Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    37
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    2.508

Cluj-Topa-Meseş-Zalău

Autentifica-te  
motoroute.ro

182 vizualizări

Un traseu foarte popular pentru motocicliştii din zona Cluj-Zalău, ce parcurge dealurile de la Topa şi Meseş, cu asfalt bun şi curbe suficiente. Un traseu foarte plăcut de făcut într-o zi de weekend, plecat dimineaţă din Cluj , luat prânzul la Zalău şi întors înapoi sau vice-versă.Totuşi aveţi mare atenţie, căci drumul E81 este foarte […]


Vezi articolul integral

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De motoroute.ro
      Transilvania înseamnă “Țara de dincolo de pădure”, un nume perfect pentru aventuri într-un cadru de poveste. Acasa ca cei de la Carpathian 2 Wheels Guide s-au gandit sa adune intr-un ghid traseele ce parcurg drumurile din păduri, din munții, care leagă cetăți medievale între ele și care sunt pe malul râurilor mari de aici. Cetatea din Sighișoara, Râșnov sau Rupea, Bisericile fortificate din Biertan sau Viscri sunt punctele de reper majore, legate între ele pe drumuri de culme, presărate cu sate spectaculoase prin simplitatea lor. Munții Apuseni, Poiana Ruscă, Șureanu și grupele din Carpații Orientali sunt străbătute pe drumuri de pământ cu noroi și peisaje unice la fiecare cotitură.
      Trasee in Transilvania Intersectie traseul nr 4 – Pe culmile Transilvaniei Valea Frumoasei – traseul nr 8 – Munții Șureanu și Poiana Ruscă Descrieri Trasee traseul nr 6 – Pe malul Oltului 4132 de kilometri de aventuri
      Este necesar să treci dincolo de drumurile modernizate să poți gusta realitatea acestei regiuni. 9 din cele 10 trasee propuse, sunt pe drumuri neasfaltate sau de pământ, unele mai dificile și altele ușoare. Traseele neasfaltate însumează 2654 kilometri, având lungimi între 170 și 450 de kilometri.
      Ultimul traseu, are 1508 de kilometri și este provocarea pentru iubitorii de drumuri asfaltate. Acesta este cel mai lung drum care se poate face între obiectivele turistice ale Transilvaniei, care să cuprindă cele mai frumoase pasuri montane și drumuri secundare.
      Mai multe detalii găsiți pe site-ul www.carpathian2wheelsguide.com , unde pe perioada precomenzilor aveți la dispoziție o variantă digitală a ghidului Trasee în Transilvania. După ce ați făcut comanda, veți primi un cod unic, trebuie să îți faci cont la noi pe site și veți avea acces pe pagina: www.carpathian2wheelsguide.com/trasee-in-transilvania-pdf/
      Sunt disponibile și track-urile GPS alte fiecărui traseu, pentru a ușura navigarea dar și pentru a nu rata nici un obiectiv turistic.

      Continue Reading
      Articol preluat de pe motoroute.ro
    • De motoroute.ro
      Pentru mine geaca de piele rămâne accesoriul moto preferat, chiar dacă vara la 40 de grade mori de cald în ea, îmi place senzația de siguranță pe care mi-o dă. Asta înseamnă că o folosesc destul de des și asta mai înseamnă și că se murdărește la fel de des.
      Așa că , cel puțin o dată pe sezon, fie la sfârșit iarna, fie înainte de început primăvară, fac o curățare completă, “interior-exterior”.
      Produsele pe care le folosesc eu nu sunt dedicate special pentru o geacă moto, dar de 6 ani de când folosesc combinația aceasta sunt mulțumit de rezultate. Apoi, dupa curatenia generala, in timpului anului curat exteriorul deobicei dupa fiecare tura cu servetele umede pentru copii.
      Pe canalul de youtube, mai jos, în primul comentariu, gășiți un cuprins al pașilor pe care îi parcurg:
      0:29 Câteva sfaturi înainte să vă apucați de treabă
      1:22 Ce soluții folosesc
      2:10 Cum curăț interiorul
      3:51 Cum curăț exteriorul în 3 pași
      6:31 Concluzii 
      Cu siguranță există și alte metode si chiar sunt curios să le aflu, așa că vă invit să le scrieți în comentarii. Una de care am tot auzit,care pare cea mai comodă, dar nu am încercat-o până acum ,ar fi să o duc la o curățătorie specializată.
      Voi cum vă curățați geaca de piele ?
      [embedded content]
      Continue Reading
      Articol preluat de pe motoroute.ro
    • De motoroute.ro
      Pe Sorin l-am cunoscut la circuit, la MotorPark România, anul trecut când am participat la o zi de școală organizată de cei de la MotoEvolution Racing School. Am stat de vorbă despre motoare, despre plimbări, despre trecerea de la stradă la circuit, chiar i-am luat și un mic interviu atunci, ca să aflăm părerea lui despre aceea zi de școală, însă n-am vorbit deloc despre faptul că produce carene pentru circuit, pentru că nu știam acest lucru. Abia când cei de la MotoRC și-au prezentat planurile pentru sezonul 2020, cu noua clasa Stock300, am aflat că de transformarea motocicletei de stradă BMW G 310R într-o sportivă carenată s-a ocupat AXI Moto de la Onești, adică Sorin.
      [embedded content]
      1. Înainte de toate, spune-mi un pic despre tine. Când ai început să mergi cu motocicleta și care a fost prima ta motocicletă?
      Lucrând în domeniu moto, construind carene am devenit și pasionat, în 2010 mi-am cumpărat prima motocicletă o Yamaha XTX660 din 2005! Am ales modelul asta pt că este ușor de condus pentru începători.
      2. Îți mai aduci aminte care a fost primul drum mai lung pe care l-ai făcut cu motocicleta și care a fost senzația să pleci pentru prima oară într-o tură mai lungă ?
      Locuiam în Fiumicino ( lângă Roma) și primul drum mai lung a fost Fiumicino-Norcia, o zonă de munte, cu întoarcerea pe alt intinerariu, vreo 400-450km!
      3. Am văzut că o perioada ai stat în Italia. Cu ce amintiri plăcute ai plecat de acolo? Mă refer, ce drumuri sau zone pe unde ai fost cu motocicleta ai recomanda și altora ?
      De când m-am decis să mă întorc în România primul gând a fost că o să-mi lipsească străzile și autostrăzile din Italia! Câteva zone foarte frumoase pe care le-am vizitat cu motocicleta sunt: Lacul Bracciano, Lacul Bolsena,
      Parco dei Castelli Romani, Norcia ….
      4. În Santorini cum ai ajuns cu motocicleta (am văzut nistep poze pe facebook) ? Nu este un loc chiar ușor de ajuns :)) Câte feriboturi a trebuit să iei până acolo ? A meritat deranjul, ai recomandă insula atât pentru o vacantă moto cât și pentru vacanțe în general ?
      Când am fost la Santorini am plecat de la Roma, am vizitat 6 insule din Grecia, 8 feriboturi, 7 hoteluri și aproape 4000 km până la Oneşti. Foarte frumos, recomand, dar nu cu o supersportiva cum am fost eu cu Honda Cbr 1000RR, ci cu o motocicletă turing și bineiteles cu echipement corespunzător!
      5. Noi ne-am întâlnit anul trecut la Motorpark Roamania la zilele de școală ale celor de la Motoevolution Racing School, ziceai că după stradă vrei să experimentezi și partea această de mers pe circuit, însă nu ai zis nimic de faptul că foarte mulți dintre piloții care aleargă în campionatul național de viteză sau în MotoRC au carenele făcute de tine. Cum ai ajuns să fabrici carene din fibră de sticlă?
      Întradevăr întors în România am înființat Axi Moto și produc carene pentru motociclete din fibră de sticlă pentru aproximativ 120 de modele diferite de stradă și circuit.
      6. De obicei oamenii îți dau comandă întâi și apoi sunt fabricate sau există pe stoc… ? Cam cât durează de obicei din momentul în care un client dă o comandă până ajunge la el acasă ?
      De obicei se fac la comandă și clientul le primește în 10 zile dacă nu sunt pe stoc. Clienții sunt din toată Europa, mai cunoscuți de la noi sunt: Vlad Neaga, Florin Bârlădeanu, Adrian Petrovici….
      Vlad Neaga Adrian Petrovici Florin Barladeanu, Vlad Neaga, Adrian Petrovici la premierea MotoRC 7. În afară de carene ce alte elemente pentru circuit mai fabrici ?
      Pe lângă carene mai am disponibil neopren biadeziv pentru șaua piloților și protecții în carbon pentu cadru, bascula si motor.
      8. Anul acesta MotoRC are o clasă nouă, Stock300 și tu ai fost implicat direct în acest proiect. Clasa este monomarca și se va alerga pe 10 motociclete BMW G 310 R, model care este în mod normal o motocicletă naked, fără carene, însă ai reușit să o transformi într-un mini S1000RR. Cât de dificil a fost să realizezi carenele pentru aceste motociclete, având în vedere că a trebuit făcut totul de la zero, fiidn o chestie complet nouă?
      Intr-adevar, sunt furnizor de carene pentru clasa 300 de la Moto RC ,după ce am transformato într-o supersportiva. Când faci ceva ce îți place nu este greu, doar că a fost destul de mult de muncă.
      9. Revenind la drumurile noastre. Am văzut în poze că mai ieși din când în când cu motocicleta și pe drumuri pe la noi. Care sunt traseele tale favorite de la noi din țară ?
      Traseul favorit plecând de la Oneşti este pe Valea Oituzului spre Tg.Secuiesc-Tușnad-Lacul Roșu-Bicaz-Bacău-Oneşti, cu diferite abateri.

      10. La anul, sunt mai multe șanse ne întâlnim pe drum prin țară sau mai degrabă la circuit ?
      Da, toate șansele sunt să ne întâlnim pe circiut( doar să înceapă szonul 🙂 ), trebuie să fiu alături de piloți atât ca AXIMOTO producător de carene moto cât și ca motociclist.
      Continue Reading
      Articol preluat de pe motoroute.ro
    • De motoroute.ro
      Rebelhorn este o marcă poloneză de echipamente și accesorii ce a fost creată de la zero din pasiune pentru motociclism. Fiecare produs din cele 140 existente, a fost creat având în minte funcționalitatea și confortul riderului.Dacă până acum cei de la Rebelhorn și-au îndreptat atenția mai mult pe partea de touring și adventure, având o gamă extinsă de geci,pantaloni, mănuși și accesorii pe aceste segemente, anul acesta au dorit să-și folosească experiența căpătată și să-și extindă gama în segementul street și sport.
      [embedded content]
      Rebelhorn Hardy Rebelhorn Rebel Rebelhorn Runner Geacă și pantalonii Rebelhorn Rebel ne-au atras atentia, fiind ideali pentru mersul în oraș sau la circuit, recomandați în special pentru posesorii de motociclete sport sau naked.
      Geaca este echipată cu un set de protecții SAS-TEC de nivel 2 și întărituri din Kevlar rezistent la abraziune, slidere pe coate și pe umeri. Ventilarea eficientă și articulațiile elastice extinse garantează o călătorie confortabilă. Împreună cu pantalonii moto din piele Rebelhorn Rebel, geacă formează un costum de motocicletă sport pentru motociclistii care doresc să combine siguranța și confortul cu un design atrăgător și un confort sporit.

      Pantalonii sunt vârful de gamă ai producătorului polonez. Sunt confecționati din piele de vacă de cea mai înaltă calitate, echipați cu protecții certificate pentru genunchi și șold, interior din Kevlar de la DUPONT™ și slidere pentru genunchi.
      Panourile sale perforate și căptușeala de plasă asigură un confort termic optim, iar inserțiile elastice deasupra genunchilor și a țesăturilor cresc confortul. Pantalonii sunt disponibili în patru culori diferite, făcând mai ușor să alegeți una care să se potrivească perfect motocicletei voastre. Pantalonii Rebel fac o combinație excelentă cu geacă moto din piele Rebelhorn Rebel.
      Noi am aflat despre acest brand de la băieții de la Asfalt-Uscat.ro , care sunt distribuitori autorizați ai acestui brand la noi în țară. Prețurile gecilor Rebelhorn variază de la 404RON pentru Rebelhorn Scandal până la 1637RON (pret promotional -10% de la 1819RON) pentru Rebelhorn Rebel și acoperă toate stilurile de la street, clasic, touring până la sport.
      [embedded content]
      MATERIALE
      Inveliș exterior: Pielă de vacă de cea mai bună calitate (full grain).
      Intindere nylon pe toate axele.
      Captuseala: plasă din poliester, Spandex, 60% fibră aramidă DUPONT ™ KEVLAR®; 40% poliester
      PROTECTII
      Protectiile de la nivelul coatelor, umerilor și spatelui sunt certificate SAS-TEC CE lvl 2.
      Slidere fixe pe umeri. Slidere ajustabile (se pot si schimba) cu velcro pe coate.
      Ai optiunea de a regla poziția protectiilor de la coate (cele din interior).
      Armături de Kevlar în zonele cele mai expuse la deteriorare.
      Cusături duble și triple.
      Toate cusaturile respecta standardele de certificare CE
      Continue Reading
      Articol preluat de pe motoroute.ro
    • De motoroute.ro
      1. Înainte de toate, spune-mi un pic despre tine. Când ai început să mergi cu motocicleta și care a fost prima ta motocicletă?
      Mă numesc Vlad, am 20 de ani, sunt student anul II la silvicultură și joc șah. Probabil că așa m-aș fi prezentat acum dacă de mic nu m-aș fi plictisit de toate sporturile unde m-au dus părinții. Credeți că glumesc când spun că am jucat șah? Când aveam 10 ani a trebuit să aleg între șah și moto. Și am ales motociclismul deoarece mi s-a părut mai interesant. Surprinzător, nu?
      Când a venit tatăl meu cu propunerea de a ne lua motoare de offroad, ca să ne plimbam în weekenduri, nu s-a gândit că voi face performanță. Toată treaba asta a pornit în iarna lui 2008 cu un KTM de 50cc și un Suzuki de 250cc, pe care îl avem și acum. Astăzi am ajuns să avem 7 motociclete, nici acum nu știu de unde au apărut, uneori îl mai întreb în glumă pe tatăl meu dacă am exagerat, dar îmi răspunde de fiecare dată că nu.
      2. În 2010 ai participat la primul concurs de supermoto, și în acel an ai ieșit vicecampion la juniori 85cc. Cum ai ajuns la supermoto, ce te-a atras la acest tip de competiții ?
      Primul contact cu Supermoto-ul a fost la o cursă la care am participat ca spectator. Am întâlnit supermoto-ul în urma unei fracturi de claviculă. În timp ce mă recuperam, l-am întâlnit pe Remus Gherghinescu, persoana care m-a inițiat în supermoto și care a și fost antrenorul meu pentru o scurtă perioadă. De mic fac ceea ce simt, orice lucru pe care l-am început a fost dragoste la prima vedere, la fel este și cu fetele. Însă nu este de ajuns doar să îmi placă, trebuie să ne potrivim. Am nevoie și să simt că progresez. Supermoto-ul a fost exact pasiunea de care aveam nevoie atunci și m-a propulsat în cariera moto, alftel nu aș fi ajuns să dau acum acest interviu.
      3. Apoi în 2014 a venit primul titlu de campion național la supermoto,clasa S Open, după care au mai urmat alte 4 titluri naționale,ultimul anul trecut. Ce îți place cel mai mult la supermoto și ce te motivează în continuare ?
      O întrebare grea, deoarece nu am un răspuns concret legat de Supermoto. De multe ori mă gândesc că oricare ar fi disciplina – Supermoto, Motocross, Enduro, Dirt-track sau Viteză – tot mi-ar plăcea enorm. Cred că sunt eu prea obsedat de orice are două roți și astfel libertatea, distracția și adrenalină oferite de sportul pe două roți, mă face să mă urc în șa, iar și iar.
      4.Am văzut că alergi cu numărul 194, după ce la începuturi aveai 94. Are vreo semnificație aparte acest număr, cum ai ajuns să-l porți ?
      La începuturile noastre, înainte să descopăr supermotoul și alte discipline, mă plimbam împreună cu tatăl meu la motocross. Acolo am întâlnit niște băieți care aveau câteva cifre pe care le puteai lipi pe motor. Eu dorindu-mi încă de pe atunci să ajung să concurez, i-am întrebat ce număr să-mi pun pe motor. “Pune-ți numărul 94, că e numărul unui campion”, poate că se refereau la Ken Roczen sau Jonas Folger, nu știu. Ideea e că numărul 94 nu mi-a adus nici un titlu național, până când am mai adăugat un “1” în față, din respect pentru un pilot mai longeviv ca mine ce purta același număr.
      5. Din 2018 ai început să participi și la cursele de viteză, chiar ieșind campion național și european BMU la clasa Formula 600 în 2018.Apoi anul trecut ai terminat pe locul 2 în Campionatul Național de viteză la clasa Supersport , după Ionel Pascota. Ce te-a atras la cursele de viteză, cum a fost trecerea ?
      Eu aveam o părere rea despre motoarele de viteză încă din copilărie când m-am dat pe un “cazan”, ce nu-l prea puteai numi motor de viteză. Era greu, nemanevrabil și încet. Însă când prietenul și colegul nostru de echipă Alexandru Szekely mi-a împrumutat BMW-ul lui S 1000 RR să fac o tură pe circuitul Motorpark, m-am îndrăgostit iremediabil.
      Nu am avut așteptări mari pentru anul 2018. Îmi amintesc că discutăm cu tatăl meu și spunea că dacă termin în BMU în top 5 ar fi foarte mulțumit. Trecerea de la supermoto la viteză a fost ciudată și încă este. Nu am ajuns încă să merg cu aceeași încredere pe care o am la supermoto dar când voi depăși această barieră voi da drumul cu adevărat la viteză.
      alături de Alexandru Szekely6. Te-a prins atât de tare mersul pe circuit încât ai participat și la MotoRC, terminând pe locul 1 la clasa Stock600. Cum ți s-a părut această competiție. Ai recomanda-o atât pentru cei aflați mai la început în ale circuitului, cât și pentru cei mai experimentați?
      MotoRC a venit inițial ca o variantă foarte bună de antrenament, fiind competiția perfectă în care puteam să-mi încerc puterile și să acumulez experiență, concurând cu piloți foarte buni. Este o atmosferă foarte faină la circuit, creată atât de piloți cât și de spectatori, mă face să mă simt în largul meu și că îmi regăsesc ritmul.
      Recomand MotoRC în primul rând pentru că organizatorul, Cătălin Manea, are viziune și duce campionatul într-o direcție bună, prin crearea unui cadru optim de competiție, atât pentru începătorii care vor să încerce circuitul, cât și pentru piloții de performanță. Iar transmiterea la TV a curselor din campionat contribuie cu siguranță la promovarea motociclismului în România.
      @MotoRC7. Privind înapoi, care a fost după tine cel mai bun an competițional de până acum ?
      Au fost mai mulți ani buni, depinde din ce punct de vedere ne uităm. Anul în care m-am dezvoltat cel mai mult ca pilot a fost când am participat în campionatul european de supermoto, aveam 16 ani. Dar dacă vorbim din punctul de vedere al rezultatelor, a fost anul 2018 , în care am obținut Titlul de Campion Național și European BMU Viteză, al 4-lea Titlu de Campion Național la Supermoto și locul III în Campionatul European BMU Supermoto.
      8. Dacă cineva se uită la palmaresul tău, având în vedere frecvența victoriilor și a titlurilor naționale, s-ar putea să aibă impresia că este destul de ușor să obții aceste rezultate. Cam câtă muncă este în spate? Ce fel te antrenezi pentru fiecare sezon ? Până acum ai avut ceva accidentări ?
      Când vine vorba de accidentări am fost norocos, am avut doar o ruptură de claviculă și una de falangă, pe lângă alte 3 entorse la glezna stângă, dar e ok pentru 10 ani de competiții. Când vine vorba de aceste rezultate, cred că putem spune că fac ceva diferit în antrenamente față de ceilalți concurenți, colaborarea excelentă cu antrenorul, mecanicul și managerul echipei – adică tatăl meu, a contat uneori mai mult ca orice. Din lipsa banilor, niciodată nu m-am putut antrena pe circuit chiar cum mi-am dorit eu. Așa că de fiecare dată când ies cu motorul încerc să merg de două ori mai tare pentru a compensa ziua următoare când nu pot merge. Mai bine un antrenament în care să dai tot ce poți decât 10 în care doar te plimbi. Tatăl meu mi-a spus încă de la început că decât să venim până aici doar ca să mă plimb, mai bine stăm acasă.
      Vlad alături de tatăl său Horea Vlad alături de tatăl său Horea Vlad alături de tatăl său Horea 9. Echipa din care faci parte se cheamă V.N.Motorsport, V.N-ul vine de la numele tău, însă în total sunteți 5 piloți care participă la supermoto, viteză sau la amandoua. Cam de ce buget este nevoie pentru un sezon de supermoto și cât de dificil este să găseșți susținere financiară? Voi cum reușiți să strângeți bugetul necesar pentru toate fronturile unde vă luptați, ce parteneri/sponsori aveți ?
      În acest moment nu dispunem de un buget fix alocat. Fiind vorba despre un sport costisitor, susținerea din partea sponsorilor și a partenerilor nu acoperă necesarul pentru întregul sezon. Însă din experiența anterioară, pentru participarea unui singur pilot în Campionatul Național de Supermoto, de exemplu, este necesar un buget de 10.000 de euro, fără motocicletă nouă și fără reparații majore în cazul unor evenimente neplăcute. Dacă vorbim însă despre Viteză, costurile se pot tripla, dacă pilotul participa în Campionatul Național și European BMU și MotoRC – cum este cazul nostru.
      De-a lungul timpului ne-am bucurat de susținerea mai mult sau mai puțin constantă din partea sponsorilor și a partenerilor, exceptând firma Carmarione care a stat alături de noi încă de la început și doresc să îi mulțumesc pentru asta. Putem spune că nu este tocmai ușor în România să dezvolți parteneriate de durată în sport, în baza cărora să-ți poți propune obiective viitoare și să faci în continuare performanță.
      Cu toate acestea, chiar de sezonul trecut, Motoboom este partenerul care ne-a acordat toată încrederea, contribuind substanțial și susțînând activitatea noastră competițională în motociclismul de performanță. Cu sprijinul direct al Motoboom, dealer oficial Suzuki România, voi concura acest sezon în Campionatul MotoRC pe un Suzuki GSX-R 1000R. Sunt recunoscător pentru acest lucru și sper să obțin cele mai bune rezultate cu această motocicletă.
      10. După atâta mers pe două roți în competiții, mai mergi cu motocicletă și pe stradă ? Care ar fi traseele tale preferate ? (ți-am mai văzut poze cu motociclete de la Motoboom, ce modele de triumph ți-au plăcutmai mult ?
      Pentru oraș am o “bestie” de scooter, un Vespa LX 125 de 10 cai, ce prinde 90 de km/h dacă bate vântul din spate, m-a înjurat odată unu cu Harley că m-am băgat printre mășini la semafor în față lui, true story! Toată dorința de a ma da tare se consumă la circuit, de aceea nu fac aroganțe cu motocicleta pe stradă.
      Tatăl meu a devenit fan Triumph după ce și-a cumpărat un Tiger Explorer 1200, i se potrivește motocicleta. Mie mi s-a pus pata pe un Street Triple un campion al străzii prin definiție, pe care l-am văzut la Motoboom și care m-a cucerit definitiv. Dar și Speed Twin-ul a fost interesant de pilotat, chiar și numai la drive test pe circuit. În acest moment, pentru oraș, un scooter e tot ce am nevoie. Dacă mi-aș lua orice mai presus, ar fi doar de fiță.
      Triumph SpeedTwin Triumph Tiger 1200 11. Pentru anul acesta ce planuri are echipa VN Motorsport? Iar tu, individual ce ți-ai propus, în ce competiții te putem urmări ?
      Echipa VN Motorsport va avea un sezon competițional încărcat, obiectivul fiind participarea în campionate naționale și europene, la disciplinele Supermoto și Viteză, și clasarea pe podium, la toate clasele la care concurăm. Din componența echipei fac parte Alexandru Szekely, Robertino Dumitru, Bogdan Neagoe, Andrei Cata și eu, evident. Ei sunt piloții cu care împărtășesc aceeași pasiune pentru racing, dar care îmi sunt și prieteni.
      Părerea mea este că trebuie să țintești cât mai sus și să faci tot posibilul pentru a ajunge acolo, și nu de unul singur, sprijinul echipei fiind esențial! Suntem deschiși totodată la solicitările tinerilor talentați atrași de acest sport. Deoarece știm cât de dificile pot fi începuturile, ne dorim ca experiența noastră să conteze, ajutându-i astfel la inițiere și participare în competiții.
      În ceea ce mă privește, sunt încrezător și sper că o să vedeți în acest sezon cea mai bună versiune a mea ca pilot. Voi participa în Campionatul MotoRC, clasa Stock 1000, cu noul Suzuki GSX-R 1000R pus la dispoziție de Motoboom. Tot la Viteză voi concura în Campionatul Național și European BMU, clasa Supersport 600. Iar la Supermoto îmi doresc un nou titlu de Campion Național SOpen.
      Pe Vlad îl puteți urmări în acest sezon pe pagina lui de facebook: Vlad Neaga Motorsport, pe pagina clubului VN Motorsport și pe site-ul web www.vladneaga.ro
      #194Continue Reading
      Articol preluat de pe motoroute.ro
×