Mergi la conţinut

Freerider

  • postări
    4.285
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    303.359

Campionatul Naţional de Wintertriathlon, 13.03.2016

Autentifica-te  
freeriderro

155 vizualizări

CN-Wintertriathlon-2016-AfisPentru cei care iubesc nu doar MTB-ul ci şi alergarea şi schiul, Federaţia Română de Triatlon organizează pe 13 martie la Cheile Grădiştei-Fundata, în zona arenei de biatlon, Campionatul Naţional de Wintertriathlon.

Triatlonul de iarnă este o disciplină foarte interesantă, ea constând din probe la disciplinele MTB, alergare şi schi fond. Pentru cei care nu au schiuri de fond, acestea se pot închiria la faţa locului (probabil o rezervare ar fi utilă), stilul clasic fiind accesibil practic oricui este cât de cât obişnuit pe schiuri, chiar dacă nu va reuşi vreo mare performanţă.

Concursul are deci trei probe: 3 km alergare, 6 km MTB şi 5 km schi fond. Va exista de asemenea şi o categorie ştafetă. Tariful de înscriere este în acest moment de 60 lei plus 10 lei taxa de licenţă pentru o zi (cine nu are o licenţă de triatlon).

Pentru mai multe informaţii şi pentru înscrieri puteţi vizita site-ul Federaţiei Române de Triatlon.


Sursa: Freerider

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Bianchi Specialissima CV a fost de multă vreme cea mai performantă cursieră ușoară de la producătorul italian. Chiar dacă cicliștii profesioniști ce folosesc Bianchi încă merg pe frâne pe jantă, noua cursieră ușoară a primit frâne pe disc și un cadru de doar 750 g, fără să compromită rigiditatea sau manevrabilitate necesare în competiție.
      Chiar dacă modelele Bianchi sunt printre cele foarte puține cu frâne pe jantă rămase cu succes în World Tour, în mare parte datorită cicliștilor de top de la Jumbo Visma ca Wout Van Aert și Primož Roglič, italienii au trecut la frâne pe disc pe toate cursierele, atât pentru amatori cât și pentru profesioniști. Versiunea Specialissima cu frâne pe jantă e neschimbată din 2015 și, chiar dacă avea un cadru de doar 780 g încă de atunci, în afară de câteva ediții speciale, nu a primit nicio îmbunătățire până acum.
      Noua Bianchi Specialissima CV Disc pare să fie orice își poate cineva dori. Păstrează fibra de carbon Countervail cu proprietăți de absorbție a vibrațiilor, folosită pe modelul original, dar primește frâne pe disc, ax thru, rutare internă a cablurilor și o prindere de tijă de șa ascunsă, în același timp scăzând greutatea și oferind în continuare opțiunea culorii clasice Celeste.
      Bianchi spune despre Specialissima că e o cursieră polivalentă total reproiectată. Greutatea de doar 750 g (mărimea 55 vopsită negru) face să fie o bicicletă bună nu doar pentru etapele montane, fiind mai rigidă ca niciodată și având elemente aerodinamice binevenite în etapele plate.
      Aspectul general al bicicletei e asemănător cu cel al vechii Specialissima, dar ia câteva elemente aerodinamice de la modelele aero Oltre. Bianchi spune că noua cursieră ușoară are îmbunătățiri subtile ale formelor, cum ar fi liniile mai ascuțite și tuburile cu profil aerodinamic. În plus, bicicleta are rutare a cablurilor complet internă cu sistemul de cockpit FSA ACR și prindere ascunsă a tijei de șa. Cadrul are și porturi clasice pentru cabluri în partea superioară a downtube-ului pentru cei ce preferă o rutare convențională.
      Noua bicicletă are gât drept de 1.5 pentru rutare internă, prindere de disc flat mount, ax thru de 12 mm cu inserții de aluminiu înlocuibile în cadrul și furca complet din carbon, tijă de 27.2 mm, prindere de deraior față cu demontabilă și monobloc complet din carbon PressFit BB86. Greutatea anunțată a cadrului e de 750 g plus încă 370 g pentru noua furcă pe disc.
      Noua bicicletă este disponibilă în 7 mărimi (47-61 cm) cu geometrie de competiție deja testată, dar cu niște mici pași unici în mijlocul gamei. Două mărimi împart practic același cadru, dar diferă doar unghiurile și înălțimea ghidonului, pentru o potrivire ideală.
      Geometria e în mare parte neschimbată față de versiunea anterioară cu frâne pe jantă, chiar dacă noua Specialissima primește un ghidon mai coborât cu 5 mm. Chainstay-urile sunt mai lungi cu 2-10 mm în funcție de mărime, pentru a avea loc de anvelope mai mari și pentru a face loc axului de 12 mm mai lat. Spațiul pentru anvelope la ambele roți e suficient doar pentru 28 mm, dar este suficient pentru ceea ce folosesc majoritatea cicliștilor profesioniști.
      Noua cursieră pe disc Specialissima este oferită în trei scheme standard de vopsea – clasica Celeste pentru cei ce vor o Bianchi autentică, o nouă culoare verde albăstruie cu ceva detalii celeste și una complet neagră, dezvoltată pentru cicliștii de World Tour și care scade greutatea cu 80 g față de celelalte versiuni. În plus, configuratorul de culoare Bianchi permite personalizarea suplimentară a cadrului și adaugă încă 5 culori aplicate manual în Italia și finisate cu detalii iridiscente și holografice.
      Noua Specialissima e disponibilă sub formă de kit cadru plus furcă la 4590 Euro sau în cinci echipări complete.
      Cea mai ieftină versiune e cea cu transmisie mecanică Ultegra la prețul de 5490 Euro.
      Pe partea opusă sunt modelele de top Specialissima cu SRAM Red eTap AXS la 10.790 Euro, urmat de cel cu Shimano Dura-Ace Di2 la 10.490 Euro sau cel cu echipare complet italiană Campagnolo Super Record EPS la 11.900 Euro.
      Noua cursieră 2021 poate fi deja comandată la distribuitorii Bianchi și va ajunge în magazine în câteva zile, urmâmd să fie bicicleta oficială a echipei GreenEdge în sezonul următor.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Anul trecut Genesis a lansat modelul all-road accesibil din aluminiu CdA, iar acum face această bicicletă și mai accesibilă sub forma unui model ieftin singlespeed – noul Genesis Flyer. Având la bază același cadru proiectat pentru off-road ușor și gravel, acum acesta are și mai multe puncte de prindere pentru accesorii. Noul single speed Genesis Flyer e o soluție perfectă pentru a păstra turele de bikepacking simple, cu condiția să nu includă dealuri prea abrupte sau prea lungi.
      Modelul original Croix de Fer e popular încă din 2009, fiind un gravel bike polivalent despre care Genesis spune că e ”The Original Adventure Bike”. A urmat modelul mai recent din aluminiu Croix de Alloy care are cam aceleași capabilități, dar la un preț mult mai mic. Acum CdA vine într-o versiune chiar mai ieftină, înlocuind dropout-urile cu unele noi pentru singlespeed, rezultând modelul Flyer.
      Este bicicleta ideală pentru cei ce apreciază lucrurile simple, fără manete de schimbat vitezele și transmisii complicat de întreținut. E o bicicletă mereu gata de aventură cât timp nu e mult de urcat.
      Flyer se bazează pe o versiune modificată a cadrului din aluminiu 6066/6061 dublu tras CdA, dar cu dropout-uri cu șanțuri orizontale pentru a permite tensionarea transmisiei single speed, dar de ce nu și pentru a putea monta un butuc cu viteze interne.
      De fapt chiar există o versiune verde Day One a bicicletei ce are un butuc Nexus cu 8 viteze interne și costă 825 Euro. Există și câteva modele cu ghidon drept și cu mai multe sau mai puține portbagaje și aripi gata montate, pentru oraș.
      Furca cu gât drept de 1 1/8 Genesis Chromoly Disc este identică celei de pe CdA, dar acum are un set de câte 3 prinderi pe fiecare braț, pentru bagaje și accesorii, pe lângă prinderile pentru portbagaj și aripi complete și încă un set de prinderi lângă dropout-ul spate, pentru cei ce vor să fie creativi cu încărcatul bicicletei.
      Vestea bună pentru cei ce iubesc bicicletele cu transmisie cu mai multe viteze e că noutățile vor fi implementate și pe CdA în versiunea 2021.
      Cadrul single speed are 3 seturi de prinderi de bidon în interiorul triunghiului principal, plus prindere de geantă pe toptube și una de bidon sub downtube, dar și prinderi pentru portbagaj spate și aripi complete.
      Bicicleta are prindere de etrier IS, spațiu pentru anvelope de până la 700c x 42mm, însă bicicleta vine echipată cu anvelope WTB All Terrain de 37 mm pentru utilizare zilnică. Este o bicicletă modernă cu aspect clasic, așa că folosește tijă de 27.2 mm, monobloc filetat BSA clasic și gât al furcii drept de 1.125 cu cuvete externe, cablurile fiind rutate pe exterior.
      Geometria e identică celei de pe modelul standard CdA (exceptând poate mici variații provenite de la poziția roții spate în urma tensionării lanțului), fiind oferite 5 mărimi, toate cu un comportament modern și stabil.
      Flyer e disponibilă într-o singură echipare completă, în culoarea Billie Greyish cu detalii roșii și albastre, la prețul de 600 Euro. Bicicleta vine cu transmisie fără marcă 42t x 17, roți din aluminiu și ghidon flared, frâne mecanice ProMax pe disc iar greutatea anunțată e de 10.6 kg. Flyer e deja disponibilă de la propria rețea de distribuție Genesis. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Vitus a reproiectat complet vechile lor modele Escarpe de all-mountain și Sommet de enduro, cu cadre noi din carbon și suspensii cu design proaspăt. Noile biciclete sunt concepute să facă față celor mai dificile trasee, cu roți de 27.5 sau de 29, dar mereu la prețuri foarte accesibile.
      Ce e interesant e că ambele modele Escarpe all-mountain și Sommet enduro, deși sunt biciclete distincte, proiectate pentru două tipuri diferite de utilizare, ele împart același design de cadru, adaptat pentru fiecare bicicletă în parte.
      De fapt, cele două biciclete folosesc același triunghi față din carbon, cursa fiind determinată de combinația specifică de seatstay-uri, basculă și amortizor.
      Ambele biciclete au zonele frontale identice pentru aceiași dimensiune de roată, 27.5 sau 29. Chainstay-urile sunt însă adaptate pentru diferitele dimensiuni de roți.
      La final rezultă 4 MTB-uri distincte, pe aceiași platformă de bază.
      27.5″ Escarpe cu cursa de 140mm și furcă de 150mm 29″ Escarpe cu cursa de 140mm și furca de 150mm 27.5″ Sommet cu cursa de 170mm și furca de 170mm 29″ Sommet cu cursa de 162mmși furca de 170mm Ambele modele Escarpe și Sommet se bazează pe platforma comună premiată, cu o structură horst-link cu 4 brațe și cu prindere inferioară fixă a amortizorului.
      Această platformă a dus la reproiectarea totală a cinematicii, cu curbele de amortizare îndreptate pentru o funcționare mai progresivă, însă cu păstrarea flip-chip-ului la prinderea inferioară a amortizorului pentru a permite riderilor să micșoreze unghiul furcii cu 0.5 grade și să ridice monoblocul cu 6 mm dacă doresc.
      Noul design promite să fie mai sensibil la obstacolele mici, să ofere suport mai bun la mijlocul cursei și să mărească rezistența la capătul cursei, ceea ce face ca bicicletele să funcționeze mai bine cu amortizoare cu arc.
      În același gimp, ambele biciclete au balansul la pedalare redus pentru a elibera funcționarea suspensiei, plus efect anti-rise pentru echilibru la frânare și lovituri cu obstacole mari.
      Vitus a putut să mărească posibilitățile tehnice ale ambelor biciclete, acestea fiind disponibile cu două mărimi de roți. Ambele modele au furci cu unghi mai mic decât înainte, 65 de grade la Escarpe și 64 de grade la Sommet, iar monoblocul e mai ridicat. Unghiurile tijei de șa sunt mai mari și cresc pe mărimile superioare, pentru a permite montarea de tije dropper cu cursă mai lungă și pentru a păstra o poziție confortabilă a șeii pentru toți riderii.
      Fiecare combinație 27.5 Escarpe, 29 Escarpe, 27.5 Sommet și 29 Sommet primește propria geometrie adaptată cursei și dimensiunii roților. Fiecare poate deci să aleagă modelul portivit pentru stilul propriu.
      Doar vechiul Sommet avea o opțiune de cadru din carbon, însă acum atât Sommet cât și Escarpe au aceiași construcție: triunghi față din carbon T700 și triunghi spate din aluminiu 6061, plus basculă din 2 bucăți forjate și sudate. Zona frontală e mai rigidă ca înainte fără a fi mai grea și e adaptabilă nevoilor în funcție de partea din spate montată.
      Ambele biciclete au headtube conic, rutare internă a cablurilor ce iese sub monoblocul filetat BSA de 73 mm după care aceasta reintră în chainstay-uri. Există prindere ISCG05 pentru chain guide, butuc spate Boost 148 și spațiu pentru anvelope de 27.5×2.6 sau 29×2.5
      Noile cadre se mișcă pe pivoți cu rulmenți etanși mai mari, au ureche de schimbător standard SRAM UDH, tije de 31.6 mm și protecții serioase pentru downtube, chainstay și seatstay, plus protecții autoadezive suplimentare opționale care se pot monta pentru a proteja vopseaua.
      Noile biciclete au seat-tube-ul suficient de lung pentru a accepta tije dropper de 150 mm pe mărimea S, 170 mm pe mărimea M și 200 mm pe cele L și XL. Bicicletele vin echipate standard cu tije de 125, 150 și 170 mm.
      Sommet e disponibil în trei versiuni pentru fiecare platformă. Acesta e gata să atace traseele cele mai dure de enduro fie cu roțid e 27.5 pentru agilitate maximă, fie cu roți de 29 pentru capacitate de trecere peste obstacole, intrând puțin și în teritoriul freeride.
      Modelul negru Sommet CR costă 2800 Euro și e modelul de intrare în gama enduro, echipat cu Shimano Deore 1×12 și suspensie RockShox Yari RC/Super Deluxe Select R, greutatea anunțată fiind de 15.50 kg, respectiv 15.77 kg pentru modelele de 27.5 și 29 în mărimea M, cu anvelopele montate tubeless.
      Modelul gri închis Sommet CRS costă 3300 Euro și are componente SLX, furcă RockShox Lyrik Select și amortizor Super Deluxe Select+ RT, greutatea scăzând la 15.25 kg respectiv 15.52 kg.
      Modelul de top Sommet CRX e alb, costă 4200 Euro și e echipat cu componente Shimano XT, furcă Fox 38 Factory GRIP2, amortizor Float X2 Factory iar greutatea e de 15.00 kg, respectiv 15.27 kg.
      Noul Escarpe de all-mountain e mai pregătit de eventuale urcări, iar în funcție de cât de virajate sau denivelate sunt traseele, se pot alege roți de 27.5 sau 29.
      Cel mai ieftin model, în nuanțe de gri este Escarpe CR la 2400 Euro, cu transmisie Deore 1×12, furcă Marzocchi Bomber Z2 Rail și amortizor RockShox Deluxe Select R, greutatea fiind de 14.85 kg, respectiv 15.15 kg.
      Modelul roșu Escarpe CRS costă 3100 Euro și trece la SLX, furcă RockShox Pike Select și amortizor Deluxe Select+ RL, greutatea fiind de 14.52 kg, respectiv 14.82 kg.
      Modelul negru/auriu Escarpe CRX costă 4000 Euro și vine cu componente XT, furcă Fox 36 Factory GRIP2 și amortizor Float DPS Factory, greutatea fiind de 14.00 kg, respectiv 14.30 kg.
      Ambele modele sunt disponibile deja exclusiv prin magazinul propriu Vitus, Chain Reaction Cycles. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Chiar dacă ar părea că Norco sunt o marcă axată exclusiv pe MTB, aceștia au introdus subtil în colecție și câteva gravel bike-uri. Mai mult, par să fie primul producător care oferă o echipare completă ce include noua furcă SR Suntour GVX cu suspensie, specială pentru gravel bike.
      La lansare, furca GVX a fost anunțată ca fiind disponibilă în trei versiuni de cursă: 40, 50 și 60 mm. Norco a optat pentru versiunea din mijloc, de 50 mm. Furca oferă spațiu pentru anvelope de 700c x 45 mm, dar cadrul Search e limitat la 700c x 42 mm iar bicicleta vine echipată cu 700c x 40 mm.
      Trebuie menționat faptul că bicicleta aceasta are o geometrie complet diferită de cea a modelelor Norco Search din aluminiu. Headtube-ul mai scurt e necesar pentru a face loc furcii cu suspensie, iar unghiul furcii e diferit și acesta, între 69.5 și 70 de grade.
      Echiparea include o transmisie Shimano RX600 1×11, frâne pe disc hidraulice și roți cu butuci Shimano și jante tubeless WTB ST, prețul total fiind de 1899$.
      Complet nouă pentru 2021 e și bicicleta Norco XR Flat Bar. După cum sugerează numele, este vorba de o echipare cu ghidon drept, transmisia fiind Shimano Deore 1×11, frânele pe disc hidraulice sunt de la Tektro iar furca este rigidă, din carbon.
      La fel ca modelul XR A, cel Flat Bar are o geometrie unică, toptube-ul fiind mai lung, reach-ul mai mare iar bicicleta e mai potrivită pentru ghidonul drept. Și acest model are limita de dimensiune a anvelopelor de 700c x 42 mm dar vine echipat cu 700c x 38 mm. XR Flat Bar are prețul de 1149$.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      De multe ori ne regăsim în situația de a merge fără cască pe bicicletă, doar pentru că nu o avem la noi, la îndemână. Dar ce-ar fi dacă această cască ar fi ușor de transportat? Newton-Rider este o astfel de cască urbană, aflată în acest moment în faza de proiect pe Indiegogo.
      Această casca nu este prima pliabilă din lume în schimb producătorul spune că este cea mai subțire, având o grosime de doar 1,6 cm, fată de 30-35mm cât au în general căștile din polistiren. În același timp însă, casca promite să ofere aceeași securitate la impact, folosind materiale de ultimă generație precum visco-elastice sau non-newtoniene.

      Folosind aceste materiale se pare că Newton-Rider este conformă cu standardele EN 1078 și CPSC pentru securitate. Doar „se pare” pentru că producătorul spune doar că a făcut „numeroase” teste care le-au permis să scadă grosimea la 16 mm. Casca a fost testată însă autoritățile oferă certificarea doar în momentul în care va fi produsă în masă.

      Casca este alcătuită din placi rigide prinse între ele cu material flexibil, căptușeala practic. Această construcție îi permite nu doar să fie pliabilă, dar și să se muleze pe orice formă de cap. Designul flexibil permite de asemenea căștii să fie produsă într-o singură mărime universală, și anume 57-60 cm pentru diametrul capului.

      Materialele non-newtoniene din care Newton-Rider este construită, oferă căștii o greutate anunțată de 450-460 grame. Nu este o greutate mare, însă nu este nici o cască ușoară, la cât de subțire este.

      De asemenea, mai rămâne și întrebarea privind aerisirea. La cum este construită în acest moment, casca nu pare să aibă nicio fantă de ventilație. Pe de altă parte în oraș nu ar trebui să mergi cu viteză prea mare, având în vedere pericolele care pasc la tot pasul, la care se adaugă și transpirația care nu trebuie să fie abundentă când ajungi la job.
      În acest moment campania pe Indiegogo este încă activă, iar producția căștii poate fi susținuta contra sumei de 69 euro, față de prețul normal de 99 euro pe care îl va avea în mod normal, dacă va intra pe piață.
      Sursa: Freerider
×