Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    37
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    2.344

Bucuresti – Targoviste – Moreni – Valea Lunga – Campina – Bucuresti

Autentifica-te  
motoroute.ro

258 vizualizări

Iesind din Bucuresti prin Chitila mergi drept pana la Targoviste. E drum intins cu o banda pe sens in mare parte si destul de slab ca trafic. Din Targoviste spre Moreni ai portiuni de asfalt cu denivelari, insa nu te incurca foarte tare pentru ca peisajul compenseaza. Cum pe la jumatatea lui Mai totul e […]


Vezi articolul integral

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De Kosh
      Ma gandeam cum sa sarbatoresc cum se cuvine faptul ca motocicleta implineste in septembrie anul acesta fix "20 de ani de viata", asa ca, dupa ce anul trecut "am cucerit" Turcia, anul acesta a venit randul Greciei.

      Calatoria a inceput pe 1 septembrie, cand am stabilit si un record personal, anume 722 de km intr-o zi: Giurgiu - Pella.
      Traseul a fost Giurgiu - Pella - Ioannina - Zakynthos - Ancient Olympia - Kalatama - Sparta - Mycene - Pireus - Creta - Santorini - Atena - Sounio - Delphi - Termopile - Platamon - Kavala - Giurgiu.
      In total, 4300 de km pe roti, plus distantele strabatute pe ferryboat-uri, patru la numar, unul fiind pe timp de noapte la cabina pe ruta Pireus - Heraklion, Creta.

      M-am intors cu 260 de GB de filmari si poze, deci, am ce face iarna asta
      Drumul a fost lipsit de "aventurile" din Turcia: de data asta am plecat cu un Garmin Zumo 396 LMT-S, instalat pe ghidon cu prindere RAM.
      Am strabatut Grecia cu acelasi laptop obosit care a crapat de tot in tara, chiar in ziua cand am ajuns
      Din fericire HDD-ul este intreg reusind sa copiez toate materialele pe calculatorul de lucru prin intermediul unui adaptor.

      PS: Motocicleta s-a comportat exemplar.
      Pentru inceput va las cu un teaser, urmand sa postez video si poze de la fiecare locatie, precum o fac de obicei.
       
       
    • De motoroute.ro
      Sezonul acesta am decis să vorbim mai mult în plimbările noastre, așa că ne-am luat niște intercomuri. După mai multe dezbateri și o comandă pe Aliexpress pe care n-am primit-o niciodată, am ales Interphone Sport.
      Interphone este o divizie specială a firmei italiene Cellularline, cunoscută pentru accesoriile pentru telefoane, care din 2005 a început să creeze produse speciale pentru motocicliști. Misiunea lor este “să ofere produse de calitate care îmbunătățesc experiența pe două roți cât și siguranță motocicliștilor, prin inovație și înțelegere a cerințelor pieței”. Pe scurt oamenii ăștia fac intercom-uri de aproape 15 ani , timp în care s-au dezvoltat, îmbunătățind produsele lor în funcție de nevoile riderilor (pentru gama lansata in 2017 au facut un studiu pe 700 de motociclisti pentru a vedea de ce functii au nevoie riderii) și cel mai important, la niște prețuri moderate, mai mici decât ale concurenților. De fapt prețul a fost un factor decisiv, fiind mai ieftine decât Sena sau Cardo, dar cu performanțe similare, prețul pachetului cu două intercomuri Sport (care sunt modelul de mijloc in gama, între Urban și Tour- diferența fiind rază de acțiune) pe site-ul producătorului este de 369EUR. Noi am luat de la noi din țară, același pachet dual, de la EST Bike Adventure Constanța.
      Prezentare Produs
      “Interphone Sport este un sistem de comunicare extrem de performant, perfect pentru iubitorii de motociclete. Acesta poate fi instalat pe majoritatea tipurilor de căști și apoi se conectează la smartphone-ul tău prin Bluetooth. Astfel, vei putea prelua apeluri în timp ce călătorești cu motocicleta sau poți beneficia de instrucțiuni GPS audio. De asemenea, poți să te conectezi la radio sau să asculți muzică direct de pe smartphone. Sistemul Interphone suportă comunicarea cu până la 4 alte sisteme în același timp, pe o rază de până la un kilometru. Astfel, este favorizată comunicarea dintre pilot și pasager, precum și dintre piloți diferiți. În plus, chiar dacă semnalul este pierdut, conexiunea se realizează automat în momentul în care semnalul este recuperat. Ai posibilitatea de a salva un număr de telefon pentru apelare rapidă sau de a apela ultimul număr format. În plus, poți descărca aplicația Interphone Control, disponibilă în App Store și Google Play, pentru a configura și a controla sistemul. Sistemul audio este dotat cu microfon cu funcție de anulare a interferențelor cauzate de vânt, precum și un control al volumului în funcție de zgomot. Bateria rezistă până la 15 ore de convorbiri, în timp ce în mod stand-by rezistă până la 1000 de ore. În plus, funcția Fast Charge permite ca o încărcare de doar 20 de minute să ofere o funcționare pt 6 ore. Butoanele intuitive permit realizarea comenzilor în mod convenabil și ușor. Interphone Sport este rezistent la apă, fiind certificat IP67. Acesta are un design modern, în culoarea neagră și se potrivește cu designul oricărei căști. Astfel, este un accesoriu de maximă utilitate, care te va ajuta să realizezi convorbiri telefonice în timp ce călătorești cu motocicleta.”
      Montaj/instalare pe cască
      Nu pot să zic că fost extrem de ușor dar nici “rocket science”. Depinde mai mult de casca pe care vrei să-l pui, eu cel puțin m-am chinuit mai mult când l-am mutat de pe casca Shark SpeedR pe Schubert E1, încercând să folosesc clema care intră pe sub căptușeală, în cele din urmă am folosit prinderea cu dublu adeziv din pachet. Fiecare unitate intercom vine cu un microfon pentru cască full-face, ce poate fi prins interiorul căștii prin intermediul unui “arici”-velco și un “boom-mic” cu braț felxibil pentru căști open-face sau flip-up. Toate accesoriile de care ai nevoie pentru a-l instala sunt în pachet. O singură chestie de menționat la capitolul montat, este foarte important să poziționați bine căștile audio în interior,în locurile special prevăzute ale castii moto.
      Apoi trebuie să știți că intercom-ul Interphone are o funcție automată de reglare a volumului în funcție de tipul căștii, dacă este open-face sau full-face, care poate fi dezactivată. Dacă vi se pare că se aude prea încet la început, dezactivați această funcție și setați volumul dorit.
      Durata bateriei
      Dacă le aveți conectate doar la telefon și ascultați muzică, indicații GPS, respeciv primiți apeluri telefonice, durata bateriei este generoasă, și poate ajunge și până la 3 zile (poate chiar și mai mult, atât am testat eu cu o încărcare). În excursia din Spania, am încărcat intercomul doar înainte de prima zi, apoi utilizându-l două zile în intervalul 10am-8pm full și iar în ultima zi când am mers doar până pe la 3pm îmi spunea că nivelul bateriei este mediu.
      Dacă le folosiți pentru comunicare între rideri bateria rezistă cam o zi de mers. În prima noastră excursie în care le-am folosit, cea de la Cazanele Dunării, le-am avut pornite non-stop (nu eram învățați să le oprim la popasuri când aveam căștile date jos) și au rezistat eroic cam de la 9am până seară pe la 11pm.
      Rază de recepție
      Producătorul zice în stilul italin pur, “Fino a 1Km”. Noi n-am traduce până la 1km, ci mai mult am traduce “cam un kilometru”. Am testat folosind kilometrajul motocicletei, unul dintre noi rămânând pe poziție și celelalt plecând și în câmp deschis am reușit să ne auzim până pe la 1,2km, iar pe drumuri virajate de munte, prin păduri distanță poate să fie mai mică de 1km. Aș zice că pe un drum de munte, dacă nu-l mai vezi pe celălalt rider cu care ești conectat, veți putea comunica atâta timp cât este la o distanță de 2-3 viraje.
      Rezistența la ploaie
      Până acum ne-au prins mai multe ploi serioase și n-am întâlnit nicio problemă, atât în varianta pentru full-face sau în cea pentru open-face cu microfonul pe braț flexibil.
      Funcții
      O funcție interesantă, nu ne-aparat utilă și uneori agasantă :)), este faptul că poți shareui melodia pe care o asculți cu rider-ul cu care comunici. Zic enervantă pentru că nu poți bloca cumva asta. Dacă sunteți interconectați în prealabil și tu asculți muzică ta, te poți trezi brusc întrerupt de melodia ascultată de celălat rider. Poți apoi comuta înapoi la telefonul tău, dar la fel de bine și celălalt rider poate să mai shareuiasca încă o dată melodia, și încă o dată și încă o dată, până te forțează să o asculți și tu :)) . Am menționat asta pentru că la prima tură în care le-am folosit, ne-am torturat reciproc cu această funcție.
      Automatic Reconnection – de dată această este o funcție utilă , după ce ai pierdut conexiunea, în momentul în care ai reintrat în raza de actiune, intercomul se conectează automat.
      CE MI-A PLĂCUT
      Butoanele sunt foarte ușor de utilizat cu mănușile moto. Îți va trebui puțin timp să te obișnuiești cu poziționarea lor și funcțiile, de aceea este bine și recomand să citiți manualul înainte să plecați la drum prima oară. Dacă nu vă descurcați sunt niște tutoriale foarte utile pe canalul de youtube al celor de la Interphone. De asemenea mai există și o aplicația pentru iOS și Android de unde poți configura tot ce îți dorești, fără să ții minte pe ce buton trebuie să apeși de două ori sau să ții apăsat x secunde.
      Microfonul face o treabă foarte bună în a anula zgomotul de fond, chiar și atunci când îl folosesc pe o cască open face, cei cu care am vorbit la telefon mi-au zis că mă aud foarte bine. Totuși câteodată a trebuit să vorbesc mai tare decât aș face-o în mod normal. Probabil că anularea zgomotului de la vânt vine la pachet cu acest “cost”.
      Bateria rezistă foarte bine,mi se pare mai mult decât suficientă.
      CE NU MI-A PLĂCUT
      Calitatea sunetului căștilor. Dacă pentru convorbiri mi se pare că se aud ok, atunci când ascult muzică mi se pare că le cam lipsește bass-ul. Acustica lor este influențată și de casca pe care sunt folosite, înainte să le mut pe Schuberth nu am sesizat această problemă. Totuși am găsit review-uri pe net care spun că se aude mai bine decât Sena 20s. Între timp am aflat de asemenea că există și posibilitatea de a cumpăra un set de căști audio cu o calitate superioară , construite special pentru căști Shoei, HJC sau Schuberth.
      KIT ProSound special pentru Schuberth Continue Reading
      Articol preluat de pe motoroute.ro
    • De Kosh
      Am uitat complet de acest forum si imi cer scuze pentru asta.
      Daca este permis insa, doresc sa impartasesc cu voi ultimile calatorii efectuate cu Hayabusa pe care-am luat-o prin toamna lui 2015.
      Incepem cu prima cea mai mare, si anume, un tur aproape complet al Turciei.
      Calatoria a pornit dintr-o dorinta mai veche de-a mea. Dupa cum multi stiu, sunt pasionat de istoria si religiile antice si civilizatiile care au existat pana in caderea Imperiului Roman.
      Cum in Turcia se afla cel mai vechi templu al omenirii - Gobeckli Tepe, m-am gandit sa dau o fuga pana acolo.

      Traseul, fara a include Romania si Bulgaria, a fost:
      Edirne - Çanakkale - Troya - Izmir - Pamukkale - Antalya - Alanya - Anamur - Mersin - Şanlıurfa (Gobeklitepe, Harran) - Halfeti - Gaziantep - Adana - Goreme - Ankara - Eskişehir - Bursa (Cumalıkızık) - Istanbul - Edirne

      Perioada: 17 octombrie - 7 noiembrie 2018.
      Buget total: 8500 RON (benzina, cazare, mese, sucuri, muzee, plimbari cu barca/balon cu aer cald etc) la care se adauga costurile cu pregatirea motocicletei

      Pentru ca am postat deja calatoria si pe alte forumuri, voi face tot posibilul sa atasez aici mai multe poze care n-au fost incluse in postarile din acele alte forumuri.
      Am facut si peste 70 de video-uri pe youtube din aceasta calatorie.
      Ma gandesc ca poate cineva va fi inspirat si va decide sa purceada calare spre Turcia.
       
       
      So, dau drumul la postari? :)
       
       
       
       
    • De motoroute.ro
      Triumph tocmai ce si-au imbogatit gama de motociclete cu 5 versiuni ale noului Tiger 900: Tiger 900, Tiger 900 GT, 900 GT Pro, 900 Rally, and 900 Rally Pro . Dupa cum sugereaza si numele, variantele GT si GT Pro sunt orientate spre touring, in timp ce Rally si Rally Pro sunt orientate pentru off-road.

      Cu ce vine nou Tiger-ul 900?
      In primul rand cu un motor de 900cc, care respecta normele Euro5:
      – 10% mai mult cuplu decat generatia anterioara, avand acum un cuplu maxim de 87Nm la 7,250rpm
      – curba de putere diferita, avand mai multa putere mai ales la turatii medii, insa puterea maxima ramane la 94cp.
      – ordine noua de aprindere a pistoanelor 1,3,2 care ar trebui sa-i dea un caracter aparte
      – pana la *6 moduri de mers: Rain, Road, Sport, Off-Road, Rider-configurable, and Off-Road Pro.
      Rally Pro: Rain, Road, Sport, Off-Road, Rider-configurable si Off-Road Pro
      GT Pro: Rain, Road, Sport, Off-Road siRider-configurable
      Rally and GT: Rain, Road, Sport si Off-Road
      Tiger 900: Rain si Road

      – cadru trellis nou mai usor si un subcadru prins, nu sudat. Noul cadru ajuta Tiger-ul 900 sa piarda aproximativ 5Kg in greutate fata de generatia anterioara.
      – rezervor de 20L pentru o autonomie mai mare
      – modelul baza si variantele GT vin cu suspensii Marzocchi cu o cursa de 180mm pe fata,respectiv 170mm pe spate, insa doar GT-ul are suspensiile complet ajustabile,iar varianta GT Pro are suspensiile ajustabile electronic oferind 9 nivele de amortizare de la soft(Comfort) la hard(Sport).
      – Variantele Rally si Rally Pro vin cu suspensii complet ajustabile de la Showa care beneficiaza de o cursa marita: 240mm pe fata, 230mm spate, insa nu exista varianta controlata electronic pentru aceste versiuni.
      – franele sunt probabil cele mai bune din aceasta gama, avand pe fata etrieri monobloc Brembo Stylema cu 4 pistonase pe discuri de 320mm, iar pe spate etrier cu un singur pistonas impreuna cu un disc de 254mm
      – ABS-ul este standard, iar variantele GT si Rally dispun si de un IMU dezvoltat impreuna cu cei de la Continental ce face posibila existenta cornering ABS-ului si cornering traction controlului.
      – nou display de 7” TFT (doar pe GT & GT Pro, Rally & Rally Pro)
      – noul My Triumph connectivity system care permite controlul telefonului si GoPro-ului din comenzile motocicletei
      – Triumph Shift Assist (quickshifter bidirectional pentru GT Pro si Rally Pro)
      – spatiu securizat pentru telefonul mobil cu incarcare USB
      – si bineinteles, asa cum ne-au obisnuit cei de la Triumph, toate versiunile de Tiger 900 vin si cu o tona (peste 65) de accesorii
      – Pretul noului Tiger 900, pentru varianta de baza, incepe de la 11.800Eur( *in Italia, inca nu stim ce pret va avea in Romania)
      Continue Reading
      Articol preluat de pe motoroute.ro
    • De motoroute.ro
      Una dintre motocicletele testate în cadrul Motorcycle Paradise by Love for Ride din Spania, a fost KTM-ul 1290 SuperAdventure-S. Când am ajuns acolo în prima seară mai mulți dintre cei prezenți mi-au sugerat să încep cu KTM-ul a doua zi, pentru că este o bestie. Ceilalati fiind în Spania de câteva zile, merseseră deja cu ea și au fost impresionați de puterea motorului V-2. Așa că a două zi dimineață eram #ReadyToRace pe șosele virajate din Andalusia.
      Faza pe hârtie
      Nefiind un fan al adventure tourerelor de mari dimensiuni în general , nu știam prea multe despre KTM-ul 1290 SuperAdventure-S, în afară de fața de alien nu-mi atrăsese atenția niciodată. Știam totuși că are cel mai puternic motor din acest segment, fiind vorba de V2-ul de 1301cc de pe Super Duke, un pic mai potolit însă, pentru Super Adventure dezvoltand 160cp@8750rpm și un cuplu de 140Nm@ 6.750 rpm. Și mai știam că varianta S, deși este capabilă să atace orice drum indiferent dacă este cu asfalt sau nu, este orientată mai mult spre stradă, spre touring sportiv, fiind oarecum situată între Super Duke GT și Super Adventure-R. Super-Adventure-ul S vine cu un pachet de electronică impresionant: suspensii semi-active, cornering traction control și ABS, ecran TFT de 6’5″ cu conectivitate la smartphone, keyless start. Pentru a se descurcă decent și atunci când asfaltul se termină, pe față avem o roată de 19″ alături de o furcă WP cu o cursa de 200mm(*amortizorul spate WP are tot 200mm cursa). Tot legat de suspensii, avem 4 moduri pre-setate: Street, Sport, Confort și Off-road. Pornind de la aceste pre-setări se pot face mici ajustări din meniul motocicletei. De asemenea există și pre-setări pentru pre-load, în funcție dacă se merge singur, cu pasager, cu bagaje sau cu pasager împreună cu bagaje.
      Vorbind de moduri presetate, există 4 moduri pentru felul în care este livrată puterea: Sport, Street, Touring și Off-Road. Pe lângă harta de putere, în funcție de modul ales fiind modificați și parametri ce țin de ABS și Traction control.
      Greutatea întregului pachet fără lichide este de 215Kg, probabil că la plin, cu rezervorul de 23L ful, ajunge undeva aproape de 250kg.
      KTM 1290 SAS KTM 1290 SAS KTM 1290 SAS Faza pe stradă
      Fiind prima zi de Motorcycle Paradise, deși primisem câteva trasee de la organizatori pe care puteam să mă duc singur, am decis să merg împreună cu grupul. La primul contact, până am scos-o din garaj, cât m-am mai învârtit prin orășelul în care stăteam, mi s-a părut cam aspră, ușor neșlefuită, din prisma butoanelor pătrățoase de pe ghidon și a ronțăitului motorului V2 la turații joase(* sub 4000rpm). Știu, o să ziceți “cine merge așa?”…însă am fost uimit să constat că în această zona a Spaniei, lumea merge foarte corect, respectând toate indicatoarele. Ei bine motorul de pe KTM nu este ideal pentru a merge în coloană cu a întâia-a două, pe la 2-3000rpm, este foarte “nehotarat” ca orice V2 și asta este compromisul pe care trebuie să-l accepți.
      O dată ieșit din oraș, am dezlănțuit toată forță motorului în modul Sport. Am rămas un pic în urmă special, cum face toată lumea la test-ride-uri, ca apoi să dau drumul la urgie. Este foarte posibil că cei din față să fi auzit strigătele mele de uimire din cască. Într-adevăr propulsorul este o bombă, însă nu asta m-a impresionat cel mai tare. La ce mă refer, vedeți în clipul de mai jos. Dacă nu aveți răbdare puteți să derulati mai jos unde veți găși pe scurt ce mi-a plăcut și ce nu la această motocicletă.
      [embedded content]
      Ce mi-a plăcut
      Probabil că toată lumea se așteaptă să zic de motor, care este într-adevăr extrem de puternic, mai ales în modul Sport oferindu-ți niște acceleratii compartive cu superbike-urile sau hypernakedurile actuale.
      Însă mie mi-a plăcut și mai mult modul în care se mișcă motocicleta. Mi se pare de-a dreptul senzațional cât de ușor se schimbă de pe o parte pe cealaltă, cât de tare poți să iei cu ea curbe foartre strânse. E de-a dreptul impresionant cum cei de la KTM au reușit să facă ceva atât de mare să fie atât de agil. Ciclistica extraordinară combinată cu cornering traction control și ABS, fac motocicleta să se miște exemplar pe stradă. Oarecum ciudat, mi-a plăcut mai mult cum s-a simțit pe drumurile virajate de munte în modul Street combinat cu suspensia pe modul Confort.
      Poziția foarte confortabilă, atât pe șa cât și ridicat în scărițe. Deși șaua este cam tare și s-ar putea să începi să o simți după vreo 200km, poziția scărițelor face ca picioarele să stea relaxate. Mi-a plăcut că poți să fii #ReadyToRace fără să stai ghemuit, încordat.
      Mi-au plăcut modurile de mers și felul în care se schimbă răspunsul motorului. Dacă la alte motociclete uneori diferențele nu sunt foarte mari, în cazul KTM-ului mi-a plăcut cum se schimbă livrarea în modul Rain. Ne-a prins o ploaie destul de puternică la întoarcere și mi-a plăcut cât de lin învârtea roata chiar și când am bruscat în mod voluntar accelerația, asta și pentru că în modul Rain puterea este limitată la 100cp. *și în modul off-road puterea maximă dezvoltată de motor este de 100cp însă modul de livrare este diferit.
      Mi-a plăcut foarte mult ideea cu spațiul waterproof pentru telefon de lângă bord cu priză USB inclusă.
      Ce nu mi-a plăcut
      Reflexia ecranului TFT mi-a jucat multe feste, mai ales în modul day când fundalul este alb, de multe ori mergând cu soarele în spate nu am putut citi unele informații de pe bord. Din ce am mai vorbit cu alți posesori de KTM 1290 Super-Adventure-S, se poate diminua această problema prin aplicarea unei folii.
      Cum ziceam mai sus, caracterul ușor impredictibil al motorului V2 până în 4000rpm este ceva ce trebuie să-l iei că atare și ceva ce s-ar putea să-i deranjeze pe cei obișnuiți cu finețea unui 4 în linie.
      La viteze mari înspre și peste 200Km/h, devine instabilă. Cu siguranță că nu pentru asta a fost concepută, oarecum te-ai aștepta la asta de la o motocicletă adventure touring, dar în același timp având în vedere motorul puternic, te-ai fi așteptat ca inginerii austrieci să se fi concentrat și la aspectul asta.

      După părerea mea KTM-ul 1290 Super-Adventure-S este soluția perfectă pentru cei au avut sau au superbike-uri, s-au dat sau se dau pe circuit și vor să treacă și la latura turistică a motociclismului. Pentru cei din această categorie, orice tourer normal li s-ar părea prea liniștit. Probabil Super-Adventure-ul S este cea mai capabilă motocicletă de ale satisface toate nevoile celor ce vor o motocicletă rapidă, agresivă, pe care o poți conduce și pe asfalt și pe lângă și care oferă un confort superior.Daca ai de gand sa stai mai mult in afara asfaltului, fratele Super Adventure R cu roata de 21″ s-ar putea sa fie o optiune si mai buna. Pe mine m-a cucerit, nu neapărat cu puterea motorului ci cu agilitatea ei și cu ușurință cu care poți să iei curbe strânse la viteze mari. Din păcate în cele două zile în care am mers cu ea, am ieșit prea puțin de pe asfalt, așa că nu pot să-mi dau cu părerea despre capabilitățile în off-road, însă pe asfalt este probabil una dintre cele mai capabile motociclete adventure touring și dacă vreodată aș vrea să-mi iau ceva din această categorie 1290 Super-Adventure ar fi pe lista scurtă, în primele 3 opțiuni.
      Motor - 9.5/10 Ciclstică , manevrabilitate și frâne - 9/10 Dotări standard - 9.5/10 Fun factor - 9/10 Raport calitate / preț - 8.5/10 Rezumat
      Date tehnice
      Motor: 2 cilindri in V 75°, 1301 cc
      160cp@8,750 rpm
      140Nm@6,750 rpm
      Ride by wire cu 4 moduri: Street,Sport,Rain, Off-road
      Roata fata: 120/70 x 19
      Roata spate: 170/60 x 17
      Frana fata : etrieri Brembo cu 4 pistonase, montati radial pe discuri de 320mm
      Frana spate : Brembo cu doua pistonase pe mono disc 267mm
      Garda la sol: 220mm
      Inaltime sa: 860mm
      Greutate la gol: 215Kg
      Capacitate rezervor carburant 23L
      Consum mediu in testul nostru:6.6L/100Km
      Pret: incepand de la 17.800Eur
      Continue Reading
      Articol preluat de pe motoroute.ro
×