Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    26
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    15.243


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De nicon
      Si pentru ca cea mai mare parte a  motoveteranilor nu cunosc sau ignora acest sport , voi cauta sa-l aduc in atentia domniilor voastre  .
       
      Am sa incep eu cu cateva videoclipuri mai vechi , dragi mie .
       
       
       
       
       
       
       
       
    • De Graffu
      Salut...am o mica dilema si nu gasesc rezolvare sub nici o forma. Motocicleta mea, Honda CBR 600, a stat vreo 3 zile nepornita in fata blocului pt ca a plouat. Ieri si astazi am tot incercat sa o pornesc, dar nu reusesc si nu imi dau seama care este problema...baterie am....voltmeru de pe bord arata 11.45V deci merge sa ii dau contact, dar parca nu are forta in ea. Umblu si la choke si degeaba si daca ii dau de cateva ori sa porneasca imi da niste rateuri de trezeste cartierul. Benzina am full, iar robinetul este deschis...deci aveti idee care sa fie prb??? Sa fie vorba de baterie ca scade voltajul foarte repede sau sa am probleme la bujii sau mai stiu eu ce....sau poate este inecata. Habar nu am.....aveti vreo idee????
       
      MS!!!
    • De motorteam
      ACTUALIZARE MODEL:Se va scoate culoarea silver si in locul ei se introduce Candy Prominence Red, un rosu deosebit fata de ce a folosit Honda,cu insertii de metal si perla.



      Honda in crearea modelului CRF1000L Africa Twin a cautat un amestec optim de performanta off-road, confort la drumuri lungi si agilitate direct proportionala cu suplete.
      De la foarte cunoscutul XRV750L Africa Twin pana acum s-a dorit o motocicleta manevrabila si usoara care poate sa mearga in conditii bune atat pe sosea cat si pe teren accidentat.

      Mr Y. Hasegawa, Series Large Project Leader (S-LPL) CRF1000L Africa Twin:
       
      "De la bun inceput in laboratorul nostru de proiectare si inginerie la noul Africa Twin, ne-am dorit sa creeam o scala foarte larga de posibilitati de utilizare a motocicletei
      pentru aventura adevarata cu care sa se poata traversa si continente in orice conditii, de la mersul pe autostrada pana la utilizarea de zi cu zi.Moștenirea și performanța 
      modelului anterior a fost un punct de referință important. In gândirea noastră și după mai multe luni de munca de cercetare, testare, dezvoltare, CRF1000L are capacitatea de off-road, 
      care va oferii bucuria pe drumuri dar si confortul unui tourer si agilitatea unui commuter Cu alte cuvinte, un adevărat model demn sa mosteneasca numele Africa Twin."
      Africa Twin CRF1000L va fi disponibil în patru culori, cu un nou rosu:
      Candy Prominence Red
      CRF Rally Red (SE)
      Africa Twin Tricolor (SE)
      Matte Ballistic Black Metallic
      Va fi scosa din productie doar culoarea silver din 2016.

       
    • De motorteam
      Originala si inovativa X-ADV combina spiritul de aventura cu performata totala, specificatii de top premium, confort urban, naveta sau evadara in weekend.


      CBR1000RR nou revacut cu piese schimbate in proportie de peste 90% vine cu 2 modele SP si SP2 dupa 25 de ani de performanta cu un nou spirit "Total control"


      CRF250 Rally devine ultimul membru al familiei off-road din gama CRF.

      CB650F naked roadster si CBR650F super sport revin cu un nou stil agresiv, cu putere crescuta si performanta crescute.

      Best seller-ul scuter SN125, FORTZA 125 si gama de scutere Vision primesc un stil nou combinat cu utilitatea practica si confort.







       
      X-ADV
      HONDA X-ADV este un concept total nou de motocicleta care continua lunga traditie inovativa a marcii HONDA  de a gasii modalitati inovatoare in produse care imbogatesc si imbunatatesc stilul de viata al clientilor Honda.

      X-ADV este echipat cu un parbriz reglabil in 5 trepte (cu o singura mana), roti cu spite, capacitate pentru depozitare sub sa pentru o casca cu cozoroc de motoross, hand guard preluate de la Africa Twin, cric central,

      Honda Smart Key system - cheia la purtator, tote ca dotari standard. Desinnul a fost facut in Italia la centrul Honda R&D Roma.


       
      CBR1000RR Fireblade


       
      CBR1000RR are doua model SP si SP2 cu conceptul ‘Next Stage Total Control’ cu un pachet de control giroscopic ABS sistem, controlul puterii si amortizoare active.


       
      CRF250L si CRF250 Rally


       
      La un an dupa aparitia noii CRF1000L, Honda introduce micul CRF250L care promite o experienta off-road dar si pe sosele asfaltate chiar si oras de zi cu zi. In 2017 CRF250L vine cu

      EURO 4, ABS standard dar si cu posibilitatea decu[arii ABS-ului daca se doreste, o toba revizuita si un mou sasiu trasat din linia de motoross.
      CRF250 Rally ofera chiar mai mult decat un simplu enduro crescand posibilitatile de off-road pe distante mari datorita unui rezervor de 10 litrii, a unui disc de frana marit pe fata, cursa marita la amortizoare si garda de la sol
      marita. Stilul Dakar impreuna cu carenajul lateral si a parbrizului inaltat ofera o protectie buan pentru raid in orice conditii chiar si o calatorie in jurul lumii. Doua faruri cu LED asimetrice !


       

       



      CB650F si CBR650F


       
      CB650F are 4 cilindrii in linie continuind lunga traditie Honda in gama de mijloc a nakedurilor pastrand balansul intre puterea motorului si manevrabilitate. In 2017 a fost ridicata puterea cu 3 kw si micsorate rapoartele de transmisie a cutiei de viteze crescand astfel performanta atat in oras cat si la drumuri lungi. Amortizoarele fata Showa Dual Bending Valve sunt imbunatatite precum si sistemul de franare. Luminile sunt schimbate cu LED, carenele au fost restilizate primind un design mai sportiv si mai modern. De asemnea esapamentului i s-a dat un nou sound.


       

       



      Scuterul Vision, Forza 125 si SH125i


       
      Schimbari majore la toate pentru 2017.

      La Vision s-a folosit sistemul Honda ESP -enhanced Smart Power- care mareste cuplul si puterea motorului pe toata turatia. O podea marita si optimizata pentru confortul picioarelor, frane si sustensii imbunatatite. Forza 125 fiind un best seller

      in Europa are specificatii premium ca Honda Smart Key system, suspensii progresive si noile anvelope Michelin City Grip.

      The big-wheel, flat-floored SH125i – Europe’s best-selling 125 scooter in 2016**** Peste 14,000 unitati vandute din ianuarie pana in septembrie,  primeste de asemenea Honda Smart Key system in 2017. Are un nou far cu LED, carenaj modificat-

      imegine eleganta- si spatiul de stocare marit.

      Toate aceste modele cele mai bine vandute de Honda vor avea de asemenea noi culuri si binenteles EURO 4.


       

       

      CRF1000L Africa Twin  – NOUL ROSU "Candy Prominence Red" ,logo ‘Go Anywhere’ . CRF1000L s-a vandut in peste 10,000 unitati de la inceputul anului 2016.


       

       
      VFR1200X Crosstourer – noua culoare "Pearl Glare White" and "Candy Prominence Red" pentru superbul V4-engined adventure sports tourer, cel mai puternic motor !


       

       
      VFR800X Crossunner –noua culoare "Matte Ballistic Black Metallic" and "Candy Prominence Red" pentru clasa de mijloa Adventure moto si el cu celebrul motor V-Tech V4 power.


       

       
      VFR800F – noul Digital Silver Metallic pentru gama Sports Touring.


       

       
      Honda Integra, NC750X si NC750S – taote trei vor primii noua culoare Candy Prominence Red for 2017.


       
      CB500X – culori : New Sword Silver Metallic, Nitric Orange si Candy Rosy Red pentru gama twin cylinder permis A2. De asemenea Euro 4 pentru 2017 si pentru CBR500R and CB500F.
       
      SH300i – noul Matte Pearl White, Lucent Silver Metallic si Pearl Splendor Red pentru nava amiral a milioane de vanzari a gamei de scutere SH.
       
      SH Mode 125 – noul Matte Techno Silver Metallic si Candy Nobel Red pentru cel mai usor si confortabil scuter de 125.
       

       

      MSX125 and CB125 – cele 2 commuter populare au fost imbogatite cu ABS si CBS si bineteles EURO 4.


       

       
      * Peste 60.000 de clienți au cumpărat motocicleta echipată DCT (cutie automata cu dublu ambreiaj) de la introducerea sa în 2010. În 2016, 51% dintre clienți au ales versiunea DCT la modelele motocicletelor Honda care au aceasta obtiune. ** SH125i peste14,000 de unitati vandute din ianuarie pana in septembrie.

      *** Africa Twin CRF1000L peste 10.000 unitati vandute din ianuarie pana in saptembrie 2016.


       
    • De Adrian Crapciu
      Salut,
      Eu sunt Adrian si ea e o Honda CB125 din '82, cu 2 ani mai batrana ca mine.
       
       
       
      Anul trecut (2013) am avut o decizie de luat, sa continui cu ce faceam (IT-ist intr-o multinationala) sau sa incerc ceva nou. In cele din urma am ales sa incerc ceva nou si am acceptat o bursa de studiu in Indonesia pentru 1 an de zile. Am luat decizia da a pleca pentru ca am vrut sa investesc mai mult timp si energie in lucurile care sunt importante pentru mine: fotografia si relationarea cu oameni care provin din culturi diferite. Pe ea am gasit-o acum 9 luni intr-un garaj, se pare ca statea de ceva vreme inchisa acolo. Cu toate ca am carnetul de motor din 2010, ea este primul meu motor. In ultimele 9 luni am strabatut impreuna o mare parte din insula Java si am avut parte de multe aventuri. Intre timp i-am schimbat si inima (piston si valve noi) dupa ce a "explodat" undeva pe drum.
       
      Acum ne pregatim de o noua aventura, vrem sa ne pierdem in estul Indoneziei, mai exact sa strabatem jumatate din insula Java, apoi Bali, Lombok, Sumbawa pana in Flores si sa ne intoarcem cu feribotul inapoi in Java, aproximativ 3000 de km. Nu avem un plan anume, vedem pe drum ce o sa se intample, ce o sa vedem, pe unde o sa stam, pe cine intalnim si pana unde ajungem. Traseul arata cam asa:
       

       
      Pentru ca nu vrem sa tinem aventura asta doar pentru noi, am creat blogul http://lostineast.wordpress.com/ si pagina de facebook https://www.facebook.com/lostineast, unde momentan gasesti cateva povesti si poze din jurul casei si mai multe informatii despre mine, despre ea, despre calatoria noastra si despre cum ne poti sustine.
       
      Pentru ca sunt pasionat de fotografie am zis sa-ti facem o surpriza, asta daca vrei si tu sa ni te alaturi: vand carti postale si fotografii din aventura noastra, cu locuri, cu oameni, cu trairi, cu ce intalnim, vedem si simtim. La intoarcere toate aceste fotografii isi vor gasi locul intr-o carte de carti postale. Poti achizitiona surprizele noastre de aici http://lostineast.wordpress.com/goodies/ sau ne poti sustine campania de strangere de fonduri aici http://www.trevolta.com/travels/lost-in-east-24407. Da stiu de banii astia ai putea avea o mini-aventura de cateva sute de kilometrii, dar nu-i vorba despre asta si o stii si tu.
      In zille urmatoare o sa apara posturi cu ultimele pregatiri iar dupa ce vom pleca voi incerca sa postez regulat de pe drum. 
      Daca ceva rezoneaza in tine sau daca ceva ti-a dat fiori nu uita sa ne urmaresti si sa ne susti.
       
      Mai multe poze din calatoriile noastre prin Java gasesti aici https://www.flickr.com/photos/adriancrapciu/sets/72157635766604885/
×