Mergi la conţinut
  • ×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

      Only 75 emoticons maximum are allowed.

    ×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Conținut Similar

    • De motoroute.ro
      A treia etapă de MotoRC by Rompetrol s-a disputat în condiții meteo excelente, a avut invitați de vază din Bulgaria la Stock 600 și Stock 1000 și a văzut răsturnări de situație interesante la clasa destinată tinerelor talente – Stock 300.
      Doar ziua antrenamentelor libere – vineri, 31 iulie – le-a pus probleme piloților din MotoRC byRompetrol din punctul de vedere al condițiilor meteo. Canicula a pus la grea încercare atât rezistența fizică și hidratarea piloților, cât și durabilitatea materialului de concurs și compoziția pneurilor. După o primă zi de antrenamente libere, Răzvan Teodorescu de la Team IQRM arăta că a evoluat foarte mult în ultima lună, după antrenamente asidue, dominând fișele cu timpi de vineri la Stock 300. Tot atunci, la clasele Stock 600 și Stock 1000, piloții invitați din Bulgaria își arătau nivelul foarte ridicat, marcând primele locuri în antrenamentele libere – Martin Choy (BMW S 1000 RR) la Stock 1000 și Milen Georgiev și Plamen Petrov (Yamaha R6) la Stock 600. Tot la Stock 600, Ionel Pascotă, liderul clasamentului general și câștigătorul primelor două etape, începea weekendul în condiții fizice departe de cele ideale, după o căzătură serioasă suferită cu puțin timp în urmă, într-o cursă din Bulgaria. În ziua calificărilor, condițiile erau deja mult îmbunătățite, cu temperaturi mai „omenești” de doar 30-31 de grade Celsius.
      Ionel PascotaLa Stock 1000, liderul clasamentului general, Vlad Neaga, furniza surpriza zilei: cu un record personal de 1:40,9 îi fura pole-position-ul lui Martin Choy, considerat marele favorit. La Stock600, Milen Georgiev reușea pole-position-ul cu timpi apropiați de recordul absolut al circuitului (care îi aparține, de altfel) și, la Stock 300, Răzvan Teodorescu, la doar 12 ani, bătea recordul absolut al pistei la clasa sa, cu un excelent 2:05,2, adjudecându-și primul pole-position al carierei.
      Vlad NeagaZiua curselor a venit cu o vreme perfectă pentru motorsport – 29 de grade Celsius și o briză răcoroasă. Prima cursă a zilei, cea a clasei Stock 300, a fost una foarte atipică și neobișnuit de scurtă. După un prim start și trei tururi cronometrate, cursa a fost întreruptă cu steag roșu după căzătura tânărului Patrick Pascotă în primul viraj. Deși zdruncinat de căzătură, Patrick s-a dovedit a nu fi suferit vreo leziune serioasă și programul a continuat. După al doilea start, Răzvan Teodorescu se instalase din nou la conducere și impunea un ritm zdrobitor, la 2:05. Alin Grădinaru de la Wizard Racing, câștigătorul primelor două etape, a încercat să țină ritmul impus de pilotul de la Team IQRM, dar a căzut, ajungând cu motocicleta pe mijlocul pistei, ceea ce a dus la un al doilea steag roșu, cursa fiind considerată încheiată în acel moment, cu Răzvan Teodorescu la prima sa victorie din carieră și cu podiumul completat de Cătălin Ciolan și de Cristina Udrescu.

      La Stock 600, lupta pentru victorie s-a dat între bulgarii Georgiev și Petrov, care aveau un ritm de cursă semnificativ mai bun decât al oricărui alt rider din această clasă. În cele din urmă, Georgiev a obținut victoria, urmat de Petrov. Lupta pentru a treia treaptă a podiumului a fost foarte intensă, între Ionel Pascotă și Florin Bârlădeanu, fiind tranșată pe final în favoarea lui Pascotă, care l-a atacat pe Bârlădeanu pe final de cursă și s-a distanțat decisiv, mărindu-și astfel avantajul în clasamentul general.
      La Stock 1000, Martin Choy, plecat din a doua poziție a grilei, a ajuns pe primul loc în primul viraj și s-a distanțat treptat de-a lungul întregii curse, nelăsându-i urmăritorului său, Vlad Neaga, nicio șansă de se implica în luptă. Vlad a terminat al doilea, mărindu-și astfel avantajul în clasamentul general. În spate, bătălia pentru locurile 3, 4, 5 a fost foarte intensă. Ultima treaptă a podiumului i-a revenit în cele din urmă lui George Cațan (Racing Academy), urmărit îndeaproape de Bogdan Buleandră (Team BMR-EXE) și
      de Ionuț Mistode (Team IQRM).
      La Rookies 1000, Radu Balaș (cunoscut mai bine ca vlogger-ul MotorBike), alergând pentru ACSRU Racing Team, a obținut a treia victorie consecutivă, bătându-și timpii record, iar, la Rookies 600, Georgian Radu (Team BMR-Exe) i-a urmat exemplul.
      Cursele claselor principale au fost difuzate în direct pe pagina de Facebook MotoRC și urmează să fie difuzate înregistrate pe Look Sport 3.

      Următoarea etapă de MotoRC by Rompetrol va avea loc pe 4-6 septembrie. Sezonul MotoRC by Rompetrol 2020, care a început pe 12-14 iunie la Motor Park România, are șase etape, cu ultima etapă programată pentru 23-25 octombrie.
      Continue Reading
      Articol preluat de pe motoroute.ro
    • De motoroute.ro
      Anul trecut în Noiembrie la EICMA am putut vedea de aproape noul model pentru 2020, Yamaha Tracer 700. Fără să exagerăm, putem spune că a fost principala atracție a standului Yamaha, fiind vorba de o schimbare radicală, cel puțin la nivel de design, a unui model de succes al celor de la Yamaha, care an de an, de la apariție, a înregistrat vânzări foarte bune in Europa.

      Așadar la nivel stilistic, carenele au fost complet modificate, corpul motocicletei devenind mai suplu și mai agresiv. Carena frontală se înscrie în liniile designului familiei R1, având lumini full LED, cu pozitii oblice LED si farurile pe post de proiectoare. Apoi parbrizul a fost modificat pentru a se integra mai bine acestei noi abordări și în plus i-a fost modificat sistemul de poziționare.(acum putând fi ridicat și coborât în mers).
      Tot la modificari stilistice, putem introduce si modifcarea bordului, care acum foloseste un LCD inversat/negativ* (* fundalul este negru, afisajul fiind alb – ceea ce-l face sa fie foarte usor de citit).
      La nivel tehnologic, probabil cea mai importantă modificare este la nivelul suspensiilor. Acum atât furcă față cât și amortizorul spate, sunt complet ajustabile (preload și rebound) și sunt produse de Kayaba.
      Și ergonomia a fost modificată, ghidonul este mai lat cu 34mm, iar șaua a fost redesenata, oferind o poziție diferită riderului.
      Motorul păstrează aceleași performanțe 72.4cp(54kW) @ 8750rpm și 68.0Nm @ 6500rpm însă au fost făcute mai multe modificări, astfel încât să respecte normele Euro 5, fără să fie mărită capacitatea cilindrică. De asemenea transmisia și evacuarea au fost modificate, ba chiar și foaia spate a fost schimbată cu una de 45 de dinți, astfel încât accelerația să fie un pic mai agresivă.
      Momentan suntem plecați într-o tură cu motocicleta de test a celor de la Motodynamics, importatorul oficial Yamaha în România, așa că în curând o să gășiți aici si ce impresii ne-a lăsat noul model Yamaha Tracer 700.
      Continue Reading
      Articol preluat de pe motoroute.ro
    • De motoroute.ro
      Cursele din MotoRC by Rompetrol sunt din ce în ce mai spectaculoase și nu ne așteptăm la nimic diferit de la a treia etapă, care stă să înceapă pe circuitul MotorPark România, parcurs în sens orar. Nivelul piloților este din ce în ce mai ridicat și spectacolul promite să atingă cote incendiare de-a lungul întregului weekend.
      Piloții din MotoRC by Rompetrol sunt gata să ia startul din nou în curse, în weekendul 31 iulie-2 august, la Motor Park România, după o pauză de patru săptămâni. Cursele promit să fie foarte strânse la toate cele cinci clase – Stock 1000, Stock 600, Stock 300, Rookies 1000 și Rookies 600. Prognoza meteo anunță temperaturi caniculare vineri, cu o posibilă furtună, după care urmează două zile ideale pentru curse pe circuit, cu nori și soare și temperaturi de maximum 30 de grade. Oricum ar fi vremea, piloții tuturor claselor sunt foarte nerăbdători să se alinieze la start, căci am intrat în perioada de mijloc a sezonului, când toți riderii sunt din ce în ce mai antrenați și mai pregătiți de luptă.
      Cu noua clasă monomarcă Stock 300, unde se rulează cu motociclete BMW G 310 R identice, destinată în principal juniorilor, programul etapelor va fi plin în fiecare zi, cu peste 80 de piloți care vor trage tare pentru cel mai bun rezultat posibil la cele cinci clase.
      Circuitul va fi parcurs din nou în sensul tradițional, cel orar, dar mulți dintre piloți s-au antrenat intens în perioada dintre etapa a doua și a treia, fie chiar pe MotorPark România, fie pe circuite mai mici. Astfel, Răzvan Teodorescu de la Team IQRM, cel mai tânăr pilot din MotoRC, alergând la Stock 300, tocmai a doborât timpul record al clasei lui la un track-day, cu un fulminant 2:06.3 – un timp extraordinar dacă ne gândim că a fost făcut de un pilot în vârstă de doar 12 ani, cu o motocicletă de 34 de cai-putere.
      În același timp, mulți alți rideri din campionat au venit la track-day-uri, îmbunătățindu-și timpii și ritmul de cursă, deci e clar că vom avea curse mai disputate decât oricând.

      La Stock 1000, toți ochii sunt pe Vlad Neaga (VN Motorsport), care a câștigat primele două etape. Cătălin Cazacu (Racing Academy) are o revanșă de luat după ce a fost trădat de motocicletă din cauza unei simple siguranțe arse. La Stock 600, marele favorit este în continuare Ionel Pascotă (Pascotă Racing), dar Florin Bârlădeanu (Team BMR-EXE) și-a egalat recordul personal zilele trecute, la un track-day, iar Adrian Petrovici (Petrovici Racing) are o motocicletă nouă, mai performantă, deci lucrurile sunt departe de a fi jucate. La Stock 300, Alin Grădinaru a câștigat fără probleme primele două etape, dar va avea o competiție din ce în ce mai îndârjită din partea foarte tânărului Răzvan Teodorescu, a Cristinei Udrescu și a lui Ionuț Alexandru.
      Deocamdată, MotoRC by Rompetrol este una dintre puținele forme de motorsport care și-au reluat activitatea în această parte a Europei și a făcut-o în forță, cu trei clase televizate (Stock 1000, Stock 600,Stock 300) și cu nume mari implicate în organizare și susținere, precum Rompetrol, BMW Motorrad, Kia și Michelin. Piloții celor trei clase vor avea parte de antrenamente libere vineri, 31 iulie, antrenamente și calificări sâmbătă, 1 august, și warm-up și curse duminică, 2 august. Ca o premieră absolută pentru acest sezon, cursele claselor principale vor fi difuzate în direct pe pagina de Facebook MotoRC și, în măsura posibilităților tehnice, și pe canalul TV Look Sport.
      [embedded content]
      Continue Reading
      Articol preluat de pe motoroute.ro
    • De motoroute.ro
      Am fost invitati de catre cei de la Motodynamics, importatorul oficial Yamaha in Romania, sa iesim un pic din zona de confort si sa schimbam asfaltul cu apa, pentru a testa cateva dintre produsele lor pentru activitati acvatice.
      Cu aceasta ocazie am luat cunostinta cu doua dintre cele mai puternice skijeturi de pe piata: Yamaha GP1800R si SuperJet.
      Daca va intrebati R-ul este de la Racing, fiind vorba de un skijet cu motor 1.8L supercharged ce dezvolta 250cp, iar SuperJet este un model standup de competitie cu motor in 2 timpi, ce dezvolta 73cp.
      Cum se simt 250cp pe apa si cum a fost intreaga experienta Yamaha Marine, vedeti in clipul de mai jos.
      [embedded content]
      Continue Reading
      Articol preluat de pe motoroute.ro
    • De motoroute.ro
      Toby Price, multiplu câștigător al raliul Dakar și Jack Miller, viitorul pilot al echipei oficiale Ducati MotoGP din 2021, s-au întâlnit pe circuitul de motocross de la Rockhampton, Australia pentru a stabili cine este mai rapid. Răspunsul îl vedeți în clipul de mai jos:
      [embedded content]
      Continue Reading
      Articol preluat de pe motoroute.ro
×