întâlnesc atunci când au nevoie. Dacă va ploua este foarte recomandat să se folosească anvelope de noroi. Dacă va fi soare va trebui acordată mare atenţie hidratării întrucât traseul se desfăşoară mult şi pe la soare.

Vom reveni cu detalii în momentul în care primim informaţii noi. Dar până atunci îţi poţi nota în calendar data concursului.


Sursa: Freerider

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      HB.130 este doar al doilea model de bicicletă produs de Hope Tech în Anglia. Pentru acest an, Hope a păstrat geometria modernă de trail a acestuia neatinsă. Schimbări interesante însă există, cum ar fi butuc boost în spate, posibilitatea de a folosi pe spate roată de 27.5 cu o basculă modificată și o versiune Factory Racing cu echipare specifică.
      Noua schemă de culori e foarte reprezentativă pentru Hope. Elemente din verde țipător complementează șurubul pivotului și capacele monoblocului, tot verzi. Este copiată calitatea finisajelor de pe modelele echipei Hope Tech. Echiparea Factory Racing vine și cu componente noi, cum ar fi amortizorul Ohlins TTX pe arc și furca RXF M2 de 140 mm.
      Chiar dacă geometria e neschimbată, Hope a decis să înlocuiască butucul anterior standard propriu HB de 130×17 mm cu unul standard boost de 148×12 mm. Aceasta e o veste excelentă pentru cumpărători deoarece deschide calea spre upgrade-uri de roți.
      O noutate interesantă e opțiunea de a folosi pe spate roată de 27.5 în locul celei de 29. Hope oferă un kit de conversie ce include o basculă modificată, o roată Hope Fortus 26 de 27.5 și o anvelopă Maxxis High Roller. Hope spune că Mullet Kit aduce un control mai bun și manevrabilitate ridicată pe potecile înguste și virajate, păstrând poziția la pedalat neschimbată.
      Hope oferă HB.130 2021 în două echipări. Modelul Factory Racing are prețul de 7299.99 £ și incude suspensia Ohlins, transmisia SRAM X01 cu angrenaj din carbon, tijă Fox Transfer 2021 și frâne Hope Tech E3 Factory Racing cu etriere verzi anodizate.
      Modelul Hope HB.130 non-Factory Racing are prețul de 6299.99 £ , folosește o nouă furcă Fox 36 Factory de 140 mm cu amortizor GRIP2 și amortizor spate DPX Factory. Alte noutăți includ o tijă dropper Fox Transfer Factory, grupul SRAM X01 cu angrenaj din carbon și DMR Deathgrips.
      Fiecare HB.130 e fabricat la comandă iar producerea durează 4-5 săptămâni. Modelele 2021 sunt disponibile la precomandă, cu livrare din noiembrie.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      După victoria în Turul Franței, absoluteBLACK aduce eficiența maximă a transmisiei pentru toți doritorii oferind lanțuri pre-lubrifiate cu GRAPHENlube.
      Uleiul lor unic este conform producătorilor cel mai rapid de pe piață. Performanțele optime depind însă foarte mult de o aplicare corectă, iar rezultatele pot varia destul de mult… până acum.
      Lansat acum 4 luni, noul ulei cu frecare extrem de mică AbsoluteBlack GRAPHENlube este anunțat ca cel mai rapid și cel mai rezistent din lume. Dar acest lucru pare că e valabil doar dacă a fost aplicat corect.
      AbsoluteBlack spune că în timpul dezvoltării GRAPHENlube, a reieșit cât de critică în aplicarea oricărui lubrifiant este prima dată când este tratat lanțul, frecarea redusă și durabilitatea fiind mult afectate dacă nu s-a făcut corect. Uleiul original trebuie înlăturat total, la fel și orice protecție anti-rugină, abia apoi putând fi aplicat noul ulei pentru a salva câți mai mulți W.
      Graficul de mai sus reprezintă performanțele lanțului cu o aplicare corectă acasă. Cu o aplicare în fabrică, în mediu controlat, rezultatele sunt și mai impresionante.
      Pentru ca lubrifiantul să dea maximul de performanță și rezistență pentru echipele de Pro Tour ce folosesc GRAPHENlube (de exemplu UAE Team Emirates și Team Jumbo Visma, alături de altele care sunt confidențiale), AbsoluteBlack a dezvoltat propriul proces de pregătire a lanțului și de aplicare, mult mai performant chiar și decât cel cu curățire cu ultrasunete.
      Nu a fost dezvăluită metoda prin care se pot stoarce și ultimii W din ulei, dar se pare că e vorba de un proces de curățire vacuum ultrasonic, după care lanțul e uscat complet, la final fiind aplicat GRAPHENLube pe toate suprafețele printr-un proces cu vacuum în mai multe etape.
      Pentru cei ce nu au baie cu ultrasunete și cameră cu vacuum la dispoziție acasă, pentru o perioadă limitată de timp, AbsoluteBlack va oferi la vânzare lanțuri pre-impregnate, pentru a putea toată lumea să beneficieze de performanțele profesioniste. Tratamentul e identic cu cel al lanțurilor folosite de cicliștii profesioniști.
      Există două opțiuni de lanț pre-tratat cu GRAPHENlube, ambele la 140 euro: SRAM Red Flattop 12 (prețul standard fiind 70 de euro) sau Shimano Dura-Ace HG901 11 (prețul normal fiind 59 euro). Lanțurile sunt împachetate în vacuum pentru a păstra lubrifierea ideală și dacă sunt păstrate mult timp, trebuie desfăcute înaintea marii curse.
      Tot pentru o perioadă limitată, AbsoluteBlack oferă 30% discount pentru oricare din dimensiunile de pachet de GRAPHENlube, dacă e cumpărat împreună cu un lanț pre-impregnat.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului iar produsele vor fi disponibile la importatorul în România.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Dynaplug a lansat Covert Bar End Tubelss Repair Kit, care păstrează patru dopuri de vulcanizare ascunsă împreună cu două scule de aplicare Dynaplug în ghidon. Kit-ul este disponibil ca pachet complet ce include o pereche de grip-uri lock-on ODI Vans, scule ascunse în ambele capete și câteva dopuri de rezervă.
      Aparent a fost o cerere a clienților ca Dynaplug să producă un kit de păstrare a sculei în ghidon, lucru care s-a și întâmplat.
      Scula se înfiletează în niște prinderi mici ce se pot conecta la orice grip compatibil ODI. Sistemul înlocuiește pur și simplu capacul clasic, așa că nu e nevoie de nicio modificare. Când e nevoie de ea, scula iese rapid după câteva rotiri.
      Tehnologia Dynaplug Twin Tube permite păstrarea a două dopuri în fiecare sculă. Vârful dopului are două părți și se înfiletează în corpul sculei. Când e nevoie de un dop nou sau de o altă mărime, se poate schimba rapid cu altul. Cât timp sunt păstrate în ghidon, dopurile sunt protejate de o carcasă ce se scoate ușor.
      Kit-ul vine cu o sculă ce are la fiecare capăt câte un dop Twin Tube și una ce are una standard/Megaplug Twin Tube. Dynaplug sugerează ca pe una din scule să se instaleze dopuri Soft Tip iar pe cealaltă Megaplug, pentru a fi gata de a repara găuri mici sau mai mari. Ambele dopuri pot fi dublate pentru a astupa găuri mai mari. Fiecare sculă din fiecare capăt vine cu 3 dopuri Soft Tip și unul Megaplug.
      Sculele Dynaplug cu montare în ghidon sunt fabricate din aluminiu 6061 și oțel inoxidabil. Acestea nu sunt grele, perechea având doar 38.5 g. Capătul lor iese puțin în afara ghidonului, dar nu cât să facă probleme.
      Dynaplug Covert Bar End Tubeless Repair Kit este fabricat în California și vine cu garanție pe viață. Prețul e de 69.99$. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Noul model de enduro de la Nukeproof și-a făcut apariția public prima dată la etapa EWS 2020 din Zermatt unde bicicleta din carbon cu cadrul galben a fost folosită de Ant Hale, Nigel Page și Elliot Heap, ultimul preferând să folosească pe spate roată de 27.5. Atunci însă nu au fost făcute publice date concrete, dar acum Nukeproof a anunțat totul despre noul Mega 2021.
      Pentru 2021, Mega a primit un cadru complet din carbon. Triunghiul față e din carbon UD, la fel cu cel din spate, spre deosebire de aluminiul folosit pentru acesta din urmă pe modelele anterioare.
      Aspectul e același, de Mega, cu tuburile cu profil rectangular specifice pentru Nukeproof. A dispărut însă toptube-ul curbat, înlocuit de un tub cu profil drept ce se leagă direct de seat tube, fără puntea regăsită pe vechile modele.
      Bascula suspensiei FSR e ceva mai scurtă, are o nouă poziție și o nouă formă și se integrează mai bine în triunghiul față. Cel puțin estetic Nukeproof au făcut o treabă excelentă cu noul model.
      2021 Mega Enduro Bike
      Cursa furcii: 170mm Cursa spate: 275 – 165mm, 290 – 160mm Mărimi disponibile: S, M, L, XL & XXL Preț cadru: Aluminiu – £1799.99, Carbon – £2499.99 Greutate anunțată: Carbon – 2.8 kg fără amortizor Nukeproof s-a concentrat mult pe mărimile cadrelor pentru acest model și oferă 5 variante, ce se regăsesc în dimensiuni diferite ale elementelor cadrului. E de remarcat faptul că inclusiv modelul 290 e disponibil în mărimea S.
      Un element important e că toate modelele au acum loc pentru un bidon de 750 ml în triunghiul principal. În trecut, Nukeproof nu au fost interesați să proiecteze tuburile și suspensiile pentru a permite acest lucru. Nici la noul model nu au făcut vreun compromis special în acest sens, doar că s-a întâmplat să rămână loc disponibil.
      Noul cadru din carbon are rutare internă făcută să fie ușor de utilizat. Triunghiul față are încorporate tuburi suplimentare din carbon ce permit tragerea cablurilor prin downtube și apoi în sus prin seat tube foarte simplu.
      Se pare că un factor foarte important în proiectarea noului Mega V4 a fost Sam Hill. Cu câteva sezoane în urmă acesta a concurat pe cadrul 275 înainte de a trece pentru 2019 pe roți mari. El a apreciat mult curba suspensiei de pe 275 V3, așa că Nukeproof a încercat să obțină aceiași funcționare și pe 290 V4.
      Cadrul V3 oferea o progresie totală de 22% și o rată a suspensiei de 2.5 măsurată din punctul de sag. Pentru 2021, Mega V4 oferă o progresie de 17% și o rată a suspensiei de 2.6 pe toată cursa.
      Nukeproof spune că a redus progresia totală pentru a lăsa libertatea riderilor să își regleze amortizorul. Rata mărită ar trebui să îmbunătățească sensibilitatea. De asemenea, suspensia V4 e mai fină pe începutul cursei, amortizând mai bine obstacolele mici.
      Mega 2021 mărește stabilitatea la pedalat în poziția de SAG pe pinionul de 50t în comparație cu V3 (V4: 102% in 32/50 versus V3: 96% in 32/50). Nukeproof spune că acest lucru se traduce în eficiență mărită la pedalat.
      Nukeproof crede că soluția ideală e anti-squat jos și suport excelent la mijlocul cursei pentru a maximiza tracțiunea. Pe de altă parte, ei spun că toate acestea nu ar trebui să prevină funcționarea perfectă a suspensiei pe teren dificil.
      Astfel, efectul anti-squat dispare când se coboară pe pinionul mic (de 10t) pentru a oferi amortizare excelentă pe obstacole mici, astfel fiind eliminată vibrația pe rădăcini și bolovani (65% pe 32/10).
      Pentru a face suspensia V4 mai activă la frânare, anti-rise-ul a fost coborât față de Mega V3. Nukeproof a implementat un nivel echilibrat de anti-rise care se taie la loviturile mari. Asta ar trebui să permită un oarecare balans la frânările violente în viraj, pentru a păstra poziția rider-ului oferind în același timp și presiune suficientă pe anvelope.
      În ceea ce privește unghiurile, Mega 2021 nu e departe de V3. Furca are unghiul mai mic cu o jumătate de grad până la 64 iar tija de șa s-a mai înălțat, până la 77.5 grade la S și M și 78 grade la mărimile mai mari.
      Nukeproof a acordat însă atenție deosebită unghiurilor tijei de șa pentru 2021, mai ales offset-ului. Scopul a fost distribuția perfectă a greutății riderului pentru toate mărimile, pentru a îmbunătăți eficiența la pedalat.
      Acesta e motivul pentru unghiurile mari ale tijei de șa la toate mărimile, în special cele mari. Pentru cicliștii înalți asta înseamnă că greutatea lor nu e distribuită în spate spre axul roții doar pentru că au nevoie de un seat tube mai lung. Unghiul mai mare a tijei de șa pe mărimile L, XL și XXL înseamnă că șaua e într-o poziție sensibilă când e complet extinsă tija. Asta face ca riderii înalți să nu simtă pe urcările abrupte că roata din față se ridică de la sol.
      Asta face ca Mega să aibă nevoie și de un reach mai mare pentru a asigura poziționarea riderului în centru, deasupra monoblocului. Reach-ul e între 430 și 515 mm pe toată plaja de mărimi S-XXL.
      Lungimea chainstay-urilor e de 440 mm la toate mărimile. Asta, în combinație cu axul spate Booost de 148×12 mm și de forma stay-urilor și punții, fac posibilă montarea anvelopelor de 2.5 wide trail.
      Modelul Nukeproof Mega 275 2021 folosește o furcă de 170 mm cu offset mic, de 37 mm, împreună cu suspensia spate cu cursa de 165 mm. Reach-ul e ceva mai mare decât la 290, între 435 în mărimea S și 520 în mărimea XXL.
      Unghiurile furcii și ale tijei de șa sunt identice cu modelul 290: 64 de grade, respectiv 77.5 grade la S și M și 48 de grade la L-XXL. Chainstay-urile au 435 mm la toate mărimile, fiind spațiu pentru anvelope de 2.6 wide trail.
      Nukeproof Mega 2021 e disponibil în echipările RS, Factory, Elite, Pro și Comp pentru ambele cadre, 275 și 290, din carbon sau aluminiu. Se poate cumpăra și cadrul separat pentru cei ce vor o configurație personalizată.
      Modelul de top Mega RS costă 5499.99$ și vine echipat cu furca RockShox ZEB Ultimate Charger și amortizorul Super Deluxe Ultimate. Roțile sunt Mavic Deemax Pro Sam Hill echipate cu anvelope Michelin Wild Enduro. De frânare se ocupă setul de SRAM Code RSC iar transmisia e asigurată de grupul X01 Eagle 12.
      Pe partea cealaltă se află modelul Comp din aluminiu la 2699.99$. Acesta vine cu furcă RockShox Yari și amortizor Super Deluxe Select. Roțile Sun-Ringle Duroc sunt echipate cu anvelope Wild Enduro. Transmisia este asigurată de grupul Shimano Deore 1×12 iar frânele sunt Deore cu 4 pistoane. Pentru mai multe informații consultați pagina producăroului.
      Nukeproof Model: £ GBP € EUR $ AUD $ USD Mega 275 RS 5499.99 6399.99 7999.99 5499.99 Mega 275 Factory 4999.99 5699.99 6999.99 4999.99 Mega 275 Elite 3999.99 4699.99 5799.99 3999.99 Mega 275 Pro 3399.99 3999.99 4999.99 3399.99 Mega 275 Comp 2699.99 3149.99 3999.99 2699.99 Mega 290 RS 5499.99 6399.99 7999.99 5499.99 Mega 290 Factory 4999.99 5699.99 6999.99 4999.99 Mega 290 Elite 3999.99 4699.99 5799.99 3999.99 Mega 290  Pro 3399.99 3999.99 4999.99 3399.99 Mega 290 Comp 2699.99 3149.99 3999.99 2699.99 Frame Only: Mega 275 Carbon 2499.99 2999.99 3599.99 2499.99 Mega 275 Alloy 1799.99 2099.99 2599.99 1799.99 Mega 290 Carbon 2499.99 2999.99 3599.99 2499.99 Mega 290 Alloy 1799.99 2099.99 2599.99 1799.99 Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Aflasem încă din primăvară de faptul că cei de la Shimano urmează să ofere cele 12 pinioane și pentru gama mid-level Deore, lucru care m-a bucurat nespus având în vedere experiențele neplăcute de ordin tehnic pe care le-am avut în decursul timpului cu celelalte transmisii accesibile ca preț, Sram SX, respectiv NX Eagle. Acestea din urmă le-am avut instalate pe e-bike-uri dar și pe câteva biciclete non-electrice, și într-un anumit punct apărea tot timpul o problemă, fie ea de extra-reglaj, de schimbător dat peste cap sau de funcționalitate mai puțin precisă. Iar în sinea mea știam că dacă cei de la Shimano vor face acest pas important, să aducă transmisia cu 12 pinioane către public printr-o gamă și un preț mai accesibil, va fi un câștig important pentru toată lumea.
      Iar în ceea ce privește prețul, lucrurile sunt destul de clare: fără a lua în calcul prețul recomandat de raft, ci cel minim disponibil în magazinele online, aflăm că noul Deore are un preț de achiziție de 249 de euro (angrenaj, schimbător, shifter, lanț și casetă de pinioane), pe când Sram NX, poate fi achiziționat pentru aproximativ 300 de euro, o diferență semnificativă luând în calcul materialele din care sunt construite componentele respective sau chiar buna lor funcționalitate pe termen lung. Desigur, nici în cazul lui Deore nu trebuie să te aștepți la materiale demne de XT sau XTR, însă finisajele sunt pur și simplu mai bune, iar întreaga imagine este cu un pas înaintea produsului oferit de americani. Ceea ce evident că face din Deore cea mai performantă transmisie entry-level cu 12 pinioane din acest moment.
      Acum că am tranșat care-i treaba cu noul Deore aproape din start, o să iau pe rând fiecare componentă pentru a explica pe larg ce au de oferit. Privind însă în asamblu, așa cum este și normal să privim o transmisie cu componente din aceeași gamă, noul Deore mi-a lăsat o impresie foarte plăcută, atât ca reprize de schimbări, cât și ca silențiozitate sau funcționalitate. Tot ce trebuie reținut din start este că noua casetă Deore poate fi montată doar pe un butuc Micrispline, așadar, va fi necesar să achiziționezi un butuc nou dacă dorești s-o achiziționezi.
      Angrenajul Deore FC M6120
      Angrenajul este clar cel mai spectaculos ca design.Chiar și prinderea foii cu acel spider de culoare închisă îmi place mult.Și ca bling-bling, logo-ul Deore își schimbă culoarea în bătaia soarelui. Desigur, tu nu vei observa asta când te vei lupta pentru KOM-ul de pe urcarea preferată.Mi-a plăcut cel mai mult dintre toate componentele, iar în urmă cu ceva ani, cu siguranță acesta ar fi fost un design demn de Shimano XTR, adică vârf de gamă. Brațele sunt sculptate pentru a reduce din greutate și nu sunt goale pe interior precum în cazul gamelor mai scumpe, iar în varianta de test, acesta a venit instalat cu o foaie cu 32 de dinți, care poate fi înlocuită la nevoie rapid cu o cheie specială. Greutatea este mai mare decât în cazul SLX-ului, punând pe cântar 790 de grame în lungimea de 175mm (pentru braț), cu o foaie de 32. Sunt disponibile doar foile cu 30 sau 32 de dinți.
      Greutate: 790 grame
      Pinioanele Deore M6100
      Aici strălucește oțelul. Doar spider-ul este construit din aluminiu.Sunt disponibile în formatul 10-51 și asigură astfel o plajă mare de 510%. Greutatea este relativ mare dat fiind faptul că oțelul argintiu strălucește pe fiecare pinion cu toată splendoarea, însă cu cele 594 de grame reușesc să rămână sub pinioanele NX Eagle, care mai pun aproximativ 30 de grame peste această valoare. Nu vor fi disponibile și în varianta 10-45, însă primul bloc de pinioane este prevăzut cu un spider care le ține împreună cu ajutorul unor nituri, ca mai apoi să montezi restul de pinioane rând pe rând, cu distanțiere. Spider-ul acela face ca noua casetă să pară pur și simplu mai scumpă decât este de fapt. Pinioanele facilitează reprize de schimbare și în ciuda faptului că tehnologia HyperGilde+ este împrumutată de la frații mai mari din gamă, noul XT sau XTR cu 12 viteze schimbă mai rapid și mai ferm.
      Greutate: 594 grame
      Legat de noul lanț Deore, acesta împrumută tehnologiile de la frații mai mari de gamă, însă nu este livrat cu tratamentul SIL-TEC, disponibil de la SLX în sus, care mărește durabilitatea acestuia. Este livrat în pachet cu link rapid.
      Greutate lanț: 278 grame
      Schimbătorul Deore M6100-SGS
      Design-ul nu este la fel de radical ca în cazul XT-ului sau XTR-ului, deși sunt sigur că japonezii puteau scoate lejer iepurele din pălărie. Nu s-a vrut, domne, nu s-a vrut… !Prindere facilă a cablului, inscripție 12S pentru a-i avertiza pe concurenți despre ce sălășuiește aici.Rotițe mari, de dimensiuni egale, fără rulment.Patină din oțel. Nimic de reproșat funcționalității, nici măcar design-ului, care deși nu se ridică la nivelul navelor spațiale XTR, rămâne în acord cu noul limbaj propus de japonezi. Este, să-i spunem, mai cuminte și mai potolit. Materialele utilizate sunt de asemenea mai modeste, cea mai vizibilă fiind patina construită din oțel. Altfel, rotițele nu folosesc rulmenți, în schimb ai la dispoziție tehnologia Shadow RD+ care face ca întreaga transmisie să fie foarte silențioasă.
      Greutate: 319 grame
      Shifter-ul Deore M6100
      Calitate relativ slabă a plasticelor utilizate pentru shifter.Aderență acceptabilă pe padele datorită rizurilor.Oțelul la vedere…Iar din acest unghi, arată cel mai bine.Surpriza în cazul shifter-ului o reprezintă funcția RapidFire Plus – care permite să cobori câte 3 pinioane cu o singură atingere de padelă. Cealaltă surpriză este că mi se pare cea mai slab finisată componentă din gama Deore, în special datorită oțelului din care sunt construite padelele – lăsat la vedere. Totodată materialele cu care ia contact degetul nu prea-s grozave și colac peste pupăză, cei de la Shimano s-au gânit să monteze și un display care-ți arată aproximativ în ce viteză te afli. Sincer nu-i văd rostul, căci pentru începători era necesar să fie trecute și cifrele corespunzătoare vitezei în care te afli, iar pe de altă parte, cei care n-au nevoie de el, ar fi trebuit să aibă posibilitatea să-l demonteze cumva. Risipă de material și energie, nimic mai mult.
      Greutate: 129 grame
      Concluzii
      Noul Deore este una dintre cele mai omogene și ieftine transmisii de pe piață, adică exact ceea ce-și propune. Ca bonus, vine cu ceva bling-bling pentru angrenaj și poate și pentru schimbător, dar într-o proporție mai redusă. Funcționalitatea nu lasă loc de comentarii și prețul nici atât, așadar nu-mi rămâne decât să vă recomand să-l achiziționați, cu mențiunea că în preț va trebui să mai includeți și costul unui butuc cu noul format Microspline. În ceea ce privește comentariile negative legate de calitatea shifter-ului, ei bine, le vei uita rapid odată ce vei ieși pe munte la pedalat. Probabil una dintre cele mai frumoase surprize ale anului în materie de componente.
      Sursa: Freerider
×