Mergi la conţinut

Freerider

  • postări
    4.285
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    303.367

Noul enduro G-160 de la Whyte

Autentifica-te  
freeriderro

97 vizualizări

Whyte-Bikes_G160-Works_enduro-mountain-bike_racing-600x400După ca au trecut de proba de foc în campionatele UK Gravity Enduro şi Enduro World Series, 650B G-160 de la Whyte primeşte 10 mm în plus la suspensie şi 20 mm în plus la toptube faţă de modelul de anul trecut. Modelul mai accesibil din aluminiu 6061 oferă multe pentru preţul său în lumea bicicletelor cu suspensii mari.

Riderii sponsorizaţi de Whyte au pedalat cu ea în sus pe drumurile forestiere şi în jos pe poteci toată iarna.

Alături de mărirea suspensiei, Whyte a îmbunătăţit şi geometria cadrului G-160 după modelul recent cu toptube mai lung şi pipă mai scurtă. Unghiul furcii a rămas la nivelul confortabil de 66 de grade.

Ca şi majoritatea modelelor de la Whyte, şi acestea de enduro au o transmisie cu o singură foaie. Pentru a păstra chainstay-urile scurte de 425 mm în ciuda roţilor mari şi eliberarea zonei monoblocului, au fost folosiţi pivoţi mai largi care sunt mai rigizi şi mai rezistenţi, folosind rulmenţi garantaţi pe viaţă. Caseta de pinioane este de 10-42 iar foaia este de tip direct-mount cu 32 de dinţi, oferind rapoarte suficiente pentru urcări. Rigiditatea este mărită prin folosirea de butuci Boost la ambele roţi.

Tija de şa reglabilă este fixată cu un sistem ascuns în cadru, înălţimea ei fiind acum modificată de la buton.

Whyte-Bikes_G160-Works_enduro-mountain-bike-600x333Modelul G-160 Works costă 4700 USD şi este identic cu cel folosit de echipa de Gravity Enduro în competiţii. Primeşte cea mai bună echipare posibilă, de la o transmisie combinată cu piese SRAM XX1 şi X0, frâne Guide RCS, tijă Reverb şi roţi Rail 40 cu anvelope Maxxis High Roller şi Minion până la furca RockShox Pike RCT3 şi amortizorul Monarch Plus Debonair RC3. Greutatea este de 13.2 kg.

Whyte-Bikes_G160-RS_enduro-mountain-bike-600x449Varianta RS este considerabil mai ieftină, la 3700 USD, fiind mai grea cu doar 300 g. Ea foloseşte acelaşi cadru asimetric hidroformat. De asmenea, primeşte furca Pike de 160 mm şi amortizorul Morach Plus Debonair, dar în variantele cu mai puţine reglaje RC şi RT3. Jantele sunt WTB asimetrice i29mm iar anvelopele sunt tot WTB. Rapoartele de viteză sunt identice, doar că sunt folosite componente SRAM X1 şi frâne Guide R.

Mai multe informaţii se găsesc pe site-ul producătorului.

Sursa: bikerumor.com


Sursa: Freerider

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

×